abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:35:50 #251
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_47299145
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zit je nu dan aan het begin van je nieuwe cyclus en over een dag of wat aan de Clomid?
Welke dosis heb jij eigenlijk? Ik heb 50 mg maar ik had er vrij weinig last van, eerder van de Provera (menstruatie opwekken).
Ik slik ook 50 mg Clomid. Heb er gelukkig, net als jij, weinig last van.

Helaas moet ik nog eerst weer een cyclus afwachten, want ik zit nu op dag 9 en dag 3 moet ik beginnen met slikken.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_47299641
In de vorige cyclus op CD1 en CD21 bloed geprikt.. Vorige week naar het ziekenhuis geweest om potje van het mannetje weg te brengen.. Nieuwe afspraak in het ziekenhuis staat op 27 maart..
Lichtpuntje is dat ik zondag uit mezelfeen beetje ongesteld ben geworden na een cyclus van 49 dagen.. En vandaag is het in alle hevigheid uitgebroken en ik voel me op zn zachtst gezegd klote.. Moest net maar even wat lapjes bijhalen hier op het industrieterrein
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_47303488
niettus, wat ga jij lang wachten zeg. Ik vind het heel knap dat je dat kan. Ik popel echt om door te gaan.

iedereen hier een dikke knuf van mij, kom op he meiden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_47303559
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ticoo (was naar jou vergeten te vragen, ) die ovulatie testen ,zijn dat dan degene die je de hele cyclus moet gebruiken? Dus om de zoveel dagen er over heen piesen of kan je die gewoon gebruiken wanneer je vermoedt een eisprong te hebben?
De gyn kijkt morgen, dan is het dag 10. En dan zegt zij welke dag ik moet beginnen met piesen. En dan tot het lachebekkie en dan moet ik weer bellen.
pi_47303599
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben geen P&C maar zal binnenkort eens kijken waar wel in de buurt... en anders wordt het de Espritwinkel ofzo.
We vinden het ook erg spannend en hebben er ook heel veel zin in.
Wij hebben priscil dr bruidskleding bij de H&M gehaald. Even goed zoeken..

edit, en volgende keer doe ik mijn reactie in 1 post..
  donderdag 15 maart 2007 @ 16:00:15 #256
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_47304272
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wij hebben priscil dr bruidskleding bij de H&M gehaald. Even goed zoeken..

edit, en volgende keer doe ik mijn reactie in 1 post..
Okay dankjewel! Komt wel goed.

Jij postopkrikker
Make love, not war ☮
pi_47313867
Sombie, ik hoop ook dat dat tempen snel niet meer nodig is... maar dat moeten we nog maar even afwachten. Ik temp al zo'n tijd nu, dat ik het zo onderhand ook wel goed vind. Omdat ik denk ik ook wel Clomid zal krijgen, ben ik 'bang' dat ik nog wel zal moeten tempen, om te zien of mijn temperatuur wel een sprongetje maakt na de eisprong (wat nu dus niet gebeurt). Ik las dat het voor jou ook weer spannend is nu... hopen dat het raak is!!!!!!

Marie, wat fijn ook dat het bij jou goed zat!! Toch een erg fijn idee, he, dat alles in ieder geval goed doorgankelijk is! Ik was in ieder geval wel opgelucht dat er niks verstopt zat enzo.

Hier gaat verder alles z'n gangetje. Ik zit inmiddels op dag 15. 4 april moet ik terug naar de gyn... Dus ik ben benieuwd wat de volgende stappen zullen zijn....

NieTTus: snel herstellen van je ontsteking, he?

Fajah, wat fijn dat je zo'n groot ei hebt!! Goed man! Dat zal ook een opluchting zijn, na telkens die 'slechte' uitkomsten van de onderzoekjes... Benut je ei!!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_47315539
Wat een goed nieuws, Faja! Ik hoop dat je met de Clomid snel zwanger bent, en jij ook Marie!

BE, hoe is het met je?

Die ovulatietesten lijken me best een gedoe, Tico, maar ook wel handig dat je kunt zien wanneer je eisprong is. Als het deze keer niet raak is ben nog steeds niets ongesteld wil ik ze ook eens gebruiken.

Tally, fijn dat je ongesteldheid op gang, rot dat je je zo voelt. Ik ben benieuwd hoe of wat bij de gyn de 27e.

NieTTus, ik hoop dat je veel nieuwe energie en kracht opdoet in de maanden rust die jullie hebben gepland.
pi_47315592
O, en bedankt voor het duimen! Ga vooral nog even door.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:08:44 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47321982
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:19 schreef Marie79 het volgende:
BE hoest nu?
Beetje meer bruin.
Gewoon het begin van mijn menstruatie dus.
Helaas.
Op naar de volgende keer. Alleen gaan we samen maar eens bedenken hoe of wat.
Mss maar eens gewoon die thermometer en persona opzij leggen.
Maar ja, dan nog ga je toch wel een beetje rekening houden met wanneer enzo.
Kan het gevoel niet kwijt raken dat we dan mss wel een maand verspelen.

Even bijlezen...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:11:09 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47322069
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:49 schreef Tally het volgende:
In de vorige cyclus op CD1 en CD21 bloed geprikt.. Vorige week naar het ziekenhuis geweest om potje van het mannetje weg te brengen.. Nieuwe afspraak in het ziekenhuis staat op 27 maart..
Lichtpuntje is dat ik zondag uit mezelfeen beetje ongesteld ben geworden na een cyclus van 49 dagen.. En vandaag is het in alle hevigheid uitgebroken en ik voel me op zn zachtst gezegd klote.. Moest net maar even wat lapjes bijhalen hier op het industrieterrein
Op zich fijn te horen dat het uit zichzelf gekomen is! Maar ja, menstruatie is nooit leuk.
Is het de eerste test van je man?

*verder leest...

*klaar is...

Dikke voor iedereen. Ben even en soort van leeg hier. Moe gewoon ook enzo.
pi_47326029
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 00:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Op zich fijn te horen dat het uit zichzelf gekomen is! Maar ja, menstruatie is nooit leuk.
Is het de eerste test van je man?

*verder leest...

*klaar is...

Dikke voor iedereen. Ben even en soort van leeg hier. Moe gewoon ook enzo.
Ja is de eerste test.. Ik hoop dat deze gewoon goed is en hij niet meer hoeft
Ik hoop eigenlijk gewoon een doos met medicijnen te krijgen de 27ste om die jumping eggs op gang te krijgen
Mja.. Dat zal er wel niet inzitten.. Ik zal nog wel wat onderzoeken krijgen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:28:46 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47345040
Dat zou idd wel het lekkerst zijn, als het zo vlot zou gaan.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:10:53 #264
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47364228
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 08:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja is de eerste test.. Ik hoop dat deze gewoon goed is en hij niet meer hoeft
Ik hoop eigenlijk gewoon een doos met medicijnen te krijgen de 27ste om die jumping eggs op gang te krijgen
Mja.. Dat zal er wel niet inzitten.. Ik zal nog wel wat onderzoeken krijgen
Tally, ik hoop heel erg voor je dat het zaad van je man goed is!!!! Spannend hoor! Tja, en die onderzoeken...ik stond er ook niet om te springen, maar aan de andere kant was ik gewoon erg blij dat er nu dan tenminste wat ging gebeuren!! En dat is zoveel beter dan het verder 'aanmodderen'...

Ik ga voor je duimen in ieder geval dat het zaad in ieder geval goed is... en dat jullie dan snel verder kunnen!
pi_47411941
Even een kort berichtje, ben het hele weekend weggeweest dus bekaf, maar vooral ook ongesteld. Balen dus. Morgen bloedprikken en bellen voor een baarmoederfoto.

Een wonderpilletje waarmee je zwanger kunt worden, ik teken ervoor, Tally.
pi_47412048
Wie niet sombie
  maandag 19 maart 2007 @ 11:49:23 #267
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_47429204
nou vrijdag naar de gyn geweest, bm slijm was niet goed, dus vanmoregn weer geweest, nu wel goed. Zit een groot ei, dus dat is mooi. Morgen en woensdag nog even testen. Als er woensdag nog niets is even bellen weer. Wel weer 2 emmy's terug.
pi_47430027
Ik had vrijdag nog een echo en daarop was te zien dat mijn ei 1.8 cm was en ze verwachtten mijn eisprong tussen vrijdagavond en zaterdagavond. En vrijdagavond rond half 10 voelde ik rechts onder in mijn buik een steek/kramp. Dus dat zal het misschien wel geweest zijn. Geen idee hoe het voelt een eisprong. Nu nog alleen maar wachten tot mijn NOD maar ik heb geen idee hoe lang je cyclus is met Clomid. Ik moet as vrijdag bloed prikken. En ze zeiden dat ze over 2 weken een menstruatie of positieve test verwachten. Duimen dus hier.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:14:09 #269
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47434058
Spannend Fajah! En wat fijn ook dat er nu wat gebeurt..!! Hopelijk hebben jullie de eisprong goed benut... en heb je binnenkort inderdaad een positieve test!!

Fijn Tico dat je een mooi groot eitje hebt en dat je slijm nu goed was...!

Hier inmiddels dag 19 en net als vorige maand weer een klein beetje bloed. Vorige keer duurde dit 3 dagen... Dat zal nu dus ook wel zo lang duren. Het 'bloed' is niet eens echt noemenswaardig, want een inlegkruisje is al teveel om te gebruiken. Het is alleen bij het afvegen dat je het ziet... Ik vind het maar raar. Een bloeding bij een eisprong kan toch niet zo lang duren??

Nou ja, we wachten maar weer af...
  maandag 19 maart 2007 @ 14:32:56 #270
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47434721
In aansluiting op mijn vorige bericht.... ik heb gegoogled en ik vond het volgende.... het kàn dus blijkbaar wel...:

Een ovulatiebloeding is een tussenbloeding.
Sommige vrouwen nemen in de vruchtbare periode wel eens een tussenbloeding waar, die sterk kan variëren in sterkte. Meestal is het alleen maar als een lichte, rood- of bruinachtige verkleuring van het baarmoederhalsslijm waar te nemen. In zeldzame gevallen doet ze zich voor als een bloeding die enkele dagen duurt en die - zonder de controle van de temperatuurverhoging – gemakkelijk met een menstruatiebloeding verward kan worden.
De tussentijdse bloeding treedt in nauwe samenhang met de eisprong op en wordt vooral door natuurlijke hormonenschommelingen in deze periode verklaard.

Misschien ook handig voor als jullie het ooit hebben... dat rare 'bloed/roze-verlies' halverwege...
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 00:04:29 #271
5428 crew  miss_sly
pi_47458247
Euhm...vraagje: woensdag heb ik een afspraak bij de gyn en dan is ook de samenlevingstest. Morgenavond moeten we dus aan de slag. Normaal douche ik me altijd 's ochtends; dat kan toch wel gewoon voor die samenlevingstest?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:52:45 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47460861
Ik zou denken van wel, het gaat toch om wat er vanbinnen nog zit en leeft.
Dus zolang jij niet je douchekop helemaal ehm... nou ja...
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 08:05:55 #273
5428 crew  miss_sly
pi_47460951
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 07:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou denken van wel, het gaat toch om wat er vanbinnen nog zit en leeft.
Dus zolang jij niet je douchekop helemaal ehm... nou ja...

Ja, dat dacht ik dus ook, maar ik wilde het even checken hier of ik niet al te simpel denk
  dinsdag 20 maart 2007 @ 08:07:07 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47460963
Wacht nog even een andere reactie af, want dit is alleen maar mijn gezonde verstand en wellicht hebben anderen een andere ervaring.
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 08:13:44 #275
5428 crew  miss_sly
pi_47461024
Ik vind het al heel wat dat ons beider gezonde verstand met dezelfde uitslag komt, maar ik zal inderdaad nog even de andere afwachten. ik heb nog 24 uur, ongeveer
pi_47471311
BE, heeft het bij jou nou helemaal doorgezet, je menstruatie?
Kon het nergens vinden of je er nog wat over gezegd had
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:43:14 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47479228
Ja, geen twijfel over mogelijk hoor.
Ben het geheel even helemaal zat dus vandaar dat ik er ook niet verder over uitgewijd heb.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:46:20 #278
108648 cattie
lieve moeder
pi_47479333
BE, ik heb vannacht over je gedroomd. Je had al wat zwangerschapskleding gekocht, omdat je het zulke leuke kleding vond, je was nog niet zwanger. Ik hoop dat ik snel kan dromen dat je het ook echt aan doet!
Oooh, waar gaat het heen met mij, als ik al over fokkers ga dromen...
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:48:58 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47479416
Hihi, dan ben je wel heel ver heen hoor. Ik hoop dat je idd snel die andere droom hebt!
pi_47484068
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 00:04 schreef miss_sly het volgende:
Euhm...vraagje: woensdag heb ik een afspraak bij de gyn en dan is ook de samenlevingstest. Morgenavond moeten we dus aan de slag. Normaal douche ik me altijd 's ochtends; dat kan toch wel gewoon voor die samenlevingstest?
Hihihi

Je kan gewoon douchen hoor
Variety is the spice of life
  Moderator dinsdag 20 maart 2007 @ 19:54:34 #281
5428 crew  miss_sly
pi_47484326
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:48 schreef nebelung het volgende:

[..]

Hihihi

Je kan gewoon douchen hoor
Je lacht me uit
Mja, ik dacht ook al wel zoiets, maar ik wilde het even checken; stel je voor dat het anders over moet
pi_47484473
Haha, ik lachte om de dialoog tussen jou en BE

Zolang je geen vaginale douches enzo gebruikt mag het gewoon.

Succes trouwens
Variety is the spice of life
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:58:18 #283
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_47504920
Dames toch wat een ellende toch eigenlijk ook
pi_47509150
Nou vanmorgen een posi ovulatie test, dus zondag krijg ik mn emmy's terug.
pi_47510348
Dames, ik heb even een vraagje, degene die Clomid gebruik(t)en, hebben jullie na de ovulatie ook een opgezettere buik. Lijkt wel of ik 2 kerstdiners naar binnen heb gewerkt zo opgezet is het.
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:09:59 #286
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_47514133
Dames, een knuffel vanuit hier.

Faja, ik kan het me niet herinneren eigenlijk. Dus ik denk niet dat ik er echt last van heb gehad, maar ik heb dan ook al een buikje van mezelf.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:01:58 #287
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47518902
Miss_Sly, hoe is het gegaan? Wat was de uitslag van de samenlevingstest?!?!?!?
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:14:40 #288
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_47519391
Spuit11 reactie, maar wat een goed nieuws Faja, zo zie je maar wat die paar dagen voor een verschil kan maken! Hartstikke goed, fijn dat de Clomid dus aanslaat Ik merkte geen verschil vwb opgezette buik, maar die heb ik van mezelf dan ook al
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 21:23:49 #289
5428 crew  miss_sly
pi_47526766
We hadden nogal een drukke dag vandaag, nu pas weer achter de laptop

Er is geen samenlevingstest gedaan. Vandaag hadden we een andere gyn (ik ga de volgende keer weer om deze vragen, hier kan ik wel wat mee). De uitslag van de bloedtest op CD3 was standaard, maar gegeven het feit dat iki PCO heb, is dat niet raar en zegt dat verder weinig. De temperatuurcurve gaf volgens haar (een blik was voldoende) ook al aan dat er geen sprake was van een eispriong, want er is gewoonweg geen piek en zonder piek geen eisprong. Er zal dus iig ovulatieinductie moeten gebeuren, en door het gebruik van Clomid of anderszins hormonen, kan het baarmoederslijmvlies dusdanig veranderen, dat een positieve test nu niets zegt en het later toch negatief kan zijn. Bovendien, als we hormonen gaan nemen en dan IUI erbij doen, is het baarmoederslijmvlies niet belangrijk, want dat wordt dan gepasseerd.

Nu wilde ze dus op dag 14 en 21 van de cyclus bloed laten prikken. Toen ik ging tellen wanneer dat dan ongeveer zou zijn op bbasis van mijn cyclus van 6-8 weken, zei ze dat ik daar niet op hoefde te wachten. Ik moest nu even urine inleveren voor een zwangerschapstest en als die negatief was, kon ik beginnen met Duphaston, waarvoor ik meteen een recept meekreeg. De test was negatief (uiteraard) en dus begin ik morgen aan de Duphaston om een menstruatie op te wekken. Dit moet ik 7 dagen slikken en dan word ik ongeveer 3 dagen na het stoppen ongesteld. Dan moet ik op CD14 en CD21 bloed laten prikken. Daarna nemen ze de uitslag en de temperatuurcurve (die moet ik dus nog een cyclus bijhouden) mee in het gyn.-overleg. Dan wordt bekeken wat het beste zal zijn: Clomid slikken of FSH spuiten. Ik mag zelf ook aangeven wat ik het liefste wil. Daar ga ik nu dus nog even over nadenken en info verzamelen.

Eind april dus terug en dan gaan we ergens aan beginnen.

WEl nog langer wachten dus, maar ik heb wel het idee dat er nu actief iets gedaan wordt, ipv alleen maar orienterend onderzoek.
pi_47532241
Fijn dat er nu iets gebeurt, Miss-Sly. Dat lijkt me inderdaad een fijn gevoel. Ik hoop op een snel positief resultaat voor jullie.
pi_47545729
Pfff... net even hardhandig met beide benen op de grond gezet.

Mijn vrouw en ik zijn opzich nog niet zo gek lang "bezig" denk dat het iets van 2 jaar is.
Na een miskraam en endometriose cyste operatie vandaag weer een controle-ziekenhuis bezoek gehad.
3 mnd na de operatie blijkt er weer een nieuwe cyste te zitten op de linker eierstok. Deze is gelukkig nog medicinaal behandelbaar.

Na dit verwerkt te hebben kregen we gelijk te horen dat we inmiddels maar eens moesten nadenken over IVF.

Daar zit je dan met je bek vol tanden. Heb in de wachtkamer van het bloedprik kamertje even het ons toegestopte IVF boekje zitten doorlezen. Snap eigenlijk nog niet helemaal waarom we nu in dit gevoelsmatige eindstadium zitten. Voel me even bijzonder klote...

Voorlopig krijgt mijn vrouw hormonen om tijdelijk in de overgang te raken en word er daarna waarschijnlijk met het IVF traject gestart.

1 bijzonder mager pluspunt, verplichte inspiratieloze sex hoeft niet meer - nu alleen nog sex
pi_47546203
Nou, Tazdevl, dat pluspunt zal je relatie wel goed doen hoor. Die verplichte sex vond ik echt helemaal niets.

Welke hormonen krijgt je vrouw nu? Want waarom moet ze in de overgang??

Dat het klote voelt kan ik best begrijpen hoor. Toen wij te horen kregen dat een zwangerschap alleen mogelijk is met ICSI was het ook wel even slikken. Nu we alweer een flink jaar in de molen zitten vind ik het allemaal wel meevallen, maar dat is mijn gevoel.

Ik hoop dat jullie gewoon weer snel weg zijn uit dit topic en dat jullie snel bij Z&G zitten. Voor vragen zit je hier wel goed. Volgens mij zitten er hier alweer 2 in de IVF molen.
pi_47546806
Welke hormonen heb ik even geen idee van, kon het niet lezen wat er op het briefje stond. De hormonen zorgen er voor dat die endo cystes verdwijnen op de eierstoken. Daar heeft ze bijzonder veel pijn van tijdens menstruatie en die kunnen zwanger worden in de weg staan.

Kwam dit nog wel tegen net: http://www.fertimagazine.nl/behandeling/mogelijk_ivf.php

Knipplak:
Wanneer IVF?
Meestal wordt een IVF-behandeling uitgevoerd als andere pogingen om zwanger te worden niet tot het gewenste resultaat hebben geleid. Er kan dan sprake zijn van niet functionerende eileiders, van ernstige endometriose, van hormonale stoornissen of van verminderde zaadkwaliteit.

Vermoedelijk is het nu dus direct IVF omdat mijn vrouw een chronische/agressieve vorm heeft van endometrische vergoeiingen
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:15:04 #294
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47576981
Zo, hier in huis is het nu wel errug stil.... ben gister geopereerd aan mijn stembanden... ze hebben een poliep weggehaald. Mag nu 24 uur niet praten (dat is tot 3 uur vanmiddag) en daarna een week zo min mogelijk ... En wonder boven wonder gaat het niet praten me goed af! Wie had dat van deze kwebbel verwacht?!

Wil iemand mijn OP veranderen? Thnx!

Jose81: HSG, samenlevingstest en bloedonderzoek gehad. Progesteronwaarden te laag, alle andere onderzoeken/uitslagen goed. 4 april weer naar gyn voor vervolgplan...
  Moderator zaterdag 24 maart 2007 @ 00:18:22 #295
5428 crew  miss_sly
pi_47601643
Jose, alweer een beetje aan het babbelen? lijkt me echt heel moeilijk om niets te mogen zeggen!!

ticootje, bijna zondag! ik ga wweer voor je duimen!

TazDevl, sterkte, het is niet niets om zo even dit nieuws te krijgen.
pi_47605340
Goedenmorgen dames (en heren)
Ik kom jullie even een hart onder de riem steken en wat jompels rondstrooiien!

Jose, dat zal lekker rustig zijn De operatie is helemaal goed geslaagd ook, of dat weten ze pas over een poosje?

Tazdevil wat naar voor jullie! Ik kan me voorstellen dat jullie flink geschrokken zijn! Gelukkig is er met IVF wel een kans. Het is verre van ideaal, maar het kan! Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan, zodat ze met wat minder pijn door hoeft te gaan! Veel succes!

Tico, morgen je emmy terug!! Dat gaat alweer snel. Succes he, de komende weken!

Missly, fijn dat er in elk geval wat gebeurd! Je hebt nu wel even om na te denken over wat jij wilt. Heb je er al een idee van, of ben je er nog niet ingedoken?

Faja, hoe gaat het?

Hier gaat het erg goed moet ik zeggen! Het half jaartje rust werkt nu al door in mijn hoofd, ik ben echt nergens mee bezig! En dat is best even lekker. Bij toeval heb ik een parachutesprong gewonnen!! Heb ik altijd willen doen, maar we waren bezig en heb het allemaal op een laag pitje gezet. Maar nu gewonnen, dus ik ga binnen nu en een half jaar ook nog eens een parachutesprong doen, zin in!

Dus even wat jompels voor jullie, ik lees hier en daar wel wat mee, en leef zeker met jullie mee!! Succes!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_47606450
NieTTus, ik zit in de wachtperiode. Vandaag is cd 22 dus ik moet nog even een week ofzo geduld hebben eer ik weet of ik zwanger of ongesteld ben. Ik moest gisteren bloed laten prikken voor de progestoron gehalte en die was prima hoorde ik 's middags, er is dus echt een ovulatie geweest. Nou maar hopen dat mijn man raak heeft geschoten. En verders vraag ik me echt af of dat opgezette buikje van de clomid is, damn die is echt flink dikker dan normaal. En ook mijn borsten zijn wat gevoeliger dan normaal (ook opgezet??). En of dat niet alles is vraag ik me ook af hoe lang je cyclus duurt als je clomid gebruikt. Ben ik gisteren aan de gyn vergeten te vragen. Blijft hier dus even spannend.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 13:34:35 #298
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47609197
Ja, stil is het hier wel... Ik mag nu wel weer een beetje praten (zo min mogelijk), maar ik vind het haast 'eng' om te doen. De poliep is nu inderdaad weg, dus de operatie is wel geslaagd gelukkig... Komende week hoef ik niet te werken, dus kan ik goed herstellen en dan a.s vrijdag weer naar logopedie... en om eerlijk te zijn, kijk ik daar nu al naar uit!

Spannend NieTTus! Een parachutesprong!! Ik weet niet of ik dat wel zou durven... maar stoer joh!! Van de zenuwen niet vergeten aan het touwtje te trekken, he?

Fajah, spannend!! Ik ga voor je duimen!!
pi_47616696
hallo ik begin binnenkort met puregon ik vroeg me af of jullie weten welke verzekering dit volldig of bijna vergoed???
pi_47633664
Volgens mij staat er op fertimagazine.nl een lijstje? Althans daar had mijn vrouw het over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')