Meswerend vest lijkt me verstandigerquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er een kogelvrij vest onder.
Van Jaap geleend!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:26 schreef Charmian het volgende:
Waarom heeft Huub een te groot overhemd aan?
Echt niet, smerige teringlijer is het.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je dit naleest als je later groot bent, denk je dan niet dat je je misschien schaamt?
Nee, Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je dit naleest als je later groot bent, denk je dan niet dat je je misschien schaamt?
Melissa zei ook dat Jaap een alliantie met Huub moest aangaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:25 schreef Copycat het volgende:
Fuck, wat kan ik toch heerlijke Mojito's maken. Dat maakt het luisteren naar dit gezeik nog een beetje draaglijk.
Hoezo hebben butlers het recht zich met het spel te bemoeien?
Ook stom.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:29 schreef schatje het volgende:
Melissa zei ook dat Jaap een alliantie met Huub moest aangaan.
Als dat in de planning zit is het onzinnig om geld te gaan vragen voor de streams.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
Melissa heeft het nu al een paar keer over 'zo'n korte tijd'. Kortom, de stekker gaat er rap uit.
Geen woorden, maar dadenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
Melissa heeft het nu al een paar keer over 'zo'n korte tijd'. Kortom, de stekker gaat er rap uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |