quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Ok, ik zal als ik iemand zie die niet op Bono lijkt aanspreken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik lijk ook niet op Bono.....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ok, ik zal als ik iemand zie die niet op Bono lijkt aanspreken.
Jah Koffie SC eindelijk zonder MH erinquote:
Zucht, hopelijk wordt de volgende TT beter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah Koffie SC eindelijk zonder MH erin
Ah, de selectie wordt al kleiner.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...wel met bruin krullend haar dan he....
![]()
![]()
Last van BaggerRSIquote:
yeahrlyquote:
Ach, misschien bij de meet. Al enig idee wat daar de bedoeling van gaat zijn? Plannen?quote:
das toch in Nijmegen...20 Mei...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, misschien bij de meet. Al enig idee wat daar de bedoeling van gaat zijn? Plannen?
Dat staat netjes in de OP.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, misschien bij de meet. Al enig idee wat daar de bedoeling van gaat zijn? Plannen?
doedoei lieverd....fijn weekend enzo....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:04 schreef Diovarus het volgende:
Ooh Het zelfs tijd voor mij om naar huis te gaan.
LTRZ![]()
mensen fijne weekend en koningdag enzo blah blah.
tot dinsdag sowieso
wijze worden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat staat netjes in de OP.
Lees en weet![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:04 schreef Diovarus het volgende:
Ooh Het zelfs tijd voor mij om naar huis te gaan.
LTRZ![]()
mensen fijne weekend en koningdag enzo blah blah.
tot dinsdag sowieso
doedoei Fruts....fijn weekend en tot heel gauw....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:10 schreef Frutsel het volgende:
Ik wens jullie vast een fijn weekend mensen... weet niet of ik dit weekend hier nog voorbij kom, anders tot dinsdag![]()
DoeDoeiquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:10 schreef Frutsel het volgende:
Ik wens jullie vast een fijn weekend mensen... weet niet of ik dit weekend hier nog voorbij kom, anders tot dinsdag![]()
tuurlijk ben ik alleen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
DoeDoei![]()
Pssst JJ,ben je alleen?
Oh, je gaat terrasje doen.quote:
een hele boel lieverd...een hele boel....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
hoeveel topics heb ik gemist?
altijd er voor in lieverd......quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, je gaat terrasje doen.Veel plezier dan.
![]()
Ik dacht anders kunnen we ff.... jeweets...
Hoiquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
hoeveel topics heb ik gemist?
kut, ben ik er eindelijk weer, ga je wegquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een hele boel lieverd...een hele boel.......maar ik ben eigelijk weg..
..doedoei...
![]()
![]()
![]()
ha papierquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Hoe lang ben je weggeweest?
ja heb et heel zwaar met in de zon zitten met vrienden enzo....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kut, ben ik er eindelijk weer, ga je weg
stuk of 4.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ha papier![]()
Ik ben sinds 07:45 weg vanochtend...
oeh, da's wel zuur idd...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja heb et heel zwaar met in de zon zitten met vrienden enzo....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je er zeker een paar gemist!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ha papier![]()
Ik ben sinds 07:45 weg vanochtend...
Ik moet zeggen, ene Dio-ennogwat heeft aardig zijn best gedaan vandaag.quote:
Staat ie in de top 5 denk je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ene Dio-ennogwat heeft aardig zijn best gedaan vandaag.![]()
I dunno?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Staat ie in de top 5 denk je?
als ík dat nog wil redden vandaag mag ik wel heeeeel hard m'n best doen...
whehe, OA en kuuk ook, en die staan geregeld in de top 3quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
I dunno?
Ik iig niet. Ik heb gewoon een baan naast Fok!![]()
Maar waar 13.00? Nijmegen is best groot te voetquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat staat netjes in de OP.
Lees en weet![]()
posten om het postenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Staat ie in de top 5 denk je?
als ík dat nog wil redden vandaag mag ik wel heeeeel hard m'n best doen...
Ik heb het idee dat iedereen dat hier doet. Dat is het jammere van die dagcijfers, blijkbaar heeft het een aantrekkingskracht. Maar goed, ik laat het posten voor wat het is en ga een lang weekend fokloos een leven hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook niet...
't is slechts een hypothese
Dan moet je BrandX even een PM-petje sturen. Die organiseert dat. (Anders weet JJ ook wel waar het is)quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar waar 13.00? Nijmegen is best groot te voet
Nah, dat valt wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iedereen dat hier doet. Dat is het jammere van die dagcijfers, blijkbaar heeft het een aantrekkingskracht. Maar goed, ik laat het posten voor wat het is en ga een lang weekend fokloos een leven hebben
the sa,e herequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:59 schreef crossover het volgende:
Hey buzzer
Wat een lamme dag heb ik gehad vandaag (net als de rest van de week)
[afbeelding]
gezelligquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
hellooooo....![]()
![]()
..ben zo weer weg....
krijg zo bezoek....
![]()
echt heel super gezellig...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gezellig
Was 't vandaag ook gezellig?
goeie zaakquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt heel super gezellig...![]()
![]()
![]()
...dit moeten zeer binnenkort weer doen.....
..ik mis mijn vrienden een beetje...
...maar zij mij ook dussss.....
![]()
niks gedaan vanaaf....quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak
dat je ze mist is begrijpelijk, ik mis m'n vrienden ook
Heb me helemaal kapot verveeld vanavond
ja, dat dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niks gedaan vanaaf.......en het was heerlijk weer om buiten te zitten...
![]()
![]()
mmh...mja minder...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat dus.
Buiten gezeten met een biertje en een wijntje.
Nothing more, nothing less...
neequote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmh...mja minder......morgen plannen....?????
![]()
![]()
Groetjes vanuit Nederland.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:04 schreef buzzer het volgende:
Ik ga er vandoor, misschien morgen nog, anders volgende week pas weer
(of even een snelle groet vanuit Portugal)
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, OA en kuuk ook, en die staan geregeld in de top 3
toch wel jammer dat ze nu alweer een tijd niet zijn bijgewerkt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, dat valt wel mee denk ik.
Die stats vind ik best geinig, maar ik vind 't eerder triest dat ik steeds zo hoog sta, dan dat ik er trots op ben hoor... Ik post gewoon wat ik post, en ik verbaas me er elke keer weer over dat het zo veel is.
quote:Ok, k heb 1 topic samen met OA volgepost om het posten, kijken hoeveel we er in 1 topic kregen, maar verder geef ik gewoon antwoord op dingen die hier gezegd worden, zo af en toe zelfs met meerdere quotes in 1 post
Zo ben er weer.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:00 schreef OA het volgende:
Sander blijft dus blijkbaar echt weg tot na 3 uur...
Dan ga ik pitten!![]()
Sander, Indah en andere nachtbrakers: iig hallo!!
Vakantie???quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:19 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 26 april 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 342 Pheno
002. 281 Sebasser
004. 183 eer-ik
005. 181 OA
013. 130 Kuukske
035. 092 MPG
042. 087 MuckDagcijfers van vrijdag 27 april 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 331 juon_jacket1
002. 290 Diovarus
003. 236 Pheno
008. 167 Kuukske
010. 154 Queen_Bee
014. 137 MPG
028. 113 Sebasser
140. 048 OA![]()
Ik zit op schoolquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Vakantie???
Zit jij nog op school, of werk je op een school?
Ah, ok.quote:
Klopt jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, ok.
Mooi is was dat altijd die vakanties!!
Hey Lenny.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
huh wat gaat dit topic sloom
oeh ik had gewonnen met voetbal`!11!!
inderdaad, best een belangrijke overwinning.. scheelt ons degradatievoetbalquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Lenny.
Idd niet bepaald stormloop...
Mooi dat je met voetbal hebt gewonnen!![]()
Kijk eens aan!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
inderdaad, best een belangrijke overwinning.. scheelt ons degradatievoetbal![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
weet ik niet eens, ben er pas net bij.. was de 4e wedstrijd pas![]()
Inderdaad, ben er nu weer vandoor. Feest van de trainer.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:55 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, hoe dan ook, beter dat je degradatie ontloopt!![]()
jaja....ik sta dus op #1 van vrijdag mensen....quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:39 schreef OA het volgende:
Wederom staan de KSC'ers heel hoog in de lijsten!!![]()
Voor wat het voor eenieder waard is dan..
OF
+
![]()
[..]
middag.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:37 schreef crossover het volgende:
Wie heeft er nog meer wilde plannen voor vanavond?![]()
Ik wel![]()
Goedenmiddag trouwens
autoband?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:45 schreef crossover het volgende:
Wheheh no powermap for paul.
Ik ga straks met m'n band zuipen
quote:
sodemieters, blueband kan zuipen jongenquote:
Toen was het veels te lekker weer.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja....ik sta dus op #1 van vrijdag mensen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne vakantie Buz!quote:
Meneer de NachtWacht!!!quote:Op zondag 29 april 2007 00:25 schreef Sander170 het volgende:
Alweer uitgestorven hier.![]()
Dan toch maar een GoedeNacht, er zal vast wel iemand komen straks.![]()
Eindelijk weer een levend wezen hier!!quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 00:40 schreef BrandX het volgende:
* zwaait even
en ik zwaai gelijk weer af. lange dag geweest vandaag
ciaoo!!!
Ben jij geen nachtbeuker / opblijver.quote:Op zondag 29 april 2007 00:29 schreef OA het volgende:
[..]
Eindelijk weer een levend wezen hier!!![]()
Bij jij geen uitgaander?
Heul niet.quote:
Mogguhquote:
Nou, zeg je net dat je alleen bent enzo, en nu zijn indah en ik er, en nu ga je slapen?quote:Op zondag 29 april 2007 03:29 schreef Sander170 het volgende:
Ik zou graag met je willen praten indah !
Maar helaas ik ben aardig moe nu, dus je weet wat ik ga doen.
Lekker slapen, tot morgenNacht weer, doei...![]()
-------------------------
![]()
![]()
Ik haat jou ook.quote:Op zondag 29 april 2007 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik haat jouw buren ook
Goedemorgen Lenny.....quote:Op zondag 29 april 2007 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik haat jouw buren ook
*kijkt op klokquote:Op zondag 29 april 2007 07:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Lenny.....![]()
![]()
![]()
![]()
....lekker geslapen.....????
![]()
maar nu is het nog lekker koel, werken in die hitte is geen doenquote:Op zondag 29 april 2007 07:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat ja.....!!!!!...kut mensen die om 07:00 in hun tuin gaan werken op zondag....
![]()
![]()
![]()
Ik heb hier de ventilator al weer aanstaan.quote:Op zondag 29 april 2007 07:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
maar nu is het nog lekker koel, werken in die hitte is geen doen
ja lief he.....quote:Op zondag 29 april 2007 07:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mogguh j_j1Jeuj, ksujes
und koffie ende zulks.
mobiele airco staat hier paraat.....quote:Op zondag 29 april 2007 07:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb hier de ventilator al weer aanstaan.
echt....quote:Op zondag 29 april 2007 08:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hm ik heb het hier serieus best koud..
ik 1tje op een kier, koud kuodquote:Op zondag 29 april 2007 08:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt.......ik heb hier alle ramen openstaan....
![]()
briljantquote:Op zondag 29 april 2007 08:19 schreef Sebasser het volgende:
HAHA
Ik heb Luxaflex en alles open, ik zie vrouw hiervoor langslopen met een hondje die niet wil poepen, en toen deed ie het wel, en toen ging die vrouw er instaan omdat ze het niet zag
Goed begin van de morgen.
ze staat het nu af te vegen aan de stoep.
quote:Op zondag 29 april 2007 08:19 schreef Sebasser het volgende:
HAHA
Ik heb Luxaflex en alles open, ik zie vrouw hiervoor langslopen met een hondje die niet wil poepen, en toen deed ie het wel, en toen ging die vrouw er instaan omdat ze het niet zag
Goed begin van de morgen.
ze staat het nu af te vegen aan de stoep.
God straft meteen zeg ik altijd.....quote:Op zondag 29 april 2007 08:28 schreef Sebasser het volgende:
Kuthond, die mag hier eigelijk helemaal niet eens poepen.
Karma!
dat zal het wel zijn dan.
Ik zeg, karma.quote:Op zondag 29 april 2007 08:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
God straft meteen zeg ik altijd.....![]()
ja dat weet ik ook....quote:Op zondag 29 april 2007 08:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zeg, karma.
God is een sprookjesverhaal.
Je wilt je ritme uitzetten?quote:Op zondag 29 april 2007 08:33 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Hoe zet je een wekker uit? Ook wel ritme genoemd?
Goedemorgen Pheno...quote:Op zondag 29 april 2007 08:33 schreef Pheno het volgende:
Ja, hij zegt toch net dat dat komt omdat de vrouw waarmee hij vannacht het bed heeft gedeeld vanmorgen wakker was geworden, en zo schrok van wat ze had meegebracht, dat ze hem er pardoes heeft uitgetrapt!quote:Op zondag 29 april 2007 08:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Pheno...![]()
![]()
![]()
![]()
..jij bent ook vroeg zeg...
![]()
5.45 eigenlijk al, maar dan ligt fok doodquote:Op zondag 29 april 2007 08:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Pheno...![]()
![]()
![]()
![]()
..jij bent ook vroeg zeg...
![]()
Mhh, dat zou een scheiding betekenenquote:Op zondag 29 april 2007 08:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, hij zegt toch net dat dat komt omdat de vrouw waarmee hij vannacht het bed heeft gedeeld vanmorgen wakker was geworden, en zo schrok van wat ze had meegebracht, dat ze hem er pardoes heeft uitgetrapt!
hoi pingwingquote:Op zondag 29 april 2007 08:33 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 08:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, hij zegt toch net dat dat komt omdat de vrouw waarmee hij vannacht het bed heeft gedeeld vanmorgen wakker was geworden, en zo schrok van wat ze had meegebracht, dat ze hem er pardoes heeft uitgetrapt!
Toen was ik net een uurtje thuis ofzo.quote:Op zondag 29 april 2007 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
5.45 eigenlijk al, maar dan ligt fok dood
huh....quote:Op zondag 29 april 2007 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
5.45 eigenlijk al, maar dan ligt fok dood
Zijn wekker gaat ook in het weekend af.quote:Op zondag 29 april 2007 08:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh....zo vorge ook op zondag....?????
![]()
Dat zeg ik, kutritmequote:Op zondag 29 april 2007 08:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh....zo vorge ook op zondag....?????
![]()
You have a point there.quote:Op zondag 29 april 2007 08:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie zegt dat je met je vrouw in bed lag?
je mag mijn tuin ook wel onder handen nemen....quote:Op zondag 29 april 2007 08:40 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, de tuin heeft straks zon, dan ga ik daar eens aan de arbeid. Pheno vs onkruid
gras is hier bijna een meter hoog....quote:Op zondag 29 april 2007 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
die van mij ook wel.. 70% brandnetel
ik heb er al een jaar niks aan gedaan.....quote:Op zondag 29 april 2007 08:42 schreef Pheno het volgende:
Weinig brandnetel verrassend genoeg hier. Wel wat distels maar voor de rest is het vooral erg veel. Dat zal komen omdat ik er al een half jaar niets aan gedaan heb
Maar voor de rest is het vooral erg veel.?quote:Op zondag 29 april 2007 08:42 schreef Pheno het volgende:
Weinig brandnetel verrassend genoeg hier. Wel wat distels maar voor de rest is het vooral erg veel. Dat zal komen omdat ik er al een half jaar niets aan gedaan heb
Vraag papier.quote:Op zondag 29 april 2007 08:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar in de tuin werken is dus helemaal niks voor mij.....![]()
![]()
![]()
gratis af te halen.....quote:Op zondag 29 april 2007 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volgens mij is er hier echt al 4 of 5 jaar niks aan de tuin gebeurd. En dan gooien de buren ook nog eens hun afval in onze tuin.
Wel een mooi divers aanbod, van een blikje bier tot een verkeersbord tot een deur. Je vindt het allemaal bij ons..
....quote:Op zondag 29 april 2007 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volgens mij is er hier echt al 4 of 5 jaar niks aan de tuin gebeurd. En dan gooien de buren ook nog eens hun afval in onze tuin.
Wel een mooi divers aanbod, van een blikje bier tot een verkeersbord tot een deur. Je vindt het allemaal bij ons..
Toch verrassend dat er vanuit het niets zoveel kan groeien. Zo heb je braakliggend grond, zo heb je costa rica in je achtertuinquote:Op zondag 29 april 2007 08:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb er al een jaar niks aan gedaan.....![]()
al ik zeker doen.....quote:Op zondag 29 april 2007 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kom het maar halen als je in de buurt bent![]()
Maak hem wakker met een kopje koffie.quote:Op zondag 29 april 2007 08:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij ligt nu nog te slapen.......en hij vindt het ook helemaal niks.....
![]()
hm ja er was wel een plan om alles te betegelen maar toen we een keer naar de stort wilde (ik moest rijden) lag ik in het ziekenhuis dus dat is niet doorgegaan..quote:
hij krijgt strax koffie met croissantjes, maar is nu nog te vroeg....quote:Op zondag 29 april 2007 08:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maak hem wakker met een kopje koffie.
En doe hem de groetjes van mij.![]()
Mja, dat dus. Daarom wordt er volgende maand hier ook eens een tuin aangelegd. Eerst even het onkruid ruimen en dan een zooi stenen erover.quote:Op zondag 29 april 2007 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hm ja er was wel een plan om alles te betegelen maar toen we een keer naar de stort wilde (ik moest rijden) lag ik in het ziekenhuis dus dat is niet doorgegaan..
Komt wel weer een keer, wel vervelend dat je een tuin hebt en er niks mee kan doen.. wil best een keer bbqen hier ofzo![]()
![]()
Het gaat ook erg stinken lijkt me..quote:Op zondag 29 april 2007 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hm ja er was wel een plan om alles te betegelen maar toen we een keer naar de stort wilde (ik moest rijden) lag ik in het ziekenhuis dus dat is niet doorgegaan..
Komt wel weer een keer, wel vervelend dat je een tuin hebt en er niks mee kan doen.. wil best een keer bbqen hier ofzo![]()
![]()
whehehehehequote:Op zondag 29 april 2007 08:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gister waren de buren trouwens nog hun vijver aan het schoonmaken, om de minuut zag je zo'n visnetje boven de schutting uitkomen die dan in mijn tuin werd geleegd..
negerts..
bij mij dus ook...quote:Op zondag 29 april 2007 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat dus. Daarom wordt er volgende maand hier ook eens een tuin aangelegd. Eerst even het onkruid ruimen en dan een zooi stenen erover.
Het valt best wel mee, weinig gft afval, meer gewoon grof vuil met brandnetels.quote:
zoals.....????quote:Op zondag 29 april 2007 08:50 schreef Sebasser het volgende:
Ik denk dat ik vandaag best wel een paar dingen kan gaan doen..
edit: ik las weer verkeerdquote:Op zondag 29 april 2007 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat dus. Daarom wordt er volgende maand hier ook eens een tuin aangelegd. Eerst even het onkruid ruimen en dan een zooi stenen erover.
Precies mijn idee. Worteldoek tegen onkruid en laatz e het maar proberen. Natuursteen als tegel, dat is dan wel eweer mooi. Een beetje een mediterraanse tuin qua steensoort. En vast wel wat cactussen, die hebben ook geen onderhoud nodigquote:Op zondag 29 april 2007 08:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bij mij dus ook....maar dan wordt hier alles betegeld...
..geen onderhoud dus....
![]()
Eigelijk moet je het een keer vastleggen.quote:Op zondag 29 april 2007 08:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gister waren de buren trouwens nog hun vijver aan het schoonmaken, om de minuut zag je zo'n visnetje boven de schutting uitkomen die dan in mijn tuin werd geleegd..
negerts..
Ik ben geen tuinier, ok, met een zonnetje erbij wil ik best wel eens per half jaar schoffelen, maar voor de rest....Laatste keer was begin september vorig jaar, toen was er ook zonquote:Op zondag 29 april 2007 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan ben je voor altijd klaar, klinkt opzich wel prima.![]()
dat bedoel ik ....quote:Op zondag 29 april 2007 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies mijn idee. Worteldoek tegen onkruid en laatz e het maar proberen. Natuursteen als tegel, dat is dan wel eweer mooi. Een beetje een mediterraanse tuin qua steensoort. En vast wel wat cactussen, die hebben ook geen onderhoud nodig
ah owkey....quote:Op zondag 29 april 2007 08:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja geen idee, normaal doe ik nooit zoveel.
Dus dit is iets nieuws, even kijken of het wat is.
Als we nog 1x aanbellen hakken ze onze armen eraf omdat we ze beschuldigd hadden dat ze een telefoon van ons gejat hadden.. Ze zien er best leip uit enzo dus ik laat het voorlopig nog wel zo, misschien een keer als ze zooi blijven dumpen als onze tuin wel opgeruimd is.quote:Op zondag 29 april 2007 08:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eigelijk moet je het een keer vastleggen.
En dan gaan chanteren.
'Jullie geven mij elke week 50 euro (redelijk blijven, wedden dat ze via hun uitkering elke week max 65 euro te besteden hebben?), en ik zeg niet tegen de politie dat jullie mijn tuin vuil maken, en ik zeg ook niet dat ene andere.![]()
![]()
'
Dag, veel plezier.quote:
altijd moeilijk dat soort dingen ja....quote:Op zondag 29 april 2007 08:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alleen nog wel even bedenken wat ik nu moet gaan doen.
Je moet gewoon die zakken ergens op straat dumpen, het liefst voor het politie bureau, dat vatten ze op als een belediging, en dan gaan ze ook echt wel die zakken doorzoeken op namen en alles. (doen ze anders ook wel, maar nu pakken ze het toch een tikkeltje harder aan.quote:Op zondag 29 april 2007 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als we nog 1x aanbellen hakken ze onze armen eraf omdat we ze beschuldigd hadden dat ze een telefoon van ons gejat hadden.. Ze zien er best leip uit enzo dus ik laat het voorlopig nog wel zo, misschien een keer als ze zooi blijven dumpen als onze tuin wel opgeruimd is.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 08:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
altijd moeilijk dat soort dingen ja....![]()
Dan moet ik dus alsnog eerst mijn tuin opruimen om alles in zakken te krijgen. Wel grappig dat er ook allemaal aardappelen en blikjes enzo bij ons op het dak liggen.. hoe zouden die er toch komenquote:Op zondag 29 april 2007 08:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je moet gewoon die zakken ergens op straat dumpen, het liefst voor het politie bureau, dat vatten ze op als een belediging, en dan gaan ze ook echt wel die zakken doorzoeken op namen en alles. (doen ze anders ook wel, maar nu pakken ze het toch een tikkeltje harder aan.)
koffie met melkquote:Op zondag 29 april 2007 08:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dag, veel plezier.
Ik bel straks wel even je koffiezetapparaat, moet je er ook melk en suiker in? of ben je een echte man?
Er zijn genoeg winkels open op zondag.quote:Op zondag 29 april 2007 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kut kut ik heb gewoon geen eten in huis, alleen soep.. bah! waarom zijn die kutwinkels niet gewoon open op zondag
maw: ik kachel dadelijk richting ouderlijk huis, op station wel een broodje kebab, doet het altijd goed op de ochtend, zeker als je in de middag een soort van date hebt
Steek alles maar in de fik dan.quote:Op zondag 29 april 2007 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan moet ik dus alsnog eerst mijn tuin opruimen om alles in zakken te krijgen. Wel grappig dat er ook allemaal aardappelen en blikjes enzo bij ons op het dak liggen.. hoe zouden die er toch komen![]()
![]()
Kebab > shoarma maar beide goed te doen. Hier is volgens mij echt bijna niks open, misschien de Appie maar geen zin om zo ver te fietsen.quote:Op zondag 29 april 2007 09:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er zijn genoeg winkels open op zondag.
enkel niet in de wat kleinere steden, en in groningen jammer genoeg ook niet.
Ik heb net een broodje shoarma op.
Maar je hebt een date?
Pics?
Kebab is niet hetzelfde als shoarma hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kebab > shoarma maar beide goed te doen. Hier is volgens mij echt bijna niks open, misschien de Appie maar geen zin om zo ver te fietsen.
date is misschien niet goed gekozen, een soort van vriendin komt gewoon langs![]()
Ik houd het op het plan dat we de tuin gewoon een keer gaan opruimen en daarna lief zijn voor onze buren en dan verwacht ik dat ook andersom. Volgens mij kunnen ze best aardig en ok zijn. Zo klagen ze nooit over geluidsoverlast enzo, best wel restecp daarvoor..quote:
bedoelde dat kebab lekkerder is dan shoarma..quote:Op zondag 29 april 2007 09:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kebab is niet hetzelfde als shoarma hoor.
AH, LOSERT!quote:Op zondag 29 april 2007 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bedoelde dat kebab lekkerder is dan shoarma..
Ja, wat wil je.quote:Op zondag 29 april 2007 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik houd het op het plan dat we de tuin gewoon een keer gaan opruimen en daarna lief zijn voor onze buren en dan verwacht ik dat ook andersom. Volgens mij kunnen ze best aardig en ok zijn. Zo klagen ze nooit over geluidsoverlast enzo, best wel restecp daarvoor..
Ik zeg net dat albert heijn een losert is, ja, of adolf hitler, maar ik denk eerder dat mensen aan albert denken bij AH dan aan hitler.quote:
sorryquote:Op zondag 29 april 2007 09:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zeg net dat albert heijn een losert is, ja, of adolf hitler, maar ik denk eerder dat mensen aan albert denken bij AH dan aan hitler.
Hoef je nog niet zo bot te doen.
Talpaquote:Op zondag 29 april 2007 09:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
we blijven wel lief tegen elkaar he.....????![]()
![]()
![]()
Ja, ik ken je buren niet ofzoot.quote:Op zondag 29 april 2007 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Denk niet dat ze zo in elkaar zitten, niet iedereen is een naaibal in deze wereld. Niet iedereen wil graag politie op de stoep hebben of een burenruzie.
ja maar....ja maar...daar heb ik het helemaal niet over....quote:Op zondag 29 april 2007 09:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ohja, dat heet nu tien he
of heet nu het rtl 6
Talpa
Tien
Rtl 6
IK MAAK DE NIEUWE!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
topic bijna vol fapfapfap
ik heb em al klaar.....quote:Op zondag 29 april 2007 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
we zullen zien wie de 300e maakt![]()
![]()
zorg nou maar dat je de 300e maakt, anders voel ik me genoodzaakt om weer een MH topic te makenquote:Op zondag 29 april 2007 09:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb em al klaar........please please please.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Open hem maar vast.quote:Op zondag 29 april 2007 09:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb em al klaar........please please please.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je weet dat ik daar niks tegen heb....quote:Op zondag 29 april 2007 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zorg nou maar dat je de 300e maakt, anders voel ik me genoodzaakt om weer een MH topic te maken![]()
+1 kudoquote:Op zondag 29 april 2007 09:25 schreef Sebasser het volgende:
TRLALA! !El1d DE! !DL VBOVL !WS!
VOL!~!!!
grapje natuurlijk.
kusjes sebas.
yeah yeah yeah...quote:Op zondag 29 april 2007 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb bijna 1000 posts!1`111`oneoneniggahplease!1!1
Wow, bijzonder.quote:Op zondag 29 april 2007 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb bijna 1000 posts!1`111`oneoneniggahplease!1!1
Ik ga wss naar amsterdam.quote:Op zondag 29 april 2007 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
klopt, nog iets boeiends te melden? waar ga je heen met koninginnedag?
Nu al?quote:
Klopt, ik denk dat het beter is als ik met de auto ga, trein zal wel overvol zitten..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |