quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
euuhh..jawel...maar dan wel foutje...Kuuk was eerder...quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
JAAA!!!
IJSKoffie.... hallo? Is daar iemand?
![]()
Welk spel?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Frutsel het volgende:
Game On!
Alleen is ijs dan IJs zo en niet Ijsquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Energieke TT.
Goed punt.quote:
maarjah het was ook een franse die dit topic maaktequote:
Puntenslijpers zijn de bom!quote:
Geheel en alquote:
zeker vooral die op stroom gaanquote:
-> V&Aquote:
Frans IJs?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Diovarus het volgende:
[..]
maarjah het was ook een franse die dit topic maakte
Italiaans ijs en/of Ben en Jerriesquote:
Italiaans schijnt lekker te zijn.quote:
jerries is toch weer de politie?quote:
Euh... Oh. Ok.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef Diovarus het volgende:
jerries is toch weer de politie?
Onze knuffelallochtoonquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:59 schreef Diovarus het volgende:
[..]
maarjah het was ook een franse die dit topic maakte
siciliaans ijsquote:
Hebben ze broodje ijs? Nee? Dan is het niet het lekkerste ijsquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Toeti Froeti in Breda heeft ook heerlijk ijs.
je bikinilijn?quote:
Fohooo tooohooo's!quote:
Ja, ik wou het net zeggen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Pheno het volgende:
Het valt me nu pas op dat deze sticky staat
Ja, waar schoonmaaksters geneukt worden, waar fysiek geweld wordt gebruikt, vrouwen in het gezicht worden gespuugd, Amanda zo'n beetje de slet uithang en Huub haar vannacht heeft gebeft waarna Brain het huis kort en klein slaat en met zelfmoord dreigt en nu in een hotel zit om af te koelen. Die DGKquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onze knuffelallochtoon![]()
Maarreuh.. de gouden kooi, is dat die tv-dinges waarin een Brian en Amanda een knipperlicht-sex-relatie hebben, een Borderline negerin alles 10 x zegt, een dikke authistische megalomane mongool zich niet meer wast, spelers in en uit de kooi gaan vanwege de kijkcijfers en huishoudsters voor miljonair gaan spelen?
Ik snap niet dat mensen daar naar kijken om half één 's nachts.![]()
huh?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Pheno het volgende:
Het valt me nu pas op dat deze sticky staat
Raar programma. Raardere mensen die er naar kijken. Sex moet je doen, niet naar kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, waar schoonmaaksters geneukt worden, waar fysiek geweld wordt gebruikt, vrouwen in het gezicht worden gespuugd, Amanda zo'n beetje de slet uithang en Huub haar vannacht heeft gebeft waarna Brain het huis kort en klein slaat en met zelfmoord dreigt en nu in een hotel zit om af te koelen. Die DGK
Ik check tegenwoordig eerst profiel voordat ik iets postquote:
Ow.. dus dat was hetquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar programma. Raardere mensen die er naar kijken. Sex moet je doen, niet naar kijken
nah, ik weet allang dat boem-dikkie een kerel is. BeFquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik check tegenwoordig eerst profiel voordat ik iets post
quote:
in het licht fotograferen kan iig leuk zijn Pquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Foto's van jezelf maken met mobiel zuigtik weet nooit hoe ik moet kijken whehehe.
dude...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Foto's van jezelf maken met mobiel zuigtik weet nooit hoe ik moet kijken whehehe.
quote:
tjha shit happensquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]geeft niks wheheh.
Ik had beloofd dat ik het ooit zou doen als mn vrienden het ook deden ( we zouden het doen voor dat we op vakantie gingen ) en toen kwam ik daar gister hadden ze allebei zo'n kale kop , toen moest ik er ook aan gaan geloven![]()
Wheheh... ik heb gister ook ff de mat laten verwijderenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:vind het een beetje zonde maargoed het groeit wel weer aan mijn dikke afro krullen
![]()
nou ziet er niet slecht uit .....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mjaah het vált mee hoor, ik had verwacht dat ik een dikke kop zou krijgen en 12 zou lijken , dat was namelijk bij de vorige keer wel het geval .. Maar dat is nu niet meer zoquote:
Onze geile franse is er weerquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou ziet er niet slecht uit .....![]()
ah, nu blijf je wel neem ik aanquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou ziet er niet slecht uit .....![]()
Oh, dat betekent over een uurtje pasquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nope......ben zo weer weg....
![]()
die bakkebaarden doen het hem...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mjaah het vált mee hoor, ik had verwacht dat ik een dikke kop zou krijgen en 12 zou lijken , dat was namelijk bij de vorige keer wel het geval .. Maar dat is nu niet meer zodas wel een pluspunt.
JJ lieve schatquote:
bakkebaarden zijn zo 1985....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
die bakkebaarden doen het hem...
bakkebaarden ftw
ok dan...coming up!!!!...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef BrandX het volgende:
tijd voor koffieprut
Ik heb het vannacht half gemistquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar programma. Raardere mensen die er naar kijken. Sex moet je doen, niet naar kijken
je kwijlt in zijn bak koffiequote:
Dat lijkt me gezonder dan naar die zooi op de tv te kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht half gemist![]()
Er lag een leuke vrouw naast me
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
die bakkebaarden doen het hem...
bakkebaarden ftw
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onze knuffelallochtoon![]()
Maarreuh.. de gouden kooi, is dat die tv-dinges waarin een Brian en Amanda een knipperlicht-sex-relatie hebben, een Borderline negerin alles 10 x zegt, een dikke authistische megalomane mongool zich niet meer wast, spelers in en uit de kooi gaan vanwege de kijkcijfers en huishoudsters voor miljonair gaan spelen?
Ik snap niet dat mensen daar naar kijken om half één 's nachts.![]()
nee ik snap het ook niet....quote:Ik snap niet dat mensen daar naar kijken om half één 's nachts.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht half gemist![]()
Er lag een leuke vrouw naast me
whehehquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik heb ze vanochtend nog korter gemaakt ze waren echt heul lang
![]()
p0wned!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
de foto werkt niet bij mij?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[..]
nee ik snap het ook niet.......wie kijkt er naar zoiets......
![]()
Joh. wie doet dat dan ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had trouwens net suiker in mn koffie, dat is ranzig![]()
Modeflatertje.quote:
koffie met suiker en melk.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had trouwens net suiker in mn koffie, dat is ranzig![]()
Maak je eigen kovvie danquote:
Dat ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in seks.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |