NieTTus ik lees nu pas je postquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:02 schreef NieTTus het volgende:
"even slikken, en weer doorgaan"het zal voorbestemd zijn of zoiets..
Ik doe precies hetzelfde, leef gewoon door en plan volop. Word ik zwanger is dat alleen maar meegenomen.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik koop gewoon kleren, maak afspraken, koop kaartjes voor feesten, boek een vakantie, plan van alles. Als iets niet meer kan omdat ik zwanger ben, zeg ik het wel af. Dan gaan mijn mooie kleren maar zolang de kast in en heb ik maar wat geld uitgegeven aan kaartjes voor iets waar ik neit heenga. Want als ik neit zwanger ben, wil ik van die dingen kunnen genieten. Bovendien bestaat de kans dat ik nooit zwanger word, en dan heb ik deze tijd al die leuke dingen gemist voor niets...ik doe het niet meer!!
Tja mijn cyclus is niet de meest betrouwbarequote:
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten, hopelijk zijn er her en der toch ook lichtpuntjes te zien, ook al is dat niet gelijk een positieve zwangerschapstest.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:28 schreef Rottdog het volgende:
Dames wat zit er jammer genoeg veel verdriet in de laatste posten![]()
Wat goed dat je je dat (nu alweer) realiseert NieTTusquote:Op maandag 5 maart 2007 17:12 schreef NieTTus het volgende:
Gelukkig wel hoor Jellyrose.. Dit is verschrikkelijk, maar we overleven het wel weer. Ons leven is zo, zonder kindje, ook al mooi. Maar het zou zo'n mooie aanvulling zijn!
Denk een blaasontsteking dus veel drinken Tico en plasje wegbrengen.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wel een beetje kouwe pies. De hele tijd voelt alsof ik naar het toilet moet en steeds een paar druppels en brandend gevoel. Koudje gelopen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |