Zo creatief ben ik niet...quote:
Eigenlijk mag het ook niet meerquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zo creatief ben ik niet...
U vraagt, wij draaien...quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eigenlijk mag het ook niet meerMaar ik vond dat voor BE wel een uitzondering mocht, dus heb ik even mijn kleurtje misbruikt.
Spank me![]()
Half 6??!! Ik vroeg me vaak al af wat je online deed terwijl ik de nachtfles gafquote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me prima. Nergens last van. *afklopt*
Behalve wat meer plassen en idioot vroeg wakker worden 's ochtends en dan niet meer kunnen slapen.
Om half 6 achter de PC is niet gek meer.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:24 schreef Smirre het volgende:
Hieperdepiep Hoeraaa!!Met het bekijken van de zonnige meet ging het wel even door me heen dat het best een kwelling kan zijn dat gebabypeupel, terwijl je zelf ook zo graag wil. Ik vond je reuze dapper. Maar Smiegt
; je zat er niet alleen, maar stiekem met een BEebje inside.
Ik vind het harstikke tof voor jullie. Gefeliciteerd!
Egnie! Dit is jouw topic!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En die TT, Yoni, lief!
Ik wilde hem al weer aan gaan passen.![]()
Haha Vivi, waar heb je dit vandaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:28 schreef Vivi het volgende:
Wordt het een:
Boogschutter
23 november - 21 december
De temperamentvolle Boogschutter, een overmoedig kindje
Ik ben nu 11 weken en 5 dagen zwanger. Helaas is het begin deze keer nogal onzeker en stressvol geweest (3 keer een bloeding, 1 keer op tijdstip waarop ik gewoonlijk ongesteld zou zijn geworden, dus het duurde ook even voor ik uberhaupt doorhad dat het raak was), waardoor ik zelf nog een beetje voorzichtig blij ben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:44 schreef bixister het volgende:
ja ik vind 't van jou ook zo super leuk nieuws piglet.![]()
![]()
lucas grote broer!
ik had je geloof ik nog niet eens echt gefeliciteerd, bij deze dan: van harte!!!
hoe ver ben je nu?
quote:
Mevrouw BE, mag ik u van harte feliciterenquote:
Hoebedoelie verwarrend!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef Macka66 het volgende:
Piglet, een brusje voor Lucas gemaakt! Gefeliciteerd![]()
Lily: p_iglet krijgt haar eerste kindje, piglet haar tweede
Voor jou hier ook nog even eenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:42 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik ben nu 11 weken en 5 dagen zwanger. Helaas is het begin deze keer nogal onzeker en stressvol geweest (3 keer een bloeding, 1 keer op tijdstip waarop ik gewoonlijk ongesteld zou zijn geworden, dus het duurde ook even voor ik uberhaupt doorhad dat het raak was), waardoor ik zelf nog een beetje voorzichtig blij ben.
Op zich zag het er goed uit tijdens de 2 echo's die ik al gehad heb, maar afgelopen maandag bij de vk was er nog geen hartje te horen via de buitenkant. Ze had me hiervoor al gewaarschuwd omdat ik nog geen 12 weken was, maar ik had liever weer even bevestiging gehad natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |