abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48656976
Spannend hoor, KP!!!
Misschien zijn je flensjes verhuisd en reageer je buik/baarmoeder daarop? k roepmaar wat hoor
pi_48656995
Waren de flensjes samen links gaan zitten KP .
Spannend dat gerommel
Fake it till you make it...
pi_48657027
Hadden ze wel even een verhuisbericht kunnen sturen..

Misschien is er 1 naar beneden aan het kruipen? Zat ik me ook nog te bedenken. Dan hebben ze natuurlijk wel het 1 en ander uit te vechten. Misschien bedoel je dat ook.
pi_48657079
ja, dat is wat ik bedoel, idd. Het zal nog al knokken zijn alsze besluiten te verplaatsen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:06:55 #155
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48657413
ErikH gefeliciteerd
Laika gefeliciteerd

en KP wat spannend het zou natuurlijk zomaar kunnen dat jouw flensjes zich eerder aandienen
pi_48658058
KP... spannende veranderingen in die buik van je !
gek om te merken dat er buiten je om vanalles gebeurt he? Bij 2 nog wel !!
pi_48658524
KP spannend zeg, Misschien zijn je flensjes wel een spelletje verstoppertje aan het spelen..

Gisteravond voor het eerst naar zwangerschapsgym geweest. Er waren 10 dames, ik was met 24 de jongste, de oudste is 38 jaar. Maar de meesten zaten rond de eind 20. Dus dat viel me nog mee. Allemaal uitgerekend tussen 25 juli en 11 augustus. Dus dat zit lekker dicht op elkaar. Maar er schijnen veel zwangeren te zijn hier in Enschede.
Na het voorstelrondje wat oefeningen gedaan, en een lesje anatomie gehad. Niet zo zweverig gelukkig, al was de cursusleidster wel een apart typje.. Flink reclame maken voor haar babymassage en postpartum-gym. Maar dit houd ik wel 12 lessen vol..

Over 100 daagjes mogen we ons frutseltje vasthouden
pi_48658936
100dagen !!
dat klinkt niet lang meer !
Fijn dat je wel een goed gevoel aan die les hebt overgehouden!
Wij hebben morgenavond de partner-les, ik ben benieuwd!
Ik vind het een erg prettig idee dat partner na morgenavond dus ook wat concreter voor ogen heeft wat er allemaal zou kunnen gebeuren!

*marit gaat ook eens tellen*

39 dagen tot uitgetelde datum
pi_48659239
39 is een stuk dichterbij dan 100..
Ik ben blij dat ik nog 61 daagjes extra heb om te wennen, en dingetjes voor te bereiden..
pi_48659611
Nog 165 dagen (of wat meer of wat minder, je weet het maar nooit).
Morgen naar de VK, ben benieuwd hoe mn bloeddruk is (was vorige keer maar 90/50). Eerst nog even werken vanmiddag en morgenochtend.
En nu ga ik als een speer nog even naar de winkel, want ik moet nog even boodschappen doen.
pi_48659737
tsja, als ik mijn moeder en oma nadoe, dan heb ik nog 117 dagen te gaan..

Wat een lekker lage bloeddruk, heb je er verder geen last van? En natuurlijk ook weer het hartje luisteren.. Blijft elke keer leuk!!
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:45:45 #162
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_48659955
@KP: als je flensjes zich nu aandienen, mogen ze dan meteen naar huis, of moet je eerst nog in het ziekenhuis blijven? En ben je van plan om natuurlijk te bevallen of wordt het een keizersnede?

@Nijna: Bloeddruk 90 over 50 is niet veel. Ben je niet onwijs duizelig en zo? Bij mijn eerste meting had ik een onderdruk van 45, maar dan moest ik ook echt niet te snel opstaan... Nu zit ik zo rond de 55 onderdruk, en dat gaat prima. Is niet veel verschil qua cijfers, maar wel heel veel in gemak!

Heb trouwens mijn nieuwe laptop!! Hij is heel erg mooi en heel erg licht. Ik ben de enige met het allernieuwste model, dus het was het wachten zeker waard!! Nog wel wat kinderziektes, maar ik heb zometeen twee uur vergaderingen, dus dan kan de meneer van de IT-helpdesk lekker los op mijn machine

Ga nu dus maar eens echt beginnen aan mijn dag.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:59:01 #163
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_48660374
ErikH en Laika gefeliciteerd
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  dinsdag 24 april 2007 @ 11:20:51 #164
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_48660997
Laika gefeliciteerd!!

Spannend KP, de flensjes zijn nu echt in voorbereiding gegaan!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_48661258
Laika gefeliciteerd!

Spannend hoor K_P!
  dinsdag 24 april 2007 @ 11:32:21 #166
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_48661315
Lekker genieten hoor iedereen die al met verlof mag! Ik werk momenteel nog 36 uur per week en dat begin ik al wat zwaarder te vinden. Nog iets minder dan 2 maandjes en dan kan ik gelukkig ook lekker gaan uitrusten

hahaha Deepfreeze hier was afgelopen zondag de mijlpaal van 100 dagen. Voelt inderdaad ineens heel spannend dan he?

Zijn er hier trouwens al mensen ebzig met het geboortekaartje? Wij willen het kaartje zelf gaan ontwerpen en we hebben al hele mooie enveloppen gekocht!
pi_48661601
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef DaviniaHR het volgende:
@KP: als je flensjes zich nu aandienen, mogen ze dan meteen naar huis, of moet je eerst nog in het ziekenhuis blijven? En ben je van plan om natuurlijk te bevallen of wordt het een keizersnede?
Afgelopen vrijdag lagen ze allebei met de hoofdjes naar beneden, dus dan wordt het een natuurlijke bevalling. Mocht het nou zijn dat de onderste nog in een stuit gaat liggen, dan is het een keizersnede. Ze gaan uit vd onderste, laat maar zeggen. Dus het ziet ernaar uit dat het "gewoon"gaat.

Mochten ze NU komen ( ), dan moeten ze, denk ik, nog wel even in het zkh blijven. Ik ga daar ook vanuit, dan kan het altijd meevallen. Ze zijn al redelijk op gewicht, dus dat is wel een prettig idee.
pi_48661630
Geboortekaartje is ontworpen, enveloppen geschreven, dus wat dat betreft.......
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:30:50 #169
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48663347
Hier ligt ook de drukproef van het kaartje gereed. Enveloppen heb ik ook, klaar om geschreven te worden. Dat wordt één van de projectjes voor volgende week!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_48663542
Hier zijn we druk aan het zoeken naar een geboortekaartje.
Ben me gisteren kapot geschrokken van de prijzen. We willen iets in een andere kleur als standaard en dat maakt het meteen 2x zo duur.

Ben ik de enige die 4-5 Euro per kaartje belachelijk duur vind??
pi_48664125
PARDON !!!
dat is erg veel geld !!!

wij zijn voor 100kaartjes (in kleur gedrukt!) 157euro kwijt
dus iets meer dan 1,57 per kaartje, incl. alles !
pi_48664341
tsja wij wilden iets in een ander kleurtje, dus ipv 160 euro per 50 kaartjes kwam daar dan nog 120 euro bij....

We zoeken dus even verder
Maar ook op internet kom ik voor iets minder standaard kaartjes regelmatig prijzen tegen van bijna 200 euro voor 50 stuks.

157 euro voor 100 kaartjes lijkt me idd een wat betere prijs.
pi_48665015
Je kunt heel goed shoppen in de geboortekaartjes, als je bij meerdere drukkers een prijsopgave laat doen zul je zien dat er heel veel verschil in zit.
Het loont echt de moeite om even rond te neuzen in drukkerijland

Hier kostte uiteindelijk het drukken in kleur 40 euro extra

Totale kosten waren iets van 220 euro voor 80 kaarten (incl postzegels)
(wel in kleur, en een fotootje erbij in zwart-wit)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_48665302
ohja..postzegels heb ik niet meegeteld natuurlijk
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:19:12 #175
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48667327
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef Deepfreeze het volgende:
KP spannend zeg, Misschien zijn je flensjes wel een spelletje verstoppertje aan het spelen..

Gisteravond voor het eerst naar zwangerschapsgym geweest. Er waren 10 dames, ik was met 24 de jongste, de oudste is 38 jaar. Maar de meesten zaten rond de eind 20. Dus dat viel me nog mee. Allemaal uitgerekend tussen 25 juli en 11 augustus. Dus dat zit lekker dicht op elkaar. Maar er schijnen veel zwangeren te zijn hier in Enschede.
Na het voorstelrondje wat oefeningen gedaan, en een lesje anatomie gehad. Niet zo zweverig gelukkig, al was de cursusleidster wel een apart typje.. Flink reclame maken voor haar babymassage en postpartum-gym. Maar dit houd ik wel 12 lessen vol..

Over 100 daagjes mogen we ons frutseltje vasthouden
zeker bij Nelleke Tepper? Daar heb ik ook zw. gym gehad....

P_iglet, misschien is www.poobies.com een leuke site voor je. Is ook niet zo duur en je kunt zelf je kaartje ontwerpen.
Make love, not war ☮
  FOK!fossiel dinsdag 24 april 2007 @ 14:20:08 #176
2628 Karin
pi_48667366
Spannend hoor KP, die van jou kunnen echt al elk moment komen.

Ik ben voor de laatste keer naar de verloskundige geweest, over 2 weken eerst voor een groeiecho en dan door naar de gyn. Ik hoop dat we dan meteen een beleid af kunnen spreken maar met die vage gyns zal dat wel niet lukken. Zou heel graag willen weten waar ik aan toe ben, al weet je dat natuurlijk nooit. Ik zou dolgraag dit keer vaginaal willen bevallen maar dan moet dat wel mogelijk zijn, niet weer die hel van de vorige keer. Dan maar meteen een geplande keizersnee. Erg spannend dus.
pi_48669687
Inderdaad Diaan, bij Nelleke Tepper.. Is het bij jou toen goed bevallen?

@Karin, Vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk werken ze nu wel goed mee. Zijn er geen andere artsen/ziekenhuizen in de buurt waar je terecht kunt? Dit kan ook niet bevorderlijk voor je gemoedsrust... In ieder geval veel succes bij de afspraak!
pi_48669932
Spannend Karin. Ik hoop echt dat je je wensen goed op tafel kan gooien en dat ze er wat meedoen. Ik neem aan dat ze (aangezien je ervaring) je verzoek om een keizersnede serieus nemen ? Ik zou dat echt een soort van pre-historisch vinden als daar niet naar geluisterd wordt.

Even over de geb.kaartjes. Als kind van een "drukwerkman"....laten drukken is duurder dan printen. Printwerk ziet er iets meer glanzend uit, maar zeker ook erg mooi. Ook de papierkeuze kan de prijs bepalen. Printopdrachten zijn sneller klaar (mocht je dat willen) dan drukwerk.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:16:59 #179
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_48672047
tvp
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_48673856
p_iglet, wij zijn destijds in Delft geweest bij Drukkerij E & F Gelegenheidsdrukwerk. Onze kaartjes waren iets van 1,50/2 euro per stuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:05:08 #181
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48673990
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Inderdaad Diaan, bij Nelleke Tepper.. Is het bij jou toen goed bevallen?
Ja op zich geen problemen gehad. Maar weet eigenlijk ook niet of ik er wat aan heb gehad achteraf. Ik ben wel naar baby massage geweest, maar met een rustig kind is dat geen goed idee. Twan werd er alleen maar onrustiger van.

Ik heb er trouwens wel een hele goede vriendin aan overgehouden....
Make love, not war ☮
pi_48675196
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een lekker lage bloeddruk, heb je er verder geen last van? En natuurlijk ook weer het hartje luisteren.. Blijft elke keer leuk!!
Wellicht was mn bloeddruk daar wel wat lager dan "normaal", omdat ze hem pas heeft gemeten na het bloeddrukken en daar ben ik wel naar van geworden. Maar toen ze hem opmat voelde ik me wel weer ok.
Ik heb altijd al gehad dat als ik (te snel, soms ook als ik gewoon opsta) opsta het zwart wordt voor mn ogen, dus ik ben er eigenlijk wel aangewend. Verder heb ik er niet echt last van, gelukkig.
Maar ben benieuwd hoe die nu is... we zullen zien morgen.

Ik kijk er wel naar uit, hartje luisteren. Toch even bevestiging ofzo. 4 wkn geleden 12 wkn echo en in die tussentijd... je ziet nog nauwelijks wat, ik voel nog niks (soms denk ik was dat nou wat, maar ben nog niet overtuigd) en dan ga ik me soms toch afvragen of het allemaal nog wel ok is ofzo. Zal er ook wel bijhoren denk ik... Morgen half 3 mag ik .
pi_48675259
KP! wat spannend!

Vandaag na 4 dagen vrij weer gewerkt ben versleten

Straks met Crook naar de puf-club, want het is partneravond en zin dat hij erin heeft
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_48676684
nog maar even beaker !!!

wij hebben morgen partneravond, en hij heeft er zowaar zin in !
pi_48679208
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Jammer van die grove krul...heb gehoord dat het permanentje ontzettend april 2007 is
Nou 't is in elk geval geknipt... voor verven of permanent (doet meteen aan zo'n jaren '80 poedelkapsel denken hè ) hadden ze geen tijd meer vandaag.
't kind zal 't dus moeten doen met een saaie moeder zonder gelakte teennagels
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:18:19 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48682710
hoeveel van die clubjes zijn er? En met hoeveel weken moet je lid worden? En en en en en
pi_48683491
Van die pufclubs zijn er genoeg... Gewoon een andere naam voor zwangerschapsgym/ zwangerschapyoga, etc..
Ik moest me voor de 22e week aanmelden. En het begint rond de 26 weken.
Ik heb dit adres van de verloskundige gekregen. Misschien heeft jou VK ook nog wel tips/foldertjes liggen. Of misschien zijn er kennissen/collega's die een goede in jou woonplaats weten.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:47:19 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48683961
oke, dat er een pufclub was vermoedde ik al..maar er schijnen nog veel meer clubjes te zijn...
en daar ben ik zo benieuwd naar
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 21:59:01 #189
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48684487
O ja, die partneravonden van de pufclub! KlaasVaker werd helemaal onwel van de verhalen en de uitleg hoe zo'n geboorte in zijn werk ging en we zijn die avond eerder weggegaan omdat hij helemaal wit wegtrok
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 22:01:18 #190
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48684585
Heeft iemand trouwens nog iets van Kleintje gehoord? Ik ben zo benieuwd hoe het met haar gaat!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_48685724
Slaapmeisje Hoe gaat het met Milo?

Crook vond het erg leuk we hebben ontzettend gelachen met zijn allen sommige waren niet zo serieus ......

Overigens heb ik niks meer van Kleintje vernomen!? Ik weet dat ze op vakantie ging, maar zo lang??
En van Catootje hebben we ook niks meer gehoord.....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 22:31:24 #192
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48685951
Beaker Check het fototopic even: Kinderfototopic deel 104

Wel fijn dat Crook het leuk vond. Hopelijk heeft hij er iets van opgestoken en kan hij je een beetje ondersteunen tijdens de bevalling. Leest hij zich ook een beetje in vantevoren? De meeste mannen doen dat niet en zien het vanzelf wel als het zover is en je kunt natuurlijk ook niet je eigen gedrag tijdens een bevalling voorspellen en hoe zij daar nou weer op moeten reageren
pi_48686262
JAAA!!!!

Morgen komt Anne Lotte eindelijk thuis, na een week in het ziekenhuis te hebben gelegen, echt zo blij dat ze eindelijk naar huis mag
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 22:42:41 #194
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48686608
erikh wat fijn dat Anne Lotte naar huis mag. Eindelijk jullie gezinnetje compleet
pi_48686671
Fijn erikh!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48686923
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
erikh wat fijn dat Anne Lotte naar huis mag. Eindelijk jullie gezinnetje compleet
Ja echt wel, het klopt gewoon niet, je krijgt een kind en vervolgens moet je nog een week wachten totdat je haar mee mag nemen. Tuurlijk is het goed dat ze het doen maar het voelt gewoon zo raar en vervelend.

Morgen kan het gezinsleven echt gaan beginnen
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 22:51:56 #197
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48687076
erikh heel herkenbaar. Milo en ik moesten ook een paar dagen blijven vanwege de keizersnee en KlaasVaker was gewoon zichzelf niet. Thuis is geen thuis zonder je vrouw en kind en straks heb je ze allebei heel dichtbij
  woensdag 25 april 2007 @ 06:44:52 #198
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48693107
Erikh mooie naam!! Genieten van die kleine hoor! (voor je het weet zijn ze al erg groot!, maar ook leuk)
pi_48694268
erikh...vandaag eindelijk als compleet gezinnetje thuis !!
Hele fijne dag vandaag, en alle dagen die nog komen !
  woensdag 25 april 2007 @ 09:31:13 #200
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48695264
zo he wat schrijven jullie veel leuk hoor.

Helaas hier ff geen tijd om veel te schrijven. Mara is na 4 dagen van spugen, diarree enz 1x jkz, overleg huisarts en kinderarts eindelijk aan de beterende hand (lees niet meer overgeven) maar nu ligt manlief er naast die heeft ook buikgriep. Ze slapen nu samen en ik ben maar naar beneden gegaan.

Zei nog bedankt ik ben zwanger, moe en misselijk maar ja moet doorgaan he iemand moet zorgen toch. Ach ik hoop dat ze allebei een beetje snel opknappen en dat ik vooral mijn vrolijke meisje weer terug krijg.
Want het breekt echt mijn moeder hart als ik haar zo zie. Zo klein, iel en ze valt alleen maar af.

Nou ja zo gaat het hier dus al vanaf zaterdag.

Zodra het kan schrijf ik weer regelmatig mee
liefs joyce
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')