wat een leukerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
BeakerCheck het fototopic even: Kinderfototopic deel 104
Wel fijn dat Crook het leuk vond. Hopelijk heeft hij er iets van opgestoken en kan hij je een beetje ondersteunen tijdens de bevalling. Leest hij zich ook een beetje in vantevoren? De meeste mannen doen dat niet en zien het vanzelf wel als het zover is en je kunt natuurlijk ook niet je eigen gedrag tijdens een bevalling voorspellen en hoe zij daar nou weer op moeten reageren
Ik las een keer bij ons in de krant dat het dure onzin is.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:06 schreef DeLiedje het volgende:
Iemand hier die ervaring heeft met "Preggie Pops"?
Ik voel me de laatste dagen niet zo lekker meer (heb vanochtend voor het eerst echt moeten spugen) en ging op internet zoeken wat er zou kunnen helpen...
Kwam dus die Preggie Pops tegen, een soort kruiden-lollies die zouden helpen...
Wat denken jullie?![]()
hier mag mini ook best logeren tot het naar de opvang kan hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 20:28 schreef p_iglet het volgende:
Zo tentamen overleefd (of de uitslag daarvan positief word, daar heb ik zo mijn twijfels over... maar dat weten we over een maand wel ofzo).
KDV heeft ondertussen de voicemail ingesproken. Ze hebben per half oktober plek voor een baby'tje op de flexgroep.Ok dat is dan wel niet per 1 september, maar zeker de moeite waard om er te gaan kijken. Die 1,5 maand krijgen we desnoods wel met vakantiedagen/opa's/oma's opgelost.
Mijn **** humeur is gelukkig weer grotendeels overgewaaid. Soms wordt het me allemaal even te veel en hoef je maar boe te roepen of ik begin te janken/tieren. Leuk zoveel onzekerheden icm zwangerschapshormonen.
Liedje, hier geen ervaring met de preggiepops. Ook niet met andere kruidenmengseltjes ofzo. Wel met emesafenetabletjes van de huisarts. Die werkten hier echt geweldig!!
Nijna, fijn dat je bloeddruk nu wat beter is. Hopelijk voel je je dan ook beter!
Memmel, super dat je meisje op schema ligt. 3400 gram lijkt me prima gewicht om op uit te komen!!
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:04 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dan krijg jij dinsdag je persoonlijk inlogcode en wachtwoord !
Ik vind het anders aardig rap gaan op het moment. Als ik het zo allemaal even loop te bedenken, volgende week meivakantie, dan een gewone week, dan een halve week ivm hemelvaart en dan nog maar 6 weken en dan is het zomervakantie hier. En na de zomervakantie hoef ik nog maar een paar weekjesquote:Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef Lishe het volgende:
JULLIE hebben het echt goed gepland. (Ofzo) Heerlijk, voeten omhoog en lezen maar. En wij, arm werkvolk, zitten maar achter computers, sjouwen met dozen en vrezen voor opgezwollen enkels. Ik ben poepjaloers.
Geniet ervan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |