quote:
Dat meende ik me inderdaad nog te herinneren... Heel veel succes! En tip: neem van te voren (genoeg) pijnstillers!
(En wees niet zo slim als ik om dat te vergeten...) Dan schijnt het niet (zo) pijnlijk te zijn. Hopelijk valt het je heel erg mee!
Ik ga in elk geval duimen voor een mooie uitslag!
Chesna, ik dacht toevallig vandaag nog 'ik zal vanavond eens vragen hoe het met Chesna is, want die is al een tijdje niet meer geweest..."... zag ik dat je vandaag toevallig wel langs bent gekomen...
![]()
Balen dat het nu in de tussentijd ook bij jou nog niet raak is... Hoe gaat het inmiddels met je?
Ticoo, jammer dat het er maar 1 is geworden... máááááár: 1 kan ook genoeg zijn
quote:
Op maandag 23 april 2007 08:48 schreef Tally het volgende:Net mijn laatste pilletje geslikt..
![]()
Hartstikke blij enzo.. Ik kreeg vanmorgen last van duizeligheid waardoor ik een aantal keren viel en ik wat blauwe plekken aan over heb gehouden..Hoop dat ik nu van die nare bijwerkingen afben..
José het komt allemaal goed
![]()
Even flink klussen
![]()
Wat naar hoor
Wat fijn dat je daar nu in elk geval doorheen bent... hopelijk doen die pillen hun werk goed... en kun je ook gauw met de Clomid beginnen!! En ja... dat klussen...is toch niet altijd even leuk...
![]()
't is zo'n verplichting. Ben je allebei moe en dan "moet" je nog even... Maar er zijn inderdaad ergere dingen
Miss_Sly, bij mij daalt de temperatuur altijd op de dag dat ik ongesteld ben geworden of het inderdaad diezelfde dag nog word. Maarre.. wel spannend, hoor, dat 'ie nu toch nog steeds hoog is! Helemaal omdat jullie wel op het goeie moment geklust hebben!!
Mariposa... hmmm... dat wist ik ook niet. Ondanks die negatieve test blijft het toch nog even spannend bij jullie!
![]()
Wel goed dat je ook wel zo 'reeël' blijft denken en dat je er niet te hard vanuit gaat dat het misschien alsnog raak is.... al hopen we het natuurlijk wel! Het zou hartstikke leuk zijn!!!