Die heb ik tijdens mijn zwangerschapsverlof ook gelezenquote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef DaviniaHR het volgende:
In geval van nood: boeken van sophie kinsella kopen/lenen. Hartstikke leuk! de schopaholic serie is echt heel ontspannend en heb je weer wat te doen. Ik word er iig altijd erg vrolijk van.
dat beantwoord meteen de alloude jiskefet vraag?!quote:
Altijd weer lachen met jou en je taalfoutenquote:Op maandag 30 april 2007 11:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
dat beantwoord meteen de alloude jiskefet vraag?!
je kunt mijn schitterende ster trouwens kussenquote:Op maandag 30 april 2007 13:50 schreef Leah het volgende:
[..]
Altijd weer lachen met jou en je taalfouten![]()
Mwoah, deze laat ik maar aan me voorbij gaan. Ben trouwens weer weg uit dit topic, want niets te zoeken hier, dus je hoeft verder geen reactie meer te verwachten, mijnerzijds.quote:Op maandag 30 april 2007 14:10 schreef desiredbard het volgende:
Wie hier niet dan?
De laatste keer dat er een zwangerschap was zonder is toch alweer zo'n 2000 jaar geleden...
Ik heb nog geen onverklaarbare ster aan de hemel zien schitteren,
maar goed voor alle zekerheid zal ik alvast even bestellen: een cadeautje
[..]
je kunt mijn schitterende ster trouwens kussen
hoi beaker, kan dat niet al het hoofdje zijn van je beebje? dat drukt dan op je banden. heb het ook vrij veel gehad en nu op het einde heb ik het nog erger. het went wel....quote:Op maandag 30 april 2007 11:10 schreef Beaker het volgende:
De baby is de afgelopen dagen weer super druk en heeft heel vaak de hikAfgelopen nacht had ik last van een zeurderige pijn onder in mijn buik met steken richting mijn schaamstreek en ik voel het ook in mijn rug, wat kan dat zijn?
quote:Op maandag 30 april 2007 22:14 schreef PhysicsRules het volgende:
DaviniaHR zegt: Onze beebs is lief! En ik ben te lui om het echo-topic op te zoeken(En om zelf in te loggen
)
[afbeelding]
Deze was met 21w5d.![]()
Suggesteer jij nu oorzaak of gevolg ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:47 schreef Stiemie het volgende:
Ben je even een paar daagjes niet online en meteen is er een nieuwe baby in de maak![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Suggesteer jij nu oorzaak of gevolg ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Dus omdat ik nooit naar een gewone Fok! meeting ben geweest ben ik een baby misgelopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Brighteyes het volgende:Thanks!
Eh... ik denk dat Danny snel arm zou zijn dan, gezien het aantal FOK! babies dat er al rond loopt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
![]()
BE en Stinkie van harte gefeliciteerd
![]()
![]()
Ik ga dan ook maar los. Ik ben ook weer zwanger, donderdag al 11 wekenBen 22-11 uitgerekend volgens mijn eigen kalendertje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Leuk!
Gefeliciteerd! Het flitste al door mijn hoofd van de week toen je je verhaal deed in het bv-topic!
Euhm, Isabeau... Ben je in november jarig of is er iets anders?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Lewis.de.boxer van harte! November is een prima maand![]()
Ik ben niet zwanger hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dus niet de enige. Isa! Kom eens vertellen!
O en ik dacht, laat ik maar niks zeggen, want straks is ze gewoon zelf jarig in novemberquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dus niet de enige. Isa! Kom eens vertellen!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
![]()
BE en Stinkie van harte gefeliciteerd
![]()
![]()
Ik ga dan ook maar los. Ik ben ook weer zwanger, donderdag al 11 wekenBen 22-11 uitgerekend volgens mijn eigen kalendertje.
Ja ik wist toch echt heel zeker dat ik zwanger was. Dat we een derde wilden wisten we beslist niet zeker, maar deze is er gewoon toch even tussendoor geglipt als het warequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef dutchie het volgende:
Lewis wat leuk joh! 3 kinderen pfffff.... weet je het zeker?Van harte
Arme Atrimar, dan had hij op fok moeten vernemen dat hij papa wordtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
Mysterie opgelost! Ik had al in je profiel zitten snuffelen.
Zo zie je maar, kijk uit met wat je in OUD zegt, want voor je het weet sta je in een lijstje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:08 schreef Isabeau het volgende:
(het papa worden, niet het vanaf fok vernemen)
Ik hoorde een gerucht.... maar helaasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger hoorIk ben gewoon zelf in november geboren
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:58 schreef E.T. het volgende:
Lewis, gefeliciteerd!![]()
Isa, je mag eens komen kijken of zo'n baby je staat hoorIk zie jou wel voor me met een baby
![]()
Ghehehehequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef marit1978 het volgende:
BEAKER
welkom bij verlof-clubje
en ga nou eerst ook even van die vrije tijd genieten vóór je je kindje laat komen !!!!
Ooohh Lewis Liegebeest!!! Nu heb je nóg je eigen lichaam niet terug!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:16 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Maar goed ik wil gewoon weer mijn eigen lichaam terug
Je staat erbij hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:44 schreef S_oepstengel het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
12-12-2007!![]()
Iedereen hier nog van harte gefeliciteerd met alle zwangerschappen die ik de afgelopen tijd gemist heb!![]()
Jammerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:45 schreef bixister het volgende:
(en nee, daar bedoel ik verder niks mee, haha).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |