Jij gaat er nu wel klakkeloos van uit dat het gaat over iemand die zwanger is.quote:Op maandag 23 april 2007 17:28 schreef Sebasser het volgende:
Kan je water drinken als je zwanger bent?
Dan zou dat kind momenteel in het ziekenhuis liggen, vanwege een medisch wonder ofzo..quote:Op maandag 23 april 2007 17:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij gaat er nu wel klakkeloos van uit dat het gaat over iemand die zwanger is.
Misschien is het kind wel 7,5 maanden oud en dik en rond.
quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef desiredbard het volgende:
Nee .... ik bedoel massages en zo
Aroma therapie etc etc
Oooooooooooh... Zeg dat dan!quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef desiredbard het volgende:
Aroma therapie etc etc
Sorry?quote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef desiredbard het volgende:
Zeg dit is OUD niet ONZ :
ik bedoel massages en zo
Aroma therapie etc etc
En dan ook nog de vraag of je naar een willekeurige Spa in Nederland wil gaan, of naar de Spa in Spa.quote:Op maandag 23 april 2007 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oooooooooooh... Zeg dat dan!
Kijk eens op google. De meningen zijn verdeeld en er is niet een eenduidig advies.
Vraag het desnoods na bij de 'spa' waar je van plan bent heen te gaan. Mss hebben die zelf wel regels.
quote:Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef agRESSIV-e het volgende:
De enige die ze afraden is spa francorchamps volgens mij...
Je gaat je afvragen of je ook rond en niet dik kan zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 17:34 schreef NJ het volgende:
Goede OP trouwens.
rond en dun ofquote:Op maandag 23 april 2007 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat je afvragen of je ook rond en niet dik kan zijn.
Bij het woord Spa denk ik direct aan een kuuroord, kom ik maandelijks.
Zo moet je ook altijd vermelden dat je zwanger bent bij acupunctuur en voetreflex. Er zijn gewoon bepaalde dingen waar ze dan mee uit moeten kijken. Dus ook bij massage.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:21 schreef Gaoxing het volgende:
Even vragen of ze ervaring hebben met zwangere vrouwen. Sommige dingen kunnen niet (dingen als hydromassage en acupressuur-achtige massage bijvoorbeeld), maar veel wel. Sommige spa's hebben speciale kussens, om mams lekker te laten liggen (poses moeten natuurlijk wel worden aangepast; dat kan trouwens soms wat genant zijn).
Dat is ook gezonder. De eisen voor leidingwater zijn veel hoger dan voor bronwater.quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Drink gewoon water uit de kraan mensen
Afgezien van volledig OT...fluoride is niet gezond voor je tanden.......althans niet zo gezond als het beweerd wordt.... heb geen zin om er alweer naar te googlemn, maar vraag je tandarts eens wat de neveneffecten zijn van gefluoriseerd water. en dan heb ik het noch niet over de toevoeging van chloridesquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is ook gezonder. De eisen voor leidingwater zijn veel hoger dan voor bronwater.
Daarnaast bevat leidingwater fluoride, dus ook goed voor je tanden..
Dat is het hem juist... sauna kan volgens mij niet....quote:Op maandag 23 april 2007 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oooooooooooh... Zeg dat dan!
Kijk eens op google. De meningen zijn verdeeld en er is niet een eenduidig advies.
Vraag het desnoods na bij de 'spa' waar je van plan bent heen te gaan. Mss hebben die zelf wel regels.
Ik zou trouwens wel googelen op 'zwanger en massages' of 'zwanger en sauna' want 'zwanger en spa' geeft niet veel.
lijkt mij helemaal niets om met je bolle buik op je buik te liggen en de bank in gedrukt te worden , maar goed, ms masseren ze dikke buikerts zittend of zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:24 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat is het hem juist... sauna kan volgens mij niet....
Al die boeken hebben het al over niet te heet badderen.... hormonaal of niet je bent toch geen bunnybaby-boiler....
Massage "lijkt mij" best lekker zeker als je tegen die tijd rugklachten vermoeidheid ed kan verwachten, mnaar zeker weet ik het niet....
Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:28 schreef milagro het volgende:
[..]
lijkt mij helemaal niets om met je bolle buik op je buik te liggen en de bank in gedrukt te worden , maar goed, ms masseren ze dikke buikerts zittend of zo
Als ik geforceerd wordt naar desperate houswifes te kijken terwijl ik een nek masseer kan dat heel verkeerd aflopen....... Voordeel is dat de rest van die reep cote-d'or dan voor mij is maar nadeel dat de levensverzekering niet uitbetaaldquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:28 schreef milagro het volgende:
[..]
lijkt mij helemaal niets om met je bolle buik op je buik te liggen en de bank in gedrukt te worden , maar goed, ms masseren ze dikke buikerts zittend of zo
lekker op een kussen op de grond voor de bank, tussen de benen van manlief , met de rug naar hem toe, hè , het gaat hier niet om zijn gerief, en dan een nekmassage, terwijl je kijkt naar Desperate Housewives , met een reep Cote d'Or en een kop thee voldoet volgens mij minsten zo goed
![]()
je hebt niet veel voor het vrouwtje over, dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als ik geforceerd wordt naar desperate houswiVes te kijken terwijl ik een nek masseer kan dat heel verkeerd aflopen....... Voordeel is dat de rest van die reep cote-d'or dan voor mij is maar nadeel dat de levensverzekering niet uitbetaald
Ze hebben speciale "bolle-buikkussens" die ze op die banken kunnen leggen. Daar zit zo'n uitsparing in en kun je prima op je buik liggen. Iig hebben ze die bij het centrum waar ik regelmatig kom.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:28 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker op een kussen op de grond voor de bank, tussen de benen van manlief , met de rug naar hem toe, hè , het gaat hier niet om zijn gerief, en dan een nekmassage, terwijl je kijkt naar Desperate Housewives , met een reep Cote d'Or en een kop thee voldoet volgens mij minsten zo goed
![]()
Geen sauna iig, en op je buik liggen voor een massage lijkt me ook niet zo ideaal, duhquote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef desiredbard het volgende:
Aroma therapie etc etc
Bubbelbad is ook niet goed hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb begrepen dat het niet echt een probleem is. Maar dat het wel een probleem is als je dus in de eerste maanden zit.
En niet te vergeten als je het al gewent bent om naar de sauna te gaan.
Je kan ook naar een sauna gaan en niet in de sauna gaan zitten, maar heelijk in het warme water genieten...
onhygienischquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:52 schreef p_iglet het volgende:
wat is er mis met een bubbelbad als je zwanger bent??
nu ja, warmte en vreemde lijven in 1 en hetzelfde bad, bacterieën te over dus, sowieso onhygienisch dus ook als je niet zwanger bent.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef p_iglet het volgende:
aha ok, ik kon me al niet voorstellen wat die bubbels nou voor kwaad konden![]()
hallo, paranoia is your middle name ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef desiredbard het volgende:
Maar afgezien van wat mensen die het blijkbaar iemand niet gunnen
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef desiredbard het volgende:
Ze adverteren idd ook met zwangerschaps massages ...wat het precies inhoud weet ik dus idd niet.... Maar echt goede massages moet je aan de pro's overlaten.
Maar afgezien van wat mensen die het blijkbaar iemand niet gunnen, lijkt hier ook niemand te weten wat een zwangerschaps massage precies inhoud en waar de commercie-kul begint.
volgens mij ben jezelf hard toe aan een lang weekendje kuuroord, hallo zeg, doe een relaxedquote:Op woensdag 25 april 2007 13:57 schreef desiredbard het volgende:
Jij belt ook de KPN om uit te vinden of zij de beste zijn in het verstrekken van breedband en telefonie....?
Denk je dat ze "Nee" zeggen?
En googlen op SPA resulteert in de eerste 5 pagina's in commerciele sites/adevertenties, kortom ik dacht voor mijn tweede kopje koffie, en dus goed en wel wakker te zijn, hier ervaringen en advies te vragen.
Ik had moeten beseffen dat 90% van de mensen hier buiten de door mij gezochte doelgroep ging vallen.
Voorlopig heb ik nog geen ervaringsbeoordelingen, nog ik nog de huisart nog de gyneacoloog zullen ooit ervaren hoe een zwangerschaps massage aanvoelt, maar zo als ik al zei ik 90% hier valt buiten mijn doelgroep. Er is geen reden dat het niet zou kunnen tenzij er complicaties zouden zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij ben jezelf hard toe aan een lang weekendje kuuroord, hallo zeg, doe een relaxed
wat een wantrouwen ook, bel een aantal op, vraag om een info, bel je huisarts/gyn , vraag om advies.
ik zie niet in hoe een paar dames en heren hier je meer kunnen vertellen dan net zo goed subjectieve ervaringen en wat amateurgezondheidstips in deze.
Nee met pro-massage bedoelde ik alleen in verhouding tot liefdevol maar toch amateuristsch...niet dat die niet lekker zijn, maar jij weet dan wat ik bedoel met het veschil.... iemand die weet wat ie doet of iemand die immiteert.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:55 schreef owlet het volgende:
Joh, rustig aan zeg.
Ik heb een professionele massage gehad toen ik een maand of acht zwanger was. Niet in een "spa" maar bij een bevriend masseur bevriend ja, maar wel met de benodigde papieren voor je begint te drammen over dat het een pro-massage moet zijn. Het was erg prettig en naderhand voelde ik me ontspannen en fit.
Het ging geheel in overleg en als iets niet prettig voelde gaf ik het aan het dan deden we wat anders.
Echt anders dan een massage voor niet-zwangere vrouwen vond ik het niet, behalve dan dat ik in een wat rare houding op de tafel lag (half op mijn buik/zij).
Erg prettig vond ik het toen hij vooral aandacht gaf aan mijn voeten en benen.
Afrader: plat op je rug liggen omdat je daar erg duizelig en naar van kan worden (afgeknelde bloedcirculatie).
Rare vraag. Hoezo zou het niet kunnen...quote:Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef desiredbard het volgende:
Kan dat terwijl je dik en rond bent..7.5 maanden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |