abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48380748
Het vorige topic: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#30)
Welkom in het "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" - topic. Wanneer je net begint met "proberen" zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
Cryo\'s

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Annemiek78:
Rustpauze

Chesna:
Clomid is niet aangeslagen. 2 januari beginnen met Duphaston om een bloeding op te wekken. 5 dagen na begin bloeding naar ziekenhuis. En beginnen met spuiten van pregyl.

Diaan73:
PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Inmiddels 6 rondjes met Clomid gehad, en nu besloten om even wat rustmaandjes te hebben. Inmiddels ogenschijnlijk een normale cyclus. NOD 09 mei. Eind mei trouwen en daarna weer een keer naar de gyn.

Jose81:
Eerste ronde met Clomid gehad. Volgende cyclus naar het ziekenhuis om 'gevolgd' te worden.

Marie79: Bezig met een cyclus zonder clomid, daarna eentje met en eind mei weer terug naar de gyn.

NieTTus:
Eileiders verwijderd in 2004. September 2006 eerste ivf poging, mislukt. Februari 2007 ivf 2 mislukt. 6 cryo's verdeeld over 2 rietjes, dus nog 2 cryo pogingen voor de boeg. Momenteel: rust tot zeker eind augustus..

Ticootje:
Bezig in de MMM vanaf feb 2006. Vanaf juni 2006 IVF/ICSI traject.
1e ICSCI poging sept/okt 2006 mislukt
1e Cryo december 2006 mislukt
2e Cryo Januari 2007 mislukt
2e ICSI poging jan/feb 2007 mislukt
3e Cryo mrt/apr 2007 mislukt
4e Cryo apr/mei 2007 mislukt
Nog 4 cryo's in de vriezer. 2 april dag 1 van de cyclus, vanaf dag 12 testen voor ovulatie. Cryo's worden 4 dagen na de ovulatie teruggeplaatst.
Deze cyclus bloeduitslagen van RIF-test....

----------------------------------------------------------------

Op wat buikpijn en een opgeblazen gevoel na weinig

[ Bericht 46% gewijzigd door BE op 06-05-2007 09:06:06 ]
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator maandag 16 april 2007 @ 14:28:38 #2
5428 crew  miss_sly
pi_48381246
Begonnen met de provera dus?
Sterkte ermee, en ik hoop dat het hierbij blijft en je vrijwel geen last van bijwerkingen krijgt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_48381293
Ja zaterdagochtend
Nog 7 dagen te gaan..
pi_48381355
Opgeblazen gevoel is vervelend maar overkomelijk. Hopelijk vallen de bijwerkingen mee.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_48385148
tvp
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 16 april 2007 @ 18:02:57 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48387421
Ik heb de OP er even in gezet.

Sterkte met de medicijnen Tally.
pi_48392473
Tally, wanneer moet je met Clomid beginnen? Daar ben je nu toch nog niet mee begonnen?

Ticootje, voor jou wordt het ook weer spannend, dus...!! Ik ga weer heel hard voor je duimen!!!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_48406065
Ik wacht op mn plas...
  Moderator dinsdag 17 april 2007 @ 07:55:45 #9
5428 crew  miss_sly
pi_48406071
Jose, hoe is het met je? Nog steeds geen last van de Clomid? Of is de periode dat je dat slikt al voorbij? En hoe is het met je stem?
pi_48410647
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:25 schreef Jose81 het volgende:
Tally, wanneer moet je met Clomid beginnen? Daar ben je nu toch nog niet mee begonnen?

Ticootje, voor jou wordt het ook weer spannend, dus...!! Ik ga weer heel hard voor je duimen!!!!
Ik ben nu begonnen met de provera.. Deze slik ik tot volgende week dinsdag..
Dan binnen een week word ik ongesteld (als het goed is) en dan op CD3 begin ik met de clomid
Dus duurt nog wel een week tot 2 weken voor ik daar mee beging
pi_48418557
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 07:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik wacht op mn plas...
Haha, is 'ie inmiddels al gekomen??
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 07:55 schreef miss_sly het volgende:
Jose, hoe is het met je? Nog steeds geen last van de Clomid? Of is de periode dat je dat slikt al voorbij? En hoe is het met je stem?
Ik heb afgelopen zaterdag de laatste Clomid genomen en heb nergens last van (gehad)... alleen van die hitte aanvallen af en toe (met name 's nachts).. maar dat kan ook wel door het weer komen, dus daar gaan we dan maar vanuit.

Met mijn stem (lief dat je het vraagt ) gaat het niet zo heel lekker op het moment. Het praten in een volle en drukke klas kinderen, is best nog wel heftig. Mijn stem klinkt nog 'zacht' vergeleken met hoe 'ie zou moeten zijn. Maar ja, we doen het er maar mee. Ik baal er wel van. Ik hoop in mei weer 100% aan het werk te gaan... nu werk ik nog halve dagen.

Maar hoe is het nu met jou? Heb je al wat bloeduitslagen binnen en is je temperatuur nog steeds hoog?
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef Tally het volgende:

Ik ben nu begonnen met de provera.. Deze slik ik tot volgende week dinsdag..
Dan binnen een week word ik ongesteld (als het goed is) en dan op CD3 begin ik met de clomid
Dus duurt nog wel een week tot 2 weken voor ik daar mee beging
Ah, oke! Ik dacht altijd dat met Provera de menstruatie heel snel zou komen (binnen een dag of 3 ofzo)! Alweer wat geleerd . Word jij uit jezelf niet ongesteld of maar eens in de paar maanden, ofzo (of ben ik nou heel dom dat ik dat vraag)?
pi_48418870
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Jose81 het volgende:
Ah, oke! Ik dacht altijd dat met Provera de menstruatie heel snel zou komen (binnen een dag of 3 ofzo)! Alweer wat geleerd . Word jij uit jezelf niet ongesteld of maar eens in de paar maanden, ofzo (of ben ik nou heel dom dat ik dat vraag)?
In de bijsluiter staat dan 3 tot 7 dagen na de laatste tablet de ongesteldheid zou moeten komen..
En ik word inderdaad weinig ongesteld.. Na het stoppen van de pil/nuvaring een paar maanden wel (onregelmatig) en dan weer een hele poos niet..
Daarom moeten we het opwekken om met de Clomid te kunnen gaan beginnen

Ik merk wel (gister helemaal) dat ik erg opvliegerig ben
En ik bij bijna niets al onder de stressvlekken zit.. Dan zitten mn borsten, hals en gezicht onder de rode vlekken.. Ook die buikpijn is soms niet te harden..
En mn humeur gaat met stappen achteruit..
  Moderator dinsdag 17 april 2007 @ 15:05:26 #13
5428 crew  miss_sly
pi_48419905
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Haha, is 'ie inmiddels al gekomen??
[..]

Ik heb afgelopen zaterdag de laatste Clomid genomen en heb nergens last van (gehad)... alleen van die hitte aanvallen af en toe (met name 's nachts).. maar dat kan ook wel door het weer komen, dus daar gaan we dan maar vanuit.
Dat valt nogal mee! fijn hoor! die opvliegers zijn niet fijn, maar als het niet erger wordt dan dat...
En nu maar hopen dat de Clomid goed zijn werk doet! Jullie moeten nu zelf aan de slag, geen IUI ofzo?
quote:
Met mijn stem (lief dat je het vraagt ) gaat het niet zo heel lekker op het moment. Het praten in een volle en drukke klas kinderen, is best nog wel heftig. Mijn stem klinkt nog 'zacht' vergeleken met hoe 'ie zou moeten zijn. Maar ja, we doen het er maar mee. Ik baal er wel van. Ik hoop in mei weer 100% aan het werk te gaan... nu werk ik nog halve dagen.
LIjkt me erg naar, inderdaad. Hoe doen de kindjes het? houden ze ene beetje rekening met hun arme juf?
quote:
Maar hoe is het nu met jou? Heb je al wat bloeduitslagen binnen en is je temperatuur nog steeds hoog?
[..]
Gisteren bloed laten prikken, maandag weer. 25 mei afspraak en dan ook de uitslagen.
En ja, de temp is nog steeds hoog...sinds vorige week maandag twee maal 36,7 geweest, de rest alle dagen hoger nog. Terwijl ik normaal 36,3 heb. Snap er helemaal niets van en probeer uit alle macht gedachten als "wie weet..." uit te bannen. Indien volgende week zaterdag nog steeds hoog en geen menstruatie, zal ik een keertje testen...

]
pi_48421074
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat valt nogal mee! fijn hoor! die opvliegers zijn niet fijn, maar als het niet erger wordt dan dat...
En nu maar hopen dat de Clomid goed zijn werk doet! Jullie moeten nu zelf aan de slag, geen IUI ofzo?
[..]

Nee, geen IUI nog. We moeten nu eerst 3 maanden Clomid proberen.. in juni moet ik weer terug naar de gyn. Ik ben dus heel benieuwd... en ik moet zeggen dat ik het ook wel spannend vind! Vorige maand(en) kon ik het goed van me afzetten, en was ik alleen met zwanger zijn bezig rondom de mogelijk NOD... maar omdat die altijd zo onregelmatig is, ging ik nooit ergens vanuit. Maar nu ik 'echt' bezig ben, vind ik het dus stiekem wel heel spannend en ben ik er veel meer mee bezig . Ik wacht maar op dag 14, waarop de eisprong ongeveer zou moeten komen nu... nog 4 dagen, haha...

LIjkt me erg naar, inderdaad. Hoe doen de kindjes het? houden ze ene beetje rekening met hun arme juf?
[..]

De kindjes zijn onwijs druk, daar staat mijn groepje bekend om. Vorig jaar was dat ook al zo.. gelukkig weet ik ze wel altijd redelijk te 'temmen' en zijn er altijd wel een paar die rekening houden met de juf.. haha . Deze week is mijn stagiaire voor het laatst... en die is dus al sinds november elke dag in de klas om mij te ondersteunen... pooeeh, wat zal ik haar missen...!

Gisteren bloed laten prikken, maandag weer. 25 mei afspraak en dan ook de uitslagen.
En ja, de temp is nog steeds hoog...sinds vorige week maandag twee maal 36,7 geweest, de rest alle dagen hoger nog. Terwijl ik normaal 36,3 heb. Snap er helemaal niets van en probeer uit alle macht gedachten als "wie weet..." uit te bannen. Indien volgende week zaterdag nog steeds hoog en geen menstruatie, zal ik een keertje testen...
Klinkt wel hoopvol! Ik heb dat in december en de afgelopen maand gehad, een hoge temperatuur... Ik snap heel goed dat je stiekem hoopt dat het misschien wel raak is... dat zou helemaal goed zijn!! Maar kan het niet zijn dat je rond vorige week maandag je eisprong hebt gehad? Dan zou de temperatuur moeten stijgen (doet ie bij mij overigens ook bijna nooit, hoor)...

En waarvoor heb (en moet je nog) bloed laten prikken? FSH, progesteron, oestradiol en oestrogeen?
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:49:56 #15
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48434626
Ik had hele erg opvliegers van de Clomid en ook mijn goede humeur was ver te zoeken....

Ticootje heel veel succes
Make love, not war ☮
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:41:21 #16
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_48442580
Stiekem de hoop gehad op een zwangerschap zodat ik niet dat nare onderzoek hoefde ondergaan, helaas kan morgen een afspraak gaan maken de rode zee is in alle hevigheid toegeslagen.

Tico veel succes

Tally wat een nare bijwerking van de stuff

Miss_Sly hopelijk heeft de verhoging goede zin in vooruitzicht.
  woensdag 18 april 2007 @ 08:35:05 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48447586
Shit Rottdog...
pi_48449141
rottdog....ik denk dat we allemaal onszelf voor de gek willen houden hoor.

Succes met de onderzoeken..
  woensdag 18 april 2007 @ 09:38:52 #19
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48449220
Rottdog balen dat het alsnog is losgebarsten en heel veel sterkte met de onderzoeken
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 10:04:57 #20
5428 crew  miss_sly
pi_48450176
Rottdog, wat shit Succes met de onderzoeken!

Ticootje, vandaag tp?
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:29 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Klinkt wel hoopvol! Ik heb dat in december en de afgelopen maand gehad, een hoge temperatuur... Ik snap heel goed dat je stiekem hoopt dat het misschien wel raak is... dat zou helemaal goed zijn!! Maar kan het niet zijn dat je rond vorige week maandag je eisprong hebt gehad? Dan zou de temperatuur moeten stijgen (doet ie bij mij overigens ook bijna nooit, hoor)...
Als ik vorige week maandag mijn eisprong heb gehaad, was dat op cd7/8...beetje erg snel he?
Ik verwacht er dus niets van, rationeel, maar emotioneel lukt dat nog niet zo
quote:
En waarvoor heb (en moet je nog) bloed laten prikken? FSH, progesteron, oestradiol en oestrogeen?
Volgens mij wel. Vooral FSH, want dat heeft te maken met de ovulatie, en die zou ergens tussen CD14 en CD21 plaatsvinden. Stomme is dat, afgaande op de temperatuur (vanochtend weer 36,9) deze prikken op de verkeerde momenten plaatsvinden (omgerekend dus juist CD21 en CD28) en dus eigenlijk nog steeds niets zegt. Hoop dus niet dat ze dit weer opnieuw willen doen de volgende ronde.
pi_48450721
nee, vandaag moet ik een posi test piesen. Dan is zondag de terugplaatsing..
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 10:27:46 #22
5428 crew  miss_sly
pi_48450994
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef Ticootje het volgende:
nee, vandaag moet ik een posi test piesen. Dan is zondag de terugplaatsing..
Ow, ik heb het nog steeds niet helemaal door
Succes met de test
pi_48452142
Test was goed!!! Jeee. Zaterdag gaat het ziekenhuis ons bellen, en dan zondag hebben we terugplaatsing.

edit: Ik had het lab aan de telefoon. Dus ik zeg mn naam.
Oh mevrouw....... jeetje nog steeds niet zwanger??!!!
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 11:45:39 #24
5428 crew  miss_sly
pi_48454350
Ow, Ticootje, spannend
Ze kennen je al in het lab...misschien krijg je dan nu een heel erg persoonlijjke behandeling en dan moet het gewoon goed gaan
pi_48455198
José, wanneer verwacht je je NOD dan? Hopelijk werkt de Clomid nu goed!

Rottdogg balen dat je toch ongesteld geworden bent. Alvast veel succes en sterkte voor die vervelende onderzoeken

Miss Sly, vreemd van je temperatuur, maar op zich zou het wel kunnen dat je al op CD 8 een eisprong krijgt. Niet iedereen valt binnen de 'normen'. Aan de andere kant, om maar eens ontnuchterend te zijn, kanje misschien ook iets onder de leden hebben of speelt het warme weer ook een rol. Hopelijk komt er iets uit de bloedtesten.

Ticootje fijn dat je zondag weer een TP krijgt. Jammer dat die labmevrouw je al 'kende'.

Ik ben trouwens nu denk ik een dag overtijd. En heb een vaag testje gehad. Ik hoop dat ik morgen toch iets meer weet
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_48461127
Mariposa, wat bedoel je met een vaag testje????
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 14:45:28 #27
5428 crew  miss_sly
pi_48462488
Vaag testje? wat was er vaag aan? Doet eens wat meer vertellen
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:04 schreef Mariposa het volgende:

Miss Sly, vreemd van je temperatuur, maar op zich zou het wel kunnen dat je al op CD 8 een eisprong krijgt. Niet iedereen valt binnen de 'normen'. Aan de andere kant, om maar eens ontnuchterend te zijn, kanje misschien ook iets onder de leden hebben of speelt het warme weer ook een rol. Hopelijk komt er iets uit de bloedtesten.
Van geen ovulatie naar ene ovulatie op CD8 vind ik wel wat vreemd. Dat ik al anderhalve week dan iets onder de leden heb of dat het komt door twee warme dagen afgelopen weekend lijkt me niet, eerslijk gezegd. Maar ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben ofzo, hoor. Zou te zot zijn dat die ene keer in jaren dat ik ene ovulatie heb, ik ook nog eens meteen zwanger zou worden...ik zou ervoor tekenen, maar geloof het niet
Hetgene ik gewoon het vervelendst vind is dat nu die bloedtesten worden gedaan op de verkeerde momenten...hebben ze weer niet de goede gegevens.
pi_48463441
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Mariposa, wat bedoel je met een vaag testje????
Ik had hier al geschreven, dat ik vanochtend er een testje aan gewaagd had. Maar dat hij binnen de 10 minuten geen streep gaf, maar later wel een heel ienieminie-lijntje. Volgens mij buuv, was dat een goede lijn. Maar volgens de bijsluiter zou het dan niet geldig meer zij ivm de tijd.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:52:26 #29
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_48465155
Dan zou ik maar uit gaan van de bijsluiter, helaas...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_48466506
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef Tally het volgende:

In de bijsluiter staat dan 3 tot 7 dagen na de laatste tablet de ongesteldheid zou moeten komen..En ik word inderdaad weinig ongesteld.. Na het stoppen van de pil/nuvaring een paar maanden wel onregelmatig) en dan weer een hele poos niet.. Daarom moeten we het opwekken om met de Clomid te kunnen gaan beginnen

Ik merk wel (gister helemaal) dat ik erg opvliegerig ben En ik bij bijna niets al onder de stressvlekken zit.. Dan zitten mn borsten, hals en gezicht onder de rode vlekken.. Ook die buikpijn is soms niet te harden..En mn humeur gaat met stappen achteruit..
Tjonge, wat klote dat je er zo'n last van hebt!! Dat lijkt me echt balen... het klinkt best heftig... Spannend wel, wanneer je menstruatie nu komt! Hopelijk kun je snel met Clomid beginnen. Misschien dat het je een beetje helpt als ik zeg dat ik daar echt helemaal geen last van heb (gehad) -ookal is elk lichaam anders-.
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:04 schreef miss_sly het volgende:

Als ik vorige week maandag mijn eisprong heb gehaad, was dat op cd7/8...beetje erg snel he?
Ik verwacht er dus niets van, rationeel, maar emotioneel lukt dat nog niet zo
[..]

Volgens mij wel. Vooral FSH, want dat heeft te maken met de ovulatie, en die zou ergens tussen CD14 en CD21 plaatsvinden. Stomme is dat, afgaande op de temperatuur (vanochtend weer 36,9) deze prikken op de verkeerde momenten plaatsvinden (omgerekend dus juist CD21 en CD28) en dus eigenlijk nog steeds niets zegt. Hoop dus niet dat ze dit weer opnieuw willen doen de volgende ronde.
Nee, dat zou inderdaad wel erg vroeg zijn, een eisprong op dag 7 of 8... Over het bloedprikken: dat is bij mij ook een paar keer op het verkeerde moment gegaan. Vooral het bloedprikken na de eisprong... ppff.. elke keer als ik kwam, was 'ie nog niet geweest. Dus dat heeft ervoor gezorgd dat ik daarvoor 3 keer geprikt ben (gelukkig heb ik geen angst voor naalden, ofzo... ) Ik hoop dat het bij jou aardig goed ingeschat is allemaal en dat je niet nog vaker terug hoeft!
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:04 schreef Mariposa het volgende:
José, wanneer verwacht je je NOD dan? Hopelijk werkt de Clomid nu goed!

Ik ben trouwens nu denk ik een dag overtijd. En heb een vaag testje gehad. Ik hoop dat ik morgen toch iets meer weet
Een vaag streepje? Hhmm.. spannend wel... maar probeer jezelf nog niet gek te maken. .. probeer het eerst rustig af te wachten... Maar ik zal wel heel hard voor je duimen..!!

Mijn NOD... oei, even denken.. ik zit vandaag pas op dag 11... ik hoop dat Clomid mijn cyclus korter maakt (vorige was 36 dagen), ik ga uit van uiterlijk 10 mei denk ik.. dus ik heb nog even..!!

Ticoo, wat een rotopmerking van dat mens van het lab.. daar zit je ook echt op te wachten...
  woensdag 18 april 2007 @ 17:17:32 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48468958
Mariposa, spannend van dat streepje, maar idd beter nog maar een keer doen.
Ik kan me zo voorstellen dat die 10-minuten regel iets te maken heeft met het indrogen van dat staafje en dat de boel dan duidelijker zichtbaar kan zijn terwijl er niets is.

Maar goed, aan de andere kant... Wanneer ga je weer testen? Paar daagjes wachten?

Ticootje! Wat een opmerking! Vast niet rot bedoelt, maar je zou van zoiemand beter verwachten..
pi_48471882
Zo komen wij er vandaag achter dat een collega van manlief, die eens bij hem haar hart heeft uitgestort omdat het maar niet lukte en ze wist van onze ivf's, bezig met iui en ze kon er niet met haar eigen vent over praten, al 10 weken zwanger blijkt...

Wij hebben haar destijds hier thuis uitgenodigd om gewoon eens haar hart te kunnen luchten, en dat heeft ze gedaan ook!! Nu is ze zwanger en ze heeft niet eens de moeite genomen om het ons even persoonlijk te vertellen (werd via management verteld)

Mij doet het niet zoveel, ze doet maar. Veel geluk voor haar. Maar manlief was echt woest! Beetje jammer maar enfin!

Meiden succes allemaal, Tico fijn dat het goed is!! Mariposa, bijzonder! Ben benieuwd naar de volgende test? Rottdog, klote! Je weet het eigenlijk wel, maar toch die hoop! Zou die ooit echt weggaan? Misssly, dat is ook balen. Kut zelfs denk ik wel! Want het moet weer opnieuw... Blegh!

Ik word de laatste tijd weer doodgegooid met nieuwe zwangerschappen. Ene moment doet het me niets, maar vorige weer knapte er bij de zoveelste "bekendmaking" wat ofzo. Ik was echt niet te genieten, van mij mochten ze de hele boel eruit trekken op dat moment! Ik ben teleurgesteld in mijn lichaam, dat ondanks dat de dokter zegt: je bent hartstikke vruchtbaar, alleen dat weggetje (eileiders) zitten er niet meer, mijn lichaam niet meewerkt. Soms lastig om jezelf leuk te vinden, waarom zou je, want het werkt toch niet zoals het moet.

Maar een dag later is daar het besef wel dat ik "mezelf" wel leuk vind, alleen dat stomme lichaam ff niet.

Maar het weekend met het heerlijke weertje, manlief had mojito's gemaakt.. Zondag gezellig met vrienden gebbq-en en tot laat buiten gezeten.. Voelde me een ander mens en ondertussen voel ik me weer een beetje rustig.
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_48477611
Niettus, het regent hier ook zwangeren, overal waar ik kijk zie ik ongeveer zwangeren....

pfff, moeilijk
pi_48480829
Dat duurt dan nog wel even José. Maar mei is een mooie maand voor eitjes, wellicht dat er bij jou ook eentje zich verder wil ontwikkelen

NieTTus, ik kan me de reactie van je man ook best wel voorstellen hoor. Gelukkig dat jij er minder moeite mee hebt. Op het moment zijn er in mijn omgeving nauwlijks zwangerschappen. Dus dat scheelt wel weer, maar ik zie wel veel zwangeren en pasgeborenen rondlopen figuurlijk dan, anders zijn ze er wel heel snel bij

Tja, ik hoop dat ik morgen wakker wordt zonder bloed. Eerst dacht ik om morgen weer te testen, maar aan de andere kant kan het nu nog (veel) te vroeg zijn. Misschien morgenavond of vrijdagochtend. Het duurt toch 3 dagen voordat het HCG zich verdubbelt?
En BE het zou kunnen, dat het indroogt. Aan de andere kant, zonder HCG zou het niet gebeuren. Mijn buuv heeft helaas een heel verleden met veel blanco testen, waar achteraf echt niets te zien was. En ze vond dit toch wel een echte streep. Ook zij duimt trouwens mee
  woensdag 18 april 2007 @ 21:56:46 #35
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48481121
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:08 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Ik had hier al geschreven, dat ik vanochtend er een testje aan gewaagd had. Maar dat hij binnen de 10 minuten geen streep gaf, maar later wel een heel ienieminie-lijntje. Volgens mij buuv, was dat een goede lijn. Maar volgens de bijsluiter zou het dan niet geldig meer zij ivm de tijd.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat heb ik ook een aantal keren gehad, en ik was toch echt niet zwanger (toen tot mijn opluchting). Vaak verschijnt er tóch een lijn na een tijdje, maar het moet toch echt binnen de tijd zijn die gesteld wordt op de bijsluiter. I
Ik heb toen ook eens nagevraagd hoe het zat met dat HCG, omdat ik dacht net zoals jij dat het zonder niet kon gebeuren, maar dat bleek er dus niks mee te maken te hebben, ben alleen ff vergeten waarom niet
k hoop voor jou dat jij de uitzondering bent
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48482440
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:56 schreef Vivi het volgende:
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat heb ik ook een aantal keren gehad, en ik was toch echt niet zwanger (toen tot mijn opluchting). Vaak verschijnt er tóch een lijn na een tijdje, maar het moet toch echt binnen de tijd zijn die gesteld wordt op de bijsluiter. I
Ik heb toen ook eens nagevraagd hoe het zat met dat HCG, omdat ik dacht net zoals jij dat het zonder niet kon gebeuren, maar dat bleek er dus niks mee te maken te hebben, ben alleen ff vergeten waarom niet
k hoop voor jou dat jij de uitzondering bent
Bedankt voor je reactie, het is 'fijn' om ook deze kant te horen. Ik heb nu voor mezelf besloten/vastgesteld, dat ik er eik wel nuchter onder sta en wel kijk wat er gaat gebeuren. Het ken vriezen, het ken dooien. Maar ik hoop natuurlijk dat ik toch wel over een paar dagen een mooie extra streep kan showen.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:28:55 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48483055
Ik hoop het ook voor je
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48527956
Mariposa... kom eens vertellen..
pi_48536369
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 07:52 schreef Ticootje het volgende:
Mariposa... kom eens vertellen..
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef Mariposa het volgende:
Helaas bleef de test blanco. Misschien te vroeg met testen, mischien wordt ik ongesteld. Ik weet het gewoon niet. Dus het wordt weer verder afwachten. Geduld is een schone zaak Alleen ik heb het niet echt
pi_48536439
Ik neig dus echt depressief te worden.. Misschien is het ook een samenloop van omstandigheden..
Beide oma's van mijn man liggen slecht.. Zat er aan te komen..
Maar alle 2 tegelijk dus weer niet..

Ik barst uit mn voegen.. Kom ontzettend aan van die provera.. en moet dinsdag weer naar de dietiste
Ik zie de bui al hangen
Gelukkig hoef ik nog maar een paar dagen (tot dinsdag)..

Ik ben het zo zat mja.. Ik doe het voor een goed doel..
En dat probeer ik me maar voor ogen te houden
Al is dat soms even moeilijk..
pi_48536568
Tally, dat is een van de vervelende dingen van hormoon gebruik. Ik ben met 2 volledige pogingen bijna 10 kilo aangekomen.

Nu maar weer de vraag hoe ik het er weer af krijg. Ik denk dat ik nu otch even niets gebruik toch maar eens ga lijnen. Ook ik moet er nu dus aan geloven.
pi_48537003
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:49 schreef Ticootje het volgende:
Tally, dat is een van de vervelende dingen van hormoon gebruik. Ik ben met 2 volledige pogingen bijna 10 kilo aangekomen.

Nu maar weer de vraag hoe ik het er weer af krijg. Ik denk dat ik nu otch even niets gebruik toch maar eens ga lijnen. Ook ik moet er nu dus aan geloven.
Dit is mijn eerste poging.. en ik was afgevallen.. al 5 kilo na even beginnen met lijnen..
Maar die zitten er nu allang weer aan.. Zelfs een halve kilo meer..
Daarom weeg ik me maar niet meer gewoon weglopen voor het "probleem" maar anders raak ik echt depressief
Ik ben nog steeds bezig met afvallen en lijnen mja.. es kijken hoelang ik dat nog kan volhouden als ik alleen maar aankom..
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:22:11 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48537763
Dat is wel heel demotiverend dan idd Tally...
pi_48538650
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:03 schreef Tally het volgende:

[..]

Dit is mijn eerste poging.. en ik was afgevallen.. al 5 kilo na even beginnen met lijnen..
Maar die zitten er nu allang weer aan.. Zelfs een halve kilo meer..
Daarom weeg ik me maar niet meer gewoon weglopen voor het "probleem" maar anders raak ik echt depressief
Ik ben nog steeds bezig met afvallen en lijnen mja.. es kijken hoelang ik dat nog kan volhouden als ik alleen maar aankom..
Ik ken het hoor, ik was ook 5 kilo afgevallen, maar die zitten er ook alweer keihard aan.
pi_48551295
Kan iemand in de OP mijn ding aanpassen

NieTTus, eileiders verwijderd in 2004. September 2006 eerste ivf poging, mislukt. Februari 2007 ivf 2 mislukt. 6 cryo's verdeeld over 2 rietjes, dus nog 2 cryo pogingen voor de boeg. Momenteel: rust tot zeker eind augustus.....

Tally wat balen....!! Hier ook 10 kilo aangekomen door de hormonen maar ze zijn er al weer vanaf.. Gelukkig.!!! Hou vol meis!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_48558849
Tally, ik hoop dat je je gauw niet meer zo rot voelt door de hormonen en dat je menstruatie snel doorzet. Klote ook dat je zoveel aan bent gekomen... Heel veel sterkte de komende tijd, met je oma's... lijkt me heel zwaar...

Mariposa, hoe is het met jou? Heb je inmiddels alweer een keer getest..? Ik duim nog steeds voor je!!
  zaterdag 21 april 2007 @ 00:40:52 #47
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_48560940
Dames wat gaan jullie soms toch ook hard dat ik gewoon niet weet waar te beginnen

Maripose spannend

Tally zwaar kut

Ik ben voor aanstaande dinsdag ingepland

En en en mijn allerbeste vriendinnetje is zwanger hoewel het gevoel heel dubbel is ben ik wel heel oprecht happy voor ze Hopelijk mag ik haar ook snel opvolgen
pi_48564254
Tally, ik wil jou even een hart een de riem steken Het valt ook allemaal niet mee hoor, dus hoe je je voelt is heel begrijpelijk. Sterkte in ieder geval met de oma's van je man.

NieTTus, gaat verder alles goed met jullie? Het duurt nog wel weer even voordat je je hier komt melden.

Rottdogg, ik hoop dat het dinsdag mee zal vallen. Ik wens je in ieder geval alvast veel succes en sterkte toe.

Hoe gaat het nu met jou Miss sly, is je temp nog steeds zo hoog?

Ik heb net getest en de uitslag luid: niet zwanger Ik ga voorlopig niet meer testen. Wordt ik ongesteld, dan weet ik genoeg. Wordt ik het niet, blijf ik nog steeds in het duister tasten. Hooguit volgend weekend probeer ik het weer.
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:24:45 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48564301
Mariposa... balen joh!
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:38:01 #50
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48564376
balen mariposa
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')