Ja, wat wil je.quote:Op zondag 29 april 2007 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik houd het op het plan dat we de tuin gewoon een keer gaan opruimen en daarna lief zijn voor onze buren en dan verwacht ik dat ook andersom. Volgens mij kunnen ze best aardig en ok zijn. Zo klagen ze nooit over geluidsoverlast enzo, best wel restecp daarvoor..
Ik zeg net dat albert heijn een losert is, ja, of adolf hitler, maar ik denk eerder dat mensen aan albert denken bij AH dan aan hitler.quote:
sorryquote:Op zondag 29 april 2007 09:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zeg net dat albert heijn een losert is, ja, of adolf hitler, maar ik denk eerder dat mensen aan albert denken bij AH dan aan hitler.
Hoef je nog niet zo bot te doen.
Talpaquote:Op zondag 29 april 2007 09:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
we blijven wel lief tegen elkaar he.....????![]()
![]()
![]()
Ja, ik ken je buren niet ofzoot.quote:Op zondag 29 april 2007 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Denk niet dat ze zo in elkaar zitten, niet iedereen is een naaibal in deze wereld. Niet iedereen wil graag politie op de stoep hebben of een burenruzie.
ja maar....ja maar...daar heb ik het helemaal niet over....quote:Op zondag 29 april 2007 09:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ohja, dat heet nu tien he
of heet nu het rtl 6
Talpa
Tien
Rtl 6
IK MAAK DE NIEUWE!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
topic bijna vol fapfapfap
ik heb em al klaar.....quote:Op zondag 29 april 2007 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
we zullen zien wie de 300e maakt![]()
![]()
zorg nou maar dat je de 300e maakt, anders voel ik me genoodzaakt om weer een MH topic te makenquote:Op zondag 29 april 2007 09:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb em al klaar........please please please.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Open hem maar vast.quote:Op zondag 29 april 2007 09:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb em al klaar........please please please.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je weet dat ik daar niks tegen heb....quote:Op zondag 29 april 2007 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zorg nou maar dat je de 300e maakt, anders voel ik me genoodzaakt om weer een MH topic te maken![]()
+1 kudoquote:Op zondag 29 april 2007 09:25 schreef Sebasser het volgende:
TRLALA! !El1d DE! !DL VBOVL !WS!
VOL!~!!!
grapje natuurlijk.
kusjes sebas.
yeah yeah yeah...quote:Op zondag 29 april 2007 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb bijna 1000 posts!1`111`oneoneniggahplease!1!1
Wow, bijzonder.quote:Op zondag 29 april 2007 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb bijna 1000 posts!1`111`oneoneniggahplease!1!1
Ik ga wss naar amsterdam.quote:Op zondag 29 april 2007 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
klopt, nog iets boeiends te melden? waar ga je heen met koninginnedag?
Nu al?quote:
Klopt, ik denk dat het beter is als ik met de auto ga, trein zal wel overvol zitten..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |