abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 21 april 2007 @ 09:18:14 #51
5428 crew  miss_sly
pi_48564696
Tally, wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. Je weet best dat het voor een goed doel is, maar dat wil niet zeggen dat het niet heel rot is dat het dan zo moet! Sterkte, ook met de oma's van je man.

Ticootje, morgen tp spannend!

Mariposa, toch negatief..balen

Rottdog, fijn dat je oprecht blij kunt zijn voor je vriendinnetje! succes dinsdag...wat gaan ze dan doen, dat ben ik even kwijt...

NieTTus, genieten van een mooie zomer en dan een nieuwe poging? Hoop dat de zomer heerlijk wordt!

Mijn temp is nog steeds hoog. Omdat ik vandaag een vrijgezellenfeest heb (begint al om 11 uur vanochtend en wie weet hoe en waar het eindigt) heb ik even getest, maar die was natuurlijk negatief. Ten eerste is de kans sowieso al klein natuurlijk (zo'n toevalstreffer zou niet minder dan een wonder zijn ) en ten tweede is mijn temp ook pas 11 dagen ofzo hoog. Nou ja, besloten om me maar niet helemaal vol te gieten met alcohol, maar wel een wijntje ofzo te drinken bij het eten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_48577422
Vandaag zie ik het even niet meer zitten Die medicijnen.. De oma's...
Vanmorgen hebben man en ik gevierd dat we nog maar 2 dagen hoeven
Gevierd is een groot woord Even gedanst en gesprongen
Ik zou vanavond eigenlijk alleen zijn maar ik ben naar mn moeder gegaan omdat ik anders gillend gek zou worden in mn uppie
Vanavond word ik in de watten gelegd en dat dieet kan even mn rug op
Gewoon voor één avondje
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 22 april 2007 @ 15:03:45 #53
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48599135
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:40 schreef Rottdog het volgende:

Ik ben voor aanstaande dinsdag ingepland
Rottdog, was dat voor een HSG?
En goed dat je ook blij kunt zijn voor je vriendin!! Hopelijk kun je haar inderdaad snel volgen!

Tally, wat rot dat je je zo rot voelt op sommige momenten... hopelijk voel je je snel beter als je klaar bent met die pillen die je nu inneemt!! Heel veel sterkte in elk geval, ook met de 2 zieke oma's...

Ticoo, succes morgen!

Miss Sly, wat apart toch, he, dat die temperatuur hoog blijft... Hopelijk krijg je snel duidelijkheid (en het liefst natuurlijk in de vorm van een positieve test... )

Mariposa, wat rot voor je... wat een klote gevoel geeft het toch als je toch stiekem hoop krijgt en het dan (weer) valse hoop blijkt te zijn...

Hier inmiddels dag 15... dus de klusdagen zijn weer in volle gang. Hopelijk doet die Clomid wat het moet doen...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_48611036
Dames ik kom jullie even een hart onder de riem steken
  zondag 22 april 2007 @ 21:28:26 #55
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_48613575
Idd Jose het HSG onderzoek
pi_48613877
Mariposa wat balen zeg..

Rottdog spannend!

Tally, nog ff volhouden meis!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48621672
Bij mij lukt het ook nog steeds niet
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 07:42:34 #58
5428 crew  miss_sly
pi_48621746
Even een vraagje over de temperatuur: daalt ie ineens scherp en wordt je daarna ongesteld, wordt je ongesteld en daalt ie dan ineens weer naar de begintemp of gaat dat dalen geleidelijk? Kan op internet van alles vinden over de stijging, maar over de daling vermelden ze alleen dat dat gebeurt

Ticootje, is het gisteren goed gegaan?

chesna, lang niet gezien. Waar waren jullie ook alweer mee bezig?
pi_48621832
Ticootje, hoeveel emmy's heb je gekregen? Ben erg benieuwd.

He Tally, ik hoop dat je je nu toch een stukje beter begint te voelen. Je bent er vanaf vandaag toch vanaf? Ik hoop in ieder geval dat je dit kl#te gevoel snel achter je kan laten

Spannend José, ik zou zeggen doe jullie best Ik hoop echt heel erg dat je nu voor de 9-maands cyclus kan gaan.

Chesna, even een dikke knuffel Van al dat wachten en die onzekerheid wordt je natuurlijk ook gek. Ik hoop ook voor jou dat jullie binnenkort een poistieve test zullen hebben.

Miss Sly, is je temperatuur weer aan het dalen? Ik kan je helaas geen antwoord geven. Was je vrijgezellendag leuk?

Hier nog steeds niets.
Ik heb vanochtend een beetje gelezen in "veilig zwanger worden'. Het kan blijkbaar zo zijn dat een bevruchte eicel, een week in een wachtstand gaat waarin er niets gebeurd, diapauze. De reden kan zijn dat de omstandigheden in de baarmoeder niet voldoende goed zijn. Ik wist helemaal niet dat dit kon. Ik heb natuurlijk wel rond de tijd van bevruchting een enorme bloeddrukstijging gehad, dus het kan dat dit gebeurd is. Maar het kan ook nog steeds dat er geen ei gesprongen is of dat ik gewoon ongesteld moet worden.
Nou ja we zien wel verder.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_48621894
We hebben maar 1 emmy terug, de andere was kapot gegaan..

Ik heb gister pregnyl gespoten en woensdag moet ik weer spuiten. Je humeur wordt er niet beter op met dat spul....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 23 april 2007 @ 08:33:25 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48622178
Miss_sly, bij mij zakt die temperatuur echt aanzienlijk (soms zelfs gelijk terug op de 'normale' temperatuur) en dan word ik later die dag of de volgende dag ongesteld.

Ticootje, jammer dat het er maar eentje was. Nu maar hopen dat hij netjes blijft plakken dan!
pi_48622320
Ticootje,ik duim voor je dat deze mooi blijft plakken

Groetjes,Minoes
pi_48622375
Ticootje ik duim voor je!

Net mijn laatste pilletje geslikt..
Hartstikke blij enzo.. Ik kreeg vanmorgen last van duizeligheid waardoor ik een aantal keren viel en ik wat blauwe plekken aan over heb gehouden..
Hoop dat ik nu van die nare bijwerkingen afben..

Nog zo'n bijwerking.. Mijn borsten zijn gegroeid
Niet iedereen thuis vind dit een nare bijwerking Maar ik wel
Mja.. Nu hoop ik er allemaal maar vanaf te zijn

José het komt allemaal goed Even flink klussen Wat naar hoor

En de rest van de meiden..
  maandag 23 april 2007 @ 08:50:41 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48622404
Tally, gelukkig de laatste! Hopelijk trekken de verschijnselen snel weg!
pi_48622439
Ik vertelde lief zaterdag toen we even gesprongen en gedanst hadden dan we er nog maar 2 moesten verteld dat het nu wachten is op de rode vloed..
Het word weer halloween Vond hij wat minder leuk
Maar ik kijk er dit keer naar uit..
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 09:18:03 #66
5428 crew  miss_sly
pi_48622839
Ticootje, eentje kan genoeg zijn! WE gaan hier weer enorm voor je duimen

Tally, hopelijk ga je je nu snel weer beter gaat voelen!
quote:
Op maandag 23 april 2007 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Miss_sly, bij mij zakt die temperatuur echt aanzienlijk (soms zelfs gelijk terug op de 'normale' temperatuur) en dan word ik later die dag of de volgende dag ongesteld.
Mja, het rare is, hij zakt nog helemaal niet. Het is op papier een cyclus volgens het boekje met een klein dipje net voor de temp omhoog gaat en vervolgens al 2 weken lang hoog. en theoretisch gesproken, hebben we ook nog op het goede moment seks gehad...dus tja...iik had, oa op basis van wat krampjes en het idee dat het gewoonweg idioot zou zijn als het nu raak was, vanochtend ernstig gehoopt op een echte daling in de temp...maar niets
  maandag 23 april 2007 @ 09:26:49 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48623000
Ticootje succes met wachten!

Mariposa, wat balen zeg

Tally, ik was ook behoorlijk aangekomen door de hormonen.. Volgens mij bijna iedereen wel.. Wel ballen idd. Fijn dat je nu de laatste pil gehad hebt

Rottdog, alvast succes voor morgen, voor ik het vergeet!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 23 april 2007 @ 09:29:07 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48623058
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:18 schreef miss_sly het volgende:

Ticootje, eentje kan genoeg zijn! WE gaan hier weer enorm voor je duimen

Tally, hopelijk ga je je nu snel weer beter gaat voelen!
[..]

Mja, het rare is, hij zakt nog helemaal niet. Het is op papier een cyclus volgens het boekje met een klein dipje net voor de temp omhoog gaat en vervolgens al 2 weken lang hoog. en theoretisch gesproken, hebben we ook nog op het goede moment seks gehad...dus tja...iik had, oa op basis van wat krampjes en het idee dat het gewoonweg idioot zou zijn als het nu raak was, vanochtend ernstig gehoopt op een echte daling in de temp...maar niets
Wat spannend dan!
Heb je al een idee over testen? Of wacht je nog een paar dagen?
  maandag 23 april 2007 @ 09:37:32 #69
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48623247
Miss_sly spannend zeg....

Rottdog heel veel succes morgen met het onderzoek.

Ticootje, dikke knuffel en hopelijk blijft ie zitten dit keer. Wel jammer dat er maar 1 is teruggeplaatst maar dat kan idd genoeg zijn.

Tally.... you go girl!!

En voor iedereen:
Make love, not war ☮
pi_48623265
Ticootje, sterkte de komende dagen Ik hoop dat je humeur wel weer snel terugkomt.

Tally fijn dat het laatste pilletje erin zit, nu maar afwachten.

Miss sly, vreemd, spannend en frustrerend. Nu loop je maar te gissen.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_48623567
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat spannend dan!
Heb je al een idee over testen? Of wacht je nog een paar dagen?
Ja al was het maar voor het idee..

Maaruh niet op je werk doen
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 10:06:56 #72
5428 crew  miss_sly
pi_48623958
Ik heb vanochtend getest, maar die was negatief. Ik blijf maar gewoon temp opnemen en eventueel als hij hoog blijft, test ik vrijdag nog wel een keer, want 's avonds hebben we een etentje dat gewoonlijk wordt vergezeld van veeeeeel alcohol
Hoop eigenlijk dat mijn temp maar gewoon daalt morgen, dan is het tenminste over
Raar lichaam heb ik
  maandag 23 april 2007 @ 10:11:48 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48624098
Oh bah, naar is dat dan. Nou ja, het kan nog te vroeg zijn dus hopelijk dan vrijdag wel posi, en anders idd maar ongesteld, dat ertussenin hangen is ook niks...
pi_48644159
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:28 schreef Rottdog het volgende:
Idd Jose het HSG onderzoek
Dat meende ik me inderdaad nog te herinneren... Heel veel succes! En tip: neem van te voren (genoeg) pijnstillers!(En wees niet zo slim als ik om dat te vergeten...) Dan schijnt het niet (zo) pijnlijk te zijn. Hopelijk valt het je heel erg mee!

Ik ga in elk geval duimen voor een mooie uitslag!

Chesna, ik dacht toevallig vandaag nog 'ik zal vanavond eens vragen hoe het met Chesna is, want die is al een tijdje niet meer geweest..."... zag ik dat je vandaag toevallig wel langs bent gekomen... Balen dat het nu in de tussentijd ook bij jou nog niet raak is... Hoe gaat het inmiddels met je?

Ticoo, jammer dat het er maar 1 is geworden... máááááár: 1 kan ook genoeg zijn
quote:
Op maandag 23 april 2007 08:48 schreef Tally het volgende:

Net mijn laatste pilletje geslikt..
Hartstikke blij enzo.. Ik kreeg vanmorgen last van duizeligheid waardoor ik een aantal keren viel en ik wat blauwe plekken aan over heb gehouden..Hoop dat ik nu van die nare bijwerkingen afben..

José het komt allemaal goed Even flink klussen Wat naar hoor
Wat fijn dat je daar nu in elk geval doorheen bent... hopelijk doen die pillen hun werk goed... en kun je ook gauw met de Clomid beginnen!! En ja... dat klussen...is toch niet altijd even leuk... 't is zo'n verplichting. Ben je allebei moe en dan "moet" je nog even... Maar er zijn inderdaad ergere dingen

Miss_Sly, bij mij daalt de temperatuur altijd op de dag dat ik ongesteld ben geworden of het inderdaad diezelfde dag nog word. Maarre.. wel spannend, hoor, dat 'ie nu toch nog steeds hoog is! Helemaal omdat jullie wel op het goeie moment geklust hebben!!

Mariposa... hmmm... dat wist ik ook niet. Ondanks die negatieve test blijft het toch nog even spannend bij jullie! Wel goed dat je ook wel zo 'reeël' blijft denken en dat je er niet te hard vanuit gaat dat het misschien alsnog raak is.... al hopen we het natuurlijk wel! Het zou hartstikke leuk zijn!!!
  maandag 23 april 2007 @ 22:44:24 #75
61800 Rottdog
pi_48651393
Thnx Ladies sweet

Ticootje jammer genoeg maar 1 maar hopelijk bloeit deze mooi uit.

Tally het zit erop

Miss_sly succes met wachten

Mariposa je houdt de spanning erin
pi_48656348
Wat is een HSG onderzoek???

Wat is een Hysterosalpingogram?
Hystero-salpingo-gram betekent: het zichtbaar maken van de baarmoeder en eileiders door middel van een röntgenfoto nadat contrastvloeistof in de baarmoederholte is ingebracht via de baarmoedermond en –hals.

Ik heb het al opgezocht...

Maar er staat wel duidelijk bij dat als je overgevoelig bent voor jodium dat je dat moet melden. Ik heb dan wel niet een HSG onderzoek gehad maar wel iets wat er een beetje op lijkt. Maar bij mij werd de boel dus ook schoongemaakt met jodium en daar bleek ik toch mooi allergisch voor...
  Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 09:21:00 #77
5428 crew  miss_sly
pi_48657789
Succes vandaag, Rottdog!

Mijn temp was vanochtend 36,6, dus dalende...eindelijk! Nu maar hopen dat ik snel ongesteld word en het met Koninginnedag weer over is
pi_48677976
Rottdog, hoe was het?
pi_48678191
Daar ben ik ook benieuwd naar, Rottdog. Ik vond de hsg niet meevallen.

Verder lees en leef ik steeds wel mee maar van reageren komt het vaak niet. Ik merk dat ik het best moeilijk heb met het hele "zwanger worden" (of eigenlijk juist niet "zwanger worden")-verhaal. Daardoor heb ik nog meer bewondering voor degenen hier die al zo lang bezig zijn. Wat moet dat een belasting zijn. Ik krijg nu alleen maar allerlei onderzoeken en word elke maand weer ongesteld maar dat doet al aardig wat met mijn gevoel. Daarom voor alle dames die al zo lang moeten wachten en van alles moeten ondergaan: dikke en ik hoop dat voor jullie allemaal die felbegeerde zwangerschap snel komt.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:11:04 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48682442
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen maar dan maar hier; ik heb vandaag zo'n ridicule site ontdekt!!!! Ik vraag me werkelijk waar af wie zijn kind dit aan gaat trekken! klik en klik
jeuj BE ik kan het
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 21:15:23 #81
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48682590
Vivi hoe krijg je het voor elkaar om zo'n site te vinden
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:17:43 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48682687
Ja, dat is dan wel weer een triest verhaal, ik stuitte net op de blog van mijn beste vriendinnetje van de middelbare school http://www.ottovay.nl/index.html en daar stond ie bij de links.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:46:52 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48683945
Jemig, dat trek je je kind toch niet aan?
Althans, niet dat het iets om je voor te schamen is, maar om het nou zo te doen... nah nee... niet mijn ding.
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:20:43 #84
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48685465
Tis heel erg idd
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 22:27:00 #85
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48685773
Een trieste aanleiding Vivi, maar wel een hele mooie duidelijke site!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:16:30 #86
61800 Rottdog
pi_48688268
Wou ik een update geven vanmiddag I-net eruit

Ik vond het een erg pittig onderzoek van te voren toch twee pijnstillertjes geslikt maar ze mochten niet baten. Het inbrengen van een soort of "staaf" was niet prettig en de gyn zei ook van je gaat nu even het gevoel krijgen dat hij er zowat bij je neus uit komt. Echt hij had gelijk over dat gevoel, vloeistof inspuiten viel me wel mee had meer het gevoel plots te moeten plassen.

De eileiders zijn allebei toeganglijk alleen zit er aan de rechterkant wel wat, een soort of homp/ophoping mooi verwoord door de gyn en wat we daar mee gaan doen hoor ik 29 Mei.
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 07:52:07 #87
5428 crew  miss_sly
pi_48693448
Wat een naar onderzoek toch! Mooi dat de eileiders toegankelijk zijn, maar die ophoping klinkt apart. Was het geen belemmering op zich volgens de gyn?

Vivi, die site Nee, hoe wonderbaarlijk het ook is wat ze kunnen on ondanks dat je je er niet voor hoeft te schamen, zou mijn kindje de meeste van die kleertjes niet aan krijgen Die site van je vroegere beste vriendinnetje is erg mooi en duidelijk!

Vanochtend temp 36,5 en ongesteld! Toch vind ik het op zich wel wonderlijk om op mijn eigen lichaam eens te zien hoe het werkt
  woensdag 25 april 2007 @ 08:23:16 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48693821
Jammer dat je ongesteld geworden bent miss_sly, maar wel prettig om te weten dat het, met een zetje hier en daar, toch wel lijkt te werken allemaal.

Rottdog, klinkt als een hele nare ervaring. Nu maar hopen dat het nut gehad heeft en dat er iets van een plan uit komt.
pi_48694076
Rottdog: Je weet nu hoe het komt
Het is alleen rot dat je zolang moet wachten voor je iets weet..
Voor je weet hoe verder.. Maar die dagen zijn zo voorbij..
Geloof me

miss_sly: Jammer dat je ongesteld bent geworden..
Maar liever ongesteld dan elke keer negatieve testen en dat er niets is..
Nu kan je weer "verder"... Weet je ook al hoe?

BE: Weet jij al meer? Zijn jullie nu gewoon aan t klussen?
Of staat er toch een onderzoek voor de deur?

Ticootje: En en en gaat alles nog goed?

Jose: Hoe gaat het bij jou? Al klaar met de clomid?
  woensdag 25 april 2007 @ 08:49:38 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48694282
Nee, wij zijn gewoon een beetje samen aan het rommelen.
We gaan in juni op vakantie dus tot die tijd doen we het nog even lekker samen.
En dan zien we daarna wel weer verder.
pi_48694539
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, wij zijn gewoon een beetje samen aan het rommelen.
We gaan in juni op vakantie dus tot die tijd doen we het nog even lekker samen.
En dan zien we daarna wel weer verder.
Samen rommelen is ook leuk
Hebben wij meer dan een jaar lang gedaan.. Was veel relaxter..
Gister een "heerlijke" huilbui gehad.. Waarin ik me realiseerde dat dit allemaal pas het begin is..
Mja.. Na regen komt zonneschijn
pi_48694735
Met mij is alles goed hoor. Vanmorgen de 2e pregnyl erin. Humeur ligt thuis.

Maar het gaat best.
pi_48694820
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:09 schreef Ticootje het volgende:
Met mij is alles goed hoor. Vanmorgen de 2e pregnyl erin. Humeur ligt thuis.

Maar het gaat best.
Ik ben mijn goede humeur kwijt.. Overal gezocht maar niet gevonden
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 09:58:32 #94
5428 crew  miss_sly
pi_48696060
Ik vind het ergens wel een beetje jammer misschien dat ik ongesteld ben geworden, maar enige realiteitszin heb ik nog wel, hoor Dit is de eerste keer in 15 jaar ofzo dat ik, zonder pil, een cyclus heb van 24 dagen! Dat op zich vind ik al zo bijzonder, dat ik echt geen zwangerschap had verwacht. Vind het alleen wel een vreemde ontwikkeling, want ik heb alleen nog maar Duphaston gehad, en dat is alleen om een menstruatie op te wekken en doet verder niets. Maar goed, we wachten af hoe de volgende cyclus wordt

Ondanks dat ik ongesteld ben, heb ik nog steeds een prima humeur, maar het is ook zoooon mooi weer

Lekker samen rommelen is toch ook heerlijk, BE! Zeker op vakantie! Verheugen wij ons ook erg op

Ticootje en Tally

Jose, goed aan het oefenen samen?
pi_48698091
ik heb door ziekte van mijn partner mijn trouwdag moeten uitstellen, die is verplaatst naar 12 juni dus dat is over een paar weken. De doktersbezoeken stonden stil, ook wel op advies omdat door de ziekte het zaad toch niet goed was van kwaliteit.
Intussen ben ik weer eens zes weken ongesteld geweest en is het nu weer even over.

Brok ellende dus mijn ziekenhuisbezoek is verzet naar de laatste week van juni dat duurt dus nog wel ff
pi_48698357
Dat is niet zo mooi om te horen chesna..
pi_48698701
chesna, wat verveldn allemaal zeg. Het zit ook niet mee...
pi_48698727
Nee het is gewoon balen maar goed het is gewoon ff doorbijten

En trouwen is een mooi vooruitzicht dus ik neem de tijd om te genieten van de weken ervoor.

En dan zie ik daarna wel hoe ik het ga aanpakken
  woensdag 25 april 2007 @ 11:43:24 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48699331
Jeetje chesna... Het zit jullie ook echt niet mee he...
  woensdag 25 april 2007 @ 12:04:01 #100
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48700024
Jeetje Chesna, wat vervelend allemaal.... Ga proberen te genieten van de voorbereidingen voor het huwelijk... doen wij ook nu. Wij gaan vanmiddag in ondertrouw... nog 5 weekjes en dan het is al zover.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')