Rottdog, was dat voor een HSG?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:40 schreef Rottdog het volgende:
Ik ben voor aanstaande dinsdag ingepland![]()
Mja, het rare is, hij zakt nog helemaal niet. Het is op papier een cyclus volgens het boekje met een klein dipje net voor de temp omhoog gaat en vervolgens al 2 weken lang hoog. en theoretisch gesproken, hebben we ook nog op het goede moment seks gehad...dus tja...iik had, oa op basis van wat krampjes en het idee dat het gewoonweg idioot zou zijn als het nu raak was, vanochtend ernstig gehoopt op een echte daling in de temp...maar nietsquote:Op maandag 23 april 2007 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Miss_sly, bij mij zakt die temperatuur echt aanzienlijk (soms zelfs gelijk terug op de 'normale' temperatuur) en dan word ik later die dag of de volgende dag ongesteld.
quote:Op maandag 23 april 2007 09:18 schreef miss_sly het volgende:
Ticootje, eentje kan genoeg zijn! WE gaan hier weer enorm voor je duimen
Tally, hopelijk ga je je nu snel weer beter gaat voelen!
[..]
Mja, het rare is, hij zakt nog helemaal niet. Het is op papier een cyclus volgens het boekje met een klein dipje net voor de temp omhoog gaat en vervolgens al 2 weken lang hoog. en theoretisch gesproken, hebben we ook nog op het goede moment seks gehad...dus tja...iik had, oa op basis van wat krampjes en het idee dat het gewoonweg idioot zou zijn als het nu raak was, vanochtend ernstig gehoopt op een echte daling in de temp...maar niets
Ja al was het maar voor het idee..quote:Op maandag 23 april 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat spannend dan!
Heb je al een idee over testen? Of wacht je nog een paar dagen?
Dat meende ik me inderdaad nog te herinneren... Heel veel succes! En tip: neem van te voren (genoeg) pijnstillers!(En wees niet zo slim als ik om dat te vergeten...) Dan schijnt het niet (zo) pijnlijk te zijn. Hopelijk valt het je heel erg mee!quote:
Wat fijn dat je daar nu in elk geval doorheen bent... hopelijk doen die pillen hun werk goed... en kun je ook gauw met de Clomid beginnen!! En ja... dat klussen...is toch niet altijd even leuk...quote:Op maandag 23 april 2007 08:48 schreef Tally het volgende:
Net mijn laatste pilletje geslikt..
Hartstikke blij enzo.. Ik kreeg vanmorgen last van duizeligheid waardoor ik een aantal keren viel en ik wat blauwe plekken aan over heb gehouden..Hoop dat ik nu van die nare bijwerkingen afben..
José het komt allemaal goedEven flink klussen
Wat naar hoor
![]()
Samen rommelen is ook leukquote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, wij zijn gewoon een beetje samen aan het rommelen.
We gaan in juni op vakantie dus tot die tijd doen we het nog even lekker samen.![]()
En dan zien we daarna wel weer verder.
Ik ben mijn goede humeur kwijt.. Overal gezocht maar niet gevondenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:09 schreef Ticootje het volgende:
Met mij is alles goed hoor. Vanmorgen de 2e pregnyl erin. Humeur ligt thuis.
Maar het gaat best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |