Afgelopen vrijdag lagen ze allebei met de hoofdjes naar beneden, dus dan wordt het een natuurlijke bevalling. Mocht het nou zijn dat de onderste nog in een stuit gaat liggen, dan is het een keizersnede. Ze gaan uit vd onderste, laat maar zeggen. Dus het ziet ernaar uit dat het "gewoon"gaat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef DaviniaHR het volgende:
@KP: als je flensjes zich nu aandienen, mogen ze dan meteen naar huis, of moet je eerst nog in het ziekenhuis blijven? En ben je van plan om natuurlijk te bevallen of wordt het een keizersnede?
zeker bij Nelleke Tepper? Daar heb ik ook zw. gym gehad....quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef Deepfreeze het volgende:
KP spannend zeg, Misschien zijn je flensjes wel een spelletje verstoppertje aan het spelen..
Gisteravond voor het eerst naar zwangerschapsgym geweest. Er waren 10 dames, ik was met 24 de jongste, de oudste is 38 jaar. Maar de meesten zaten rond de eind 20. Dus dat viel me nog mee. Allemaal uitgerekend tussen 25 juli en 11 augustus. Dus dat zit lekker dicht op elkaar. Maar er schijnen veel zwangeren te zijn hier in Enschede.
Na het voorstelrondje wat oefeningen gedaan, en een lesje anatomie gehad. Niet zo zweverig gelukkig, al was de cursusleidster wel een apart typje.. Flink reclame maken voor haar babymassage en postpartum-gym. Maar dit houd ik wel 12 lessen vol..
Over 100 daagjes mogen we ons frutseltje vasthouden![]()
Ja op zich geen problemen gehad. Maar weet eigenlijk ook niet of ik er wat aan heb gehad achteraf. Ik ben wel naar baby massage geweest, maar met een rustig kind is dat geen goed idee. Twan werd er alleen maar onrustiger van.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Inderdaad Diaan, bij Nelleke Tepper.. Is het bij jou toen goed bevallen?
Wellicht was mn bloeddruk daar wel wat lager dan "normaal", omdat ze hem pas heeft gemeten na het bloeddrukken en daar ben ik wel naar van geworden. Maar toen ze hem opmat voelde ik me wel weer ok.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een lekker lage bloeddruk, heb je er verder geen last van? En natuurlijk ook weer het hartje luisteren.. Blijft elke keer leuk!!
Nou 't is in elk geval geknipt... voor verven of permanent (doet meteen aan zo'n jaren '80 poedelkapsel denken hèquote:Op maandag 23 april 2007 14:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Jammer van die grove krul...heb gehoord dat het permanentje ontzettend april 2007 is![]()
Ja echt wel, het klopt gewoon niet, je krijgt een kind en vervolgens moet je nog een week wachten totdat je haar mee mag nemen. Tuurlijk is het goed dat ze het doen maar het voelt gewoon zo raar en vervelend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
erikh wat fijn dat Anne Lotte naar huis mag. Eindelijk jullie gezinnetje compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |