T is ook gewoon echt zoquote:
Die ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:45 schreef MichielPH het volgende:
Travis? Van Sing en Love Will Come Through?
ken ik (jammer genoeg) nietquote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
nee piet en remcore, ik bedoelde die dat er bij de vrouw 20 plekken werd aangewezen, en bij de man 20 pijlen richting het kruis...
dat humor plaatje..
oh dat ding.. ff zoeken op erogene zones op google images...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
nee piet en remcore, ik bedoelde die dat er bij de vrouw 20 plekken werd aangewezen, en bij de man 20 pijlen richting het kruis...
dat humor plaatje..
K ook nietquote:
Jah nou en?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T is ook gewoon echt zo! Hij doet die gozert na van Voetbalvrouwen die ook in vrouwenkleren liep
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah nou en?![]()
Laat mij toch, ik voel me gewoon fijn in zulke kleren![]()
![]()
![]()
ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T is ook gewoon echt zo! Hij doet die gozert na van Voetbalvrouwen die ook in vrouwenkleren liep
![]()
MUAHHAHAquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah nou en?![]()
![]()
![]()
vol gas richting het lange weekend hиquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Handschoen het volgende:
Ik wil dit deeltje ook nog meedoen. Gaat hard bij jullie zeg
Ooh absoluut, ieder zijn eigen ding toch?!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah nou en?![]()
![]()
![]()
ze is alleen ouder dan ik altijd gedacht hadquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Sok41 het volgende:
http://myweb.tiscali.co.uk/iceddonuts/images/smg/buffy07.jpg
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh absoluut, ieder zijn eigen ding toch?!
Als jij je er fijn in voelt!
Die ene keer ging je btw wel iets te ver, toen je met een rokje en een te hoge string dr boven uit met dat strakke topje op school liep. Verder gewoon verder gaan op deze voet![]()
![]()
Telepathiequote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die ene keer ging je btw wel iets te ver, toen je met een rokje en een te hoge string dr boven uit met dat strakke topje op school liep. Verder gewoon verder gaan op deze voet![]()
![]()
dat was net iets tи???quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Mja, maar ik zit daar niet meequote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze is alleen ouder dan ik altijd gedacht had
en zeker vergeten was zijn benen te scheren..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
daar is een topic voorquote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef Cuckoo het volgende:
Iemand nog een mooie avatar in de aanbieding? Liefst zo'n animated!
net over the edge. Kon eigenlijk niet!quote:
Truus en ik zaten op de bank en de telefoon ging. Ik zeg "dat zal vast tante Bep zijn". En wat denk je? Het was Tante Bep die het verkeerde nummer had gedraaidquote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"dat verschijnsel noemt men: telefonie..."
Er is een topic op Fok! waar ze die voor je makenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef Cuckoo het volgende:
Iemand van 20 kan best samen met iemand van 30 !quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
bijna weer 1 vol
suggesties zijn vanaf nu weer welkom
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef Cuckoo het volgende:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #61quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Cuckoo het volgende:
Hehe, ik geloof dat ik m'n avatar maar weer ga veranderen![]()
Hoj vrouwquote:
"mijn vrouw en ik zaten op de bank en de telefoon ging... mijn vrouw zei: dat is tante Trees. en het rare is, ik had juist dat het IE-DE-REEN kon zijn, behalve.......... (juistquote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Truus en ik zaten op de bank en de telefoon ging. Ik zeg "dat zal vast tante Bep zijn". En wat denk je? Het was Tante Bep die het verkeerde nummer had gedraaid
Sorry voor het verneuken van een prachtige sketch, helemeaal fout gedaan volgens mij
ik dacht dat ze 20-25 was, verder blijft het er lekker uitzienquote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef Sok41 het volgende:
Ze is nu 30, lig ik noiet bepaald wakker om..
Liz Hurleyquote:Op donderdag 26 april 2007 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
joh, ik doe ellemieke vermolen ook nog..
elisabeth hurley is een twijfelgeval, maar haar accent doet me smelten.
Hallo juffrouwquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Mijn voorlopige avatar :p
In een beetje Amerikaanse tienerserie spelen acteurs die lang hun tienerjaren voorbij zijn..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik dacht dat ze 20-25 was, verder blijft het er lekker uitzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |