Jup! Men, dat kostte een hoop moeite!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[afbeelding]Wihoeeeeeeeeeeee, BE wat doe je !!!!!!!![]()
![]()
.. jij was gewoon al enorm zwanger tijdens de meeting !!!
![]()
![]()
![]()
Jup!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef Sugar het volgende:
En BE, toen je hier was? Was je toen ook al in blijde verwachting? Ik weet niet meer wanneer het was nu.
21 december volgens de lijstjes en de tellertjes.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef Loena-tik- het volgende:
WOW BE wat goehoed!!!! Wat een supernieuws, gefeliciteerd meid![]()
Wanneer ben je dan officieel uitgerekend, rond de jaarwisseling ofzo? Five riep hier ook al gelijk 31-12 is wel een mooie datum. BE krijgt ook een "oliebol"
Die verschuilt zich achter stoere dingen als World of Warcraft.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:36 schreef Lemijn het volgende:
En waar is Stinkie, om de felicitaties in ontvangst te namen?
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Het valt me trouwens nu pas op dat er op dit moment geen FOK! baby's in de lijst staan! Ik vroeg me nl. af waar de sterretjes gebleven waren.
Ja, en deze was ook zo lekker:quote:Op donderdag 26 april 2007 22:41 schreef Reese het volgende:
Lieve OUD'ers,
mevrouw heeft een week geleden al een dikke hint gegeven hoor![]()
[..]
Dikke doei, dacht ik toenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, wij zijn gewoon een beetje samen aan het rommelen.
We gaan in juni op vakantie dus tot die tijd doen we het nog even lekker samen.![]()
En dan zien we daarna wel weer verder.
jaja, dit heb jij nu dus gewoon in je BE-buik!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Praat maar een eind weg hoor Lemijn.
Bix, klopt. Er is echt heeeeeeeeel veel van me af gevallen. Bijna hypocriet of zo, maar er is niets meer over van die frustratie zeg maar.
Ik heb zo op moeten letten. Ook een post over tempen, die stond al in de verleden tijd maar heb ik nog gauw aangepast naar tegenwoordige tijd. En dat linkje dat ik aan Beaker gaf eerder in dit topic... Niks van toen met mijn zus, gewoon lekker nu zelf lurken.
Maar ik ben zo blij dat ik nu los kan.
En al die heerlijke wazige posts de laatste weken danquote:Op donderdag 26 april 2007 22:48 schreef Lemijn het volgende:
we mogen wel over je praten he BE? dan kan jij fijn doorgaan met-en
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of zeg ik nu echt iets heel doms.
Vergeef me dan maar, ik ben echt in een hele duffe bui.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja goed, deze post is al net zo suf als de vorige.![]()
Daar krijg ik dus echt tranen van in mijn ogen Bix. Zo mooi!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef bixister het volgende:
[..]
jaja, dit heb jij nu dus gewoon in je BE-buik!
Jaaa, die link heb ik een uurtje geleden in een mailtje gestuurd naar zequote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef bixister het volgende:
jaja, dit heb jij nu dus gewoon in je BE-buik!
quote:
Let vooral op de sneaky knipoog, deze post van een week geledenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Het valt me trouwens nu pas op dat er op dit moment geen FOK! baby's in de lijst staan! Ik vroeg me nl. af waar de sterretjes gebleven waren.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |