quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
euuhh..jawel...maar dan wel foutje...Kuuk was eerder...quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
JAAA!!!
IJSKoffie.... hallo? Is daar iemand?
![]()
Welk spel?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Frutsel het volgende:
Game On!
Alleen is ijs dan IJs zo en niet Ijsquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Energieke TT.
Goed punt.quote:
maarjah het was ook een franse die dit topic maaktequote:
Puntenslijpers zijn de bom!quote:
Geheel en alquote:
zeker vooral die op stroom gaanquote:
-> V&Aquote:
Frans IJs?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Diovarus het volgende:
[..]
maarjah het was ook een franse die dit topic maakte
Italiaans ijs en/of Ben en Jerriesquote:
Italiaans schijnt lekker te zijn.quote:
jerries is toch weer de politie?quote:
Euh... Oh. Ok.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef Diovarus het volgende:
jerries is toch weer de politie?
Onze knuffelallochtoonquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Diovarus het volgende:
[..]
maarjah het was ook een franse die dit topic maakte
siciliaans ijsquote:
Hebben ze broodje ijs? Nee? Dan is het niet het lekkerste ijsquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Toeti Froeti in Breda heeft ook heerlijk ijs.
je bikinilijn?quote:
Fohooo tooohooo's!quote:
Ja, ik wou het net zeggen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Pheno het volgende:
Het valt me nu pas op dat deze sticky staat
Ja, waar schoonmaaksters geneukt worden, waar fysiek geweld wordt gebruikt, vrouwen in het gezicht worden gespuugd, Amanda zo'n beetje de slet uithang en Huub haar vannacht heeft gebeft waarna Brain het huis kort en klein slaat en met zelfmoord dreigt en nu in een hotel zit om af te koelen. Die DGKquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onze knuffelallochtoon![]()
Maarreuh.. de gouden kooi, is dat die tv-dinges waarin een Brian en Amanda een knipperlicht-sex-relatie hebben, een Borderline negerin alles 10 x zegt, een dikke authistische megalomane mongool zich niet meer wast, spelers in en uit de kooi gaan vanwege de kijkcijfers en huishoudsters voor miljonair gaan spelen?
Ik snap niet dat mensen daar naar kijken om half één 's nachts.![]()
huh?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Pheno het volgende:
Het valt me nu pas op dat deze sticky staat
Raar programma. Raardere mensen die er naar kijken. Sex moet je doen, niet naar kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, waar schoonmaaksters geneukt worden, waar fysiek geweld wordt gebruikt, vrouwen in het gezicht worden gespuugd, Amanda zo'n beetje de slet uithang en Huub haar vannacht heeft gebeft waarna Brain het huis kort en klein slaat en met zelfmoord dreigt en nu in een hotel zit om af te koelen. Die DGK
Ik check tegenwoordig eerst profiel voordat ik iets postquote:
Ow.. dus dat was hetquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar programma. Raardere mensen die er naar kijken. Sex moet je doen, niet naar kijken
nah, ik weet allang dat boem-dikkie een kerel is. BeFquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik check tegenwoordig eerst profiel voordat ik iets post
quote:
in het licht fotograferen kan iig leuk zijn Pquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Foto's van jezelf maken met mobiel zuigtik weet nooit hoe ik moet kijken whehehe.
dude...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Foto's van jezelf maken met mobiel zuigtik weet nooit hoe ik moet kijken whehehe.
quote:
tjha shit happensquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]geeft niks wheheh.
Ik had beloofd dat ik het ooit zou doen als mn vrienden het ook deden ( we zouden het doen voor dat we op vakantie gingen ) en toen kwam ik daar gister hadden ze allebei zo'n kale kop , toen moest ik er ook aan gaan geloven![]()
Wheheh... ik heb gister ook ff de mat laten verwijderenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:vind het een beetje zonde maargoed het groeit wel weer aan mijn dikke afro krullen
![]()
nou ziet er niet slecht uit .....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mjaah het vált mee hoor, ik had verwacht dat ik een dikke kop zou krijgen en 12 zou lijken , dat was namelijk bij de vorige keer wel het geval .. Maar dat is nu niet meer zoquote:
Onze geile franse is er weerquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou ziet er niet slecht uit .....![]()
ah, nu blijf je wel neem ik aanquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou ziet er niet slecht uit .....![]()
Oh, dat betekent over een uurtje pasquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nope......ben zo weer weg....
![]()
die bakkebaarden doen het hem...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mjaah het vált mee hoor, ik had verwacht dat ik een dikke kop zou krijgen en 12 zou lijken , dat was namelijk bij de vorige keer wel het geval .. Maar dat is nu niet meer zodas wel een pluspunt.
JJ lieve schatquote:
bakkebaarden zijn zo 1985....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
die bakkebaarden doen het hem...
bakkebaarden ftw
ok dan...coming up!!!!...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef BrandX het volgende:
tijd voor koffieprut
Ik heb het vannacht half gemistquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar programma. Raardere mensen die er naar kijken. Sex moet je doen, niet naar kijken
je kwijlt in zijn bak koffiequote:
Dat lijkt me gezonder dan naar die zooi op de tv te kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht half gemist![]()
Er lag een leuke vrouw naast me
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
die bakkebaarden doen het hem...
bakkebaarden ftw
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onze knuffelallochtoon![]()
Maarreuh.. de gouden kooi, is dat die tv-dinges waarin een Brian en Amanda een knipperlicht-sex-relatie hebben, een Borderline negerin alles 10 x zegt, een dikke authistische megalomane mongool zich niet meer wast, spelers in en uit de kooi gaan vanwege de kijkcijfers en huishoudsters voor miljonair gaan spelen?
Ik snap niet dat mensen daar naar kijken om half één 's nachts.![]()
nee ik snap het ook niet....quote:Ik snap niet dat mensen daar naar kijken om half één 's nachts.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht half gemist![]()
Er lag een leuke vrouw naast me
whehehquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik heb ze vanochtend nog korter gemaakt ze waren echt heul lang
![]()
p0wned!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
de foto werkt niet bij mij?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[..]
nee ik snap het ook niet.......wie kijkt er naar zoiets......
![]()
Joh. wie doet dat dan ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had trouwens net suiker in mn koffie, dat is ranzig![]()
Modeflatertje.quote:
koffie met suiker en melk.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had trouwens net suiker in mn koffie, dat is ranzig![]()
Maak je eigen kovvie danquote:
Dat ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in seks.
quote:
Have funquote:
Ik ben er nog. Maar ik wil best weggaan als je wiltquote:
zeg ik dat dan....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er nog. Maar ik wil best weggaan als je wilt
We moeten het toch sticky makenquote:
Nah, deze sc loopt tenminste nog lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van mij hoef je niet weg hoor......maar als jij dat persé wilt....
![]()
Gij ook en zulcksquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga even naar de winkelfijne dag mensen!
hey Boem...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga even naar de winkelfijne dag mensen!
zometeen niet meer....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, deze sc loopt tenminste nog lekker
Dan typ ik het zelf wel volquote:
je bent nog niet weg, dus het zal wel loslopenquote:
idd....quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent nog niet weg, dus het zal wel loslopen
joh...!!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:02 schreef Pheno het volgende:
En ik heb ook zo pauze. Op kosten van de baas op het terras weer eens een keer
Oh noesquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd......maar ben er maar heel ff....jeweets....
![]()
![]()
max 2x in de week, maar met dit weer natuurlijk geen strafquote:
Ik help af en toe een handjequote:
cool.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik help af en toe een handje![]()
![]()
![]()
fransquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
trouwens...leuke signature heb je......(2e regel dan he...)...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, prevakantiegangerquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:06 schreef buzzer het volgende:
ik heb het druk, en dat haat ik de laatste dag voor de vakantie
laatste dag van vakantie is ook niet alles...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:06 schreef buzzer het volgende:
ik heb het druk, en dat haat ik de laatste dag voor de vakantie
maar natuurlijk....quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef Frezer het volgende:
Mag je hier ook koffie problemen bespreken?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar natuurlijk......lucht je hart maar...
![]()
Ik ken de handelingen van wat koffie automaten wel. Spoelen van dat kreng hier op het werk bvquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef Frezer het volgende:
Mag je hier ook koffie problemen bespreken?
OMFG....quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Er lopen hier koffiemannetjes rond, maar ze komen telkens niet naar mijn plek,
.
Pijnigen is een optiequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Er lopen hier koffiemannetjes rond, maar ze komen telkens niet naar mijn plek,
.
Goed zo práát er over!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de handelingen van wat koffie automaten wel. Spoelen van dat kreng hier op het werk bv
Nu zijn ze zelfs naar buiten gegaan,quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG......dat KAN natuurlijk niet.....
![]()
Zorg voor koffiequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
Je krijgt een err 19 code eerst, dan moet je spoelen. Dan bel ik dus de receptie, ze komen maarquote:
Oeh dat zou in visueel opzicht een significante verbetering zijn,quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zorg voor koffiemeisjes!
![]()
Hallo, trouwens![]()
Het staat dan ook niet in je taakomschijving neem ik aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je krijgt een err 19 code eerst, dan moet je spoelen. Dan bel ik dus de receptie, ze komen maar
precies. Lunchen daarintegen wel, dus dat ga ik ook in 5 minuten eens organiserenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het staat dan ook niet in je taakomschijving neem ik aan.
nahquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:45 schreef Kuukske het volgende:
Neh. Je bent te groot. Sorry.
goed hequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:46 schreef Kuukske het volgende:
Seks tegen een muur. Interessante ideeën heb jij.
Pashokje nooit gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
Nah openbare wc lijkt me niks. Pashokje ook niet.
ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in seks.
Daar kan ik je niet bij helpen.quote:
Mensen buiten het pashokje komen dan ook? Zo Zo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:51 schreef Diovarus het volgende:
Pashokje nooit gehad.
Is relax hoor, voor als de meid geluid maakt, zodat er mensen komen.
kijken waar het geluid vandaan komt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mensen buiten het pashokje komen dan ook? Zo Zo.
bahbahquote:
quote:
ZEKER BAHquote:
Kunnen is 1. Mogen is een ander verhaal.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:57 schreef Diovarus het volgende:
ZEKER BAH
Ik qutoe ook Kuukske niet jouw![]()
das waarquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kunnen is 1. Mogen is een ander verhaal.
Het moet niet gekker worden hequote:
jah foei hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:59 schreef MPG het volgende:
lol
wat nou?quote:
de what?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
Cruesli is tof.
Appel-Rozijn Cruesli van Quaker.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:03 schreef Diovarus het volgende:
de what?
geen cappucino smaak?quote:
nope... maar hij heeft het mij niet eens aangebodenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:05 schreef Kuukske het volgende:
Nog niets ontvangen. Jij wel dan?
Oh, dan krijg jij wel wat van mij. Als ik wat van hem krijg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:06 schreef MPG het volgende:
nope... maar hij heeft het mij niet eens aangeboden
Goed van mij hequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
Wel goed dat je het zegt trouwens, wij gaan zometeen naar Belgique. Misschien hebben ze daar ergens die Quaker bij een supermarkt daar.
Zeer puickquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dan krijg jij wel wat van mij. Als ik wat van hem krijg.
Dat geef ik je dan wel op LL.
Brownies! Ja. Dank je. Nogmaals.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:07 schreef MPG het volgende:
Goed van mij he
Misschien denk je er nu wel aanKijk dan meteen voor de brownies zelf bak mix
Ik ben vandaag wel uijtermaete puick bezigquote:
jah idd dode belgenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Belgen zijn tof.
Wat moek vragen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Wie vraagt wordt overgeslagen heh Dio.
en helpt hij ook maken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
Ahhw JD heeft mix voor homemade brownies meegenomen voor me![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
geen cappucino smaak?
of heeft OA nog steeds niets naar de pauperbuurt gestuurd?
what?quote:
quote:
Diovarius een enorme Tritt unter den Arsch geeftquote:
terug slaatquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Diovarius een enorme Tritt unter den Arsch geeft
ga je duits opvijzelen jaquote:
ik weet best wat er staat hoor.quote:
omdat ze niet aardig isquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
waarom vechten we eigenlijk om een meisje dat toch al bezet is?
voor de lolquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
waarom vechten we eigenlijk om een meisje dat toch al bezet is?
papier! niet dreigen met geweld he...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou nou, geen geweld in het koffie topic!
Of moet ik ff iemand in elkaar slaan?
![]()
![]()
Ok, adjuct-mod. I'll be coolquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
papier! niet dreigen met geweld he...
en ik vecht hier niet.. ik ben lief
prima primaquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok, adjuct-mod. I'll be cool![]()
Dat ja. En dat op kosten van de baas. Echt erg. Ik wil niet!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
Lunchen op het terras?
Nou, vreselijk. Ik zou het ook niet willen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:37 schreef Pheno het volgende:
Dat ja. En dat op kosten van de baas. Echt erg. Ik wil niet!
Ik zie mensen ook met medelijden naar me kijken als ik daar zit. En vooral als ik met de groep weg loop zonder te betalen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, vreselijk. Ik zou het ook niet willen.
Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ja. En dat op kosten van de baas. Echt erg. Ik wil niet!
nog even?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik. Nog even.
ik ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, vreselijk. Ik zou het ook niet willen.
Spacecaken.quote:
Mja, gelukkig komt dit maar twee keer in de week voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:41 schreef Kuukske het volgende:
Dat zou ik ook doen, als ik jou zou zien zitten op zo'n terras. Sipkijkend. Eten opeten met veel tegenzin.
Bij ons is het 23 graden in de winter als de kachel het doet. Maar vooral op maandag komen we wel s in een ijskastquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Kantoor zonder airco. Vandaag viel het bij ons wel mee gelukkig, maar ik had de hele nacht het raam opengelaten. Het was 'slechts' 23 graden.
mag ik een stukie?quote:
Gedraag je es netjes tegen Kuukquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:46 schreef Diovarus het volgende:
[..]
mag ik een stukie?
Onee Als ik vraag krijg ik toch niks.
Moet het gewoon pakken![]()
Dan moet je je nog steeds netjes gedragenquote:
goed bezig lieverdquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
hehe...afwas is EINDELIJK klaar.....![]()
![]()
![]()
nou nog afdrogen....![]()
echt nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je je nog steeds netjes gedragen
Zal ik afdrogen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
hehe...afwas is EINDELIJK klaar.....![]()
![]()
![]()
nou nog afdrogen....![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG....je meent het...!!!!??????
bij jou niks...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja
Ze hijsen nu een brandweerslang naar boven
sweeetquote:
Nah, ze staan nu hier met twee brandweerautos, zooi politie en een ambulance. Ah, de vrijdagmiddagsensatie....en een hoop aso toeterende autos omdat ze niet door kunnen rijdenquote:
aso volk bij jou zeg....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ze staan nu hier met twee brandweerautos, zooi politie en een ambulance. Ah, de vrijdagmiddagsensatie....en een hoop aso toeterende autos omdat ze niet door kunnen rijden
Tja, Hillywood, die lui zijn toch al zo opgefokt.quote:
MSN...quote:
Whehehquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Foei MPG.......je zit @TUe.....
![]()
![]()
..leren ....
!!!!!
hoe mooi is dat.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:06 schreef Pheno het volgende:
Whehehehe, de politie is ondertussen bonnen aan het schrijven voor fout geparkeerde auto's
snel en goedkoop geld verdienen, dat kunnen ze welquote:
quote:
ze moeten toch een aantall bonnen per maand uitschrijven....????quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
snel en goedkoop geld verdienen, dat kunnen ze wel
bonnenquotum... anders geen opslagquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze moeten toch een aantall bonnen per maand uitschrijven....????
de hoerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
snel en goedkoop geld verdienen, dat kunnen ze wel
ja puik TT's enzo...je weets...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef OA het volgende:
![]()
deeltje gemist en dees is ook bijna weer vol
whehehquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef OA het volgende:
![]()
deeltje gemist en dees is ook bijna weer vol
en..en...en...hoe ging het...?????quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef OA het volgende:
Zo, examen is dus weer gemaakt...
Deels is het al binnen
Heb je het gehaald, denk je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef OA het volgende:
Zo, examen is dus weer gemaakt...
Deels is het al binnen
JJ-topicsquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja puik TT's enzo...je weets...![]()
![]()
![]()
![]()
schatjequote:
Begin je nu tegen Brand???quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef Diovarus het volgende:
[..]
schatje
Alles wat jij zegt is bij mij roze
Hee.. zweeft papier hier ook nog rond!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dio is toch erg aan een vriendinnetje toe![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef Diovarus het volgende:
[..]
schatje
OA!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Hee.. zweeft papier hier ook nog rond!!
Hey Papier
het is pas een maand uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dio is toch erg aan een vriendinnetje toe![]()
owww...nou leuk.....dus ik ben weer eens vervangen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef Diovarus het volgende:
[..]
schatje
Nou je het zegt, wie haalt er koffiequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Begin je nu tegen Brand???
Sta je droog ofzo?
Dan mag je achteraan sluitenquote:
jij wou me nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owww...nou leuk.....dus ik ben weer eens vervangen......mooi is dat....
![]()
ik bedoel het figuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Nou je het zegt, wie haalt er koffie
koffie is gelijk aan: bier
Ik kan niet alleen zijn. Dan ga ik dingen zien enzoquote:
Als je een spirituele band met je kat hebt opgebouwd, zou je de kat gevoelsmatig duidelijk kunnen maken dat het voor hem/haar/het toch het beste is om de druppels te willen krijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:41 schreef OA het volgende:
Net ook met de kat naar de dierenarts geweest...
Hij heeft een troebel oog en het zit heel diep van binnen...![]()
Nu hebben we druppels gekregen waarmee het moet overgaan![]()
Maar ja, druppels in een kattenoog druppelen...![]()
quote:
whehehquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je een spirituele band met je kat hebt opgebouwd, zou je de kat gevoelsmatig duidelijk kunnen maken dat het voor hem/haar/het toch het beste is om de druppels te willen krijgen.![]()
Anders zou ik een dik leren pak aanschaffen![]()
als jij deze dichtkacheltquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
nog 10!`!1111`mag ik weer openen`1?
mwah vaak weet je van je eigen kat wel hoe je hem moet vastpakken zonder dat hij ook maar iets zal doen.. toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je een spirituele band met je kat hebt opgebouwd, zou je de kat gevoelsmatig duidelijk kunnen maken dat het voor hem/haar/het toch het beste is om de druppels te willen krijgen.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik kan niet alleen zijn. Dan ga ik dingen zien enzo![]()
Daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
ik bedoel het figuurlijk
maar je mag wel bier halen
Ik doe niet aan spiritueel geneuzel en gezweef...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |