Heeft ie dat ooit gehad dan ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
..
Ach gossie Brainless, zelf geen inspiratie?
In de categorie: Tupac cries, so I cry too!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
I Cry
Sometimes when I'm alone
I Cry,
Cause I am on my own.
The tears I cry are bitter and warm.
They flow with life but take no form
I Cry because my heart is torn.
I find it difficult to carry on.
If I had an ear to confide in,
I would cry among my treasured friend,
but who do you know that stops that long,
to help another carry on.
The world moves fast and it would rather pass by.
Then to stop and see what makes one cry,
so painful and sad.
And sometimes...
I Cry
and no one cares about why.
Tags: 2Pac's poetry, I Cry, Tupac 'Amaru' Shakur
Natasia had het daarstraks op de bank over een 'ze' die afgelopen nacht het liefst de stekker er gelijk uit getrokken had. Ik vraag me af in hoeverre de duur te maken heeft met kijkersaantallen/overname en in hoeverre met slechte/ongemotiveerde produktie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
Melissa heeft het nu al een paar keer over 'zo'n korte tijd'. Kortom, de stekker gaat er rap uit.
Genoeg inspiratie. Alleen geen potentie om het op een mooie manier te uiten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Hoi, Leuk dat je er bentquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
. Is nieuw hier blijkbaar.
Dis mijn gedichtje...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In de categorie: Tupac cries, so I cry too!![]()
Of in de categorie: Tupac heeft thet tijdelijke verruild voor het eeuwige, zijn fans volgen hem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In de categorie: Tupac cries, so I cry too!![]()
Ja en dat ze voor 2 maanden nog ff geld willen vangen voor de streams.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia had het daarstraks op de bank over een 'ze' die afgelopen nacht het liefst de stekker er gelijk uit getrokken had. Ik vraag me af in hoeverre de duur te maken heeft met kijkersaantallen/overname en in hoeverre met slechte/ongemotiveerde produktie.
Ja, je leidt een nieuwe generatie op voor de slowchat [SC]quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:37 schreef getl0st het volgende:
Zet ik zojuist een trend hier in de COS?
Brian Kubatz presents Ravensburger Poetry.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dis mijn gedichtje...
De gouden Kooi
Is een Zooi
Er zijn geen regels
Harten als ijspegels
Kneusje ten top
Ze slaan elkaar inmiddels op de kop.
Zo dit heb ik nu direct verzonnen iedereen kan dichten toch?? moet je nou ook huilen?? LOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoorde het ook.... en ik geloof hem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
Huub zegt weer ik heb hem niet geslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |