Ik vind Huub ook wel de leukste in het huis, ( niet dat dat veel zegt )quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik lijd aan het fanvanhuubsyndroom......je zou best eens gelijk kunnen hebben maar ja het is mijn perceptie dussssss![]()
Deed ze ook niet heel eventjes de beentjes wat wijder uit elkaar?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Ze deed ook niks, maar Hupert wel, en ze was er niet vies van.
Oh ja dat is ook zo.. fysiek geweld mag niet maar iemand via een weblog helemaal kapot proberen te maken mag welquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:56 schreef Marrije het volgende:
Over 4 min gaat de weblog van Jaap automatisch een logje toevoegen![]()
ja dat hebben wij trouwe streamkijkers al meerdere malen mogen beleven........quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er tijdens de streamlocks meer is gebeurd. Maar weet ook dat Brian en Natasia de rol van Huub het maar wat graag aandikken en die van henzelf afslanken.
Huub is absoluut niet heilig, ik keur zeker lang alles niet goed van Huub. Maar waar Huub niet heilig is is Brian schijnheilig, en dat vind ik veel triester.......quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:56 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, mij is dat allang duidelijk. Al dat gedoe over de klappen gaat over die periode, maar dat willen maar weinigen weten. Ons Huubje is immers heilig dus feiten doen er niet toe.
Dat denk ik ook wel, want Huub had het vanmorgen al over een kopstoot die hij gehad zou hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er tijdens de streamlocks meer is gebeurd. Maar weet ook dat Brian en Natasia de rol van Huub het maar wat graag aandikken en die van henzelf afslanken.
Je hoorde d'r gewoon écht kreunen, met hikken er doorheen natuurlijk !quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deed ze ook niet heel eventjes de beentjes wat wijder uit elkaar?
Daarom.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:58 schreef ericahysterica het volgende:
ja dat hebben wij trouwe streamkijkers al meerdere malen mogen beleven........
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef Marelle het volgende:
[..]
Huub is absoluut niet heilig, ik keur zeker lang alles niet goed van Huub. Maar waar Huub niet heilig is is Brian schijnheilig, en dat vind ik veel triester.......
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
om negen uur iedereen kijken op jaap zijn weblog, staat er niets maar heeft hij wel heel veel bezoekers.
Liever nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
om negen uur iedereen kijken op jaap zijn weblog, staat er niets maar heeft hij wel heel veel bezoekers.
ja tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo.. fysiek geweld mag niet maar iemand via een weblog helemaal kapot proberen te maken mag wel![]()
Jeuk aan je naad?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:51 schreef Sammy-S het volgende:
Die Sylvia is erg sneaky bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |