abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:16:20 #201
3744 Kleintje
op en top!
pi_47217729
Faja....
Sterkte meissie!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:06:00 #202
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47233865
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef E.T. het volgende:
Met dank aan de geheugenstand op de meeste digitale thermometers deed ik dat temperaturen in de weekenden al slapend
Wekker, thermometer erin, bij het piepje uizetten en verder slapen

Als ik dan echt wakker was, keek ik wat de temperatuur was en noteerde die. Dan werd ik tenminste niet zo heel erg wakker 's morgens vroeg.

Misschien een ideetje..
ik slaap ook altijd gewoon verder... alleen ik kijk wel even 's morgens wat de temp is. Dan onthoud ik het gewoon en ga weer verder slapen. Maar ik had niet eens gedacht aan die geheugenstand... wel handig idd. Ik heb trouwens wel vaak dat ik 's morgens toch uit bed moet om te plassen, maar ik schrijf het dan niet op... dat doe ik pas als ik echt opsta.

BE, moet jij een thermometer hebben met 2 cijfers achter de komma? Ik mag het gewoon met één doen. De lijst die ik in vul werkt zelfs maar met 1 getal achter de komma. Het verschil moet 'm toch in tienden zitten, niet in honderdsten... (toch?).

Fajah... wat klote voor je zeg! Ik ben benieuwd hoe het zich nu verder ontwikkelt....
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:58:36 #203
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_47235687
Faja... sterkte...

Ik heb van de week eens gekeken of mijn thermometer een memory stand had, maar helaas de mijne niet...
Ik ben vanmiddag weer bij de gynaecoloog geweest!
Ik hoef gelukkig niet meer te tempen van de gyn! Daar ben ik wel blij om.
De vorige maand dat ik clomid heb geslikt heeft wel wat gedaan met mijn eisprong, hij is naar voren toe verschoven! Ik mag het dus nog een maandje met clomid proberen. Die gaat dan wel volgende cyclus in, want nu zit ik al op dag 7 van mijn cyclus!
Ook gaan ze morgen mijn eileiders doorspuiten. Het schijnt voor de één erg tegen te vallen en voor de ander juist weer mee. Ik zal wel zien. In ieder geval gaat vriendlief mee en blijft ook lekker bij me de rest van de middag (ik moet om 13.00 uur).
O ja, eind mei (na de cyclus met clomid) moet ik weer terugkomen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:15:41 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47236275
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:06 schreef Jose81 het volgende:
BE, moet jij een thermometer hebben met 2 cijfers achter de komma? Ik mag het gewoon met één doen. De lijst die ik in vul werkt zelfs maar met 1 getal achter de komma. Het verschil moet 'm toch in tienden zitten, niet in honderdsten... (toch?).
Het moet ook idd niet, ik moet ook niet van iemand tempen, dat doe ik voor mezelf. Maar ik vind dit net even wat duidelijker zeg maar. En omdat ik het op deze manier gewend ben vond ik het vreemd staan met maar 1 cijfer.

Spannend morgen marie! Hopelijk valt het voor jou mee.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:50:06 #205
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47239750
Aah, vandaar BE! Hopelijk kun je ook alweer snel stoppen met het tempen...!

Marie, spannend zeg. Ik hoop dat het doorspuiten bij jou mee gaat vallen.. niet om je bang te maken, maar bij mij viel het helemaal niet mee. Maar dat blijkt idd persoonlijk te zijn. Hopelijk valt het voor jou in ieder geval heel erg mee en zeg je achteraf 'was dit alles?!"
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:07:40 #206
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47242809
Succes morgen, Marie!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:08:53 #207
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_47242861
Ik zal het vanzelf wel merken morgen, denk ik!
'k Heb gelukkig niet te veel tijd om me zenuwachtig te gaan maken, want morgen eerst nog werken...
  dinsdag 13 maart 2007 @ 22:01:48 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47245165
Is het al weekend? Of beter, na het weekend?
Ik voel niks, ik merk niks. En toch is er dat stemmetje dat zegt...
Maar daar durf ik nauwelijks naar te luisteren omdat ik eigenlijk denk dat ik dat stemmetje zelf verzin en dat het gewoon bullshit is.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 22:07:13 #209
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47245454
pffffff BE lastig hoor, ik herken het zo( van de cyclus voor emma), dat je wil dat er iets is en van alles wel of niet voelt. Nog effies hoor! En als er dan niets is volgende maand stiekum klussen
Al hoop ik van harte dat het gewoon wél raak is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:04:52 #210
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_47248483
Marie sccs morgen.

BE de duimen gaan voor je draaien het zou super de super zijn.

Hier een rode vlag wat net opdook er is weer cyclus tralala ook al is het dag 33
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:37:04 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47254801
Hey, wat fijn dat de boel op gang gekomen lijkt te zijn Rottdog!
Nu maar gauw gebruik van gaan maken he.

Realistisch of fatalistisch? Op dit moment voel ik echt helemaal niets meer en heb ik zo het idee dat het ook deze ronde niet raak zal zijn. Wat suf zeg... vorige week dacht ik dat er mss toch wel iets zou kunnen zijn. Wat kan dat omslaan he. Lang leven zelfbescherming.
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:43:20 #212
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47254887
BE, ik duim, hoor!

En ook voor alle anderen hier!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 08:46:57 #213
5428 crew  miss_sly
pi_47254927
Marie, succes vandaag!

BE, fatalistisch, realistisch, maakt allemaal niet uit, je maakt jezelf gek, positief of negatief, en er is geen manier om daarmee op te houden, helaas. Sterkte met nog een paar dagen wachten en ik hoop en duim gewoon door dat we je over een paar dagen uitzwaaien naar Z&G

Rottdog, toch gelukt 33 dagen is best nog netjes hoor

Faja, wat rot! hopelijk morgen beter nieuws!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_47256717
Ik voel me precies zoals jij beschrijft, BE. Een dezer dagen verwacht ik mijn menstruatie. Normaal gesproken word ik op een woensdag ongesteld maar door een jetlag is mijn cyclus even verstoord geweest waardoor ik nu niet weet of ik vandaag, morgen of overmorgen ongesteld zal worden. En ik hoop natuurlijk dat ik helemaal niet ongesteld word! Maar ik durf het niet te hopen.

Als ik wel ongesteld word, moet ik in mijn komende cyclus een baarmoederfoto laten maken en twee keer bloed laten prikken.

Laten we hopen dat het voor ons allebei raak is deze maand.

Ik merk trouwens dat ik het weleens moeilijk vind om moed te blijven houden. Ik hoor en lees nu zoveel over dat het niet lukt bij mensen. Soms maakt dat ook dat ik het moeilijk vind om hier bij te lezen. Dat heb ik nu wel weer gedaan. Even wat reacties op de dingen die zijn blijven (het is echt te veel om op alles te reageren. Dit topic raakt te vol. Ik stel voor dat iedereen volgende week zwanger is. Dan kunnen we topic opheffen.)

Marie, succes vandaag! Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Web-kim, wat rot dat jullie de poging moesten afbreken. Zo te lezen, was er geen andere keus maar ik vind het wel vreselijk zuur hoor.

Rottdog, fijn dat je cyclus op gang lijkt te komen.

Suzie, wat een moeilijke situatie met je vriend. Inmiddels is hij weer terug toch? Hoe gaat het nu? Of heb ik daaroverheen gelezen?

O ja, BE, dat is ook mijn standaardreactie als mensen aan me vragen of ik zwanger ben (dat is me dus al meer dan eens gebeurd).

Ik hoefde van de gynaecoloog trouwens niet meer te temperaturen, Jose. Ik had twee van die overzichten en dat was genoeg. Ook de gegevens van de huisarts (bloedonderzoeken en spermaonderzoek) heeft hij overgenomen. Die hoeven niet nog eens gedaan, gelukkig.

Faja, wat kun je je in de steek gelaten voelen door je lichaam he?

Miss-Sly , ik hoop dat die ooievaar jullie snel vindt. Stuur je 'm daarna door naar ons?
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:30:56 #215
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_47257426
Ik ben afgelopen vrijdag ongi geworden... volgende NOD rond 10 april dan maar.

Rottdog een cyclus van 33 dagen is idd best mooi, helemaal vergeleken wat je daarvoor had. Ik vind dat jullie een dappere beslissing hebben genomen hoor

Marie heel veel succes vandaag en toch ook wel balen dat je vorige week weer ongi bent geworden. Dikke knuffel

Voor alle anderen ook een hele dikke knuffel en ik duim en hoop voor jullie.

Suzziieee hoe is het nu?
Make love, not war ☮
pi_47258610
BE en sombie ik duim met jullie mee. maar die voorgevoelens/stemmetjes, je kunt er vaak echt geen peil op trekken. alle 3 de keren dat 't bij mij raak was was ik helemaal overtuigd van het tegendeel. zelfs m'n temperatuur had de gevreesde dip al vertoond 2 van de 3 keer. dus ik zat alweer aan een troostwijntje in afwachting van het doorbreken van de menstruatie en warempel, die bleef uit. echt heel raar. de 3e keer voelde ik ook na die 'NOD' helemaal geen zwangerschapssymptomen dus duurde het wel even voor ik het durfde te geloven, maar er zat toen heus een anna-in-wording in m'n buik. afwachten is alles wat je kunt doen. succes met alle benodigde geduld en dat 't nu maar echt echt snel raak mag zijn. (BE ik gebruikte ook altijd een thermometer met 2 cijfers achter de komma, geeft gewoon wat meer inzicht dan 1 cijfer, en levert minder verwarring op die door afronding ontstaat. omdat het om zulke kleine verschillen gaat).

ook voor de anderen natuurlijk!

en mariepes ( ), sterkte vanmiddag. hopelijk valt de pijn mee en heeft dat 'schoonspuiten' succes!!!
pi_47258941
Het zegt inderdaad helemaal nix, bix (sorry, flauw ). Ik voel nu ook niets, alleen dat ik niets durf te hopen.
Temperaturen doe ik niet meer. Ik was er daardoor op zo'n vervelende manier mee bezig. Ik heb de neiging nogal obsessief te zijn dus het werd echt een 'project'. Vrijen (sorry, 'klussen' vind ik echt geen term hoor) werd daardoor steeds minder leuk. Dat wilde ik niet. Ik moest het echt een beetje loslaten. Maar god, wat is dat moeilijk als je iets zo graag wilt.
pi_47260536
Rottdog, wat een mooie cyclus! Helemaal niet verkeerd na die vorige keer! Super.

Ik ben idd. ook benieuwd hoe het nu met Suzie en vriendlief is. Heb ook gemist hoe het is gegaan toen ie terug was van vakantie. Weet ook niet of ze het heeft beschreven.

BE en Sombie... ik duim voor jullie. Gaat spannend worden nu...
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:01:35 #219
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_47272113
In het 2e streepje topic heb ik het een en ander gezegd maar hier nog niet...

Hij is weer terug,het is gezellig,we lachen,hij houd van me...maar toch mist ie iets.Hij kan het eigenlijk niet goed tegen me vertellen wat er nu precies is.. Ik heb het er best wel moeilijk mee.

Inmiddels probeer ik wat meer afstand te nemen...hij gaat ook een tijdje half thuis half bij een vriend van hem wonen om te kijken of ie wat beter uit zijn gevoel kan komen en ik wat rust kan nemen.
Dus het is nog verre van positief.. maar ja..
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:22:37 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47272765
realistisch dus... Net hier een beetje bruin...
zit in italië, vandaar kort.
pi_47272766
Oef, dat lijkt me heel moeilijk voor jou. Lukt het je nog wel om ook je eigen gevoel en wensen te bewaken?
pi_47272794
Ach, balen BE.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:29:58 #223
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_47273017
ja jawel..dat lukt me wel... daarom ook een beetje een tussen oplossing omdat ik op sommige momenten er zooo doorheen zit en merk dat ik het dan moeilijker vind als ie thuis is... ik vind mezelf makkelijker terug als ik alleen ben...ondanks dat ik dan ook heel verdrietig ben.

Heb alwel ook duidelijk gemaakt dat we niet al te lang zo door kunnen gaan want ik begin aan mezelf te merken dat als het zo te lang doorgaat ik dan zelf wel een beslissing neem.Maar wil hem nu nog niet dwingen...hij heeft het ook heel erg moeilijk ermee,en probeert écht zijn best te doen en het zo 'makkelijk' mogelijk voor mij te maken.. we praten gelukkig heel erg veel..

Ik ben ook vandaag ongi geworden.Bij mij was het geen twijfel of ik wel of niet zwanger zou zijn.maar voor 'natuurlijke' cyclus van 34 dagen ben ik niet ontevreden mee..
pi_47274251
Zwaar hoor, Suzie. Ik kan me voorstellen dat je zelf een beslissing wilt nemen als het te lang duurt maar ik hoop voor jullie dat jullie het samen gaan redden.

Veel sterkte.
pi_47274721
Meiden even voor allemaal een dikke kus!
Ik ben even wat minder op het net, minder bezig zijn "met".. Maar ik denk en hoop wel ontzettend met jullie mee!!

Tot zeker eind augustus gaan we even geen nieuwe poging of cryo poging doen. Even rust! Gaan nog heerlijk op vakantie in juni en daarna zien we wel weer even verder! Ik zit nu met een blaas/nierbek ontsteking, dus mijn lichaam wil ook wel even rust. Al die hormonen!

Dus even een beetje vanaf de zijlijn, maar volg jullie wel!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:30:49 #226
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_47277375
Suzziieee... even een arm om je heen voor een knuf!

NieTTus, sterkte met je blaas/nierbek onsteking. Blch, lijkt me erg pijnlijk...

De baarmoederfoto vanmiddag viel me alles mee! Ik vond het pijnlijker dat de gyn die 'spreider' (ik weet niet precies hoe dat ding heet) in mijn vagina zette, dan dat hij dat cupje tegen mijn baarmoedermond plaatste. En ik voelde wel wat geprik van die vloeistof, maar heel erg was dat gelukkig ook niet. Ik had van te voren wel 2 asperientjes ingenomen, voor de zekerheid.
Daarna wat menstruatie-achtige krampen (lekker, ben je net van je 'natuurlijke' menstruatie af, krijg je deze er nog achteraan) en we hebben even een kopje koffie in het ziekenhuis gedaan, even bijkomen en zitten.
Nu op dit moment heb ik (gelukkig) weinig last hiervan!
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:30:23 #227
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_47279693
Oh Marie, wat fijn joh, dat je er geen last van hebt gehad!! Ik hoopte ook echt dat je niet zo'n pijn zou hebben als ik...! En heeft de arts nog gezegd hoe de doorgankelijkheid was of krijg je de (officiële) uitslag later pas...?

Ach, Suzziee... wat klote zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je niet te lang wil wachten. Dat maakt je alleen maar onzeker en het maakt je gek. Ik snap dat je dan liever zelf de beslissing neemt...! Heel veel sterkte in ieder geval! Ik hoop dat jullie er toch uiteindelijk nog samen uit gaan komen...

NieTTus, wat goed dat jullie die rust ook nemen. Ik zou ook kunnen begrijpen dat je het liefst in 1 keer door wilt, maar je lichaam heeft inderdaad haar rust nodig. Na jullie vakantie kun je er dus weer 'fris' tegenaan.

Sombie... mocht je inderdaad je menstruatie krijgen: succes met de verdere onderzoeken! En wat fijn ook dat jij niet meer hoeft te tempen. Ik hoop dat ik daar ook na deze cyslus mee mag stoppen.. maar ja, mijn temperatuur klopt juist niet (ik krijg geen temp stijging van een paar tienden).. dus ik ben benieuwd hoe het bij mij verder gaat.

BE... jammer weer!! Sterkte...
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:24:20 #228
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47282183
BE
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:32:43 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47282575
BE had zon goede hoop voor jullie
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_47283658
Fijn dat het meeviel, Marie! Ik ben ook erg benieuwd of je al een uitslag hebt gekregen.

Ik hoop ook dat je snel mag stoppen met tempen, Jose. Wanneer moet je weer naar de gyn? Ik ben nog niet ongesteld maar morgen is eigenlijk DE dag dus... het blijft nog even spannend. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken.
pi_47291016
BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 15 maart 2007 @ 09:16:46 #232
114177 Diaan73
pi_47291479
BE is het ook doorgezet nu?

Marie wat fijn dat het meeviel.... nu op weg naar een goede cyclus.

En voor Suzziieee even een hele dikke knuffel en hopelijk komt er bij jou snel rust en duidelijkheid.
Make love, not war ☮
  donderdag 15 maart 2007 @ 09:19:31 #233
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_47291523
BE hoest nu?

Mijn eileiders waren goed doorgankelijk! Ze vulden zich beiden netjes met vloeistof. De gyn zei nog wel dat we de komende maand(en) iets meer kansen hebben om zwanger te worden. We zullen zien...
pi_47291609
BE

Suzie
Sterkte, dit is niet makkelijk. Wel van je houden maar toch iets missen... sja... dat blijft altijd zo lekker duidelijk.

Marie, fijn dat alles goed toegankelijk was. Ik ken meerdere meiden die na zo'n doorspoelactie inderdaad spontaan zwanger werden. Ik hoop dat dit ook bij jullie het geval is!

Niettus...
Sterkte met je blaas/nierbek ontsteking. Neem even lekker de rust!
pi_47292016
GILLLLLL!!!!!!

Ik heb 1 ei!!!! van 1.6 cm!!!

Onnodig te zeggen dat ik van een enorm zwart gat nu op een wolkje zweef en ja ik weet dat het nog niet raak hoeft te zijn maar ik heb wel een EI!!!
pi_47292343
Super Faja!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_47292898
BE....

Faya!!! Whoehoe wat fijn!
pi_47293044
super, faja!

be, is er nog hoop dat het een vals alarm was?
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:33:28 #239
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47293275
Faja! Ik ga hard voor je duimen dat het ook raak gaat zijn!
BE, voor wat het waard is, er wordt aan je gedacht
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:34:29 #240
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_47293297
Wow wat goed Faja!
pi_47293321
Suzi, ik hoop dat jij en je vriend er samen uit komen. Ongeacht de beslissing maar zo in onzekerheid zitten lijkt me ook niks.

BE, wat ontzettend balen dat de duivels zich aandienen of was het misschien oud bloed van een wondje???

NieTTus, dat lijkt me behoorlijk pijnlijk een ontsteking daar. Nierbekken toch? Hopelijk ben je gauw weer beter.

Marie79, gelukkig viel het mee het hele gebeuren van binnen. Zo een spreider heet een eendenbek. Heb je nou ook gelijk gehoord hoe en wat??

Jose81, hoe gaat het verder met jou?

Diaan, alles al in kannen en kruiiken voor het op handen zijnde huwelijk?
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:40:40 #242
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_47293458
Meer dan dat ik nu heb opgeschreven weet ik ook niet... In ieder geval weer clomid en dan weer terug.
pi_47293836
Zit je nu dan aan het begin van je nieuwe cyclus en over een dag of wat aan de Clomid?
Welke dosis heb jij eigenlijk? Ik heb 50 mg maar ik had er vrij weinig last van, eerder van de Provera (menstruatie opwekken).
pi_47293870
Fajaaaaaaaaaaaaaa
Super... het is in ieder geval weer een goed begin!!!!
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:01:35 #245
114177 Diaan73
pi_47294071
Faja wat geweldig dat je een ei hebt zeg en erg duidelijk

Nog niet alles in kannen en kruiken, maar we schieten aardig op. "Alleen nog" pak voor Peaceman, kleren voor Twan en bruidsboeket. Ow ja en bedankjes moeten we nog maken. Muziek zijn we al aan hetuitzoeken. Kaarten zijn binnen, alleen nog inlegvel maken en dan versturen. Maar ben momenteel wat drukker met voorbereidingen voor Twans verjaardag a.s. dinsdag. Thnx for asking
Make love, not war ☮
pi_47294126
faja, wat goed zeg!!!

Wij gaan morgen weer. Vanaf zondag testen met ovulatie testen en dan tot de plop en dan cryo terugplaatsing..

Pfff, ik heb echt het gevoel dat we er helemaal weer uit waren, zo'n maand rust, je mist gewoon alle afspraken...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_47294413
Ticoo (was naar jou vergeten te vragen, ) die ovulatie testen ,zijn dat dan degene die je de hele cyclus moet gebruiken? Dus om de zoveel dagen er over heen piesen of kan je die gewoon gebruiken wanneer je vermoedt een eisprong te hebben?
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:13:07 #248
114177 Diaan73
pi_47294453
Ticootje dat wordt dus weer een drukke maand. Het is toch ook wel lekker om even een maand rust te hebben?

Ik vind het een heerlijk gevoel ..... en heb nog niet eens zo veel dingen..
Make love, not war ☮
pi_47294467
Graag gedaan hoor Diaan, ik vond de spanning van het plannen voor mijn huwelijk zo leuk toen. Misschien dat je bij de P&C nog leuke nette kleding vindt voor kinderen, alles in de gewone shops is voornamelijk zomerkleding al.
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:18:50 #250
114177 Diaan73
pi_47294654
Wij hebben geen P&C maar zal binnenkort eens kijken waar wel in de buurt... en anders wordt het de Espritwinkel ofzo.
We vinden het ook erg spannend en hebben er ook heel veel zin in.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')