Ik slik ook 50 mg Clomid. Heb er gelukkig, net als jij, weinig last van.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zit je nu dan aan het begin van je nieuwe cyclus en over een dag of wat aan de Clomid?
Welke dosis heb jij eigenlijk? Ik heb 50 mg maar ik had er vrij weinig last van, eerder van de Provera (menstruatie opwekken).
De gyn kijkt morgen, dan is het dag 10. En dan zegt zij welke dag ik moet beginnen met piesen. En dan tot het lachebekkie en dan moet ik weer bellen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ticoo (was naar jou vergeten te vragen,![]()
) die ovulatie testen ,zijn dat dan degene die je de hele cyclus moet gebruiken? Dus om de zoveel dagen er over heen piesen of kan je die gewoon gebruiken wanneer je vermoedt een eisprong te hebben?
Wij hebben priscil dr bruidskleding bij de H&M gehaald. Even goed zoeken..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben geen P&Cmaar zal binnenkort eens kijken waar wel in de buurt... en anders wordt het de Espritwinkel ofzo.
We vinden het ook erg spannend en hebben er ook heel veel zin in.
Okay dankjewel! Komt wel goed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij hebben priscil dr bruidskleding bij de H&M gehaald. Even goed zoeken..
edit, en volgende keer doe ik mijn reactie in 1 post..![]()
Beetje meer bruin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:19 schreef Marie79 het volgende:
BE hoest nu?
Op zich fijn te horen dat het uit zichzelf gekomen is!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:49 schreef Tally het volgende:
In de vorige cyclus op CD1 en CD21 bloed geprikt.. Vorige week naar het ziekenhuis geweest om potje van het mannetje weg te brengen.. Nieuwe afspraak in het ziekenhuis staat op 27 maart..
Lichtpuntje is dat ik zondag uit mezelfeen beetje ongesteld ben geworden na een cyclus van 49 dagen.. En vandaag is het in alle hevigheid uitgebroken en ik voel me op zn zachtst gezegd klote.. Moest net maar even wat lapjes bijhalen hier op het industrieterrein
Ja is de eerste test.. Ik hoop dat deze gewoon goed is en hij niet meer hoeftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op zich fijn te horen dat het uit zichzelf gekomen is!Maar ja, menstruatie is nooit leuk.
Is het de eerste test van je man?
*verder leest...
*klaar is...
Dikkevoor iedereen. Ben even en soort van leeg hier.
Moe gewoon ook enzo.
Tally, ik hoop heel erg voor je dat het zaad van je man goed is!!!! Spannend hoor! Tja, en die onderzoeken...ik stond er ook niet om te springen, maar aan de andere kant was ik gewoon erg blij dat er nu dan tenminste wat ging gebeuren!! En dat is zoveel beter dan het verder 'aanmodderen'...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja is de eerste test.. Ik hoop dat deze gewoon goed is en hij niet meer hoeft
Ik hoop eigenlijk gewoon een doos met medicijnen te krijgen de 27ste om die jumping eggs op gang te krijgen
Mja.. Dat zal er wel niet inzitten.. Ik zal nog wel wat onderzoeken krijgen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou denken van wel, het gaat toch om wat er vanbinnen nog zit en leeft.
Dus zolang jij niet je douchekop helemaal ehm... nou ja...
Hihihiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:04 schreef miss_sly het volgende:
Euhm...vraagje: woensdag heb ik een afspraak bij de gyn en dan is ook de samenlevingstest. Morgenavond moeten we dus aan de slag. Normaal douche ik me altijd 's ochtends; dat kan toch wel gewoon voor die samenlevingstest?
Je lacht me uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |