abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48695360
pfff joyce,
dat zijn geen makkelijke dagen geweest dan!
Hopen dat het herstel nu snel doorzet.. !
pi_48695747
Oei, Saint, dat klinkt inderdaad pittig. Sterkte met alle zieken. Ik hoop dat jij op de been blijft.

Fijn dat Anne Lotte thuis komt, kan het genieten echt beginnen!

En ja, Kleintje...geen idee.

P_iglet, succes met je tentamen vandaag!
pi_48696179
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker Check het fototopic even: Kinderfototopic deel 104

Wel fijn dat Crook het leuk vond. Hopelijk heeft hij er iets van opgestoken en kan hij je een beetje ondersteunen tijdens de bevalling. Leest hij zich ook een beetje in vantevoren? De meeste mannen doen dat niet en zien het vanzelf wel als het zover is en je kunt natuurlijk ook niet je eigen gedrag tijdens een bevalling voorspellen en hoe zij daar nou weer op moeten reageren
wat een leukerd !!

Crook heeft zijn neus gelijk in de boeken gestoken toen we wisten dat ik zwanger was hij zat mij op een gegeven moment te vertellen hoe groot de baby was etc etc

Ik moet zeggen dat ik nu toch wel heel, heel, heel erg nieuwschierig begin te worden naar ons kindje

Op mijn werk gokken mijn collega's dat hij of zij op 29 mei geboren gaat worden ...... ik wacht het maar af!

erikh fijn dat Anne-Lotte naar huis mag geniet ervan!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_48698728
Bleg, bleg, bleg, bleg kan iemand even de tijd oorschuiven naar maandag??

[klaagmodus aan]
Vanmiddag tentamen, en studeren ging dus waardeloos, heb echt het concentratievermogen van een doperwtje op dit moment. Mini is flink druk en heeft het vooral gemunt op mijn ribben,dus dat helpt ook niet. En ik MOET dat tentamen eigenlijk gewoon halen vanmiddag.

En met 7 maanden zwanger uren lang op een stoel zitten studeren, en vanmiddag 3 uur lang op een krakkemikkig houten stoeltje zitten terwijl je ook nog eens het eerste uur niet naar het toilet mag, is geen suc6

Verder wacht ik al tijden op verschillende telefoontjes en post en email. Die dus allemaal maar niet komen.
Kdv zou vanochtend terugbellen of er plek is (yoehoeoeoeo dat is NU!!!).
Examencommissie van de uni laat al tijden op een beslissing wachten. (kan wel juli/augustus worden, maar ik wil toch wel erg graag weten of ik wel of niet in september verder mag met studeren).
Email met reactie waarom belangrijke studiepunten nog niet verwerkt zijn.
Verschillende opvang organisaties enzo zouden informatie toesturen, maar heb nog niets gezien.
Vriendje wacht al tijden op reactie op sollicitaties.
enz. enz.

Ik moet morgen, vrijdag en zondag nog werken. 3 gigantisch drukke en hectische diensten omdat ik ook het vakantiekamp van volgende week voor moet bereiden. En ik sta morgen in mijn eentje met een invalkracht met weinig zorgervaring en 8!!! kinderen.

Dus ik heb een ***** humeur

[/einde klaagmodus]

ow ja, leuk nieuws, de kinderwagen is binnen!!!! Vrijdag of zaterdag ophalen
  woensdag 25 april 2007 @ 11:45:53 #205
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_48699418
P_iglet, ik leef met je mee!!! Misschien moet je jezelf even een rustmomentje gunnen en me een lekker ijsje (in mijn geval een grote Magnum) of wat anders lekkers languit op de bank liggen even helemaal niets doen. Misschien verlicht dat eea een heel klein beetje.
Ach, en anders kan je hier lekker ventileren, toch?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:06:03 #206
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_48702219
Iemand hier die ervaring heeft met "Preggie Pops"?

Ik voel me de laatste dagen niet zo lekker meer (heb vanochtend voor het eerst echt moeten spugen ) en ging op internet zoeken wat er zou kunnen helpen...

Kwam dus die Preggie Pops tegen, een soort kruiden-lollies die zouden helpen...

Wat denken jullie?
  woensdag 25 april 2007 @ 13:19:13 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48702742
Ik moet een beetje denken aan het kruidenmengseltje van 'Rosemary's baby'.
pi_48702832
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:06 schreef DeLiedje het volgende:
Iemand hier die ervaring heeft met "Preggie Pops"?

Ik voel me de laatste dagen niet zo lekker meer (heb vanochtend voor het eerst echt moeten spugen ) en ging op internet zoeken wat er zou kunnen helpen...

Kwam dus die Preggie Pops tegen, een soort kruiden-lollies die zouden helpen...

Wat denken jullie?
Ik las een keer bij ons in de krant dat het dure onzin is.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 25 april 2007 @ 13:25:05 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48702950
Mss werkt het ook wel door zeg maar het placebo-effect.
Kwestie van baat het niet dan schaadt het niet en een keertje uitproberen?
pi_48704645
P_iglet...SUCCES! Misschien helpt het als jij die mensen belt, dan zit je ook niet te wachten...

Ik ken die Peggie dinges niet. Het enige wat bij mij geholpen heeft is op tijd kleine versnaperingen eten. Ik eet nu nog steeds ??? X op een dag. Ik heb de anti misselijkheid pillen van "Voor mama (zo heet dat, volgens mij) geprobeerd, maar die hielpen voor geen meter. Een collega van mij was erg geholpen met Gember pillen/thee etc..
pi_48707543
Joyce, beterschap met de zieken daar. Niet zelf ziek worden he!

Erikh, Anne Lotte mee naar huis, heerlijk!

DeLiedje, misschien helpt een gewone lollie ook wel...

Ben op controle geweest, vandaag weer een fatsoenlijke bloeddruk 130/75 . Hartje gehoord, ahhhw en verder niet zoveel bijzonders. Volgende week echocentrum bellen voor een afspraak voor de 20 wkn echo en over 5 wkn weer naar de VK.

Mijn lief blijft stellig roepen dat hij niet mee wil naar de partneravond van de pufclub. Nou duurt dat nog even, kreeg vandaag een brief dat ik ingeschreven sta en dat ik over tig weken hoor wanneer het start en waar enzovoorts. Dus ik heb nog even tijd om hem ervan te overtuigen dat hij mee MOET .

En nu nog maar even in de tuin met mn boek, ijsje (raket) is al op.
Fake it till you make it...
pi_48708694
Nijna, dat wel een wat betere bloeddruk. Dan zou je je ook wat minder vaak duizelig moeten voelen?
Geniet lekker van je boek!!

@Piglet, wat een gedoe zeg. Kan me voorstellen dat het wel erg veel is.. Neem gewoon af en toe even een echte time-out. Een uurtje telefoon uit, computer uit, en lekker even iets voor jezelf doen. Helpt vaak beter dan gestrest doorgaan..

Erikh, fijn dat jullie anne lotte mee mogen nemen naar huis!
  woensdag 25 april 2007 @ 17:11:55 #213
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48710275
Ben net voor een controle groei echo geweest. VK kon niet goed voelen of het een groot kind was of niet vanwege mijn reserve-laagje, ofwel vastzittend babyvet (dat klinkt een stuk positiever!).
Maar goed, mijn meissie ligt dus helemaal op schema. Weegt nu 2840 gram en lijkt te gaan uitkomen rond 3400 gram. Ik had wel wat meer vruchtwater dan gemiddeld, maar de blaas, maag en darmen zijn goed gevuld en ik ben getest op suiker, dus da's geen probleem.
Vrijdag weer naar VK, daarna wekelijks!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_48713470
Goed nieuws, Memmel !
pi_48717214
Zo tentamen overleefd (of de uitslag daarvan positief word, daar heb ik zo mijn twijfels over... maar dat weten we over een maand wel ofzo).

KDV heeft ondertussen de voicemail ingesproken. Ze hebben per half oktober plek voor een baby'tje op de flexgroep. Ok dat is dan wel niet per 1 september, maar zeker de moeite waard om er te gaan kijken. Die 1,5 maand krijgen we desnoods wel met vakantiedagen/opa's/oma's opgelost.

Mijn **** humeur is gelukkig weer grotendeels overgewaaid. Soms wordt het me allemaal even te veel en hoef je maar boe te roepen of ik begin te janken/tieren. Leuk zoveel onzekerheden icm zwangerschapshormonen .

Liedje, hier geen ervaring met de preggiepops. Ook niet met andere kruidenmengseltjes ofzo. Wel met emesafenetabletjes van de huisarts. Die werkten hier echt geweldig!!

Nijna, fijn dat je bloeddruk nu wat beter is. Hopelijk voel je je dan ook beter!

Memmel, super dat je meisje op schema ligt. 3400 gram lijkt me prima gewicht om op uit te komen!!
  woensdag 25 april 2007 @ 20:46:29 #216
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48717941
p_iglet: blij dat je humeur weer wat beter is. Hoort er denk ik bij hoor: soms even lekker bij de pakken neerzitten en even tegen alles en iedereen aan willen schoppen! Lucht alleen maar op!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_48720087
Piglet, wat fijn dat je bericht hebt van het KDV! Hopelijk pakt de uitslag van je tentamen positief uit. Hormonen zijn rare dingen

Ik had niet heel veel last van die bloeddruk, heb nog steeds dat het zwart wordt als ik snel opsta, maar dat heb ik eigenlijk altijd al wel...
Ik ga volgende week maar eens achter de kinderopvang aan, volgende week vrij dus mooi even tijd voor.
  FOK!fossiel woensdag 25 april 2007 @ 21:50:08 #218
2628 Karin
pi_48720639
P_iglet fijn dat kinderopvang zo goed als geregeld is. Weer een dingetje minder om je zorgen om te maken.

Hier werd ik gisteren ook gebeld door het kinderdagverblijf en is het gelukkig ook geregeld Niet op het kinderdagverblijf waar Bram op gezeten heeft, die had pas in maart plek helaas. Maar dus op een ander kdv van dezelfde stichting. Nu hebben we per 1 september de ene dag en per 14 oktober de andere dag erbij. Heel fijn En beter dan de berichten die ik vorige maand nog kreeg dat ze pas in januari plek hadden.
pi_48721073
Fijn Karin!!!

Echt dat vind ik het grote nadeel van (onverwachts) zwanger zijn. Alle onzekerheden en regeldingen die erbij komen kijken. En dat tot overmaat van ramp ook nog gecombineerd met een relativeringsvermogen wat flink te lijden heeft onder de zwangerschapshormonen

Wil af en toe mezelf achter het behang plakken
pi_48727858
P_iglet, geweldig dat het KDV gelukt is ! *haalt last van schouder*

Hier een kl*te nacht achter de rug
De meest idiote dromen. Walvissen vangen in een sloot Ze waren uiteraard wel gekloond en opnieuw de evolutie doorstaan, anders passen ze er natuurlijk niet in, dat snapt iedereen...
pi_48728714
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:28 schreef p_iglet het volgende:
Zo tentamen overleefd (of de uitslag daarvan positief word, daar heb ik zo mijn twijfels over... maar dat weten we over een maand wel ofzo).

KDV heeft ondertussen de voicemail ingesproken. Ze hebben per half oktober plek voor een baby'tje op de flexgroep. Ok dat is dan wel niet per 1 september, maar zeker de moeite waard om er te gaan kijken. Die 1,5 maand krijgen we desnoods wel met vakantiedagen/opa's/oma's opgelost.

Mijn **** humeur is gelukkig weer grotendeels overgewaaid. Soms wordt het me allemaal even te veel en hoef je maar boe te roepen of ik begin te janken/tieren. Leuk zoveel onzekerheden icm zwangerschapshormonen .

Liedje, hier geen ervaring met de preggiepops. Ook niet met andere kruidenmengseltjes ofzo. Wel met emesafenetabletjes van de huisarts. Die werkten hier echt geweldig!!

Nijna, fijn dat je bloeddruk nu wat beter is. Hopelijk voel je je dan ook beter!

Memmel, super dat je meisje op schema ligt. 3400 gram lijkt me prima gewicht om op uit te komen!!
hier mag mini ook best logeren tot het naar de opvang kan hoor
Maar wat lekker dat er en plek is zeg
pi_48729350
Fijn dat de plek geregeld is... en dat het tentamen achter de rug is

Gisteren de partner-les gehad, van 19:00-22:45 ..erg vermoeiend
maar vriend vond het wel erg prettig om nu hele proces eens gehoord te hebben, incl. wat tips over wat hij van mij kan verwachten.
Mij stelt het ook gerust, weten dat hij niet verloren raakt in gebeurtenissen.
Gevolg: yoga-lerares zat vannacht nog op mijn voeteneind om me wakker te houden !
het was zeer onverstandig om nu te gaan slapen, terwijl ik nog zó veel moest leren.
Fijn.
Toen ik dus ook echt wakker werd lag ik me maar opgefokt te voelen omdat ik wilde slapen.
Pas toen ik me realiseerde dat ik altijd vanmiddag nog even kan bijslapen kon ik ontspannen.
(sliep ook weer snel denk ik )

Straks ga ik eens het geleende wiegje in elkaar zetten, kijken of ik het de moeite waard vind van het verven. (dat moet zeker gebeuren)
pi_48732004
Yahooooooo, KDV plekje is definitief voor ons gereserveerd.
Half oktober wordt er op die groep een kindje 1, en dan is er plek voor mini.
In overleg moet het mogelijk zijn om vanaf 1 oktober al te gaan wennen, omdat ze daar ook 2 weken voor uittrekken. Dan moeten we gewoon overleggen dat dat op de dagdelen gebeurd dat ze het rustig hebben.
Donderdag 10 mei hebben we er een uitgebreide rondleiding/kennismakingsgesprek.

k_p wat een raar iets die dromen. Hopelijk kun je straks zonder gekke dromen een flink middagdutje doen om de schade in te halen.

Marit ook al yogaleraressen in je slaap hihi. Succes met je wiegje!!!
pi_48735714
nou..het is wel de moeite waard om te verven.
dus; net terug van de stad met hele tassen voor 'spulletjes' die nodig waren nog.
En tja, verf/kwast was maar een klein deel van alles

ben kapot nu!
even wat eten...en ik denk daarna eerst even lekker luieren/slapen!
  donderdag 26 april 2007 @ 14:54:28 #225
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_48739689
Lief Liedje. Ik heb nog kruidenthee voor je, die ik weer van Beaker heb gekregen. Ik wist niet dat je een middeltje zocht, dan had je het vanochtend al mee kunnen nemen.
Ik ga vanavond even zoeken in de kast, kom je het dan morgen (bij de boterham ) even ophalen?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 26 april 2007 @ 16:23:27 #226
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48742818
KP iedereen weet toch dat dat zo gaat met walvissen enzo?

Hier is mijn zwangerschapsverlof ook ingegaan! Joegeeee! Korte broek aan, drankje erbij, lekker onderuit. HEERLIJK!!!
pi_48743605
MEMMEL

welkom bij de club !!
  donderdag 26 april 2007 @ 17:23:14 #228
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_48744945
JULLIE hebben het echt goed gepland. (Ofzo ) Heerlijk, voeten omhoog en lezen maar. En wij, arm werkvolk, zitten maar achter computers, sjouwen met dozen en vrezen voor opgezwollen enkels. Ik ben poepjaloers. Geniet ervan!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_48746787
Memmel,

Hierbij je inlogcode en wachtwoord voor het zwangerschapsverlofclubje

109876543210
ohmijngodikkrijgeenkind
  donderdag 26 april 2007 @ 18:44:45 #230
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48747309
Ingelogd! Jeetje, had ik dit geweten dan was ik met 6 weken al gegaan!
Aan alle nog werkenden: maak je niet ongerust, die dikke enkels komen nog wel, evenals het verlof...uiteindelijk...
pi_48747867
Lishe, heb je wel wat gehad aan die kruiden thee?

Ik hoef alleen morgen nog te werken, zaterdag en dinsdag en dan heb ik ook verlof

Memmel geniet ervan!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48747891
Dan krijg jij dinsdag je persoonlijk inlogcode en wachtwoord !
pi_48748211
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:04 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dan krijg jij dinsdag je persoonlijk inlogcode en wachtwoord !
jaaaaaa
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48751591
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef Lishe het volgende:
JULLIE hebben het echt goed gepland. (Ofzo ) Heerlijk, voeten omhoog en lezen maar. En wij, arm werkvolk, zitten maar achter computers, sjouwen met dozen en vrezen voor opgezwollen enkels. Ik ben poepjaloers. Geniet ervan!
Ik vind het anders aardig rap gaan op het moment. Als ik het zo allemaal even loop te bedenken, volgende week meivakantie, dan een gewone week, dan een halve week ivm hemelvaart en dan nog maar 6 weken en dan is het zomervakantie hier. En na de zomervakantie hoef ik nog maar een paar weekjes .
Het is best wel fijn om peuterjuffie te zijn . Alleen kan ik me nu al een beetje zorgen maken over wie "mijn kinders" straks al die weken gaat bejuffen en nou ja... Misschien piep ik tegen de tijd dat ik bijna verlof heb wel anders en ben ik blij dat het dan zover is, we zullen zien .
  donderdag 26 april 2007 @ 22:11:15 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48755003
  donderdag 26 april 2007 @ 22:11:48 #236
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48755030
Jaaaaaaaa?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 26 april 2007 @ 22:12:11 #237
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48755055
Oh, wauw!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 26 april 2007 @ 22:12:25 #238
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48755064
Wat gaaf!!!!!
  donderdag 26 april 2007 @ 22:12:50 #239
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48755080
Bijna 6 weken!!!!
  donderdag 26 april 2007 @ 22:14:58 #240
82456 teig
oh my gow
pi_48755163
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
pi_48755167
echt waaaaar? je meeeeeeent 't BE! wat vind ik dat fijn voor jullie, super nieuws!!!!!!!! gefeliciteerd allebei!
  donderdag 26 april 2007 @ 22:15:38 #242
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48755189
Gefeliciteerd BE en Stinkie!!!!
pi_48755201
Brighteyes wat goed

gefeliciteerd
  donderdag 26 april 2007 @ 22:16:32 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48755232
Jup, het is heus waar!
pi_48755251
oooh wat goed zeg! en hoe voel je je?
pi_48755276
Oooh wauw BE! Echt hartstikke te gek voor jullie!

(ik lurk normaal vooral maar dit wilde ik toch niet onbejompeld voorbij laten gaan)
  donderdag 26 april 2007 @ 22:17:50 #247
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_48755303
Wat goed! Gefeliciteerd
pi_48755345
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
(ook een lurker dus )
GEFELICITEERD!!!
pi_48755366
BE wat GAAF!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48755390
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')