abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47633734
Het vorige topic: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#29)
Welkom in het "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" - topic. Wanneer je net begint met "proberen" zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
Cryo\'s

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Annemiek78:
Rustpauze

Chesna:
Clomid is niet aangeslagen. 2 januari beginnen met Duphaston om een bloeding op te wekken. 5 dagen na begin bloeding naar ziekenhuis. En beginnen met spuiten van pregyl.

Diaan73:
PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Inmiddels 6 rondjes met Clomid gehad, en nu besloten om even wat rustmaandjes te hebben. Inmiddels ogenschijnlijk een normale cyclus. NOD 09 mei. Eind mei trouwen en daarna weer een keer naar de gyn.

Jose81:
Eerste onderzoek gyn goed verlopen, geen verrassingen tevoorschijn gekomen. Volgende cyclus boed laten prikken en later nog een baarmoederfoto. Vervolg afspraak wordt op een later tijdstip gemaakt.

Marie79: Bezig met een cyclus zonder clomid, daarna eentje met en eind mei weer terug naar de gyn.

NieTTus:
Eileiders verwijderd in 2004, eerste ivf poging helaas mislukt. 2e poging bezig: 19 feb TOP emmy teruggeplaatst, 5 maart bloedtest.

Ticootje:
Bezig in de MMM vanaf feb 2006. Vanaf juni 2006 IVF/ICSI traject.
1e ICSCI poging sept/okt 2006 mislukt
1e Cryo december 2006 mislukt
2e Cryo Januari 2007 mislukt
2e ICSI poging jan/feb 2007 mislukt
3e Cryo mrt/apr 2007 mislukt

Nog 8 cryo's in de vriezer. 4 april dag 1 van de cyclus, vanaf dag 12 testen voor ovulatie. Cryo's worden 4 dagen na de ovulatie teruggeplaatst. Verwachtte NOD: 2 mei.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Laatste post uit deel 29:
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:41 schreef marjit het volgende:
hallo ik begin binnenkort met puregon ik vroeg me af of jullie weten welke verzekering dit volldig of bijna vergoed???
Moet je even je verzekering bellen, vaak heb je toestemming nodig.

[ Bericht 37% gewijzigd door BE op 10-04-2007 09:16:37 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_47633788
BE !!! ik was helemaal bezig aan de OP...

Maar goed, ik heb net even gebeld of de ontdooiing goed is gegaan, ze hadden maar 2 emmy's nodig, dus nu liggen er nog 8 in de vriezer.
Vanmiddag om 13.00 terugplaatsing. Dit moet m gewoon worden hoor!

[ Bericht 73% gewijzigd door Ticootje op 25-03-2007 10:29:05 ]
  zondag 25 maart 2007 @ 10:32:27 #3
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_47633982
Ik ga voor je duimen Tico!

Wil iemand mijn openingspost aanpassen?
Het mag worden: Bezig met een cyclus zonder clomid, daarna eentje met en eind mei weer terug naar de gyn.
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator zondag 25 maart 2007 @ 11:12:39 #4
5428 crew  miss_sly
pi_47634412
Spannend Ticootje ik ga mee duimen

Faja, hoe is het met je? die wachtweken zijn killing he?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_47634421
Spannend Ticootje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_47635127
Zo ik ben maar even aan het bijlezen begonnen, was op vakantie en daarna hadden we het echt mega druk. Inmiddels gaan wij ook weer de volgende ronde in (ben net 2 dagen ongesteld geweest, is dat niet wat kort?). Maar wat is er weer veel gebeurd. We zitten opeens nu ook al in een volgend topic.

Webkim, gaat het inmiddels al wat? Het moet zo zwaar zijn om een poging te moeten afbreken. Ik hoop dat je je al wat beter voelt (fysiek en mentaal)

Marie, hopelijk kan je eind mei terugkomen met een verrassing in je buik. Gelukkig trouwens dat die baarmoederfoto meeviel en dat de uitslag ook goed was.

Rottdogg, fijn dat je weer een cyclus hebt. Dat moet toch al meer vertrouwen geven of niet?

BE, wat balen weer. Ik zou zo graag zeggen 'en volgende cyclus komt het goed' (ook voor de andere meiden hoor) maar helaas we moeten maar afwachten tot het zover komt. Sterkte weer

NieTTus, fijn dat je jezelf die rust kan gunnen. En dat je even op rust kan komen van al dat hormonengeweld. Ik hoop dat inmiddels die blaas/nierbek ontsteking weg is.

Faja, wat goed je ei , nu nog een weekje afwachten?

Tally, komende dinsdag al die afspraak, ik hoop dat ze iets zinnigs kunnen zeggen over het geprikte bloed en het potje. Fijn dat je toch nog ongesteld geworden was, jammer dat het zo lang moet duren. Laat je dinsdag weten hoe het gegaan was?

Ticootje, jij krijgt ook weer spannende tijden nu. Ik hoop zo dat deze emmy's blijven plakken Veel succes

Jose81, apart die bloeding tussendoor, maar misschien ook wel weer hoopvol omdat het met de ovulatie te maken heeft. (Er springt ten minste een ei)

Miss Sly, fijn dat je nu een gyn hebt gehad, waar je meer mee kan. En dat je nu kan beginnen met die medicijnen. Hopelijk kunnen ze in het gyn-overleg een goed plan bedenken, waar jij je ook in terug kan vinden.

TazDevl, moeilijk zeg, opeens met zoiets geconfronteerd te worden. Ik hoop dat jullie snel weer met positief resultaat uit het ivf-traject kunnen.In hoeverre je dan van snel kunt spreken, want zo'n traject ingaan kost meestal ook wat tijd

Suzziieee, ik wilde jou nog een hart onder de riem steken, hopelijk heb je al wat meer duidelijkheid

Sorry dat het zolang geworden is
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_47635532
Miss Sly wachten is niet een van mijn makkelijkste eigenschappen, ik heb bepaald niet vooraan gestaan toen ze geduld uitdeelde. Maar aanstaande vrijdag is dag 28 van mijn cyclus. Als ik de maandag erop (en nog steeds geduld heb) nog steeds niet bloed ga ik denk ik er maar een test aan wagen.
pi_47635594
Ticootje, hopelijk blijven je emmy's flink plakken deze keer. Zal voor je duimen
  zondag 25 maart 2007 @ 12:18:06 #9
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_47635695
Alweer een nieuw deel, heel veel succes iedereen (Waar je op dit moment ook staat in de behandeling)

Wij willen ons misschien toch nog weer verder laten behandelen in de behandelkliniek van St. Geertgen in de Mortel. Erg benieuwd. Zal binnenkort eens bellen voor wat meer informatie etc.. ook al heb ik op hun website al wel eea terug kunnen vinden.
Positive thinking, my way of thinking!
  zondag 25 maart 2007 @ 12:18:07 #10
26341 Mariposa
Telt af...
pi_47635697
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Miss Sly wachten is niet een van mijn makkelijkste eigenschappen, ik heb bepaald niet vooraan gestaan toen ze geduld uitdeelde. Maar aanstaande vrijdag is dag 28 van mijn cyclus. Als ik de maandag erop (en nog steeds geduld heb) nog steeds niet bloed ga ik denk ik er maar een test aan wagen.
Ook niet voor mij hoor, dat wachten dan. Ik ben echt heel benieuwd of je die maandag erop kunt testen. Zou wel een mooi begin van de maand zijn.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zondag 25 maart 2007 @ 12:20:41 #11
26341 Mariposa
Telt af...
pi_47635764
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef Annemiek78 het volgende:
Alweer een nieuw deel, heel veel succes iedereen (Waar je op dit moment ook staat in de behandeling)

Wij willen ons misschien toch nog weer verder laten behandelen in de behandelkliniek van St. Geertgen in de Mortel. Erg benieuwd. Zal binnenkort eens bellen voor wat meer informatie etc.. ook al heb ik op hun website al wel eea terug kunnen vinden.
Spannend Annemiek, heeft die kliniek betere of nieuwere behandelingen? Dat is in België toch? Brabant dus. Moeten jullie dat dan zelf betalen? Het is toch wel een hele bulk geld die je moet hebben om al die behandelingen te kunnen bekostigen, oneerlijk ook

Die link stond er net nog niet
  zondag 25 maart 2007 @ 13:40:02 #12
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_47637884
Ticootje spannend hoor, heel veel succes vanmiddag en rustig aan doen. Hopelijk is het deze keer raak voor jullie.

Wat betreft OP, die kan aangepast worden:
quote:
PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Inmiddels 6 rondjes met Clomid gehad, en nu besloten om even wat rustmaandjes te hebben. Inmiddels ogenschijnlijk een normale cyclus. NOD 10 april 2007. Eind mei trouwen en daarna weer een keer naar de gyn
Make love, not war ☮
  zondag 25 maart 2007 @ 13:55:34 #13
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_47638391
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:20 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Spannend Annemiek, heeft die kliniek betere of nieuwere behandelingen? Dat is in België toch? Brabant dus. Moeten jullie dat dan zelf betalen? Het is toch wel een hele bulk geld die je moet hebben om al die behandelingen te kunnen bekostigen, oneerlijk ook

Die link stond er net nog niet
In deze kliniek worden ook gewoon alle behandelingen vergoed (En we hebben nog 1 poging te gaan)
Het voordeel is dat het veel dichter bij is voor ons EN dat ze een database hebben met vrouwen die eicellen willen doneren.
Positive thinking, my way of thinking!
  Moderator zondag 25 maart 2007 @ 17:30:16 #14
5428 crew  miss_sly
pi_47644915
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Annemiek78 het volgende:

[..]

In deze kliniek worden ook gewoon alle behandelingen vergoed (En we hebben nog 1 poging te gaan)
Het voordeel is dat het veel dichter bij is voor ons EN dat ze een database hebben met vrouwen die eicellen willen doneren.
Ik ben destijds nog in Veghel behandeld door zowel Dr. Ruis als Dr. Wisman en Wisman is echt een ongelofelijk fijne kerel! Mijn zusje (2 kindjes met IUI en spermadonor) en mijn beste vriendinnetje (zoontje met IUI) zijn ook daar geweest. Het is dat ik in Amsterdam woon, anders ging ik daar ook zeker weer heen!

Succes!
  zondag 25 maart 2007 @ 21:41:03 #15
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_47652810
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ticootje spannend hoor, heel veel succes vanmiddag en rustig aan doen. Hopelijk is het deze keer raak voor jullie.

Wat betreft OP, die kan aangepast worden:
[..]
Rustig aan heb ik niet echt gedaan... Ik heb heerlijk gewandeld vandaag. Het was ook zulk mooi weer.
pi_47671254
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef Annemiek78 het volgende:

Spannend Annemiek! Hopelijk kunnen jullie daar terecht! Succes!

Lijkt me inderdaad ook een groot voordeel dat ze daar een database hebben met vrouwen die hun eitjes willen doneren...!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 16:37:07 #17
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47677124
marjit ik ben verzekerd bij Agis (Comfort pakket) en heb altijd alle hormonen volledig vergoed gekregen. Ik heb mijn verzekeringspremie er waarschijnlijk voor de komende 10 jaar al uit Alleen voor Menopur moest ik een eigen bijdrage betalen, maar ik ben toen weer overgestapt op de Puregon die wel 100% vergoed werd. Ook alle IVF behandelingen werden bij mijn verzekering vergoed. Succes straks!

Alweer een nieuw deeltje.... ik wil dan ook meteen van de gelegenheid gebruik maken om iedereen heel veel succes en sterkte te wensen!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 09:24:38 #18
5428 crew  miss_sly
pi_47701619
Ik slik nu al 6 dagen Duphaston en heb geen enkele last van bijwerkingen
Ik zag er best tegenop om weer hormonen te moeten gebruiken, maar zo is het helemaal niet erg!

Ticootje en Faja, hoe is het met jullie? Ik duim voor jullie beiden

Jose, hoe is het met je keel?
pi_47705671
Nou ik ben terug uit het ziekenhuis.
Het onderzoek naar het zaad van mijn man was hartstikke goed.. Meneer heeft turbozaad
Mijn bloedonderzoeken wijzen uit dat er niets anders aan de hand is dan de PCO.
Moet bezig blijven met afvallen natuurlijk.. Over 3 weken moet ik een zwangerschapstest doen.. (dit omdat ik net ongesteld ben geworden)..
Wanneer deze negatief is dan moet ik beginnen met pillen om de ongesteldheid op te wekken..
Wanneer dit begonnen is moet ik aan de CLOMID... Op CD 10 terugkomen voor een echo.. Kijken of het idd ook een eisprong opwekt..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_47706217
Miss Sly lief dat je naar me vraagt

Ik wacht nog steeds op wat komen gaat, boobs zijn nog steeds gevoelig, buik opgezet maar dat kan dus ook bijwerking zijn van de medicatie. Inmiddels wel dag 25 van mijn cyclus dus wie weet mag ik er volgende week een test tegen aan gooien.
pi_47707560
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik slik nu al 6 dagen Duphaston en heb geen enkele last van bijwerkingen
Ik zag er best tegenop om weer hormonen te moeten gebruiken, maar zo is het helemaal niet erg!

Jose, hoe is het met je keel?
Miss Sly, wat goed dat je geen last hebt van bijwerkingen! Dat scheelt inderdaad...!

Wat lief dat je ernaar vraagt... Met mijn stem gaat het eigenlijk niet zo best. Ik heb voor mijn gevoel echt een piepstem. Het is net of ze de volumeknop heel zacht hebben gezet bij de operatie. Ik moet maandag weer werken (ik sta voor de klas), dus ik ben benieuwd hoe en of dat gaat...

Verder gaat hier alles z'n gangetje. Zit nu op dag 27, dus einde van de cyclus is in zicht. Ik moet 4 april weer naar de gyn. Ben benieuwd hoe het verder gaat!

Tally wat een goed bericht over je vriend!! Super, joh! Fijn dat er met hem in ieder geval niks aan de hand is! Dat zorgt ervoor dat je je misschien wat 'relaxter' voelt nu...
pi_47713329
Afgelopen donderdag de 1e hormonen injectie gegeven aan mijn vrouw. Dik feest gezien het feit dat ze tamelijk bang voor naalden is

Voorlopig is ze nu 2 maanden in de overgang. Hopelijk zijn de endo-cystes van hormonale aard en zijn ze met een maand of 2-3 weg. Dit is een door het ziekenhuis gestelde voorwaarde voor IVF.
We hebben in ieder geval dit weekend besloten om nu eerst het cyste verhaal op te lossen en te kijken of er alternatieven zijn om dit aan te pakken naar de toekomst toe. Daarna zien we wel of we echt voor IVF gaan.

Kunnen we ook nog een beetje wennen aan het idee zeg maar
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 09:21:21 #23
5428 crew  miss_sly
pi_47738577
Tally, goed nieuws over je En bijna de start van een behandeling, wat toch een stapje in de richting van een zwangerschap is! Succes

TazDevl, geef jij de spuiten aan je vrouw? En laat zij het toch maar doen, ondanks dat ze bang is? Knap van jullie beide Sterkte verder

Jose, met een piepstemmetje voor de klas staan lijkt me niet optimaal...hoop dat je stem nog een heel stuk beter wordt, en je hebt ook nog bijna een week darvoor! Komt vast wel goed

Faja, zet 'em op
En Ticootje ook
pi_47786861
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:21 schreef miss_sly het volgende:

Jose, met een piepstemmetje voor de klas staan lijkt me niet optimaal...hoop dat je stem nog een heel stuk beter wordt, en je hebt ook nog bijna een week darvoor! Komt vast wel goed
Nee, is inderdaad lastig. Vanmiddag naar de bedrijfsarts en morgen weer logopedie. Ik ben benieuwd...

Hoe is het met Fajah en Ticoo?????
pi_47791279
Nog steeds geen rode vlag hier, en ik ga wel om het uur naar de wc om te checken. Voel me net een kip zonder kop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')