Oh Marie, wat fijn joh, dat je er geen last van hebt gehad!! Ik hoopte ook echt dat je niet zo'n pijn zou hebben als ik...! En heeft de arts nog gezegd hoe de doorgankelijkheid was of krijg je de (officiële) uitslag later pas...?
Ach, Suzziee... wat klote zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je niet te lang wil wachten. Dat maakt je alleen maar onzeker en het maakt je gek. Ik snap dat je dan liever zelf de beslissing neemt...! Heel veel sterkte in ieder geval! Ik hoop dat jullie er toch uiteindelijk nog samen uit gaan komen...
NieTTus, wat goed dat jullie die rust ook nemen. Ik zou ook kunnen begrijpen dat je het liefst in 1 keer door wilt, maar je lichaam heeft inderdaad haar rust nodig. Na jullie vakantie kun je er dus weer 'fris' tegenaan.
Sombie... mocht je inderdaad je menstruatie krijgen: succes met de verdere onderzoeken! En wat fijn ook dat jij niet meer hoeft te tempen. Ik hoop dat ik daar ook na deze cyslus mee mag stoppen.. maar ja, mijn temperatuur klopt juist niet (ik krijg geen temp stijging van een paar tienden).. dus ik ben benieuwd hoe het bij mij verder gaat.
BE... jammer weer!! Sterkte...