abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:51:57 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46818630
Ik ben echt stikzenuwachtig! Het is je zo gegund!
pi_46819265
Manlief begon net over een grote, écht grote auto.. Ik zeg hallo, hoeveel kids denk je dat we gaan krijgen?
Ik wil er 12 zei ie we laten beide rietjes in 1 keer terugzetten

Echt mannen eerst willen ze niet, of "ooit" en dan wil ie er 12

Ik vond het goed, maar dan gaat hij er 10 dragen EN uitpersen
Dat vond ie dan weer minder

Vind het lief dat je dat zegt! Ik vind het echt doodeng! Wat nou als ik zwanger ben?
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_46822593
Ik kan al 2 dagen niet poepen (maar ik wil zo graaaaaag) en heb een metaallucht in mijn neus
En de krampen zijn in zijn geheel weer weg....

Ik weet het ook niet meer hoor!!!
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:47:32 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46823431
Dat van dat poepen klinkt hoopvol dat van die metaallucht zegt me niks eigenlijk. Is dat ook iets?
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:47:52 #55
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46823449
De duimen gaan hier gewoon draaien, we hopen natuurlijk op een mooie plakkert
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:47:00 #56
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46826270
NieTTus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:49:35 #57
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46826376
NieTTuske, ik hoop het zo!!! Ik blijf duimen hoor. Het klinkt zo hoopvol meisje! (En je lief, hihi!!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46826945
Oeh NieTTus, echt spannend!
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:01:47 #59
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46826949
* _Bar_ heeft kaarsje zoals altijd branden, maar doet er dit keer een gedachtenis voor Niettus bij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:02:58 #60
103793 kozakken
Living the life
pi_46826999
Kozakken duimt ook hier heel hard!
  Moderator donderdag 1 maart 2007 @ 23:11:51 #61
5428 crew  miss_sly
pi_46827466
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef NieTTus het volgende:

Vind het lief dat je dat zegt! Ik vind het echt doodeng! Wat nou als ik zwanger ben?

Als je zwanger bent, ga je gewoon lekker 9 maanden zwanger lopen zijn, en dan zet je een heel mooi lief klein wellusje op de wereld en ben je mama
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_46828526
Oh NieTTus, wat klinkt het toch hoopvol allemaal!! Ik vind het zo vreselijk spannend voor je!! Ik wilde eigenlijk naar bed gaan, maar MOEST gewoon even kijken hoe het er me je voorstaat...! Sterkte/succes met nog verder afwachten...!! SPANNEND JOH!!!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_46835330
Het was heel mooi... maar ik heb geen hoop meer dat het ooit gaat lukken. Het lijkt wel niet gegunt.

Geheel tegen de verwachting in was er vanmorgen wederom helder bloed.
In een normale cyclus ga ik dood van de pijn en voel ik het aankomen. En nu, zonder iets toch helder bloed. En ook niet weinig.

Ik vertrouw er niet meer op. Hoe moet ik nu hoop hebben dat het ooit lukt? Het was deze keer zo perfect en alles wees erop? Mijn lichaam is gewoon KUT, geeft me verkeerde signalen, geeft me hoop. Om wat? Om niets...ik kan mijn man niet eens het allermooiste geven dat er bestaat en dat doet zo'n verdomde zeer

Wel bedankt voor jullie tomeloze vertrouwen! Dat maakt het allemaal wel net even wat dragelijker...

† In Memoriam † vrijdag 2 maart 2007 @ 07:34:22 #64
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 2 maart 2007 @ 07:44:44 #65
3744 Kleintje
op en top!
pi_46835436

Het is oneerlijk. Vreselijk oneerlijk.
Sterkte NieTTus!
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 07:47:33 #66
5428 crew  miss_sly
pi_46835452
Niettus
Ik weet niet wat te zeggen, zou zo graag de woorden hebben waardoor je je beter voelt of de glazen bol die laat zien dat het voor jou, voor iedereen hier, echt goedkomt.

Sterkte meid
pi_46835639
Jullie zijn wederom lief!

Mijn manager is zo over de rooie, dat ze zo even langskomt met een bakkie "troost".... de schat...
Ik ga nu echt niet werken. Vorige keer wel, maar mijn hart is nu even te gebroken. Ik had me zoo voorgenomen me deze keer niet voor de gek te laten houden door mijn lichaam, ik zou wel beter weten deze keer. Maarja als het dan anders voelt als de keer ervoor ga je er weer net zo hard in mee...

Pfff
pi_46835678
Ach NieTTus wat een ongelovelijk K.U.T. nieuws. Alles wees de kant van zwangerschap op. Het is jullie gegunt en dan weer lukt het niet.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 08:21:30 #69
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46835719
Lieve NieTTus. Ik heb geen woorden om je te troosten. Ik kan alleen met je meeleven. Je woorden...
k kan mijn man niet eens het allermooiste geven dat er bestaat en dat doet zo'n verdomde zeer... Dat raakt me zo. NieTTus, wil je alsjeblieft niet zo denken. Jullie gaan er samen voor. Het is niet jouw probleem, hij steunt je, vast onvoorwaardelijk. Ik huil even met je mee, want na zoveel hoop voelt dit echt knetterhard.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 08:26:47 #70
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46835764
NieTTus, wat een teleurstelling...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 2 maart 2007 @ 08:33:53 #71
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46835845
Ow NieTTus wat een grote teleurstelling zeg . Dit "bewijst" wel weer dat een vrouwelijk lichaam niet te vertrouwen is Hele dikke knuffel van mij en sterkte met het verwerken van deze teleurstelling.
Make love, not war ☮
  vrijdag 2 maart 2007 @ 08:58:23 #72
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_46836205
Och NieTTus!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:06:30 #73
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46836376
niettus wat een grote telleurstelling
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46836476
niettus wat ontzettend jammer. sterkte voor jullie beiden.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:26:56 #75
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46836770
och NieTTus

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:48:37 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46837214
NieTTus Lieve K.
Ik weet echt even niet wat te zeggen...

vrijdag 2 maart 2007 @ 10:02:43 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46837519
Hoe is het eigenlijk met Chesna en Ticootje? Die heb ik volgens mij al een hele tijd niet meer gezien.
pi_46837520
Lishe, ik weet het. Rationeel weet ik het maar gevoel zegt anders..

Ben net een vrij groot stolsel van 2 bij 1 cm verloren. Heel bizar, dus zo ziet baarmoederslijmvlies eruit? Geen idee wat dat moet zijn. Maakt ook niet uit, tis gewoon niets.

Mijn manager is net even langsgeweest en een heel lief vriendinnetje heeft de middag vrijgenomen en komt langs. Daar ben ik wel heel erg blij mee.

"even slikken, en weer doorgaan" het zal voorbestemd zijn of zoiets..
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 10:03:46 #79
5428 crew  miss_sly
pi_46837551
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Chesna en Ticootje? Die heb ik volgens mij al een hele tijd niet meer gezien.
chesna weet ik niet, maar is Ticootje niet op vakantie? Of had ze al weer terug moetten zijn? Ik dacht het ook, maar ik dacht dat ze nog op vakantie is...
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 10:04:51 #80
5428 crew  miss_sly
pi_46837571
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 10:02 schreef NieTTus het volgende:
Lishe, ik weet het. Rationeel weet ik het maar gevoel zegt anders..

Ben net een vrij groot stolsel van 2 bij 1 cm verloren. Heel bizar, dus zo ziet baarmoederslijmvlies eruit? Geen idee wat dat moet zijn. Maakt ook niet uit, tis gewoon niets.

Mijn manager is net even langsgeweest en een heel lief vriendinnetje heeft de middag vrijgenomen en komt langs. Daar ben ik wel heel erg blij mee.

"even slikken, en weer doorgaan" het zal voorbestemd zijn of zoiets..
Je mag best even heel verdrietig zijn hoor. Doorgaan komt wel weer, maar de teleurstelling verwerken is ook niet niks
Fijn dat je zo'n lief vriendinnetje hebt! Beetje extra steun kun je wel gebruiken!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:12:34 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46837763
Wat ontzettend rot dat het het nu weer niet zo is, NieTTus. Ik vind het heel verdrietig voor jullie. Sterkte de komende tijd met dit weer.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_46837844
Chesna is hier

Er is een fout gemaakt bij mijn verzekering en nu zit ik nog te wachten op een goedkeuring voor mijn medicijnen duur al drie maanden nu bij elkaar

Ben intussen lekker ongi dus aan de telefoon ben ik voor mensen niet echt de vriendelijkste.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:30:41 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46838231
Oh ja, sorry, dat was ik even vergeten Chesna. En dan een menstruatie erbij helpt dan ook niet idd.

Mijn persona zei vanmorgen dat ik ovuleerde dus blijkbaar werkt er toch wel iets af en toe van binnen.
pi_46838668
BE, fijn! een staande ovatie voor je ovulatie!

chesna wat ellendig dat je zo lang moet wachten. echt stom.
pi_46839067
BE, dit moet hem zijn! Ik ga heel hard voor je duimen!
Geluk is hier niet meer nodig de komende 2 cyclussen, dus ik straal alles jouw kant op!!!
pi_46839158
moet je 2 cyclussen overslaan voor je weer verder kunt niettus?
pi_46839184
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 07:22 schreef NieTTus het volgende:
Het was heel mooi... maar ik heb geen hoop meer dat het ooit gaat lukken. Het lijkt wel niet gegunt.

Geheel tegen de verwachting in was er vanmorgen wederom helder bloed.
In een normale cyclus ga ik dood van de pijn en voel ik het aankomen. En nu, zonder iets toch helder bloed. En ook niet weinig.

Ik vertrouw er niet meer op. Hoe moet ik nu hoop hebben dat het ooit lukt? Het was deze keer zo perfect en alles wees erop? Mijn lichaam is gewoon KUT, geeft me verkeerde signalen, geeft me hoop. Om wat? Om niets...ik kan mijn man niet eens het allermooiste geven dat er bestaat en dat doet zo'n verdomde zeer

Wel bedankt voor jullie tomeloze vertrouwen! Dat maakt het allemaal wel net even wat dragelijker...

ach nee he meis... godsamme zeg
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_46839570
Sowieso is bij ons de afspraak 1 rust cyclus. En dat vind ik ook fijn. Je wilt eigenlijk gelijk door, maar dat is gewoon niet slim. Je lichaam heeft een opdonder gehad. Hormonen, punctie e.d.
Ben wel blij dat het bloeden nu doorzet. Vorige keer was dat 1 dag en 8 weken later pas de volgende keer. Hopelijk zit het deze keer direct op de rit.

Dus nu de bloeding, en dan de volgende menstruatie weer en dan eventueel beginnen..

Voor mezelf is het ook goed. Even die rust. Even weer hoop gaan creeeren, moed gaan verzamelen. Dat komt vast goed, is de vorige keer ook gekomen. Op dit moment is die hoop er alleen even niet. Maar dat zal normaal zijn.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 12:05:57 #89
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46841053
Och Niettus, wat ontzettend jammer en klote zeg - na zoveel hoop lijkt me dit een enorme teleurstelling voor je, heel veel sterkte meid en doe het rustig aan
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46842063
Het leek er echt op he, NieTTus? Wat een ontzettende tegenvaller! Kan me voorstellen dat je baalt van je lijf. Veel sterkte.
pi_46842171
O, en nu lees ik over de eisprong bij BE. Zet 'm op BE en Stinkie!!

Ik las trouwens ook dat kim zich in het topic heeft aangemeld. Niet onaardig bedoeld, maar ik hoop dat je snel weer weg bent, met kind!

Voor iedereen die ik niet heb genoemd: veel sterkte en succes!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:15:17 #92
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_46845466
Wat KL*TE NieTTus!! Ik weet niet wat ik moet zeggen.. het leek er inderdaad echt op... het leek zo hoopvol... je leek zo zwanger... heel veel sterkte voor jullie allebei, het zal niet meevallen om de moed weer bij elkaar te schrapen... toch hoop ik dat jullie dat gaat lukken...

Hier heb ik net een telefoontje gehad van mijn broer en zijn nieuwe vriendin. Ze zijn nu 8 weken samen, gaan binnen een jaar trouwen.. en ze hadden weer een nieuwtje: ze is zwanger. Ik was niet eens verbaasd en feliciteerde mijn broer. Toen ik háár aan de telefoon kreeg, drong het pas echt tot me door... en ik hield het niet binnen. Een brok in m'n keel en een lange stilte aan de telefoon. Ze vroeg 'ben je er nog', en het enige geluid dat ze hoorde was een snik.

We hebben toen samen gehuild aan de telefoon. Ze vond het zo rot om het me te vertellen, mijn broer ook. Wij zijn al ruim een jaar bezig, zij heeft net haar spiraaltje laten verwijderen.. en hup... raak!

Nu begin ik weer bijna te huilen...slik... Ik zei haar 'ik vind het hartstikke leuk voor jullie'. Ze zei 'ja, maar het is ook zo oneerlijk tegenover jullie'. Toevallig heb ik haar afgelopen zondag verteld over onze nog onvervulde kinderwens... voor haar dus extra moeilijk om het ons te vertellen.

Na het gesprek heb ik daarentegen het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken voor de baarmoederfoto, want ik ben weer 'ongesteld'. Wat ik me afvraag. Ik heb nu dus weer veel slijmerige bloederige afscheiding. Niet dun, helder rood bloed zeg maar. Kan ik dan die foto wel laten maken? Of moet je dan een echte 'zware' en 'normaal bloedende' menstruatie hebben gehad?
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_46845765
ach jose

heel veel sterkte/succes met alles
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:19:46 #94
103793 kozakken
Living the life
pi_46850243
Oh Niettus... Sterke

En Jose, wat liggen vreugde en verdriet dan maar zo'n klein telefoontje uit elkaar he

En BE, dat klinkt idd hoopvol
pi_46851196
BE dat betekent KVK-en vandaag!! We gaan heel hard duimen met zijn allen, iemand moet toch dit topic een 2e streepje piesen.

Jose81 soms kan 1 simpel telefoontje zoveel los maken. Maar ook jullie kinderwens zal hopelijk wel vervult worden. En dan kan jij heel blij je broertje en schoonzus opbellen met goed nieuws.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:04:03 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46851894
Jose... Tjee zeg, kan me voorstellen dat dat hartstikke confronterend is zeg.

Idd moeten we het er vanavond maar eens van nemen hier. Die om de dag laat ik nu maar even voor wat het is. Als die persona gelijk heeft kan dat geen kwaad.
pi_46860283
In de bijsluiter van Provera (hormonen om de menstruatie mee op te wekken) stond dat je tijdens de kuur bloed kon verliezen. Het begon woensdag met een beetje bloed, inmiddels is het wat meer en mijn buikpijn die ik normaliter heb met menstruatie is er ook. Dus ik dacht laat ik maar even de gyneacologe bellen en vragen wat ik hier nou mee aan moet. Nou zat ik al op dag 9 van de kuur en het liefst had ze dat ik 12 dagen provera slikte maar ik mocht ook 10 dagen. Nu mag ik morgen dus de laatste pil van deze kuur in nemen en ik moet die dag ook rekenen als CD (cyclus dag) 1 waardoor ik dus dinsdag moet beginnen met de Clomid en dat moet ik dan weer slikken tot zaterdag 10 maart.

BE, wijntje erbij, kaarsjes aan, sexy niemandalletje uit de kast en dan in de deuropening of trapgat fliterig fluiten naar Stinkie. Als daar geen kleine van komen!!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:26:40 #98
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_46860483
Gatver....wat een slecht nieuws hier allemaal weer!!

Niettus..heel veel sterkte! Wat een klotezooi....

Jose kop op!! Jouw tijd komt ook nog wel. Al begrijp ik dat je nu heel verdrietig bent...

BE... klus ze

Ik ga vannacht lekker een weekje op vakantie...nou ja lekker... zullen een hoop tranen bij komen want het word een soort van enerlaatste redmiddel om onze relatie te redden... ziet het niet meer zo zitten
Nou ja....we merken wel wat er komen gaant..
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:29:57 #99
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46860604
Faja wel prettig dat het nu losgekomen is of niet? Sterkte en succes met de Clomid.

Ach Suzziieee toch... het gaat dus nog steeds niet goed. Heel veel sterkte de komende week en hopelijk komen jullie gelukkig(er) terug van vakantie. Dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:30:46 #100
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_46860639
Kan iemand ook de OP aanpassen....dat ik in een rustperiode zit ofzo?opgeven doe ik het nog niet...maar voorlopig staat het project kinderen ff in de vriezer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')