abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2007 @ 19:37:43 #201
156412 hestria
erg gastvrij
pi_48227543
nou ja, ik vind het tempen ook niet zo erg, en ga er dan ook nog maar even mee door, als de arts wil dat ik het heb, mooi zo, wilt ie het niet heb ik in iedergeval een beetje inzicht.

het is voor mij ook een beetje zekerheid, loop te twijfelen of ik wel (hoe zeg je dat) geaccepteerd word, omdat ik dus wel 3 keer zwanger(michelle meegerekend) ben geweest in 3/4 jaar tijd. Ik ben gewoon bang dat ze me naar huis sturen van ga het nog maar eens "een jaar proberen' Of is dit nou weer een onnodige gedachte?
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_48266534
Zo, alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gekeken. Ik wil er niet elke dag zoveel mee bezig zijn. Ik bedacht me laatst dat we nu eigenlijk een heerlijk leven hebben. Ik zou een kindje geweldig vinden, maar we hebben nu ook niks te klagen. En dat vind ik een heerlijk uitgangspunt voor het "klussen" Vandaag ben ik ongesteld geworden, na een cyclus van 24 dagen. Dat is in ieder geval een heel stuk beter dan de 50 dagen die het hiervoor duurde!

Renda, ik wens je heel veel succes, ik hoop dat je snel een tweede streepje hebt! Bright, ik vind het heel erg knap hoe jullie toch elke keer weer doorgaan en hoe je er toch redelijk positief onder lijkt te blijven hoor, ik weet niet of ik dat zo zou kunnen. Hestria ook zo enorm balen, zeker als je dan stiekem toch een beetje hoop had door die net-niet-streep. Suzziieee in een hele andere situatie, maar ook zo rottig. Net als Jolene. Marie79 sterkte met de clomid! Suerte heb je nog naar die ovulatietesten of temperaturen gekeken? Mariposa al meer nieuws? En Jose hoe gaat het nu met jou? Diaan ook weer succes deze ronde! Nouja, gewoon sowieso heel veel succes voor iederéén
  donderdag 12 april 2007 @ 22:44:52 #203
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_48273548
ik heb ook een tijd getempt gehad.. maar ik heb alles in de vuilbak gegooid,(ovutesten, folium, e.d) ik werd gek van mijn eigen en ben toen ook gestopt met de mmm omdat het teveel werd ik kon het niet meer aan en nu klussen we meestal om de 2 dagen, maar niet persé om moeten maar enkel voor de zin en de fun zoals iemand hier zei...
pi_48275773
Geheel offtopic, maar toch...
Lunastar, ik heb onlangs gedroomd dat we samen zwanger waren... Vraag me aub niet hoe jij opeens in de droom voorkwam (ik kan me zelfs geen beeld van jou vormen), maar op een bepaald moment "zei" ik dat Lunastar ook zwanger was...

Hoe te veel bezig met fok? Of met willen zwanger zijn?
Kom kom, waar haal je dat nou?
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:43:05 #205
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48286960
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:10 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Zo, alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gekeken. Ik wil er niet elke dag zoveel mee bezig zijn. Ik bedacht me laatst dat we nu eigenlijk een heerlijk leven hebben. Ik zou een kindje geweldig vinden, maar we hebben nu ook niks te klagen. En dat vind ik een heerlijk uitgangspunt voor het "klussen" Vandaag ben ik ongesteld geworden, na een cyclus van 24 dagen. Dat is in ieder geval een heel stuk beter dan de 50 dagen die het hiervoor duurde!
...

En Jose hoe gaat het nu met jou?
Is inderdaad een heel verschil, LMS, van 50 naar 24 dagen. Bij mij is het ook een gegeven moment ook zo verschillend geweest. Mijn cyclussen zijn zo lang geweest: 31-31-21-23-30-40-37-26-26-27-28-31-41-36... dus ja, ook niet bepaald regelmatig te noemen.

Ik zag niet in de OP staan hoe lang jij al bezig bent... je post hier al wel een tijdje toch? Sinds wanneer zijn jullie bezig voor een kleine?

Ik ben dinsdag begonnen met Clomid en heb gelukkig nergens last van... da's wel erg fijn. Nu maar hopen dat het ook snel resultaat geeft...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 13 april 2007 @ 13:51:17 #206
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_48291540
hey leonieke.. hopelijk komen dromen uit... ik droom laatste tijd daar niet meer over.. maar ik probeer er ook minder mee bezig te zijn en vrede te nemen met ons enigste grote wonder... Maar nu komt ventje steeds af.. is dat niet erg.. eerst was het van dat ik er teveel mee bezig was en nu ben ik er eigenlijk alleen rond nod mee bezig komt hij af... maar ja.. de wereld draait door zeker....

ik blijf superhard voor iedereen hier duimen dat er vlug weer een 2de streepjes regen mag komen....

liefs lunastar
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:01:48 #207
162017 LittleMissSunshine
noem me maar LMS!
pi_48299413
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:43 schreef Jose81 het volgende:

Ik zag niet in de OP staan hoe lang jij al bezig bent... je post hier al wel een tijdje toch? Sinds wanneer zijn jullie bezig voor een kleine?
Nee ik ben (nog?) zo onregelmatig dat ik nooit een NOD doorgeef, dat heeft weinig zin. Maar we zijn begonnen in december, en ik heb nu 3 cyclussen gehad. Ondertussen hebben we geen haast, dat vind ik wel een prettig uitgangspunt. Er valt toch niet gepland te vrijen, dus we zien vanzelf wel wat er gebeurt

Jij heel veel succes met de Clomid, ik hoop dat je inderdaad geen last krijgt van vervelende bijwerkingen!
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:45:20 #208
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48300419
leonieke, ben jij ook aan het proberen??
pi_48318807
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:45 schreef amaranta het volgende:
leonieke, ben jij ook aan het proberen??
Nee
Maar aangezien ik het graag zou willen en iedereen rondom mij zwanger lijkt te zijn, droom ik dan maar dat Lunastar en ik zwanger zijn
  zaterdag 14 april 2007 @ 12:12:04 #210
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48319296
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:01 schreef LittleMissSunshine het volgende:

[..]

Nee ik ben (nog?) zo onregelmatig dat ik nooit een NOD doorgeef, dat heeft weinig zin. Maar we zijn begonnen in december, en ik heb nu 3 cyclussen gehad. Ondertussen hebben we geen haast, dat vind ik wel een prettig uitgangspunt. Er valt toch niet gepland te vrijen, dus we zien vanzelf wel wat er gebeurt

Jij heel veel succes met de Clomid, ik hoop dat je inderdaad geen last krijgt van vervelende bijwerkingen!
Aah, oke. ik snap het . Ik hoop voor je dat je gauw enige regelmaat in je cyclussen krijgt!! Dan kun je gerichter 'klussen'. Maar gelukkig is het ook wel heel goed mogelijk om gewoon zwanger te raken ondanks de onregelmatigheid. Er zijn zat meiden waarbij de cyclus ook niet regelmatig is en die toch 'gewoon' zwanger raken.

En dat je geen haast hebt, is ook wel prettig inderdaad. Dat hadden wij ook niet... maar na een jaar hadden we toch zoiets van 'laten we het eens na laten kijken allemaal'. Nog steeds heb ik niet zoiets van 'ik MOET NU zwanger worden', als ik maar weet dat het ooit lukt. .. maar dat weet je dus niet van te voren....
  zondag 15 april 2007 @ 21:01:13 #211
162017 LittleMissSunshine
noem me maar LMS!
pi_48360141
Voorlopig maak ik me ook nog geen zorgen Mensen in onze omgeving die weten dat we ermee bezig zijn maker zich er drukker over dan wijzelf. Collega's van mijn vriend die regelmatig vragen of ik al zwanger ben, vriendinnen die denken dat het vast allemaal binnen twee weken gebeurd is Maar als het een jaar of langer duurt zou ik toch ook wel even langs de huisarts gaan. Een tijdje geleden schreef ik hier dat mijn moeder ooit vruchtbaarheidsproblemen had gehad, maar dat ik niet wist wat precies. Inmiddels weet ik dat het hele ernstige endometriose was, maar gelukkig heb ik daar nog nooit enige symptomen van gehad!
  maandag 16 april 2007 @ 13:12:03 #212
26341 Mariposa
Telt af...
pi_48378995
LMS, fijn dat je weet wat er met je moeder aan de hand was en dat je er zelf geen last van hebt.

Renda, hoe is het bij jou?

Ik voel nu helemaal niets, geen aankomende krampen maar ook geen gevoelige borsten. Nu was ik uit gegaan van een cyclus van 27 dagen. En mijn langste cyclus is 28 dagen. Dus ik hoop woensdag wat meer te weten
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 16 april 2007 @ 20:30:15 #213
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48392647
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Voorlopig maak ik me ook nog geen zorgen Mensen in onze omgeving die weten dat we ermee bezig zijn maker zich er drukker over dan wijzelf. Collega's van mijn vriend die regelmatig vragen of ik al zwanger ben, vriendinnen die denken dat het vast allemaal binnen twee weken gebeurd is Maar als het een jaar of langer duurt zou ik toch ook wel even langs de huisarts gaan. Een tijdje geleden schreef ik hier dat mijn moeder ooit vruchtbaarheidsproblemen had gehad, maar dat ik niet wist wat precies. Inmiddels weet ik dat het hele ernstige endometriose was, maar gelukkig heb ik daar nog nooit enige symptomen van gehad!
Wel belangrijk inderdaad dat je weet wat er in de familie speelt..! Dan weet je waar je wellicht nog extra op moet letten. Gelukkig is elk lichaam anders, dus hoeven de problemen niet bij jou voor te komen... en dat je nog niks geen symptomen hebt gehad, is natuurlijk helemaal fijn!

En ja, soms denken mensen inderdaad dat het in een paar weken (of in ieder geval binnen enkele maanden) gepiept is... maar helaas is dat (lang) niet altijd zo...

Mariposa, spannend voor jou! Hopen wordt dit een cyclus van 9 maanden...
pi_48406315
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:10 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Zo, alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gekeken.
[...]
Bright, ik vind het heel erg knap hoe jullie toch elke keer weer doorgaan en hoe je er toch redelijk positief onder lijkt te blijven hoor, ik weet niet of ik dat zo zou kunnen.
[...]
Nouja, gewoon sowieso heel veel succes voor iederéén
Het is op het moment dat je weet dat het weer fout zit echt niet gemakkelijk. Die dag zijn we dan ook best wel van slag en moet er verder maar niks tegenzitten.
Gelukkig beseffen we ook dat Elise een wondertje is, misschien nog wel een groter wonder dan iedereen kan denken! We hebben nu al zoveel, ook met elkaar, ons geloof, onze omgeving, onze dochter... Dan kun je toch nooit lang sjacherijnig zijn? Nee hoor, door al dat genieten duurt het gelukkig maar een dag of zo en kunnen we daarna toch weer met vertrouwen verder.
Het is ook net zoals je zelf al aangeeft: vergeet niet te genieten van wat je hebt!
Ik zeg altijd maar: 'Geniet van wat je nu hebt in plaats van te streven naar iets dat je misschien nooit kunt krijgen!' En daarmee bedoel ik niet dat je dat dan maar moet laten varen, maar dat zo'n toekomstvisie nooit de overhand mag krijgen.

Hier wordt nu ook weer getempd, maar ik heb niet het idee dat er enig verband zit tussen de diverse dagen, terwijl het toch elke dag rond hetzelfde tijdstip gebeurt.

Lunastar en Leonieke tegelijk zwanger?? Dat zou toch mooi zijn

Ik hoorde ook van een collega van m'n vrouw dat ze niet eens wist dat haar zus al een tijd met IVF bezig was. Pas bij de 3e behandeling was het 'raak'. Toch gek he, dat sommigen er gewoon niet over kunnen praten! Erg jammer, volgens mij mis je dan ook een soort van uitlaatklep voor je emoties en weet je dan ook niet welke problemen er in de familie een rol (kunnen) spelen. In hun geval had ze er best over kunnen praten, maar als de familie het niet wilt aanhoren of er gek op reageert, tja, wat dan? antwoord: fok!

Oh ja - en afgelopen weekend was het prachtig weer en was het precies klustijd Nu hadden we ook niet zoiets van 'Het moet weer ' maar meer zoiets van 'jammer dat het hier buiten zo druk is '

Mariposa met haar 9-maandelijkse cyclus Hadden we dat allemaal maar!!
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:06:04 #215
26341 Mariposa
Telt af...
pi_48427919
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:22 schreef Bright het volgende:
Mariposa met haar 9-maandelijkse cyclus Hadden we dat allemaal maar!!
Voorlopige geeft geen bloed, moed toch
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_48454656
Zo, nog steeds geen rode vlag. Ik heb wel al een testje gedaan vanochtend. Binnen de 10 minuten tijd zag ik geen streepje. Maar nu zie ik na een hele tijd toch een heel licht streepje.

Ik heb geprobeert een fototje te maken, maar het komt niet goed over. Ik hoop dat ik morgen een betere test kan doen. Ik voel me alleen nog helemaal niet zwanger. Heel vreemd, maar wel spannend
pi_48455084
In de bijsluiter van een test staat geloof ik (althans bij de mijne) dat je de test na 10 minuten niet meer kan aflezen..
Althans dan is de uitslag niet meer betrouwbaar..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_48455618
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:02 schreef Tally het volgende:
In de bijsluiter van een test staat geloof ik (althans bij de mijne) dat je de test na 10 minuten niet meer kan aflezen..
Althans dan is de uitslag niet meer betrouwbaar..
Bij de mijne staat dat ook. Maar toch vreemd dat er nu wel een lintje zichtbaar is. Dat kan er alleen komen als er hormonen zijn toch? Anyway, ik test morgen wel weer. Dan zien we dan wel wat het wordt. Of ik wordt gewoon ongesteld, dat kan natuurlijk ook.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:16:39 #219
156412 hestria
erg gastvrij
pi_48461123
spannend! ik hoop dat je morgen een streepje te voorschijn tovert. ga in ieder geval heel hard duimen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 18 april 2007 @ 16:11:24 #220
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_48466024
mariposa spannend

Bright zo voelen wij dat ook aan. Luna is ons grote wonder en elke maand wordt ze een groter wonder.. Je beseft het eigenlijk pas als je zo graag nog 1tje wilt en het niet wilt lukken, hoe een groot wonder het is kinderen krijgen...

Ik duim voor iedereen hier

liefs lunastar
pi_48466949
mariposa ik duim mee!!!
pi_48467171
Spannend mariposa... ik duim voor een streepje morgen!
Fake it till you make it...
pi_48477901
jeetje wat spannend Mariposa!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48479908
Gelukkig blijft het nog spannend, want hier is nog niets te zien! Alvast heel erg bedankt voor het meeduimen, het doet me erg goed Ik hoop echt dat ik dat morgen nog steeds kan melden.
  woensdag 18 april 2007 @ 21:40:54 #225
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_48480241
Mari-posa...spannend!! En ook al is de test misschien niet meer betrouwbaar...dat wil nog niet zeggen dat ie het fout heeft Zolang er nog geen bloed is blijven we duimen Succes morgen met de nieuwe test!!
  donderdag 19 april 2007 @ 03:36:30 #226
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_48490360
Bedankt voor het welkom hier

eerder schreef ik "Mijn NOD is 16/04/2007 "
vandaag is het 19 april en nog geen
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  donderdag 19 april 2007 @ 03:40:58 #227
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_48490386
Mari-posa! Spannend!
Ik duim voor je!

Ik ga nog niet testen, bewust eigenlijk. Mijn cyclus is vanaf december heel constant geweest, maar omdat ik zolang de pil heb geslikt kan ik me voorstellen dat mijn lichaam opeens een langere periode tussen mijn cyclus gooit (klinkt dat logisch? )

Als zondagochtend nog geen krampjes of andere algemene "aankomede ongesteldheidsrotdingen" aanwezig zijn ga ik testen
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_48490911
Hoi Renda, dus bij jou ook heel spannend eigenlijk! Ik hoop voor je dat je zondag wat moois kan showen!

Hier is er trouwens nog steeds niet te zien, dus dat ik een goed teken!
quote:
Op donderdag 19 april 2007 03:40 schreef Renda het volgende:
Ik ga nog niet testen, bewust eigenlijk. Mijn cyclus is vanaf december heel constant geweest, maar omdat ik zolang de pil heb geslikt kan ik me voorstellen dat mijn lichaam opeens een langere periode tussen mijn cyclus gooit (klinkt dat logisch? )
Maar hier zit ik ook een beetje mee, het kan natuurlijk opeens dat ik een veel lagere cyclus heb. Maar aan de andere kant heb ik geen redenen om aan te nemen dat er opeens een langere periode komt. Ik heb nu, deze ronde, 3 cyclussen gehad van tussen de 21 en 28 dagen. En op de 4e wacht ik nog. Maar vorig jaar toen ik ook met de pil gestopt was heb ik ook 4 cyclussen van tussen de 25 en 28 dagen gehad. En mijn gewicht is volgens mij wel goed, niet te licht of niet te zwaar.

Anyway, we wachten af, zolang er geen bloed te zien is, is het goed. Ik ga denk ik vanavond of morgenochtend nog een keertje testen, mits die maar wegblijven.
pi_48491062
echt spannend mariposa. we weer verder.
  donderdag 19 april 2007 @ 08:59:13 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48491841
Wat spannend hier meiden!

Ik heb s-je weer uit het lijstje gehaald, die heeft in FEB 1 weekje mee gepost maar is sinds 10 februari niet meer geweest, haar NOD stond nog op 13 maart. Als ze zich weer meldt zullen we haar weer toevoegen.
pi_48492057
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Bij de mijne staat dat ook. Maar toch vreemd dat er nu wel een lintje zichtbaar is. Dat kan er alleen komen als er hormonen zijn toch? Anyway, ik test morgen wel weer. Dan zien we dan wel wat het wordt. Of ik wordt gewoon ongesteld, dat kan natuurlijk ook.
Misschien dat het streepje wat tevoorschijn komt als de test opdroogt. Dan kan ik me voorstellen dat de streep (of de plek waar de streep hoort te komen) anders opdroogt dan het materiaal eromheen.

We duimen iig. dat de achterwege blijven en de volgende test een dikke vette mooi-te-fotograferen streep laat zien!!

En ook voor Renda duimen we hoor

En natuurlijk ook voor alle anderen in de groep
  donderdag 19 april 2007 @ 09:12:33 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48492144
quote:
Op donderdag 19 april 2007 09:08 schreef Bright het volgende:

[..]

Misschien dat het streepje wat tevoorschijn komt als de test opdroogt. Dan kan ik me voorstellen dat de streep (of de plek waar de streep hoort te komen) anders opdroogt dan het materiaal eromheen.
Hihi, dat is precies wat ik in het andere topic ook zei.
Het materiaal van het streepje bevat een iets andere stof dan van de rest van het staafje dus ik zou me dit idd ook wel voor kunnen stellen.

Maar goed, stiekem hoop ik natuurlijk wel dat het gewoon raak is!
pi_48507821
Het wordt steeds spannender hoor. Want naast nog steeds niets te zien, kreeg ik vanmiddag opeens ook vlagen misselijkheid over me heen. Een collega was al een beetje ziekjes naar huis, dus het kan heersen. Maar toch, pfff, ik ben zo benieuwd. Ik ga vanavond ald mijn lief er is nog even testen. Ander moet het tot zaterdag wachten.
  donderdag 19 april 2007 @ 18:11:01 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48508585

Zou je dan niet beter tot morgenochtend wachten? Als hij gisteren al zo vaag was is er een kans dat hij het nu 's avonds nog niet goed doet toch?
Kan me trouwens wel voorstellen dat je niet wil wachten hoor, het is wel heel spannend!
  donderdag 19 april 2007 @ 18:26:53 #235
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_48509089
Oh wat spannend Mariposa
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_48514567
Maripose, hoe staat het ervoor met de test?
pi_48515977
Helaas bleef de test blanco. Misschien te vroeg met testen, mischien wordt ik ongesteld. Ik weet het gewoon niet. Dus het wordt weer verder afwachten. Geduld is een schone zaak Alleen ik heb het niet echt
pi_48516064
oh wat frustrerend mariposa. maar het kan inderdaad ook nog te vroeg zijn. we houden hoop!
pi_48516888
Nog meer wachten... (ik ben ook niet zo'n held in geduld). Ik blijf gewoon stug doorduimen hoor!
Fake it till you make it...
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:00:34 #240
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_48536892
ook hier blijven de duimen draaien spannend mariposa

ook voor Renda spannend, je weet maar nooit dat je 1 van de gelukkigen bent waar het wonder vlug gebeurd (en ik zeg altijd ik gun het liever iedereen snel, dan zo lang moeten wachten, dat brengt alleen maar frustratie en twijfel op)

ook voor al de andere die hier voor het 2de streepjes gaan toi toi toi

en ook een fijn weekend

liefs

lunastar
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:11:10 #241
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_48541985
Spannend Mariposa! duim duim duim!

En voor iedereen hier ook duim duim duim natuurlijk!
  vrijdag 20 april 2007 @ 17:42:09 #242
26341 Mariposa
Telt af...
pi_48546930
He meiden (en he(e)r(en)?)

Nog steeds niets, ik heb net digitale Clearblue gehaald. Ik ga morgenochtend testen. Is er niets, dan ben ik bang dat ik moet wachten tot ik ongesteld wordt. We zien wel, morgenochtend dus een nieuwe update! En alvast bedankt voor jullie
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:55:51 #243
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_48548885
Mijn NOD kan naar 18/05/2007

Mariposa spannend! Ik duim voor je
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:34:17 #244
26341 Mariposa
Telt af...
pi_48550144
Balen Renda, dan heeft jou cyclus ook een stukje langer geduurd dan normaal of niet? Misschien zijn we van slag van het warme weer. Hopelijk blijven ze de volgende keer iig weg
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:16:20 #245
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_48551548
Wat spijtig Renda.. hopelijk deze cyclus meer geluk...

Mariposa hopelijk morgen een vette positieve test

voor iedereen een prettig weekend

liefs lunastar
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:40:25 #246
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_48554755
Renda, wat jammer.....
Mariposa succes dit weekend!!Je weet wel de spanning er goed in te houden
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_48558391
mariposa, woei, het blijft toch hoopvol vind ik! welk merk had je de eerste 2 keer?
die digitale clearblue had ik trouwens ook toen ik zwanger bleek van anna, maar ik voelde me een beetje genept dat daarbinnen ook een 'gewoon' streepjesding zit. de test zelf bepaalt dan of het wel of niet een streep is en geeft dan dus een plus of min (tegenwoordig in tekst geloof ik) maar als je 'm uit elkaar haalt zie je dat de basis 'tzelfde is. ook wel logisch natuurlijk maar toch.

balen renda.

succes allemaal weer!
  vrijdag 20 april 2007 @ 23:41:23 #248
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_48559074
Mariposa, ook in dit forum nog even: We blijven duimen!!!
pi_48564282
Nou ik hoop dat jullie duimen nog wel op de achtergrond door blijven draaien, maar de uitslag was duidelijk: niet zwanger

Zoals ook in het andere topic, laat het ik maar nu voor wat het is. Wordt ik ongesteld, dan weet ik genoeg. Zo niet dan test ik pas volgende week weer.

Ik denk dat het warme weer van de afgelopen dagen misschien wel een rol speelt, of mijn onverklaarbare bloeddruk stijging. In ieder geval ik ben wel teleurgesteld, maar niet 'devastated'.

Bix, die digitale hebben inderdaad hun eigen stick. Ik had eerst Kruidvat eigen merk, en een keer Clearblue normaal. Het viel me trouwens op dat de bijsluiters van beide testen wel heel gelijkend waren, misschien komen die testen wel uit dezelfde fabriek.

Nou ja, in ieder geval is het de komende week hier stilte voor de storm. En ik hoop dat daarna het strepfestijn mag uitbarsten
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:26:09 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48564312
Balen Renda...

MissLautje? Joehoe! Waar ben je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')