Nou kom maar door dan ik ben daar ook wel s!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij liepen een keer op de 1e verdieping van Haanstra (Saxion Hogeschool Enschede) daar zit Fysiotherapie... ineens klasgenoot van mij: "zo, dat is pas een lekker wijf zeg!!!" en toen zei ik maar ff: "dat is mijn nichtje
"
![]()
van mij mag zij op mijn stage er best zo bijlopenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel beetje NSFS (not suitable for stage) hè
We zitten op stage SC, die mooie/geile pic's zijn wel leuk en aardig maar houd het bij linkjes..quote:
misschien wel wat tactischer..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
We zitten op stage SC, die mooie/geile pic's zijn wel leuk en aardig maar houd het bij linkjes..
handjes boven het bureau houdenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
Graag linkjes idd
Dan kunnen we klikken op een onbewaakt moment
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:46 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
handjes boven het bureau houden
K vond die 5e wel semi-erotischquote:
Een kikkerquote:Op donderdag 26 april 2007 10:54 schreef denB het volgende:
img.imageshack.us is geen foute linkdat kan alles zijn ;p
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef Houniet het volgende:
http://people.freenet.de/(...)feestDoetinchem1.jpg
![]()
nog 10 uur?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:03 schreef Sok41 het volgende:
nog 10~ uur ! tick tack gaaah
Hier staat Studio Brussel op, dus heb daar geen last vanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
en WEER die reclame over kraaien met een pistool en kuilende mensen
en ook die: Turkeisnel, Costa Snel Sol, Curagauw, Meteenerife![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:03 schreef Sok41 het volgende:
nog 10~ uur ! tick tack gaaah
WTF? Studio Brusselquote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier staat Studio Brussel op, dus heb daar geen last van
HP hoofdsponsor 3FMquote:Op donderdag 26 april 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
en WEER die reclame over kraaien met een pistool en kuilende mensen
en ook die: Turkeisnel, Costa Snel Sol, Curagauw, Meteenerife![]()
![]()
ja, ik heb er zelf niet voor gekozen, maar je hebt hier geen last van vage onzin crap, ook al valt dat bij 3FM wel mee. Maar volgende week is de helft van het bedrijf weer vrij, heb ik het ideequote:
Donnaquote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Stubru heeft wel aardige muziek, beetje 3fm achtig
"Het RIAGG, met de stagiaire..."quote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Was hij weer net.
En dan begin ik te kuilen
AAAAAAAAAAAAAAAAAH
BEL HET RIAGG
elk reclameblok dezelfde shitquote:
geld toe kan niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Koeman op Marktplaats aangeboden
Een teleurgestelde fan heeft woensdag PSV-trainer Ronald Koeman aangeboden op Marktplaats.nl.
Het liefst wilde hij hem ruilen voor een goed presterende trainer, maar kopen mocht ook.
Mensen die snel zouden reageren konden de assistent-trainers Jan Wouters en Tonny Bruins Slot er gratis bij krijgen.
De fan had drie foto's toegevoegd aan de advertentie. Op een daarvan presteerde Koeman nog wel goed, volgens de adverteerder.
Dat was in het Nederlands elftal.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Het RIAGG, met de stagiaire..."![]()
(als je hem snapt
)
het beste kan je gewoon thuis slapenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef MichielPH het volgende:
Stel, ik ga naar A'dam toe deze zondag. Waar kan ik dan het beste slapen en moet ik dat van te voren regelen?
Kan ik niet! Ik moet daaro een hele lijst voor invullenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het beste kan je gewoon thuis slapenik neem aan dat je thuis altijd terecht kunt zonder afspraak om te maffen
Ado is ook wel eens te koop gezet op marktplaats...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Koeman op Marktplaats aangeboden
Een teleurgestelde fan heeft woensdag PSV-trainer Ronald Koeman aangeboden op Marktplaats.nl.
Het liefst wilde hij hem ruilen voor een goed presterende trainer, maar kopen mocht ook.
Mensen die snel zouden reageren konden de assistent-trainers Jan Wouters en Tonny Bruins Slot er gratis bij krijgen.
De fan had drie foto's toegevoegd aan de advertentie. Op een daarvan presteerde Koeman nog wel goed, volgens de adverteerder.
Dat was in het Nederlands elftal.
Kloptquote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het beste kan je gewoon thuis slapenik neem aan dat je thuis altijd terecht kunt zonder afspraak om te maffen
quote:
"uw man heeft zelfmoord gepleegd... en wat is het probleem?"quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Damzkieee het volgende:
Riagg sketch van Herman Finkers echt geweldig idd
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"uw man heeft zelfmoord gepleegd... en wat is het probleem?"![]()
![]()
T-Spoonquote:
hahahaquote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
"uw man heeft zelfmoord gepleegd... en wat is het probleem?"![]()
![]()
tof, ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
k ga maandag naar Amsterdam als het goed is![]()
Ik ook, al is het nog wat vaag..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
ik 6 Mei.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
quote:
Een 599 naar de klotequote:
Jeugdhostel, ja, maar ik geef je weinig kans op deze korte termijnquote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef MichielPH het volgende:
Stel, ik ga naar A'dam toe deze zondag. Waar kan ik dan het beste slapen en moet ik dat van te voren regelen?
K ook, ff kaarten winnen via VIquote:
uhm... bad luck @ first dayquote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://msn.entopic.com/money_madness/loodgieter_brand
De jongen heeft gewoon zijn verdiende straf gekregen en de natuur is er weer de dupe vanquote:PEKING - Elf krokodillen in een Chinees dierenpark hebben een 9-jarige scholier verslonden. Een dier had de jongen bij zijn kleren gegrepen en hem in de vijver gesleurd. Vervolgens stortte de hele groep zich op de Chinees.
De scholier was samen met andere kinderen over het hek geklommen. Zij sloegen de dieren met stenen en stokken, meldden Chinese media zondag over het incident in Beihai. De krokodil die de jongen aanviel, is doodgeschoten.
Heej, toch niet uit het oog, uit het hart!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jeugdhostel, ja, maar ik geef je weinig kans op deze korte termijn
net goedquote:Op donderdag 26 april 2007 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De jongen heeft gewoon zijn verdiende straf gekregen en de natuur is er weer de dupe van
Gezellie! Nog speciale plekken of gewoon beetje rond banjeren?quote:
Vertalen grasveldje in Amsterdam.. Nederland, neuhhquote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heej, toch niet uit het oog, uit het hart!
Ze
is
terug!
Maareh, illegaal een tentje opzetten op een verlaten grasveldje, moet dat mogelijk zijn?
Bootjequote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gezellie! Nog speciale plekken of gewoon beetje rond banjeren?
dat jochiequote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van dat jochie of die krokodil?
Aah, das natuurlijk helemaal ideaal!quote:
Jochie dacht dat hij Steve Irwin wasquote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van dat jochie of die krokodil?
amstelplein?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef DaFan het volgende:
Ik ook Amsterdam maandagAmstelplein schijnt het te worden...ben benieuwd.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kom er net achter dat T-Spoon theelepel is
heeeeeej lienelienquote:Op donderdag 26 april 2007 11:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jeugdhostel, ja, maar ik geef je weinig kans op deze korte termijn
daar heb je dan wel erg over gedaanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kom er net achter dat T-Spoon theelepel is
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
Ben ik ook weer
Mensen zijn mijn software aan het testen, daar moet ik vaak bij zijn. Op dit moment zijn ze zich aan het afvragen hoe ze het kunnen slopen. Lukt nog niet echt
Je gaat graag aan het randje van de stad zitten tussen de HvA en enkele monsterlijke kantoorgebouwen?quote:
.
Verlaten.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vertalen grasveldje in Amsterdam.. Nederland, neuhh
Je kan beetje gewoon ee nachtje wakker blijven
quote:
quote:
ikook alleen van naam.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar heb je dan wel erg over gedaan![]()
ken je mevrouw theelepeltje niet van vroeger?
ik niet btw (alleen van naam)
wij hebben ook maar besloten om wat eerder naar Enschede te gaan, beetje banjeren en ijsje etenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je gaat graag aan het randje van de stad zitten tussen de HvA en enkele monsterlijke kantoorgebouwen?
stik voorzichtig...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Goed, op het feit na dat ik spierpijn heb en steeds moet hoesten wat dus niet zo soepel gaat waardoor ik nu steeds half stik
SlamFm! heeft ook een of andere stand geloof ik. Zal vast wel meer te beleven zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in A'dam, ik vond er weinig aan. Beetje door het vondelpark gelopen, paar pleinen met k*t muziek gezien en wat bootjes in het water...
Te gek!!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef Cuckoo het volgende:
Wat een dag waardeloze dag vandaag!M'n laptop aangeslingerd om 8.15 uur, maar om 9.05 was ie nog aan het "opstarteten/ratelen". Normaal is ie "al" binnen een half uur klaar
Toen maar ff de systeembeheerder erbij gehaald. Heeft ie em meegenomen. Bleek dat de processor maar op 244 Mhz liep ipv 2,4 Ghz
Nu loopt ie weer iets beter, maar echt snel issie nog steeds niet
![]()
Afijn, ik kan gelukkig weer internetten![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef Cuckoo het volgende:
Wat een dag waardeloze dag vandaag!M'n laptop aangeslingerd om 8.15 uur, maar om 9.05 was ie nog aan het "opstarteten/ratelen". Normaal is ie "al" binnen een half uur klaar
Toen maar ff de systeembeheerder erbij gehaald. Heeft ie em meegenomen. Bleek dat de processor maar op 244 Mhz liep ipv 2,4 Ghz
Nu loopt ie weer iets beter, maar echt snel issie nog steeds niet
![]()
Afijn, ik kan gelukkig weer internetten![]()
Ja, op 't Rembrandt.. Lekker jumpenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
SlamFm! heeft ook een of andere stand geloof ik. Zal vast wel meer te beleven zijn!
dat zie ik idd ook nog wel gebeurenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, op 't Rembrandt.. Lekker jumpen
Ohhja, weet ik nog nietquote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef Damzkieee het volgende:
Lienelien ga je nog naar Travis?
Jump ik wel meequote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, op 't Rembrandt.. Lekker jumpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |