ik 6 Mei.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
k ga maandag naar Amsterdam als het goed is![]()
quote:
Een 599 naar de klotequote:
Jeugdhostel, ja, maar ik geef je weinig kans op deze korte termijnquote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef MichielPH het volgende:
Stel, ik ga naar A'dam toe deze zondag. Waar kan ik dan het beste slapen en moet ik dat van te voren regelen?
K ook, ff kaarten winnen via VIquote:
uhm... bad luck @ first dayquote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://msn.entopic.com/money_madness/loodgieter_brand
De jongen heeft gewoon zijn verdiende straf gekregen en de natuur is er weer de dupe vanquote:PEKING - Elf krokodillen in een Chinees dierenpark hebben een 9-jarige scholier verslonden. Een dier had de jongen bij zijn kleren gegrepen en hem in de vijver gesleurd. Vervolgens stortte de hele groep zich op de Chinees.
De scholier was samen met andere kinderen over het hek geklommen. Zij sloegen de dieren met stenen en stokken, meldden Chinese media zondag over het incident in Beihai. De krokodil die de jongen aanviel, is doodgeschoten.
Heej, toch niet uit het oog, uit het hart!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jeugdhostel, ja, maar ik geef je weinig kans op deze korte termijn
net goedquote:Op donderdag 26 april 2007 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De jongen heeft gewoon zijn verdiende straf gekregen en de natuur is er weer de dupe van
Gezellie! Nog speciale plekken of gewoon beetje rond banjeren?quote:
Vertalen grasveldje in Amsterdam.. Nederland, neuhhquote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heej, toch niet uit het oog, uit het hart!
Ze
is
terug!
Maareh, illegaal een tentje opzetten op een verlaten grasveldje, moet dat mogelijk zijn?
Bootjequote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gezellie! Nog speciale plekken of gewoon beetje rond banjeren?
dat jochiequote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van dat jochie of die krokodil?
Aah, das natuurlijk helemaal ideaal!quote:
Jochie dacht dat hij Steve Irwin wasquote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van dat jochie of die krokodil?
amstelplein?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef DaFan het volgende:
Ik ook Amsterdam maandagAmstelplein schijnt het te worden...ben benieuwd.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kom er net achter dat T-Spoon theelepel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |