abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46749103
Het vorige topic: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#28)
Welkom in het "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" - topic. Wanneer je net begint met "proberen" zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
Cryo\'s

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Annemiek78:
Rustpauze

Chesna:
Clomid is niet aangeslagen. 2 januari beginnen met Duphaston om een bloeding op te wekken. 5 dagen na begin bloeding naar ziekenhuis. En beginnen met spuiten van pregyl.

Diaan73:
PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden zwanger dan weer naar gyn. 14 november weer ongi geworden. 6 rondes Clomid inmiddels gehad. Besloten om even wat rustmaandjes te hebben. Inmiddels ogenschijnlijk een normale cyclus. NOD 5 maart 2007.

Faja-Lobi
Bezig voor nummer 2 sinds mei 2005.
3 maart ongesteld na kuur Provera, dinsdag 6 maart beginnen Clomid tot zaterdag 10 maart, 12 maart echo incl. coitus advies.

Jose81:
Eerste onderzoek gyn goed verlopen, geen verrassingen tevoorschijn gekomen. Volgende cyclus boed laten prikken en later nog een baarmoederfoto. Vervolg afspraak wordt op een later tijdstip gemaakt.

Marie79: \\\'Pauze\\\' bij de gyn tot december \\\'06. Ondertussen proberen af te vallen!

NieTTus:
Eileiders verwijderd in 2004, eerste ivf poging helaas mislukt. 2e poging bezig: 19 feb TOP emmy teruggeplaatst, 5 maart bloedtest.

Suzziieee
Rustperiode.

Ticootje:
Bezig in de MMM vanaf feb 2006. Vanaf juni 2006 IVF/ICSI traject.
1e ICSCI poging sept/okt 2006 mislukt
1e Cryo december 2006 mislukt
2e Cryo Januari 2007 mislukt
2e ICSI poging jan/feb 2007 mislukt
Nog 13 cryo\'s over van de 2e poging. Eerste dag van de menstruatie bellen naar het ziekenhuis, thuis testen voor een ovulatie. Cryo\'s worden 5 dagen na eisprong teruggeplaatst. Deze keer wel spuiten met pregnyl.

[ Bericht 3% gewijzigd door E.T. op 04-03-2007 11:21:17 ]
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_46749162
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:26 schreef NieTTus het volgende:
Niet doen!!! Hihi straks ben ik je nog een bon voor de nagelstylist schuldig

Op zich valt het mee qua spanning. De tijd kruipt alleen zooooo ontzettend, écht niet normaal! Zou meer spanning hebben denk ik als ik meer echte ongi kwaaltjes zou hebben...

Ik ga dan ook maar lekker naar bed (alhoewel lekker... VAGE dromen... Vannacht moest ik snotballen (ja sorry voor het smerige verhaal ) die groter waren dan mijn neusgat naar buiten werken hoe KOM je erop )

Dat is niet echt bevorderlijk voor je nachtrust (en dan samen met vent de slappelach, midden in de nacht om half 3.. Schat ben je wakker? Moet je horen!!! )
En de vraag net: schat heb je je VALIUMZUUR al genomen vandaag het moet niet erger worden!!!!
pi_46749292
Valiumzuur

Die houden we erin
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:35:03 #4
103793 kozakken
Living the life
pi_46749371
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:26 schreef NieTTus het volgende:
....VAGE dromen... Vannacht moest ik snotballen (ja sorry voor het smerige verhaal ) die groter waren dan mijn neusgat naar buiten werken hoe KOM je erop )
Mwoa
pi_46749441
Het maakt het allemaal wat dragelijker
(dan zou ik ook een stukje lekkerder slapen denk ik )

Hier nog steeds de slappe lach
pi_46749464
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef kozakken het volgende:

[..]

Mwoa
Verklaar je Mwoa
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:38:26 #7
103793 kozakken
Living the life
pi_46749566
Wat dacht je?
snotballen groter dan iets in je lijf en dan eruit werken
pi_46749614
Hihi, begint dat nu al

dinsdag 27 februari 2007 @ 21:41:06 #9
103793 kozakken
Living the life
pi_46749697
Laat ik het zo zeggen dat je onderbewuste volgens mij hopenlijk al meer weet dan jezelf -hard helpt hopen-
pi_46750056
Ik ben benieuwd! We gaan het zien!
En nu ga ik naar bed, op naar nieuwe nachtelijke avonturen (ben benieuwd waar ik morgen weer mee aan kom zetten )
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:47:47 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46750077
*mee hoopt...
  dinsdag 27 februari 2007 @ 22:13:39 #12
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46751460
NieTTus wat klinkt het toch allemaal goed. Ik duim en hoop met je mee dat het deze keer echt raak is.
Make love, not war ☮
pi_46754992
Haha, VALIUMZUUR... Zou ook echt een actie van mijn kunnen zijn. Die zei van de week een keer na de 'daad' 'moet je je ei nou nog krijgen? Nee? Nou, dan zijn ze (=zwemmertjes) goed voor de volgende ronde'. Gelukkig maar dat het echt een grapje was...

Wat maak je het vreselijk spannend, NieTTus! Ik heb ook zo het gevoel dat je die cryo's niet meer nodig hebt... en dat je nu dus gewoon lekker zwanger bent... Wat klinkt dat fijn, he?

Suzziee, ik heb de link van ons huis ff via MSN gestuurd...

Ze hebben vandaag opnieuw een tegenbod gedaan... en... VERKOCHT!!! Joehoe!! Nu alleen heel snel een ander huis zien te vinden... binnen een maand of 5 moeten we over zijn...!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:33:33 #14
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46761460
Jose81 van harte gefeliciteerd met de verkoop van jullie woning. En succes met het zoeken naar een nieuw huisje.

NIeTTus, wat goed van de cryos (zeg ik het goed??). Maar hopelijk kunnen die voorlopig nog een maand of 9 minimaal in de diepvriezer blijven.

Pffft ik heb hier een 2 1/2 jarige in huis die mijn kop gek zeurt om een broertje, als of ik die zo uit mijn mouw kan schudden.
pi_46761805
NieTTus, heb je nog vaag gedroomd vannacht?

Jose, fijn dat jullie huis is verkocht! Succes met het zoeken naar een nieuw huis

Faja, wat lastig! Leg zo'n kleintje maar eens uit dat dat iets moeilijker in elkaar zit!
Als dat toch eens zou kunnen, uit de mouw schudden, was dit hele topic overbodig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 28 februari 2007 @ 08:42:46 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46762197
NieTTus, weer een paar uur voorbij! Nog rare dromen gehad idd?

Jose, gefeliciteerd!
pi_46762825
NieTTus, wat een goed nieuws van die crypto's

En hopelijk nog steeds geen krampen enzo?

Wanneer mag je nou eigenlijk testen?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_46763097
NieTTus, wat een supernieuws. En dan is er daarnaast weer een nacht voorbij. Hopelijk een nacht met daarin geen rare krampen etc.
Dan kunnen die cryo's hopelijk gewoon voorlopig in de vriezer blijven liggen.

Faja, wat lastig. Alsof dat echt vragen zijn waar je het op dit moment makkelijk mee hebt. Maar leg dat zo'n kleintje maar eens uit...
pi_46764338
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 08:10 schreef miss_sly het volgende:
Als dat toch eens zou kunnen, uit de mouw schudden, was dit hele topic overbodig.

Faja

Gefeliciteerd met de verkoop Jose

Nog een paar daagjes onzekerheid Niettus, echt spannend!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46765259
Progje, CRYPTO's????? Hihihi! Mutsie!

Vannacht wonderwel een heerlijke nacht gemaakt, kan me niet herinneren dat ik iets naar buiten heb geperst!!!! Haha
Vanmorgen wel een licht krampje, maar tis weer weg

Je gaat er bijna wat van denken hè? Nog een paar dagen volhouden meiden (moet ik jullie nou toespreken?? hihi)
pi_46765586
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef NieTTus het volgende:
Progje, CRYPTO's????? Hihihi! Mutsie!

Vannacht wonderwel een heerlijke nacht gemaakt, kan me niet herinneren dat ik iets naar buiten heb geperst!!!! Haha
Vanmorgen wel een licht krampje, maar tis weer weg

Je gaat er bijna wat van denken hè? Nog een paar dagen volhouden meiden (moet ik jullie nou toespreken?? hihi)
oeps

Al die termen, ik begrijp er de hele tijd amper wat van...

pffffff spannend hoor..
pi_46765608
Dames, jullie natuurlijk allemaal hartstikke veel succes met alles..

Ik reageer meestal alleen op NieTTus omdat ze een vriendin van me is

Ik "durf" niet zo goed op de rest te reageren omdat ik me gewoon helemaal niks kan voorstellen van alles waar jullie doorheen moeten gaan..

in iedergeval een dikke knuffel van mij en ik hoop dat jullie hier allemaal heel erg snel met goed nieuws gaan komen
pi_46769555
NieTTus, wat goed die extra cryo's!!

Jose, gefeliciteerd met de verkoop van het huis!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46769748
goed he!!

Jongens, ik word knettergek van die kruipende tijd. Ik doe gewoon de dingen die ik normaal doe, maar het is pas WOENSDAG!!!!!! En die is nog niet eens voorbij

Wie oh wie wil de klok even 3 dagen vooruit zetten?

Jose, door mijn gemiep heb ik helemaal gemist dat je huis is verkocht!! Gefeli!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')