Moet je even je verzekering bellen, vaak heb je toestemming nodig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:41 schreef marjit het volgende:
hallo ik begin binnenkort met puregon ik vroeg me af of jullie weten welke verzekering dit volldig of bijna vergoed???
Ook niet voor mij hoor, dat wachten dan. Ik ben echt heel benieuwd of je die maandag erop kunt testen. Zou wel een mooi begin van de maand zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Miss Sly wachten is niet een van mijn makkelijkste eigenschappen, ik heb bepaald niet vooraan gestaan toen ze geduld uitdeelde. Maar aanstaande vrijdag is dag 28 van mijn cyclus. Als ik de maandag erop (en nog steeds geduld heb) nog steeds niet bloed ga ik denk ik er maar een test aan wagen.
Spannend Annemiek, heeft die kliniek betere of nieuwere behandelingen? Dat is in België toch? Brabant dus. Moeten jullie dat dan zelf betalen? Het is toch wel een hele bulk geld die je moet hebben om al die behandelingen te kunnen bekostigen, oneerlijk ookquote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef Annemiek78 het volgende:
Alweer een nieuw deel, heel veel succes iedereen (Waar je op dit moment ook staat in de behandeling)
Wij willen ons misschien toch nog weer verder laten behandelen in de behandelkliniek van St. Geertgen in de Mortel. Erg benieuwd. Zal binnenkort eens bellen voor wat meer informatie etc.. ook al heb ik op hun website al wel eea terug kunnen vinden.
quote:PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Inmiddels 6 rondjes met Clomid gehad, en nu besloten om even wat rustmaandjes te hebben. Inmiddels ogenschijnlijk een normale cyclus. NOD 10 april 2007. Eind mei trouwen en daarna weer een keer naar de gyn
In deze kliniek worden ook gewoon alle behandelingen vergoed (En we hebben nog 1 poging te gaan)quote:Op zondag 25 maart 2007 12:20 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Spannend Annemiek, heeft die kliniek betere of nieuwere behandelingen? Dat is in België toch? Brabant dus. Moeten jullie dat dan zelf betalen? Het is toch wel een hele bulk geld die je moet hebben om al die behandelingen te kunnen bekostigen, oneerlijk ook
Die link stond er net nog niet![]()
Ik ben destijds nog in Veghel behandeld door zowel Dr. Ruis als Dr. Wisman en Wisman is echt een ongelofelijk fijne kerel! Mijn zusje (2 kindjes met IUI en spermadonor) en mijn beste vriendinnetje (zoontje met IUI) zijn ook daar geweest. Het is dat ik in Amsterdam woon, anders ging ik daar ook zeker weer heen!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
In deze kliniek worden ook gewoon alle behandelingen vergoed (En we hebben nog 1 poging te gaan)
Het voordeel is dat het veel dichter bij is voor ons EN dat ze een database hebben met vrouwen die eicellen willen doneren.
Rustig aan heb ik niet echt gedaan...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ticootje spannend hoor, heel veel succes vanmiddag en rustig aan doen. Hopelijk is het deze keer raak voor jullie.
Wat betreft OP, die kan aangepast worden:
[..]
Spannend Annemiek! Hopelijk kunnen jullie daar terecht! Succes!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef Annemiek78 het volgende:
Alweer een nieuw deel, heel veel succes iedereen (Waar je op dit moment ook staat in de behandeling)
Wij willen ons misschien toch nog weer verder laten behandelen in de behandelkliniek van St. Geertgen in de Mortel. Erg benieuwd. Zal binnenkort eens bellen voor wat meer informatie etc.. ook al heb ik op hun website al wel eea terug kunnen vinden.
Miss Sly, wat goed dat je geen last hebt van bijwerkingen! Dat scheelt inderdaad...!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik slik nu al 6 dagen Duphaston en heb geen enkele last van bijwerkingen
Ik zag er best tegenop om weer hormonen te moeten gebruiken, maar zo is het helemaal niet erg!
Jose, hoe is het met je keel?
Nee, is inderdaad lastig. Vanmiddag naar de bedrijfsarts en morgen weer logopedie. Ik ben benieuwd...quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Jose, met een piepstemmetje voor de klas staan lijkt me niet optimaal...hoop dat je stem nog een heel stuk beter wordt, en je hebt ook nog bijna een week darvoor! Komt vast wel goed
Ik zit te wachten op buikpijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nog steeds geen rode vlag hier, en ik ga wel om het uur naar de wc om te checken. Voel me net een kip zonder kop.
Zover ik heb kunnen lezen in het boekje dat ik heb meegekregen is dat ik 80% kans heb om in het eerste jaar zwanger te worden..quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:23 schreef YPPY het volgende:
Nu zie ik je toch eens posten Tally.Gelukkig maar dat
turbozaad heeft, dat is altijd handig. Hoe zijn de kansen nu het 'alleen PCO' is, of kunnen ze daar niets van zeggen?
Spannend Faja-Lobi. Moeilijk om niet stiekem wat hoop te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |