En de vraag net: schat heb je je VALIUMZUUR al genomen vandaagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:26 schreef NieTTus het volgende:
Niet doen!!! Hihi straks ben ik je nog een bon voor de nagelstylist schuldig![]()
![]()
Op zich valt het mee qua spanning. De tijd kruipt alleen zooooo ontzettend, écht niet normaal! Zou meer spanning hebben denk ik als ik meer echte ongi kwaaltjes zou hebben...
Ik ga dan ook maar lekker naar bed (alhoewel lekker... VAGE dromen... Vannacht moest ik snotballen (ja sorry voor het smerige verhaal) die groter waren dan mijn neusgat naar buiten werken
hoe KOM je erop
)
Dat is niet echt bevorderlijk voor je nachtrust(en dan samen met vent de slappelach, midden in de nacht om half 3.. Schat ben je wakker? Moet je horen!!!
)
Mwoaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:26 schreef NieTTus het volgende:
....VAGE dromen... Vannacht moest ik snotballen (ja sorry voor het smerige verhaal) die groter waren dan mijn neusgat naar buiten werken
hoe KOM je erop
)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:10 schreef miss_sly het volgende:
Als dat toch eens zou kunnen, uit de mouw schudden, was dit hele topic overbodig.
oepsquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef NieTTus het volgende:
Progje, CRYPTO's????? Hihihi! Mutsie!![]()
Vannacht wonderwel een heerlijke nacht gemaakt, kan me niet herinneren dat ik iets naar buiten heb geperst!!!! Haha
Vanmorgen wel een licht krampje, maar tis weer weg![]()
![]()
Je gaat er bijna wat van denken hè? Nog een paar dagen volhouden meiden(moet ik jullie nou toespreken??
hihi)
geloof me jij niet alleenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:46 schreef NieTTus het volgende:
Hahahaha mutsen! Ik ga NATUURLIJK morgen ook gewoon testen
Heel licht krampje dacht net dat er wat doorgebroken was (flats) maar was weer helemaal niets!!!!
IK VIND HET DOODENG WORDEN!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef NieTTus het volgende:
Vind het lief dat je dat zegt! Ik vind het echt doodeng! Wat nou als ik zwanger ben?![]()
chesna weet ik niet, maar is Ticootje niet op vakantie? Of had ze al weer terug moetten zijn? Ik dacht het ook, maar ik dacht dat ze nog op vakantie is...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Chesna en Ticootje? Die heb ik volgens mij al een hele tijd niet meer gezien.
Je mag best even heel verdrietig zijn hoor. Doorgaan komt wel weer, maar de teleurstelling verwerken is ook niet niksquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:02 schreef NieTTus het volgende:
Lishe, ik weet het. Rationeel weet ik het maar gevoel zegt anders..
Ben net een vrij groot stolsel van 2 bij 1 cm verloren. Heel bizar, dus zo ziet baarmoederslijmvlies eruit? Geen idee wat dat moet zijn. Maakt ook niet uit, tis gewoon niets.
Mijn manager is net even langsgeweest en een heel lief vriendinnetje heeft de middag vrijgenomen en komt langs. Daar ben ik wel heel erg blij mee.
"even slikken, en weer doorgaan"het zal voorbestemd zijn of zoiets..
ach nee he meis... godsamme zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:22 schreef NieTTus het volgende:
Het was heel mooi... maar ik heb geen hoop meer dat het ooit gaat lukken. Het lijkt wel niet gegunt.
Geheel tegen de verwachting in was er vanmorgen wederom helder bloed.
In een normale cyclus ga ik dood van de pijn en voel ik het aankomen. En nu, zonder iets toch helder bloed. En ook niet weinig.
Ik vertrouw er niet meer op. Hoe moet ik nu hoop hebben dat het ooit lukt? Het was deze keer zo perfect en alles wees erop? Mijn lichaam is gewoon KUT, geeft me verkeerde signalen, geeft me hoop. Om wat? Om niets...ik kan mijn man niet eens het allermooiste geven dat er bestaat en dat doet zo'n verdomde zeer![]()
Wel bedankt voor jullie tomeloze vertrouwen!Dat maakt het allemaal wel net even wat dragelijker...
NieTTus ik lees nu pas je postquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:02 schreef NieTTus het volgende:
"even slikken, en weer doorgaan"het zal voorbestemd zijn of zoiets..
Ik doe precies hetzelfde, leef gewoon door en plan volop. Word ik zwanger is dat alleen maar meegenomen.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik koop gewoon kleren, maak afspraken, koop kaartjes voor feesten, boek een vakantie, plan van alles. Als iets niet meer kan omdat ik zwanger ben, zeg ik het wel af. Dan gaan mijn mooie kleren maar zolang de kast in en heb ik maar wat geld uitgegeven aan kaartjes voor iets waar ik neit heenga. Want als ik neit zwanger ben, wil ik van die dingen kunnen genieten. Bovendien bestaat de kans dat ik nooit zwanger word, en dan heb ik deze tijd al die leuke dingen gemist voor niets...ik doe het niet meer!!
Tja mijn cyclus is niet de meest betrouwbarequote:
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten, hopelijk zijn er her en der toch ook lichtpuntjes te zien, ook al is dat niet gelijk een positieve zwangerschapstest.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:28 schreef Rottdog het volgende:
Dames wat zit er jammer genoeg veel verdriet in de laatste posten![]()
Wat goed dat je je dat (nu alweer) realiseert NieTTusquote:Op maandag 5 maart 2007 17:12 schreef NieTTus het volgende:
Gelukkig wel hoor Jellyrose.. Dit is verschrikkelijk, maar we overleven het wel weer. Ons leven is zo, zonder kindje, ook al mooi. Maar het zou zo'n mooie aanvulling zijn!
Denk een blaasontsteking dus veel drinken Tico en plasje wegbrengen.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wel een beetje kouwe pies. De hele tijd voelt alsof ik naar het toilet moet en steeds een paar druppels en brandend gevoel. Koudje gelopen denk ik.
Zo denk ik nu ook op het moment, maar soms komen die angsten wel opzetten. Ik denk dat dat wel normaal is. Maar goed, daarom zeg ik ook we moeten maar van het beste uitgaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:24 schreef Suzziieee het volgende:
Moeilijk Mariposa...
Ik denk dat ik meer spijt ga krijgen kinderloos door het leven te gaan dan met kind en dan een eventuele complicatie... maar het blijft lastig.
Erg is dat he? Terwijl je eigenlijk heel goed weet dat het bijna onmogelijk is. Maar ik ben altijd heel erg optijd. En vorige poging was de rustmaand ook gewoon 28 dagen. Nu zit ik op 30 dagen. pfff. Stom hoofd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:58 schreef miss_sly het volgende:
Ticootje, wat kan ik me dat voorstellen!! Ik denk het ook iedere keer, terwijl mijn cyclus een dag of 50-60 is, toch stiekem na een week of 5-6: misschien is mijn cyclus deze keer niet lang, maar ben ik gewoon zwanger...vervelend dat we ons hoofd zo slecht in de hand hebben, he?
Spannend, BE!! We gaan voor je duimenquote:
dank jequote:Jose, ontzettende bikkel! Wat ik weet is dat de meesten die behandeling als pijnlijk en zeer naar ervaren. Het is ook allemaal niet niks! Wel fijn dat er niets "tastbaars" is gevonden. Ik hoop dat ze met een simpel klein beetje hulp, jullie snel zwanger kunnen krijgen! Laat je lekker verwennen lieverd!
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:57 schreef miss_sly het volgende:
Webkim, wat is er uiteindelijk besloten? Afbreken de poging?
Ja.
Hoop dat het een beetje gaat met je
Nee. Maar dat komt wel weer goed.
Aan de overkant van de straat ligt een parkje en daar hebben we even gewandeld. Op een toren in dat parkje zat een heuse, echte, levende ooievaar
Ik heb haar eventjes gedag gezegd en verteld dat we daar binnenkort in de buurt komen wonen, dus dat ze dan niet heel ver hoeft te vliegen: ze kan het babietje gewoon op ons dakterras neerleggen, dan vinden wi j het wel![]()
Ik hoop voor je dat -ie dat onthoudt. Wijs -em ook even de weg naar mij als je -em weer ziet!
Heh bah, dat is inderdaad balenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
Takke lichaam en takke hormonen op CD 10 is er nog geen significant eitje enigzins gegroeit dus mag ik donderdag weer komen voor een echo maar ik kan nu al voorspellen wat dan het resultaat weer is, niks nada noppes!
Ik baal onwijs.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oh btw... gisteren op een verjaardag, zo fijn, de man van de moeder een van mijn beste vrienden:
'Goh, ben je zwanger?'
Ik: 'Nee hoor, ik ben gewoon dik.'
Oh! Wat onbehoorlijk eigenlijk, van die dame, om zoiets zomaar te vragen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oh btw... gisteren op een verjaardag, zo fijn, de man van de moeder een van mijn beste vrienden:
'Goh, ben je zwanger?'
Wij zijn 10 januari voor het eerst naar de gyn geweest en moeten dus 4 april weer terug. Dat is een kleine 3 maanden... of in mijn geval 2 cyclussen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:57 schreef miss_sly het volgende:
Jose, zo'n baarmoederfoto heb ik ook altijd van gehoord dat het heel pijnlijk is! Je bent echt een bikkel! Hoe lang heeft er nu bij jullie gezeten tussen het moment van de eerste afspraak en die afspraak op 4 april waar alle orienterende onderzoeken klaar zijn en je hopelijk verder kunt? Dat gevoel bij de temperatuurcurve heb ik ook, maar ik stop nog steeds iedere ochtend braaf dat ding om 7 uur er in. Hopelijk na 21 maart niet meer, weer ongestoord uitslapen in het weekend
Ik heb het volgens mij gewoon gemist hoor Josequote:Op maandag 12 maart 2007 19:39 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Wij zijn 10 januari voor het eerst naar de gyn geweest en moeten dus 4 april weer terug. Dat is een kleine 3 maanden... of in mijn geval 2 cyclussen.
Ik heb er ook wel heel veel zin in, om eindelijk eens te stoppen met die thermometer 's morgens. Gisteravond voor we gingen slapen, zei'hoe lang moet je daar nu nog mee door?'. Tja, het is ook voor hem niet echt fijn dat elke keer in het weekend de wekker afgaat, omdat het dan weer tijd is om te temperaturen. Ik ben al vanaf augustus (!!) bezig, omdat ik toen vóór wilde zijn dat de gyn me dat nog zou laten doen. Uiteindelijk kon hij niets met mijn lijsten van die maanden, dus moest het alsnog.
Ik ben alleen wel een beetje 'bang' dat ik na deze cyclus toch wéér moet gaan temperaturen, omdat ik dan bijv. aan de Clomid'/ hormonen moet (ik loop even op de zaken vooruit). Ik weet helemaal niet of dat wel zo is, maar toch...![]()
Ik moet juist nog wèl temperaturen. Ik was uit mezelf gestart met temperaturen, omdat ik hoopte dat ik die tijd dan 'gewonnen zou hebben' op het moment dat ik bij de gyn terecht zou komen. Maar omdat er niks uit mijn templijsten te halen viel, moest ik dus alsnog 2 cyclussen temperaturen (met daarbij een aantal andere onderzoeken).quote:Op maandag 12 maart 2007 19:51 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij gewoon gemist hoor Josemaar waarom hoef je nu niet meer te temperaturen en waarom zo'n lange tijd tussen die afspraken in?
Goede reactie BEquote:Op maandag 12 maart 2007 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
'Goh, ben je zwanger?'
ik slaap ook altijd gewoon verder... alleen ik kijk wel even 's morgens wat de temp is. Dan onthoud ik het gewoon en ga weer verder slapen. Maar ik had niet eens gedacht aan die geheugenstand... wel handig idd. Ik heb trouwens wel vaak dat ik 's morgens toch uit bed moet om te plassen, maar ik schrijf het dan niet op... dat doe ik pas als ik echt opsta.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef E.T. het volgende:
Met dank aan de geheugenstand op de meeste digitale thermometers deed ik dat temperaturen in de weekenden al slapend![]()
Wekker, thermometer erin, bij het piepje uizetten en verder slapen![]()
Als ik dan echt wakker was, keek ik wat de temperatuur was en noteerde die. Dan werd ik tenminste niet zo heel erg wakker 's morgens vroeg.
Misschien een ideetje..
Het moet ook idd niet, ik moet ook niet van iemand tempen, dat doe ik voor mezelf. Maar ik vind dit net even wat duidelijker zeg maar. En omdat ik het op deze manier gewend ben vond ik het vreemd staan met maar 1 cijfer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:06 schreef Jose81 het volgende:
BE, moet jij een thermometer hebben met 2 cijfers achter de komma? Ik mag het gewoon met één doen. De lijst die ik in vul werkt zelfs maar met 1 getal achter de komma. Het verschil moet 'm toch in tienden zitten, niet in honderdsten... (toch?).![]()
Ik slik ook 50 mg Clomid. Heb er gelukkig, net als jij, weinig last van.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zit je nu dan aan het begin van je nieuwe cyclus en over een dag of wat aan de Clomid?
Welke dosis heb jij eigenlijk? Ik heb 50 mg maar ik had er vrij weinig last van, eerder van de Provera (menstruatie opwekken).
De gyn kijkt morgen, dan is het dag 10. En dan zegt zij welke dag ik moet beginnen met piesen. En dan tot het lachebekkie en dan moet ik weer bellen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ticoo (was naar jou vergeten te vragen,![]()
) die ovulatie testen ,zijn dat dan degene die je de hele cyclus moet gebruiken? Dus om de zoveel dagen er over heen piesen of kan je die gewoon gebruiken wanneer je vermoedt een eisprong te hebben?
Wij hebben priscil dr bruidskleding bij de H&M gehaald. Even goed zoeken..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben geen P&Cmaar zal binnenkort eens kijken waar wel in de buurt... en anders wordt het de Espritwinkel ofzo.
We vinden het ook erg spannend en hebben er ook heel veel zin in.
Okay dankjewel! Komt wel goed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij hebben priscil dr bruidskleding bij de H&M gehaald. Even goed zoeken..
edit, en volgende keer doe ik mijn reactie in 1 post..![]()
Beetje meer bruin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:19 schreef Marie79 het volgende:
BE hoest nu?
Op zich fijn te horen dat het uit zichzelf gekomen is!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:49 schreef Tally het volgende:
In de vorige cyclus op CD1 en CD21 bloed geprikt.. Vorige week naar het ziekenhuis geweest om potje van het mannetje weg te brengen.. Nieuwe afspraak in het ziekenhuis staat op 27 maart..
Lichtpuntje is dat ik zondag uit mezelfeen beetje ongesteld ben geworden na een cyclus van 49 dagen.. En vandaag is het in alle hevigheid uitgebroken en ik voel me op zn zachtst gezegd klote.. Moest net maar even wat lapjes bijhalen hier op het industrieterrein
Ja is de eerste test.. Ik hoop dat deze gewoon goed is en hij niet meer hoeftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op zich fijn te horen dat het uit zichzelf gekomen is!Maar ja, menstruatie is nooit leuk.
Is het de eerste test van je man?
*verder leest...
*klaar is...
Dikkevoor iedereen. Ben even en soort van leeg hier.
Moe gewoon ook enzo.
Tally, ik hoop heel erg voor je dat het zaad van je man goed is!!!! Spannend hoor! Tja, en die onderzoeken...ik stond er ook niet om te springen, maar aan de andere kant was ik gewoon erg blij dat er nu dan tenminste wat ging gebeuren!! En dat is zoveel beter dan het verder 'aanmodderen'...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja is de eerste test.. Ik hoop dat deze gewoon goed is en hij niet meer hoeft
Ik hoop eigenlijk gewoon een doos met medicijnen te krijgen de 27ste om die jumping eggs op gang te krijgen
Mja.. Dat zal er wel niet inzitten.. Ik zal nog wel wat onderzoeken krijgen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou denken van wel, het gaat toch om wat er vanbinnen nog zit en leeft.
Dus zolang jij niet je douchekop helemaal ehm... nou ja...
Hihihiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:04 schreef miss_sly het volgende:
Euhm...vraagje: woensdag heb ik een afspraak bij de gyn en dan is ook de samenlevingstest. Morgenavond moeten we dus aan de slag. Normaal douche ik me altijd 's ochtends; dat kan toch wel gewoon voor die samenlevingstest?
Je lacht me uitquote:
Moet je even je verzekering bellen, vaak heb je toestemming nodig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:41 schreef marjit het volgende:
hallo ik begin binnenkort met puregon ik vroeg me af of jullie weten welke verzekering dit volldig of bijna vergoed???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |