Hier wordt niemand vrolijk van!!quote:Op donderdag 26 april 2007 09:59 schreef Freshthinking het volgende:
gvd, en dan zeggen dat ik foto's van lelijke wijven plaats
je had niet echt de SePoquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:59 schreef Freshthinking het volgende:
Nou dat was geen Sepoquote:
waar aangepast? dan verander ik de OP ffquote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
handschoen heeft ook al zo'n asociaal grote UI
ff aangepast
walgelijk, zo op de vroege morgenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hier wordt niemand vrolijk van!!![]()
op wiki dingetjequote:Op donderdag 26 april 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar aangepast? dan verander ik de OP ff
Ze lijkt wel een beetje op octo..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:59 schreef Freshthinking het volgende:
precies doe mij dit dan maarquote:Op donderdag 26 april 2007 10:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
walgelijk, zo op de vroege morgen
En onze naakte sauna gangster is ook niet meer te bewonderen hierquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies doe mij dit dan maar
[afbeelding]
jezelf al in de OP gezet?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:10 schreef Stienn het volgende:
Pffuu, met 26 graden binnen zitten met stage..
Overigens ik loop ook stage.. zal dit topic maar eens bij gaan houden..!
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:10 schreef denB het volgende:
mogguh!
iemand pc kopen die het niet meer doet?
gister mn hele dag naar de knoppen -_-
bij mij doet die het welquote:Op donderdag 26 april 2007 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://i13.tinypic.com/42l6joz.gif
weet alleen niet van wie die is...
Van Houniet!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://i13.tinypic.com/42l6joz.gif
weet alleen niet van wie die is...
neinquote:Op donderdag 26 april 2007 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]geen interesse, sorry
sta jij al in de OP dan?
for surequote:
onderbroekenlol met Stiennquote:Op donderdag 26 april 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
for sure!
Stienn is ook een Tukker!
Dat had ik al een keer gepost, maar np hiero nog een keerquote:Op donderdag 26 april 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet ik eerst weten wat voor stage je doet, en waar je stage loopt
welkomquote:
zet ik er ff inquote:Op donderdag 26 april 2007 10:16 schreef denB het volgende:
[..]
Dat had ik al een keer gepost, maar np hiero nog een keer
ICT Mederwerker beheer BOL3
www.mcproducties.nl - stageplaats
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb de OP nog beetje aangepast, zodat de laatste regel met UI niet uit 6 bestaatnu is het 5-5-5-3 of zo
en dat houdt in?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:17 schreef Damzkieee het volgende:
Goffedomme wat een zooi Tukkers hier
Trouwens, wat ik net zag, volgens mij is het post-views ratio van deze reeks het hoogst of niet?
I work my ass off, bitchquote:Op donderdag 26 april 2007 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij zijn bijna alleen maar Tukkers die niets nuttigs doen op hun stagede rest van Nederland doet nog wel eens iets (nuttigs)
dan kun je daar toch ook naar kijken?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
I work my ass off, bitch!
Heerlijke foto's Casual!
Niet meer zoveel van die grote, secretaresse zit hier ook achter!
Dat houdt in dat bijna iedereen die hier kijkt ook postquote:Op donderdag 26 april 2007 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zet ik er ff in
[..]
[..]
en dat houdt in?
Neej, de tieten zijn precies goed zoquote:Op donderdag 26 april 2007 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kan je ze niet iets verkleinen?
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat houdt in dat bijna iedereen die hier kijkt ook post
iddquote:Op donderdag 26 april 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, de tieten zijn precies goed zo..
Laten we dat maar niet doen hè!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan kun je daar toch ook naar kijken?
is ze zoooooooooo lelijk?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen hè!![]()
verkeerde topic?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef denB het volgende:
Iemand hier misschien een idee.
PC start wel op, maar slaat daarna gelijk weer zwart beeld aan. De pc en het beedscherm blijven ovigerens wel draaien.
Als ik de CMOS jumper verplaats, dan wilt de pc niet meer aan, dus die kan ik niet resetten.
BIOS Batterij verwijdert, geeft geen resultaat.
Overbodige HW componenten eruit gehaald, het zelfde effect.
Wat zou dit kunnen zijn?
Ze is, laat ik het beleef zeggen, vrij fors gebouwd. Wel aardige vrouw verderquote:
Bootje, jij hebt al een chick gescoord..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
heb je btw lekker nichtje piet? die stond te flyeren?
owkeej, dan gewoon maar foto's kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ze is, laat ik het beleef zeggen, vrij fors gebouwd. Wel aardige vrouw verder!
Idemquote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien effe in DIG proberen, ik snap dr in ieder geval geen reet van
maar heb je een foto van je nichtje Piet?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje, jij hebt al een chick gescoord..![]()
dat heb ik ook gehad, mijn videokaart bleek kapot te zijn. Als je 'em in veilig modus opstart, werkt je monitor dan wel? En als je je schermresolutie verkleind?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef denB het volgende:
PC start wel op, maar slaat daarna gelijk weer zwart beeld aan. De pc en het beedscherm blijven ovigerens wel draaien.
Als ik de CMOS jumper verplaats, dan wilt de pc niet meer aan, dus die kan ik niet resetten.
Wat zou dit kunnen zijn?
hoeveel geheugen stripjes heb je? bij meerdere ff zorgen dat er 1 inzit. gaat ie piepen, is dat stripje gaar..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef denB het volgende:
Wat zou dit kunnen zijn?
Probeer eens een ander beeldscherm?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef denB het volgende:
Wat zou dit kunnen zijn?
Iddquote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owkeej, dan gewoon maar foto's kijken
uhm.. neequote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar heb je een foto van je nichtje Piet?
foto's van nichtjes zijn nooit mis..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar heb je een foto van je nichtje Piet?
en damnnnnnnnnquote:
ruilen? ik mag om 16:00 uur naar huisquote:
wij liepen een keer op de 1e verdieping van Haanstra (Saxion Hogeschool Enschede) daar zit Fysiotherapie... ineens klasgenoot van mij: "zo, dat is pas een lekker wijf zeg!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:34 schreef Stienn het volgende:
[..]
foto's van nichtjes zijn nooit mis..![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ruilen? ik mag om 16:00 uur naar huis
jij blij dat je nichtje in de smaak valtquote:Op donderdag 26 april 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij liepen een keer op de 1e verdieping van Haanstra (Saxion Hogeschool Enschede) daar zit Fysiotherapie... ineens klasgenoot van mij: "zo, dat is pas een lekker wijf zeg!!!" en toen zei ik maar ff: "dat is mijn nichtje
"
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij liepen een keer op de 1e verdieping van Haanstra (Saxion Hogeschool Enschede) daar zit Fysiotherapie... ineens klasgenoot van mij: "zo, dat is pas een lekker wijf zeg!!!" en toen zei ik maar ff: "dat is mijn nichtje
"
![]()
ik ookquote:
die 1e en 6equote:Op donderdag 26 april 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
ok kleiner..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij blij dat je nichtje in de smaak valt
Luctortjequote:Op donderdag 26 april 2007 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
aangezien we het over nichtjes hebben:
het nichtje van Maxima:
[[url=http://www.enjoyradio.net/pivot/images/nichtje_maxima2.jpg]afbeelding][/url]
wel beetje NSFS (not suitable for stage) hèquote:Op donderdag 26 april 2007 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
aangezien we het over nichtjes hebben:
het nichtje van Maxima:
[afbeelding]
en ben je dat dan wel?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Stienn het volgende:
Grrrrr, ze kijken hier allemaal mee op m'n scherm.. Denken ze zeker weer dat ik niks aan het doen ben..![]()
Nou kom maar door dan ik ben daar ook wel s!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"
![]()
van mij mag zij op mijn stage er best zo bijlopenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel beetje NSFS (not suitable for stage) hè
We zitten op stage SC, die mooie/geile pic's zijn wel leuk en aardig maar houd het bij linkjes..quote:
misschien wel wat tactischer..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
We zitten op stage SC, die mooie/geile pic's zijn wel leuk en aardig maar houd het bij linkjes..
handjes boven het bureau houdenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
Graag linkjes idd
Dan kunnen we klikken op een onbewaakt moment
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:46 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
handjes boven het bureau houden
K vond die 5e wel semi-erotischquote:
Een kikkerquote:Op donderdag 26 april 2007 10:54 schreef denB het volgende:
img.imageshack.us is geen foute linkdat kan alles zijn ;p
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef Houniet het volgende:
http://people.freenet.de/(...)feestDoetinchem1.jpg
![]()
nog 10 uur?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:03 schreef Sok41 het volgende:
nog 10~ uur ! tick tack gaaah
Hier staat Studio Brussel op, dus heb daar geen last vanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
en WEER die reclame over kraaien met een pistool en kuilende mensen
en ook die: Turkeisnel, Costa Snel Sol, Curagauw, Meteenerife![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:03 schreef Sok41 het volgende:
nog 10~ uur ! tick tack gaaah
WTF? Studio Brusselquote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier staat Studio Brussel op, dus heb daar geen last van
HP hoofdsponsor 3FMquote:Op donderdag 26 april 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
en WEER die reclame over kraaien met een pistool en kuilende mensen
en ook die: Turkeisnel, Costa Snel Sol, Curagauw, Meteenerife![]()
![]()
ja, ik heb er zelf niet voor gekozen, maar je hebt hier geen last van vage onzin crap, ook al valt dat bij 3FM wel mee. Maar volgende week is de helft van het bedrijf weer vrij, heb ik het ideequote:
Donnaquote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Stubru heeft wel aardige muziek, beetje 3fm achtig
"Het RIAGG, met de stagiaire..."quote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Was hij weer net.
En dan begin ik te kuilen
AAAAAAAAAAAAAAAAAH
BEL HET RIAGG
elk reclameblok dezelfde shitquote:
geld toe kan niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Koeman op Marktplaats aangeboden
Een teleurgestelde fan heeft woensdag PSV-trainer Ronald Koeman aangeboden op Marktplaats.nl.
Het liefst wilde hij hem ruilen voor een goed presterende trainer, maar kopen mocht ook.
Mensen die snel zouden reageren konden de assistent-trainers Jan Wouters en Tonny Bruins Slot er gratis bij krijgen.
De fan had drie foto's toegevoegd aan de advertentie. Op een daarvan presteerde Koeman nog wel goed, volgens de adverteerder.
Dat was in het Nederlands elftal.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Het RIAGG, met de stagiaire..."![]()
(als je hem snapt
)
het beste kan je gewoon thuis slapenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef MichielPH het volgende:
Stel, ik ga naar A'dam toe deze zondag. Waar kan ik dan het beste slapen en moet ik dat van te voren regelen?
Kan ik niet! Ik moet daaro een hele lijst voor invullenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het beste kan je gewoon thuis slapenik neem aan dat je thuis altijd terecht kunt zonder afspraak om te maffen
Ado is ook wel eens te koop gezet op marktplaats...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Koeman op Marktplaats aangeboden
Een teleurgestelde fan heeft woensdag PSV-trainer Ronald Koeman aangeboden op Marktplaats.nl.
Het liefst wilde hij hem ruilen voor een goed presterende trainer, maar kopen mocht ook.
Mensen die snel zouden reageren konden de assistent-trainers Jan Wouters en Tonny Bruins Slot er gratis bij krijgen.
De fan had drie foto's toegevoegd aan de advertentie. Op een daarvan presteerde Koeman nog wel goed, volgens de adverteerder.
Dat was in het Nederlands elftal.
Kloptquote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het beste kan je gewoon thuis slapenik neem aan dat je thuis altijd terecht kunt zonder afspraak om te maffen
quote:
"uw man heeft zelfmoord gepleegd... en wat is het probleem?"quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Damzkieee het volgende:
Riagg sketch van Herman Finkers echt geweldig idd
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"uw man heeft zelfmoord gepleegd... en wat is het probleem?"![]()
![]()
T-Spoonquote:
hahahaquote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
"uw man heeft zelfmoord gepleegd... en wat is het probleem?"![]()
![]()
tof, ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
k ga maandag naar Amsterdam als het goed is![]()
Ik ook, al is het nog wat vaag..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
ik 6 Mei.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
quote:
Een 599 naar de klotequote:
Jeugdhostel, ja, maar ik geef je weinig kans op deze korte termijnquote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef MichielPH het volgende:
Stel, ik ga naar A'dam toe deze zondag. Waar kan ik dan het beste slapen en moet ik dat van te voren regelen?
K ook, ff kaarten winnen via VIquote:
uhm... bad luck @ first dayquote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://msn.entopic.com/money_madness/loodgieter_brand
De jongen heeft gewoon zijn verdiende straf gekregen en de natuur is er weer de dupe vanquote:PEKING - Elf krokodillen in een Chinees dierenpark hebben een 9-jarige scholier verslonden. Een dier had de jongen bij zijn kleren gegrepen en hem in de vijver gesleurd. Vervolgens stortte de hele groep zich op de Chinees.
De scholier was samen met andere kinderen over het hek geklommen. Zij sloegen de dieren met stenen en stokken, meldden Chinese media zondag over het incident in Beihai. De krokodil die de jongen aanviel, is doodgeschoten.
Heej, toch niet uit het oog, uit het hart!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jeugdhostel, ja, maar ik geef je weinig kans op deze korte termijn
net goedquote:Op donderdag 26 april 2007 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De jongen heeft gewoon zijn verdiende straf gekregen en de natuur is er weer de dupe van
Gezellie! Nog speciale plekken of gewoon beetje rond banjeren?quote:
Vertalen grasveldje in Amsterdam.. Nederland, neuhhquote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heej, toch niet uit het oog, uit het hart!
Ze
is
terug!
Maareh, illegaal een tentje opzetten op een verlaten grasveldje, moet dat mogelijk zijn?
Bootjequote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gezellie! Nog speciale plekken of gewoon beetje rond banjeren?
dat jochiequote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van dat jochie of die krokodil?
Aah, das natuurlijk helemaal ideaal!quote:
Jochie dacht dat hij Steve Irwin wasquote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van dat jochie of die krokodil?
amstelplein?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef DaFan het volgende:
Ik ook Amsterdam maandagAmstelplein schijnt het te worden...ben benieuwd.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kom er net achter dat T-Spoon theelepel is
heeeeeej lienelienquote:Op donderdag 26 april 2007 11:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jeugdhostel, ja, maar ik geef je weinig kans op deze korte termijn
daar heb je dan wel erg over gedaanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kom er net achter dat T-Spoon theelepel is
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
Ben ik ook weer
Mensen zijn mijn software aan het testen, daar moet ik vaak bij zijn. Op dit moment zijn ze zich aan het afvragen hoe ze het kunnen slopen. Lukt nog niet echt
Je gaat graag aan het randje van de stad zitten tussen de HvA en enkele monsterlijke kantoorgebouwen?quote:
Verlaten.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vertalen grasveldje in Amsterdam.. Nederland, neuhh
Je kan beetje gewoon ee nachtje wakker blijven
quote:
quote:
ikook alleen van naam.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar heb je dan wel erg over gedaan![]()
ken je mevrouw theelepeltje niet van vroeger?
ik niet btw (alleen van naam)
wij hebben ook maar besloten om wat eerder naar Enschede te gaan, beetje banjeren en ijsje etenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je gaat graag aan het randje van de stad zitten tussen de HvA en enkele monsterlijke kantoorgebouwen?
stik voorzichtig...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Goed, op het feit na dat ik spierpijn heb en steeds moet hoesten wat dus niet zo soepel gaat waardoor ik nu steeds half stik
SlamFm! heeft ook een of andere stand geloof ik. Zal vast wel meer te beleven zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in A'dam, ik vond er weinig aan. Beetje door het vondelpark gelopen, paar pleinen met k*t muziek gezien en wat bootjes in het water...
Te gek!!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef Cuckoo het volgende:
Wat een dag waardeloze dag vandaag!M'n laptop aangeslingerd om 8.15 uur, maar om 9.05 was ie nog aan het "opstarteten/ratelen". Normaal is ie "al" binnen een half uur klaar
Toen maar ff de systeembeheerder erbij gehaald. Heeft ie em meegenomen. Bleek dat de processor maar op 244 Mhz liep ipv 2,4 Ghz
Nu loopt ie weer iets beter, maar echt snel issie nog steeds niet
![]()
Afijn, ik kan gelukkig weer internetten![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef Cuckoo het volgende:
Wat een dag waardeloze dag vandaag!M'n laptop aangeslingerd om 8.15 uur, maar om 9.05 was ie nog aan het "opstarteten/ratelen". Normaal is ie "al" binnen een half uur klaar
Toen maar ff de systeembeheerder erbij gehaald. Heeft ie em meegenomen. Bleek dat de processor maar op 244 Mhz liep ipv 2,4 Ghz
Nu loopt ie weer iets beter, maar echt snel issie nog steeds niet
![]()
Afijn, ik kan gelukkig weer internetten![]()
Ja, op 't Rembrandt.. Lekker jumpenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
SlamFm! heeft ook een of andere stand geloof ik. Zal vast wel meer te beleven zijn!
dat zie ik idd ook nog wel gebeurenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, op 't Rembrandt.. Lekker jumpen
Ohhja, weet ik nog nietquote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef Damzkieee het volgende:
Lienelien ga je nog naar Travis?
Jump ik wel meequote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook nog doen op het museumplein.. op het Wilhelmus..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Interpol? Is dat niet die Europese opsporingsdienst?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohhja, weet ik nog niet
Ik ga wel zeker naar Interpol!
SlamFmquote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
SlamFm! heeft ook een of andere stand geloof ik. Zal vast wel meer te beleven zijn!
als ik thuis ben, ga ik op het dakterras liggenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef Sok41 het volgende:
Ik wil naor huis series kijken.. zuccchhttt
dat nummer heb ik nog steeds niet gehoordquote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook nog doen op het museumplein.. op het Wilhelmus..![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Bootje84 het volgende:
heeft iemand btw nog dat plaatje, van de "gevoelige zone's" bij man t.o.v vrouw?
Ik weet t niet ik heb het niet bedachtquote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je gaat graag aan het randje van de stad zitten tussen de HvA en enkele monsterlijke kantoorgebouwen?
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Interpol? Is dat niet die Europese opsporingsdienst?
jaquote:Maareh nieuwe album van Travis is
Heb gister een heel seizoen buffy achter elkar gekekenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ik thuis ben, ga ik op het dakterras liggen
Zie ondertitelquote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Goover het volgende:
[..]
SlamFm
Ik geloof niet dat je snapt wat voor een muzieksmaak ik ongeveer heb? (De topics in mijn postgeschiedenis bekijken helpt denk ik wel)
ZIEK, althans, met dit mooie weerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:37 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Heb gister een heel seizoen buffy achter elkar gekeken![]()
Ik ken Interpol serieus niet, zal vanavond ofzo wel effe wat downloaden.quote:
Nee, das een band met een van de beste albums ooit: 'Turn on the Bright Lights'quote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Interpol? Is dat niet die Europese opsporingsdienst?
Maareh nieuwe album van Travis is
Op zn vrije dag nota benequote:
Weer zo'n plejeber.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:38 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, das een band met een van de beste albums ooit: 'Turn on the Bright Lights'
Ik geloof niet dat je snapt wat voor muzieksmaak ik ongeveer heb?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Goover het volgende:
[..]
SlamFm
Ik geloof niet dat je snapt wat voor een muzieksmaak ik ongeveer heb? (De topics in mijn postgeschiedenis bekijken helpt denk ik wel)
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef Sok41 het volgende:
Iets van 24-25 afleveringen van 40 min om precies te zijn...
Ze zijn niet kapot,in de knie zit gewoon wat binnenin wat er eigenlijk niet hoort te zittenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:36 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Met die kapotte benen van jou zeker!![]()
Interpolquote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohhja, weet ik nog niet
Ik ga wel zeker naar Interpol!
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
I'll Take YOu Back,
Back In The Days...
Early Soundz,
Kicking The Bass...
Showtek![]()
![]()
![]()
Ik heb een tattoo...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* Luctor.et.Emergo heeft vroeger ook nog wel eens buffy gevolgd![]()
dat kan haast niet!!! dat is maximaal 18:45 kijken en minimaal 13:20quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef Sok41 het volgende:
Iets van 24-25 afleveringen van 40-45 min om precies te zijn...
onee hequote:
je bedoelt de erogene zones?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Bootje84 het volgende:
heeft iemand btw nog dat plaatje, van de "gevoelige zone's" bij man t.o.v vrouw?
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef Cuckoo het volgende:
Had ik jullie nog niet verteld dat ik er zo uitzie tijdens mijn vrije uurtjes??![]()
Check topic van gister maar, ik was om half 8 al wakker.. Gesport, boodschappen gedaan en huis opgeruimd en toen gekeken tot vannacht 0:25quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan haast niet!!! dat is maximaal 18:45 kijken en minimaal 13:20![]()
Showtek - Album Sampler: http://www.recess.nl/info.asp?info=48263&desc=Showtek-Album-Samplerquote:
Ook tijdens je niet vrije uurtjes.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef Cuckoo het volgende:
Had ik jullie nog niet verteld dat ik er zo uitzie tijdens mijn vrije uurtjes??![]()
dan kan je daarna toch ook niets meer ervan zien voor de rest van je leven?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan haast niet!!! dat is maximaal 18:45 kijken en minimaal 13:20![]()
Bootje wil picsquote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je bedoelt de erogene zones?
http://en.wikipedia.org/wiki/Erogenous_zone
!!! Niet dat ik er trots op ben, moet ik even toevoegen !!!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Check topic van gister maar, ik was om half 8 al wakker.. Gesport, boodschappen gedaan en huis opgeruimd en toen gekeken tot vannacht 0:25![]()
Ik geloof dat je je eens moet laten nakijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Check topic van gister maar, ik was om half 8 al wakker.. Gesport, boodschappen gedaan en huis opgeruimd en toen gekeken tot vannacht 0:25![]()
Ehm, vanavond ga ik verder in 3e seizoen.. En daarna nog 4 te gaanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan kan je daarna toch ook niets meer ervan zien voor de rest van je leven?
T is ook gewoon echt zoquote:
Die ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:45 schreef MichielPH het volgende:
Travis? Van Sing en Love Will Come Through?
ken ik (jammer genoeg) nietquote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
nee piet en remcore, ik bedoelde die dat er bij de vrouw 20 plekken werd aangewezen, en bij de man 20 pijlen richting het kruis...
dat humor plaatje..
oh dat ding.. ff zoeken op erogene zones op google images...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
nee piet en remcore, ik bedoelde die dat er bij de vrouw 20 plekken werd aangewezen, en bij de man 20 pijlen richting het kruis...
dat humor plaatje..
K ook nietquote:
Jah nou en?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T is ook gewoon echt zo! Hij doet die gozert na van Voetbalvrouwen die ook in vrouwenkleren liep
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah nou en?![]()
Laat mij toch, ik voel me gewoon fijn in zulke kleren![]()
![]()
![]()
ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T is ook gewoon echt zo! Hij doet die gozert na van Voetbalvrouwen die ook in vrouwenkleren liep
![]()
MUAHHAHAquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah nou en?![]()
![]()
![]()
vol gas richting het lange weekend hèquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Handschoen het volgende:
Ik wil dit deeltje ook nog meedoen. Gaat hard bij jullie zeg
Ooh absoluut, ieder zijn eigen ding toch?!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah nou en?![]()
![]()
![]()
ze is alleen ouder dan ik altijd gedacht hadquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Sok41 het volgende:
http://myweb.tiscali.co.uk/iceddonuts/images/smg/buffy07.jpg
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh absoluut, ieder zijn eigen ding toch?!
Als jij je er fijn in voelt!
Die ene keer ging je btw wel iets te ver, toen je met een rokje en een te hoge string dr boven uit met dat strakke topje op school liep. Verder gewoon verder gaan op deze voet![]()
![]()
Telepathiequote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die ene keer ging je btw wel iets te ver, toen je met een rokje en een te hoge string dr boven uit met dat strakke topje op school liep. Verder gewoon verder gaan op deze voet![]()
![]()
dat was net iets tè???quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Mja, maar ik zit daar niet meequote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze is alleen ouder dan ik altijd gedacht had
en zeker vergeten was zijn benen te scheren..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
daar is een topic voorquote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef Cuckoo het volgende:
Iemand nog een mooie avatar in de aanbieding? Liefst zo'n animated!
net over the edge. Kon eigenlijk niet!quote:
Truus en ik zaten op de bank en de telefoon ging. Ik zeg "dat zal vast tante Bep zijn". En wat denk je? Het was Tante Bep die het verkeerde nummer had gedraaidquote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"dat verschijnsel noemt men: telefonie..."
Er is een topic op Fok! waar ze die voor je makenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef Cuckoo het volgende:
Iemand van 20 kan best samen met iemand van 30 !quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
bijna weer 1 vol
suggesties zijn vanaf nu weer welkom
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef Cuckoo het volgende:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #61quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Cuckoo het volgende:
Hehe, ik geloof dat ik m'n avatar maar weer ga veranderen![]()
Hoj vrouwquote:
"mijn vrouw en ik zaten op de bank en de telefoon ging... mijn vrouw zei: dat is tante Trees. en het rare is, ik had juist dat het IE-DE-REEN kon zijn, behalve.......... (juistquote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Truus en ik zaten op de bank en de telefoon ging. Ik zeg "dat zal vast tante Bep zijn". En wat denk je? Het was Tante Bep die het verkeerde nummer had gedraaid
Sorry voor het verneuken van een prachtige sketch, helemeaal fout gedaan volgens mij
ik dacht dat ze 20-25 was, verder blijft het er lekker uitzienquote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef Sok41 het volgende:
Ze is nu 30, lig ik noiet bepaald wakker om..
Liz Hurleyquote:Op donderdag 26 april 2007 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
joh, ik doe ellemieke vermolen ook nog..
elisabeth hurley is een twijfelgeval, maar haar accent doet me smelten.
Hallo juffrouwquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Mijn voorlopige avatar :p
In een beetje Amerikaanse tienerserie spelen acteurs die lang hun tienerjaren voorbij zijn..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik dacht dat ze 20-25 was, verder blijft het er lekker uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |