Zo creatief ben ik niet...quote:
Eigenlijk mag het ook niet meerquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zo creatief ben ik niet...
U vraagt, wij draaien...quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eigenlijk mag het ook niet meerMaar ik vond dat voor BE wel een uitzondering mocht, dus heb ik even mijn kleurtje misbruikt.
Spank me![]()
Half 6??!! Ik vroeg me vaak al af wat je online deed terwijl ik de nachtfles gafquote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me prima. Nergens last van. *afklopt*
Behalve wat meer plassen en idioot vroeg wakker worden 's ochtends en dan niet meer kunnen slapen.
Om half 6 achter de PC is niet gek meer.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:24 schreef Smirre het volgende:
Hieperdepiep Hoeraaa!!Met het bekijken van de zonnige meet ging het wel even door me heen dat het best een kwelling kan zijn dat gebabypeupel, terwijl je zelf ook zo graag wil. Ik vond je reuze dapper. Maar Smiegt
; je zat er niet alleen, maar stiekem met een BEebje inside.
Ik vind het harstikke tof voor jullie. Gefeliciteerd!
Egnie! Dit is jouw topic!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En die TT, Yoni, lief!
Ik wilde hem al weer aan gaan passen.![]()
Haha Vivi, waar heb je dit vandaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:28 schreef Vivi het volgende:
Wordt het een:
Boogschutter
23 november - 21 december
De temperamentvolle Boogschutter, een overmoedig kindje
Ik ben nu 11 weken en 5 dagen zwanger. Helaas is het begin deze keer nogal onzeker en stressvol geweest (3 keer een bloeding, 1 keer op tijdstip waarop ik gewoonlijk ongesteld zou zijn geworden, dus het duurde ook even voor ik uberhaupt doorhad dat het raak was), waardoor ik zelf nog een beetje voorzichtig blij ben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:44 schreef bixister het volgende:
ja ik vind 't van jou ook zo super leuk nieuws piglet.![]()
![]()
lucas grote broer!
ik had je geloof ik nog niet eens echt gefeliciteerd, bij deze dan: van harte!!!
hoe ver ben je nu?
quote:
Mevrouw BE, mag ik u van harte feliciterenquote:
Hoebedoelie verwarrend!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef Macka66 het volgende:
Piglet, een brusje voor Lucas gemaakt! Gefeliciteerd![]()
Lily: p_iglet krijgt haar eerste kindje, piglet haar tweede
Voor jou hier ook nog even eenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:42 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik ben nu 11 weken en 5 dagen zwanger. Helaas is het begin deze keer nogal onzeker en stressvol geweest (3 keer een bloeding, 1 keer op tijdstip waarop ik gewoonlijk ongesteld zou zijn geworden, dus het duurde ook even voor ik uberhaupt doorhad dat het raak was), waardoor ik zelf nog een beetje voorzichtig blij ben.
Op zich zag het er goed uit tijdens de 2 echo's die ik al gehad heb, maar afgelopen maandag bij de vk was er nog geen hartje te horen via de buitenkant. Ze had me hiervoor al gewaarschuwd omdat ik nog geen 12 weken was, maar ik had liever weer even bevestiging gehad natuurlijk
Eh..... volgens mij wist je het toen nog niet hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef Sugar het volgende:
En BE, toen je hier was? Was je toen ook al in blijde verwachting? Ik weet niet meer wanneer het was nu.
Jup!Toen wisten we het net een weekje.
Maar stinkie wilde het nog stil houden en dus heb ik met alle kracht inspanning mezelf ingehouden.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd BE, wat een mooi nieuws![]()
En sleur stinkie hier eens heen, ik heb ook nog een klapzoen voor hem
Oh nee, klopt, ik ben in de war met de meet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:57 schreef Lois het volgende:
Jaaaaaaa nu mogen we juichen voor Stinkie en BE![]()
![]()
![]()
[..]
Eh..... volgens mij wist je het toen nog niet hoor.
(niet dat ik bij het testen zelf was maar het scheelde niet veel)
Je hoeft niks aan te passen hoor, ik was niet echt van plan actief mee te postenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:56 schreef p_iglet het volgende:
wahahahaha leuk he die verwarring
Er zijn al jaren een piglet en p_iglet op fok, alleen zaten we voorheen zelden in dezelfde topics enzo.
Ik zal eens nadenken over aanpassen van mijn avatar om het verschil duidelijker te maken. Tips zijn welkom
Dat heb ik nou ook, zit ik net lekker in de tuin te spelen met het babybadje, dan denk ik: volgend jaar zit BE misschien ook wel zo!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef Moonah het volgende:
Goh BE, je zit de hele tjd in mijn hoofd!
Echt zó fijn voor jullie!
Oh ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef Moonah het volgende:
Goh BE, je zit de hele tjd in mijn hoofd!
Echt zó fijn voor jullie!
Leuke foto van Janusquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Papa stinkie aan het oefenen.
[afbeelding]
Aha! Een jongetje?quote:
Oeh BE dat had ik ook hoor, rond de 6 weken, ik steeds maar googelen of het wel normaal was dat ik niks voelde, het is dat je het WEET, door de test enzo, maar anders..!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat ook best wel 'eng' hoor. De eerste week voelde ik me zwangerder dan nu zeg maar. Toen wat vage menstruatie-achtige krampjes in mijn buik etc.
Op dit moment heb ik eigenlijk gewoon helemaal nergens last van. Heel klein beetje zere tieten en ze zijn ook iets groter, en wat sneller moe en wat vaker plassen, maar verder...
Ik heb ook heel erg de neiging nog maar eens een keer te gaan testen. Mss dat ik dat toch ook nog maar even doe dit weekend.Hij ligt er toch.
Nee, alleen ik oefen met Janus. Houd je vinger voor z'n neus en hij begint te likken. Ik denk dat dat zo ongeveer met die speen ook moet werken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Leuke foto van Janus
Als jij maar geen borstvoeding gaat oefenen op hem
[..]
Aha! Een jongetje?
jaja, zij hadden zeker ook dit bericht gelezen:quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:07 schreef Vivi het volgende:
Aha! Een jongetje?
bronquote:Grotere kans op jongen na problemen zwanger te worden
Uit onderzoek in Nederland (Luc Smits, Univ. Maastricht) is gebleken dat wanneer het langer duurt voordat een vrouw zwanger wordt, de kans aanmerkelijk groter is dat zij een jongen zal baren. Bij 9,4% van de vrouwen die aan het onderzoek deelnamen had conceptie langer geduurd dan 12 maanden. In 57,6% van deze gevallen bleek de baby een jongen te zijn, terwijl dat bij de deelnemers die sneller zwanger waren 51,1% was. Bij een zwangerschap na drie jaar bleek de kans op een jongen zelfs 71% te zijn. (BMJ, 17-12-2005)
Dat denk ik ook, veel ingewikkelder zal het niet zijn. Laat je verder niet gek maken door al die gekke topics hierquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, alleen ik oefen met Janus. Houd je vinger voor z'n neus en hij begint te likken. Ik denk dat dat zo ongeveer met die speen ook moet werken.
Ja zeker, ik ben vandaag precies 8 weken zwanger dus klopte perfect met de echo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:23 schreef bixister het volgende:
[..]
jaja, zij hadden zeker ook dit bericht gelezen:
[..]
faja, gefeliciteerd met de goede echo! klopt het met het aantal weken dat je zelf in gedachten had?
Nee, wij zijn de lulligste niet!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:54 schreef phileine het volgende:
geeft niet BE, wij vinden het helemaal niet erg om het ook te weten dan hoor
Verzetten heeft geen zin, stinkiequote:Op zaterdag 28 april 2007 08:17 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Gisteren in de auto ook zo leuk. Ik zei iets stoms en hij reageerde daar een beetje kribbig op, dus ik 'he, hallo, doe eens niet!'. Hij: Ja, je zegt de laatste dagen steeds van die vage dingen.'![]()
Ik heb hem over zwangerschapsdementie verteld, maar hij wil er nog niet helemaal aan.![]()
hey, hoeveel weken ben je nu?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:34 schreef Memmel het volgende:
Vandaag weer bij de vlos geweest. Vanaf nu elke week! Wordt nu toch wel heel erg voor het echie!!
Alles prima in orde. De kilo-stand staat nog steeds maar op +5..... zal wel niet bereveel meer worden toch de laatste paar weekies? Meissie weegt nu 2840 gram. Zou ik dan per saldo afgevallen zijn? Sonja Bakker eat your heart out!!
Ehm, troost je, ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:17 schreef Vivi het volgende:
HALLO!? Waarom weet ik dat als laatste pas!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ie op jou lijkt wel zekerquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, alleen ik oefen met Janus. Houd je vinger voor z'n neus en hij begint te likken. Ik denk dat dat zo ongeveer met die speen ook moet werken.
Ik mistte je al!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:29 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Ehm, troost je, ik zie het nu pas![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu dus enorme spijt dat ik een tijdje uit zelfbescherming niet in OUD heb gelurkt![]()
BE, ik zag het in het bankje topic, met die post over 'de eerste foto voor het buikentopic' en ik riep hier heel hard 'hè???????????????????'. Man-lief schrok ervan, die dacht dat er iets ergs was gebeurd, maar het tegendeel is waar![]()
![]()
Ik ben zó blij voor je, dat ik het niet eens kan omschrijven. Het is jullie zo ongelofelijk enorm gegund, ik zit met tranen in mijn ogen. Heb je pas één keer in het echt ontmoet, maar dat was genoeg om te weten dat je een SUPERmoeder gaat zijn, jullie kindje gaat zo veel liefde en warmte krijgen!
Meisje, ontzettend gefeliciteerd, Stinkie ook! Ik ga heel het lange vrije weekend lopen huppelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nu 36 weken. Echo was een paar dagen terug. Ik heb volgens de echo ook veel vruchtwater, dus als dat er ook uit is....quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
hey, hoeveel weken ben je nu?
Wij hebben met 33 weken ook nog een echo gehad, ook 2840 gram toen.
Uiteindelijk kwam Meike uit op 3040 gram, een week eerder geboren dan de uitgerekende datum.
En wat jouw gewicht betreft, daar zal niet meer zoveel bijkomen hoor, ik was in totaal 9 kilo aangekomen, en toen de kraamhulp er nog was zat ik alweer op mijn oude gewicht.
En inmiddels alweer 3,5 kilo eronder!
Wel lekker hoor, ik hoop voor je dat je dat ook hebt, en ik heb goeie hoop wat dat betreft hoor!
En dit was de illustratie die ik erbij had:quote:Ik voel me eigenlijk prima. Af en toe een klein beetje menstruatiekrampachtig gevoel, maar dat is ook zo weer weg.
Dat was waarom ik toch ging testen vandaag. Normaal als ik dat voel dan heb ik een uur later het begin van mijn menstruatie en nu voel ik het al de hele week.
Had 2 weken geleden op een donderdag ineens overduidelijk heel vreemd slijm en toen dus eh...
En vrijdag was het een maand na mijn vorige menstruatie dus ik hield de boel wel in de gaten. Wel (soms) pijnlijkte tieten en dat is meestal ook weg op het moment dat ik ongesteld moet worden. Dus net [red: 16 april 2007, 17.00] de stoute schoenen maar aangetrokken want in mijn hoofd al weer allerlei plannen hoe het te vertellen enzo en om nou weer vreselijk teleurgesteld te zijn enzo...
Ik wilde eerst blijven kijken maar dat leek me niet wijs, dus maar de was op gaan hangen en jawel hoor... een vaag streepje, dus ik naar stinkie, die vroeg 'waar moet ik naar kijken'. Ik: Zie je 2 streepjes?
Hij: Ja, wel een beetje ja. Wel vaag.
Dus ik: Ja, maar streep is streep dus ik denk wel dat... Maar ik doe anders morgen nog wel een test.
Toen de test aan E.T. gestuurd via msn, om haar mening te vragen.![]()
En ja, die peuterde me toch wel aan mijn verstand dat het toch echt wel zo was!
Maar ja, inmiddels is hij zo duidelijk, kan niet meer missen!![]()
En jullie hebben de eer de eersten te zijn want stinkie wil wachten met het aan de ouders en vrienden vertellen, dus jullie zijn mijn compromis! Ik zou het echt niet uit kunnen houden om helemaal niets te zeggen tegen niemand.Nu kan ik tegen jullie hyperen enzo!
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie zat boven achter de PC te prutsen en ik ben nog wel tig keer naar boven gegaan en dan alleen maar 'Hihi' en weer terug.
![]()
Ahhhhquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie zat boven achter de PC te prutsen en ik ben nog wel tig keer naar boven gegaan en dan alleen maar 'Hihi' en weer terug.
![]()
Whehehe, ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nee, niet echt eigenlijk. Het duurde toch ook wel eventjes voor het besef er echt was. En ergens was ik ook niet echt verbaasd het streepje te zien. Die krampjes en dan geen menstruatie, dat moest iets anders zijn.
![]()
Ehh, nou dat is dan alleen mijn gezicht denk ik hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:32 schreef Smoezie het volgende:
![]()
Geweldig, dit is dus precies de uitgebreide info waar ik (en Viev ook, zo te merken
) op zat te wachten! Heerlijk zeg, die test, dat er gewoon ZWANGER staat! Tong uitsteken naar de test die de keer er voor zei van niet
En het allerheerlijkst vind ik het nog voor je dat het gewoon 'vanzelf' is gegaan
![]()
Ik ga nog even naar de testfoto's kijken hoor en blij zijn![]()
En net heb ik ook de foto's van Viev en Dean laten zien aan mijn wederhelft, en ik loop al heel de dag te zeggen 'ze is gewoon zwanger!!!!!'. Zelfs tijdens het shoppen in ZoetermeerDus misschien geeft het inspiratie hier
Maak er maar een mooi meisje van, verkering voor Dean
(Viev, ben je nou zoveel afgevallen? Je ziet er zo ontzettend slank uit in je gezicht op de foto's met Dean!!!!!). Maar dat is hier wellicht offtopic
![]()
Nou ja ehm.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Whehehe, ik zie het helemaal voor me![]()
Nuchtere muts ben je ook he![]()
![]()
Vievke, hou maar hoor, Dean moet nog een broertje of zusje krijgen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef Vivi het volgende:
Oeh, en dan ga ik al mijn spullies aan jou geven, flessenwarmers enzo
Hoewel..... *rammel* maar ja, dat doe ik maar ff niet![]()
![]()
Zooo herkenbaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja ehm.
5 dagen later maakte ik een ontieglijk stomme fout bij softbal waardoor we de wedstrijd niet wonnen (weliswaar gelijk, maar toch) en dat viel zo vreselijk verkeerd bij mij en toen was het brullen geblazen en toen kwam er wel even een hele berg emotie eruit.
Ik kon alleen nog maarik ben zwahahanger
uitbrengen naar mijn teamgenootjes.
Die juichen en ik mijn vinger tegen mijn mond
Shhhhsnikshhhh niemand mag het nog weheheeeten
![]()
![]()
Eerst genieten van onze eerste Viev!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:13 schreef Vivi het volgende:
Ow..nou ja, dan verzin ik wel wat anders
, en dat broertje of zusje, ik denk dat een bepaald manspersoon een hartverlamming krijgt als ik dat ga voorstellen
![]()
Oh nee hoor lieverd, zo vat ik het ook niet op, no worriesquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:15 schreef Brighteyes het volgende:Ik bedoelde het niet rot hoor.
Maar, ik denk echt dat ik zo ongeveer gebeiteld zit met alles van mijn zus.
quote:
Ik weet niet precies hoe het zit, maar op mijn vorige werk hadden we zo'n masseur en ik mocht toen ik zwanger was geen drukpuntmassage meer ondergaan omdat dat het risico op een vroegbevalling zou vergroten volgens haar.quote:Op zondag 29 april 2007 11:13 schreef Memmel het volgende:
He even een vraagje: ik hoorde gisteren een (in mijn oren beetje vaag verhaal) over dat het slecht zou zijn om in de laatste weken van je zwangerschap bij een pedicure je hielen te laten masseren/behandelen. Dit omdat dit afvalstoffen ofzo zou losmaken die een bevalling zouden kunnen opwekken of zwangerschapsvergiftiging zouden kunnen veroorzaken.
Ik kan er niets over vinden op Internet, broodje aap of vaker gehoord?
Nog een tip voor iedereen die toe is aan een zeiltje onder het bed: ik heb bij IKEA een hoeslaken gekocht met een plastic laag en een badstof laag erover heen.Lig je niet zo te zweten op het plastic zeiltje dat je normaal hebt. Heet geloof ik Nimmglatt en kost 16 euro.
yep. Alle trucjes om eerder te bevallen hebben echt alleen maar zin als er ook echt iets te gebeuren staat. Trust me, ik heb het allemaal geprobeerdquote:Op zondag 29 april 2007 13:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Is het niet zo met die massages en dingen dat de bevalling zich dan sneller/beter inzet als je
baarmoedermond er rijp voor is?
Heb ook al wat geprobeerd.. moet nog 2 weken en ben het een beetje moe nu.. Gister een verse ananas verorberd en ook geklust met hubbie. En neeeeeee afgezien van wat (pijnlijke, dat wel) oefenweeen, nog geen echt resultaat.quote:Op zondag 29 april 2007 13:05 schreef owlet het volgende:
[..]
yep. Alle trucjes om eerder te bevallen hebben echt alleen maar zin als er ook echt iets te gebeuren staat. Trust me, ik heb het allemaal geprobeerd![]()
![]()
Wil niet zeggen natuurlijk dat sommige dingen maar beter even vermeden kunnen worden als de tijd nog niet daar is of als je een verhoogd risico hebt.
Nijna, ik vind het boek van Imme Dros; "Van een vrouw die een huisje bouwde in haar buik" een heel erg mooi boek over zwangerschap. Echt een aanrader!quote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef Nijna het volgende:
Ik stel em hier ook nog maar even
Even een vraagje, is er misschien iemand die een leuk voorlees-/prentenboek weet over zwanger zijn wat ik zou kunnen gebruiken als ik mn peuters op de psz ga vertellen dat ik zwanger ben? Ik heb al wel wat zitten zoeken en ga van de week ook even lekker rondneuzen in de boekhandel. Maar wie weet heeft iemand hier nog wel ideeën.
Die heb ik tijdens mijn zwangerschapsverlof ook gelezenquote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef DaviniaHR het volgende:
In geval van nood: boeken van sophie kinsella kopen/lenen. Hartstikke leuk! de schopaholic serie is echt heel ontspannend en heb je weer wat te doen. Ik word er iig altijd erg vrolijk van.
dat beantwoord meteen de alloude jiskefet vraag?!quote:
Altijd weer lachen met jou en je taalfoutenquote:Op maandag 30 april 2007 11:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
dat beantwoord meteen de alloude jiskefet vraag?!
je kunt mijn schitterende ster trouwens kussenquote:Op maandag 30 april 2007 13:50 schreef Leah het volgende:
[..]
Altijd weer lachen met jou en je taalfouten![]()
Mwoah, deze laat ik maar aan me voorbij gaan. Ben trouwens weer weg uit dit topic, want niets te zoeken hier, dus je hoeft verder geen reactie meer te verwachten, mijnerzijds.quote:Op maandag 30 april 2007 14:10 schreef desiredbard het volgende:
Wie hier niet dan?
De laatste keer dat er een zwangerschap was zonder is toch alweer zo'n 2000 jaar geleden...
Ik heb nog geen onverklaarbare ster aan de hemel zien schitteren,
maar goed voor alle zekerheid zal ik alvast even bestellen: een cadeautje
[..]
je kunt mijn schitterende ster trouwens kussen
hoi beaker, kan dat niet al het hoofdje zijn van je beebje? dat drukt dan op je banden. heb het ook vrij veel gehad en nu op het einde heb ik het nog erger. het went wel....quote:Op maandag 30 april 2007 11:10 schreef Beaker het volgende:
De baby is de afgelopen dagen weer super druk en heeft heel vaak de hikAfgelopen nacht had ik last van een zeurderige pijn onder in mijn buik met steken richting mijn schaamstreek en ik voel het ook in mijn rug, wat kan dat zijn?
quote:Op maandag 30 april 2007 22:14 schreef PhysicsRules het volgende:
DaviniaHR zegt: Onze beebs is lief! En ik ben te lui om het echo-topic op te zoeken(En om zelf in te loggen
)
[afbeelding]
Deze was met 21w5d.![]()
Suggesteer jij nu oorzaak of gevolg ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:47 schreef Stiemie het volgende:
Ben je even een paar daagjes niet online en meteen is er een nieuwe baby in de maak![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Suggesteer jij nu oorzaak of gevolg ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Dus omdat ik nooit naar een gewone Fok! meeting ben geweest ben ik een baby misgelopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Brighteyes het volgende:Thanks!
Eh... ik denk dat Danny snel arm zou zijn dan, gezien het aantal FOK! babies dat er al rond loopt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
![]()
BE en Stinkie van harte gefeliciteerd
![]()
![]()
Ik ga dan ook maar los. Ik ben ook weer zwanger, donderdag al 11 wekenBen 22-11 uitgerekend volgens mijn eigen kalendertje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Leuk!
Gefeliciteerd! Het flitste al door mijn hoofd van de week toen je je verhaal deed in het bv-topic!
Euhm, Isabeau... Ben je in november jarig of is er iets anders?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Lewis.de.boxer van harte! November is een prima maand![]()
Ik ben niet zwanger hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dus niet de enige. Isa! Kom eens vertellen!
O en ik dacht, laat ik maar niks zeggen, want straks is ze gewoon zelf jarig in novemberquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dus niet de enige. Isa! Kom eens vertellen!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
![]()
BE en Stinkie van harte gefeliciteerd
![]()
![]()
Ik ga dan ook maar los. Ik ben ook weer zwanger, donderdag al 11 wekenBen 22-11 uitgerekend volgens mijn eigen kalendertje.
Ja ik wist toch echt heel zeker dat ik zwanger was. Dat we een derde wilden wisten we beslist niet zeker, maar deze is er gewoon toch even tussendoor geglipt als het warequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef dutchie het volgende:
Lewis wat leuk joh! 3 kinderen pfffff.... weet je het zeker?Van harte
Arme Atrimar, dan had hij op fok moeten vernemen dat hij papa wordtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
Mysterie opgelost! Ik had al in je profiel zitten snuffelen.
Zo zie je maar, kijk uit met wat je in OUD zegt, want voor je het weet sta je in een lijstje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:08 schreef Isabeau het volgende:
(het papa worden, niet het vanaf fok vernemen)
Ik hoorde een gerucht.... maar helaasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger hoorIk ben gewoon zelf in november geboren
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:58 schreef E.T. het volgende:
Lewis, gefeliciteerd!![]()
Isa, je mag eens komen kijken of zo'n baby je staat hoorIk zie jou wel voor me met een baby
![]()
Ghehehehequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef marit1978 het volgende:
BEAKER
welkom bij verlof-clubje
en ga nou eerst ook even van die vrije tijd genieten vóór je je kindje laat komen !!!!
Ooohh Lewis Liegebeest!!! Nu heb je nóg je eigen lichaam niet terug!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:16 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Maar goed ik wil gewoon weer mijn eigen lichaam terug
Je staat erbij hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:44 schreef S_oepstengel het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
12-12-2007!![]()
Iedereen hier nog van harte gefeliciteerd met alle zwangerschappen die ik de afgelopen tijd gemist heb!![]()
Jammerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:45 schreef bixister het volgende:
(en nee, daar bedoel ik verder niks mee, haha).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |