Zo ik ben maar even aan het bijlezen begonnen, was op vakantie en daarna hadden we het echt mega druk. Inmiddels gaan wij ook weer de volgende ronde in (ben net 2 dagen ongesteld geweest, is dat niet wat kort?). Maar wat is er weer veel gebeurd. We zitten opeens nu ook al in een volgend topic.
Webkim, gaat het inmiddels al wat? Het moet zo zwaar zijn om een poging te moeten afbreken. Ik hoop dat je je al wat beter voelt (fysiek en mentaal)
![]()
Marie, hopelijk kan je eind mei terugkomen met een verrassing in je buik. Gelukkig trouwens dat die baarmoederfoto meeviel en dat de uitslag ook goed was.
Rottdogg, fijn dat je weer een cyclus hebt. Dat moet toch al meer vertrouwen geven of niet?
BE, wat balen weer. Ik zou zo graag zeggen 'en volgende cyclus komt het goed' (ook voor de andere meiden hoor) maar helaas we moeten maar afwachten tot het zover komt. Sterkte weer
![]()
NieTTus, fijn dat je jezelf die rust kan gunnen. En dat je even op rust kan komen van al dat hormonengeweld. Ik hoop dat inmiddels die blaas/nierbek ontsteking weg is.
Faja, wat goed je ei
![]()
, nu nog een weekje afwachten?
Tally, komende dinsdag al die afspraak, ik hoop dat ze iets zinnigs kunnen zeggen over het geprikte bloed en het potje. Fijn dat je toch nog ongesteld geworden was, jammer dat het zo lang moet duren. Laat je dinsdag weten hoe het gegaan was?
Ticootje, jij krijgt ook weer spannende tijden nu. Ik hoop zo dat deze emmy's blijven plakken Veel succes
![]()
Jose81, apart die bloeding tussendoor, maar misschien ook wel weer hoopvol omdat het met de ovulatie te maken heeft. (Er springt ten minste een ei)
Miss Sly, fijn dat je nu een gyn hebt gehad, waar je meer mee kan. En dat je nu kan beginnen met die medicijnen. Hopelijk kunnen ze in het gyn-overleg een goed plan bedenken, waar jij je ook in terug kan vinden.
TazDevl, moeilijk zeg, opeens met zoiets geconfronteerd te worden. Ik hoop dat jullie snel weer met positief resultaat uit het ivf-traject kunnen.
In hoeverre je dan van snel kunt spreken, want zo'n traject ingaan kost meestal ook wat tijdSuzziieee, ik wilde jou nog een hart onder de riem steken, hopelijk heb je al wat meer duidelijkheid
Sorry dat het zolang geworden is
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij