quote:
Mevrouw BE, mag ik u van harte feliciterenquote:
Hoebedoelie verwarrend!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef Macka66 het volgende:
Piglet, een brusje voor Lucas gemaakt! Gefeliciteerd![]()
Lily: p_iglet krijgt haar eerste kindje, piglet haar tweede
Voor jou hier ook nog even eenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:42 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik ben nu 11 weken en 5 dagen zwanger. Helaas is het begin deze keer nogal onzeker en stressvol geweest (3 keer een bloeding, 1 keer op tijdstip waarop ik gewoonlijk ongesteld zou zijn geworden, dus het duurde ook even voor ik uberhaupt doorhad dat het raak was), waardoor ik zelf nog een beetje voorzichtig blij ben.
Op zich zag het er goed uit tijdens de 2 echo's die ik al gehad heb, maar afgelopen maandag bij de vk was er nog geen hartje te horen via de buitenkant. Ze had me hiervoor al gewaarschuwd omdat ik nog geen 12 weken was, maar ik had liever weer even bevestiging gehad natuurlijk
Eh..... volgens mij wist je het toen nog niet hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef Sugar het volgende:
En BE, toen je hier was? Was je toen ook al in blijde verwachting? Ik weet niet meer wanneer het was nu.
Jup!Toen wisten we het net een weekje.
Maar stinkie wilde het nog stil houden en dus heb ik met alle kracht inspanning mezelf ingehouden.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd BE, wat een mooi nieuws![]()
En sleur stinkie hier eens heen, ik heb ook nog een klapzoen voor hem
Oh nee, klopt, ik ben in de war met de meet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:57 schreef Lois het volgende:
Jaaaaaaa nu mogen we juichen voor Stinkie en BE![]()
![]()
![]()
[..]
Eh..... volgens mij wist je het toen nog niet hoor.
(niet dat ik bij het testen zelf was maar het scheelde niet veel)
Je hoeft niks aan te passen hoor, ik was niet echt van plan actief mee te postenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:56 schreef p_iglet het volgende:
wahahahaha leuk he die verwarring
Er zijn al jaren een piglet en p_iglet op fok, alleen zaten we voorheen zelden in dezelfde topics enzo.
Ik zal eens nadenken over aanpassen van mijn avatar om het verschil duidelijker te maken. Tips zijn welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |