Jij gaat er nu wel klakkeloos van uit dat het gaat over iemand die zwanger is.quote:Op maandag 23 april 2007 17:28 schreef Sebasser het volgende:
Kan je water drinken als je zwanger bent?
Dan zou dat kind momenteel in het ziekenhuis liggen, vanwege een medisch wonder ofzo..quote:Op maandag 23 april 2007 17:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij gaat er nu wel klakkeloos van uit dat het gaat over iemand die zwanger is.
Misschien is het kind wel 7,5 maanden oud en dik en rond.
quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef desiredbard het volgende:
Nee .... ik bedoel massages en zo
Aroma therapie etc etc
Oooooooooooh... Zeg dat dan!quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef desiredbard het volgende:
Nee .... ik bedoel massages en zo
Aroma therapie etc etc
Sorry?quote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef desiredbard het volgende:
Zeg dit is OUD niet ONZ :
ik bedoel massages en zo
Aroma therapie etc etc
En dan ook nog de vraag of je naar een willekeurige Spa in Nederland wil gaan, of naar de Spa in Spa.quote:Op maandag 23 april 2007 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oooooooooooh... Zeg dat dan!
Kijk eens op google. De meningen zijn verdeeld en er is niet een eenduidig advies.
Vraag het desnoods na bij de 'spa' waar je van plan bent heen te gaan. Mss hebben die zelf wel regels.
quote:Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef agRESSIV-e het volgende:
De enige die ze afraden is spa francorchamps volgens mij...
Je gaat je afvragen of je ook rond en niet dik kan zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 17:34 schreef NJ het volgende:
Goede OP trouwens.
rond en dun ofquote:Op maandag 23 april 2007 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat je afvragen of je ook rond en niet dik kan zijn.
Bij het woord Spa denk ik direct aan een kuuroord, kom ik maandelijks.
Zo moet je ook altijd vermelden dat je zwanger bent bij acupunctuur en voetreflex. Er zijn gewoon bepaalde dingen waar ze dan mee uit moeten kijken. Dus ook bij massage.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:21 schreef Gaoxing het volgende:
Even vragen of ze ervaring hebben met zwangere vrouwen. Sommige dingen kunnen niet (dingen als hydromassage en acupressuur-achtige massage bijvoorbeeld), maar veel wel. Sommige spa's hebben speciale kussens, om mams lekker te laten liggen (poses moeten natuurlijk wel worden aangepast; dat kan trouwens soms wat genant zijn).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |