Is inderdaad een heel verschil, LMS, van 50 naar 24 dagen. Bij mij is het ook een gegeven moment ook zo verschillend geweest. Mijn cyclussen zijn zo lang geweest: 31-31-21-23-30-40-37-26-26-27-28-31-41-36... dus ja, ook niet bepaald regelmatig te noemen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:10 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Zo, alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gekeken. Ik wil er niet elke dag zoveel mee bezig zijn. Ik bedacht me laatst dat we nu eigenlijk een heerlijk leven hebben. Ik zou een kindje geweldig vinden, maar we hebben nu ook niks te klagen. En dat vind ik een heerlijk uitgangspunt voor het "klussen"Vandaag ben ik ongesteld geworden, na een cyclus van 24 dagen. Dat is in ieder geval een heel stuk beter dan de 50 dagen die het hiervoor duurde!
...
En Jose hoe gaat het nu met jou?
Nee ik ben (nog?) zo onregelmatig dat ik nooit een NOD doorgeef, dat heeft weinig zin. Maar we zijn begonnen in december, en ik heb nu 3 cyclussen gehad. Ondertussen hebben we geen haast, dat vind ik wel een prettig uitgangspunt. Er valt toch niet gepland te vrijen, dus we zien vanzelf wel wat er gebeurtquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:43 schreef Jose81 het volgende:
Ik zag niet in de OP staan hoe lang jij al bezig bent... je post hier al wel een tijdje toch? Sinds wanneer zijn jullie bezig voor een kleine?
Neequote:Op vrijdag 13 april 2007 18:45 schreef amaranta het volgende:
leonieke, ben jij ook aan het proberen??
Aah, oke. ik snap hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:01 schreef LittleMissSunshine het volgende:
[..]
Nee ik ben (nog?) zo onregelmatig dat ik nooit een NOD doorgeef, dat heeft weinig zin. Maar we zijn begonnen in december, en ik heb nu 3 cyclussen gehad. Ondertussen hebben we geen haast, dat vind ik wel een prettig uitgangspunt. Er valt toch niet gepland te vrijen, dus we zien vanzelf wel wat er gebeurt
Jij heel veel succes met de Clomid, ik hoop dat je inderdaad geen last krijgt van vervelende bijwerkingen!
Wel belangrijk inderdaad dat je weet wat er in de familie speelt..! Dan weet je waar je wellicht nog extra op moet letten. Gelukkig is elk lichaam anders, dus hoeven de problemen niet bij jou voor te komen... en dat je nog niks geen symptomen hebt gehad, is natuurlijk helemaal fijn!quote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Voorlopig maak ik me ook nog geen zorgenMensen in onze omgeving die weten dat we ermee bezig zijn maker zich er drukker over dan wijzelf. Collega's van mijn vriend die regelmatig vragen of ik al zwanger ben, vriendinnen die denken dat het vast allemaal binnen twee weken gebeurd is
Maar als het een jaar of langer duurt zou ik toch ook wel even langs de huisarts gaan. Een tijdje geleden schreef ik hier dat mijn moeder ooit vruchtbaarheidsproblemen had gehad, maar dat ik niet wist wat precies. Inmiddels weet ik dat het hele ernstige endometriose was, maar gelukkig heb ik daar nog nooit enige symptomen van gehad!
Het is op het moment dat je weet dat het weer fout zit echt niet gemakkelijk. Die dag zijn we dan ook best wel van slag en moet er verder maar niks tegenzitten.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:10 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Zo, alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gekeken.
[...]
Bright, ik vind het heel erg knap hoe jullie toch elke keer weer doorgaan en hoe je er toch redelijk positief onder lijkt te blijven hoor, ik weet niet of ik dat zo zou kunnen.
[...]
Nouja, gewoon sowieso heel veel succes voor iederéén![]()
Voorlopige geeft geen bloed, moed tochquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:22 schreef Bright het volgende:
Mariposa met haar 9-maandelijkse cyclusHadden we dat allemaal maar!!
Bij de mijne staat dat ook. Maar toch vreemd dat er nu wel een lintje zichtbaar is. Dat kan er alleen komen als er hormonen zijn toch? Anyway, ik test morgen wel weer. Dan zien we dan wel wat het wordt. Of ik wordt gewoon ongesteld, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:02 schreef Tally het volgende:
In de bijsluiter van een test staat geloof ik (althans bij de mijne) dat je de test na 10 minuten niet meer kan aflezen..
Althans dan is de uitslag niet meer betrouwbaar..
Maar hier zit ik ook een beetje mee, het kan natuurlijk opeens dat ik een veel lagere cyclus heb. Maar aan de andere kant heb ik geen redenen om aan te nemen dat er opeens een langere periode komt. Ik heb nu, deze ronde, 3 cyclussen gehad van tussen de 21 en 28 dagen. En op de 4e wacht ik nog. Maar vorig jaar toen ik ook met de pil gestopt was heb ik ook 4 cyclussen van tussen de 25 en 28 dagen gehad. En mijn gewicht is volgens mij wel goed, niet te licht of niet te zwaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:40 schreef Renda het volgende:
Ik ga nog niet testen, bewust eigenlijk. Mijn cyclus is vanaf december heel constant geweest, maar omdat ik zolang de pil heb geslikt kan ik me voorstellen dat mijn lichaam opeens een langere periode tussen mijn cyclus gooit (klinkt dat logisch?)
Misschien dat het streepje wat tevoorschijn komt als de test opdroogt. Dan kan ik me voorstellen dat de streep (of de plek waar de streep hoort te komen) anders opdroogt dan het materiaal eromheen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Bij de mijne staat dat ook. Maar toch vreemd dat er nu wel een lintje zichtbaar is. Dat kan er alleen komen als er hormonen zijn toch? Anyway, ik test morgen wel weer. Dan zien we dan wel wat het wordt. Of ik wordt gewoon ongesteld, dat kan natuurlijk ook.
Hihi, dat is precies wat ik in het andere topic ook zei.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:08 schreef Bright het volgende:
[..]
Misschien dat het streepje wat tevoorschijn komt als de test opdroogt. Dan kan ik me voorstellen dat de streep (of de plek waar de streep hoort te komen) anders opdroogt dan het materiaal eromheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |