quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Ok, ik zal als ik iemand zie die niet op Bono lijkt aanspreken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik lijk ook niet op Bono.....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ok, ik zal als ik iemand zie die niet op Bono lijkt aanspreken.
Jah Koffie SC eindelijk zonder MH erinquote:
Zucht, hopelijk wordt de volgende TT beter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah Koffie SC eindelijk zonder MH erin
Ah, de selectie wordt al kleiner.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...wel met bruin krullend haar dan he....
![]()
![]()
Last van BaggerRSIquote:
yeahrlyquote:
Ach, misschien bij de meet. Al enig idee wat daar de bedoeling van gaat zijn? Plannen?quote:
das toch in Nijmegen...20 Mei...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, misschien bij de meet. Al enig idee wat daar de bedoeling van gaat zijn? Plannen?
Dat staat netjes in de OP.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, misschien bij de meet. Al enig idee wat daar de bedoeling van gaat zijn? Plannen?
doedoei lieverd....fijn weekend enzo....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:04 schreef Diovarus het volgende:
Ooh Het zelfs tijd voor mij om naar huis te gaan.
LTRZ![]()
mensen fijne weekend en koningdag enzo blah blah.
tot dinsdag sowieso
wijze worden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat staat netjes in de OP.
Lees en weet![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:04 schreef Diovarus het volgende:
Ooh Het zelfs tijd voor mij om naar huis te gaan.
LTRZ![]()
mensen fijne weekend en koningdag enzo blah blah.
tot dinsdag sowieso
doedoei Fruts....fijn weekend en tot heel gauw....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:10 schreef Frutsel het volgende:
Ik wens jullie vast een fijn weekend mensen... weet niet of ik dit weekend hier nog voorbij kom, anders tot dinsdag![]()
DoeDoeiquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:10 schreef Frutsel het volgende:
Ik wens jullie vast een fijn weekend mensen... weet niet of ik dit weekend hier nog voorbij kom, anders tot dinsdag![]()
tuurlijk ben ik alleen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
DoeDoei![]()
Pssst JJ,ben je alleen?
Oh, je gaat terrasje doen.quote:
een hele boel lieverd...een hele boel....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
hoeveel topics heb ik gemist?
altijd er voor in lieverd......quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, je gaat terrasje doen.Veel plezier dan.
![]()
Ik dacht anders kunnen we ff.... jeweets...
Hoiquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
hoeveel topics heb ik gemist?
kut, ben ik er eindelijk weer, ga je wegquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een hele boel lieverd...een hele boel.......maar ik ben eigelijk weg..
..doedoei...
![]()
![]()
![]()
ha papierquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Hoe lang ben je weggeweest?
ja heb et heel zwaar met in de zon zitten met vrienden enzo....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kut, ben ik er eindelijk weer, ga je weg
stuk of 4.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ha papier![]()
Ik ben sinds 07:45 weg vanochtend...
oeh, da's wel zuur idd...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja heb et heel zwaar met in de zon zitten met vrienden enzo....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je er zeker een paar gemist!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ha papier![]()
Ik ben sinds 07:45 weg vanochtend...
Ik moet zeggen, ene Dio-ennogwat heeft aardig zijn best gedaan vandaag.quote:
Staat ie in de top 5 denk je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ene Dio-ennogwat heeft aardig zijn best gedaan vandaag.![]()
I dunno?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Staat ie in de top 5 denk je?
als ík dat nog wil redden vandaag mag ik wel heeeeel hard m'n best doen...
whehe, OA en kuuk ook, en die staan geregeld in de top 3quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
I dunno?
Ik iig niet. Ik heb gewoon een baan naast Fok!![]()
Maar waar 13.00? Nijmegen is best groot te voetquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat staat netjes in de OP.
Lees en weet![]()
posten om het postenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Staat ie in de top 5 denk je?
als ík dat nog wil redden vandaag mag ik wel heeeeel hard m'n best doen...
Ik heb het idee dat iedereen dat hier doet. Dat is het jammere van die dagcijfers, blijkbaar heeft het een aantrekkingskracht. Maar goed, ik laat het posten voor wat het is en ga een lang weekend fokloos een leven hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook niet...
't is slechts een hypothese
Dan moet je BrandX even een PM-petje sturen. Die organiseert dat. (Anders weet JJ ook wel waar het is)quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar waar 13.00? Nijmegen is best groot te voet
Nah, dat valt wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iedereen dat hier doet. Dat is het jammere van die dagcijfers, blijkbaar heeft het een aantrekkingskracht. Maar goed, ik laat het posten voor wat het is en ga een lang weekend fokloos een leven hebben
the sa,e herequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:59 schreef crossover het volgende:
Hey buzzer
Wat een lamme dag heb ik gehad vandaag (net als de rest van de week)
[afbeelding]
gezelligquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
hellooooo....![]()
![]()
..ben zo weer weg....
krijg zo bezoek....
![]()
echt heel super gezellig...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gezellig
Was 't vandaag ook gezellig?
goeie zaakquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt heel super gezellig...![]()
![]()
![]()
...dit moeten zeer binnenkort weer doen.....
..ik mis mijn vrienden een beetje...
...maar zij mij ook dussss.....
![]()
niks gedaan vanaaf....quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak
dat je ze mist is begrijpelijk, ik mis m'n vrienden ook
Heb me helemaal kapot verveeld vanavond
ja, dat dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niks gedaan vanaaf.......en het was heerlijk weer om buiten te zitten...
![]()
![]()
mmh...mja minder...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat dus.
Buiten gezeten met een biertje en een wijntje.
Nothing more, nothing less...
neequote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmh...mja minder......morgen plannen....?????
![]()
![]()
Groetjes vanuit Nederland.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:04 schreef buzzer het volgende:
Ik ga er vandoor, misschien morgen nog, anders volgende week pas weer
(of even een snelle groet vanuit Portugal)
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, OA en kuuk ook, en die staan geregeld in de top 3
toch wel jammer dat ze nu alweer een tijd niet zijn bijgewerkt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, dat valt wel mee denk ik.
Die stats vind ik best geinig, maar ik vind 't eerder triest dat ik steeds zo hoog sta, dan dat ik er trots op ben hoor... Ik post gewoon wat ik post, en ik verbaas me er elke keer weer over dat het zo veel is.
quote:Ok, k heb 1 topic samen met OA volgepost om het posten, kijken hoeveel we er in 1 topic kregen, maar verder geef ik gewoon antwoord op dingen die hier gezegd worden, zo af en toe zelfs met meerdere quotes in 1 post
Zo ben er weer.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:00 schreef OA het volgende:
Sander blijft dus blijkbaar echt weg tot na 3 uur...
Dan ga ik pitten!![]()
Sander, Indah en andere nachtbrakers: iig hallo!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |