Erikh, gefeliciteerd!
En Marit
met ;0 verlof, heerlijk! wat een fijne tijd, met zulk weer!
Ik merk dat ik nogal veel met mezelf bezig ben. Minder op fok, maar veel buiten, bezig met Luuke. ik probeer ook goed stil te staan bij de zwangerschap. Het is zo'n verschil met de 1e. Toen telde ik de dagen, nu is er zo een week voorbij.
om up to date te blijven... na lang wikken en wegen hebben we toch besloten een 20 weken echo te laten doen. Ik kon 2 dagen na mijn telefoontje al terrecht, wat veel spanning weghaalde. afgelopen vrijdag zijn we geweest en alles zag er goed uit. baby was erg druk en zat laag waardoor nog niet alles gecontroleerd is, maar hartje, scheldeltje, bovenlip, heel veel lijkt in orde. ik moet morgen bellen voor een vervolgafspraak om de laatste dingen (ruggengraat) ook te kunnen zien. Wat een opluchting.
![]()
Ik vond het heel eng, gewoon ook omdat we al een gezond kindje hebben. En wat een beauty is het weer...
![]()
We denken nu alletwee dat het een jongetje is, maar hebben daar geen reden voor. Ik ga nu ook met koffie en boek de tuin in, Luuke is bij opa en oma.
Geluk zit in een klein
WolkjeWil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?