I work my ass off, bitchquote:Op donderdag 26 april 2007 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij zijn bijna alleen maar Tukkers die niets nuttigs doen op hun stagede rest van Nederland doet nog wel eens iets (nuttigs)
dan kun je daar toch ook naar kijken?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
I work my ass off, bitch!
Heerlijke foto's Casual!
Niet meer zoveel van die grote, secretaresse zit hier ook achter!
Dat houdt in dat bijna iedereen die hier kijkt ook postquote:Op donderdag 26 april 2007 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zet ik er ff in
[..]
[..]
en dat houdt in?
Neej, de tieten zijn precies goed zoquote:Op donderdag 26 april 2007 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kan je ze niet iets verkleinen?
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat houdt in dat bijna iedereen die hier kijkt ook post
iddquote:Op donderdag 26 april 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, de tieten zijn precies goed zo..
Laten we dat maar niet doen hè!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan kun je daar toch ook naar kijken?
is ze zoooooooooo lelijk?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen hè!![]()
verkeerde topic?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef denB het volgende:
Iemand hier misschien een idee.
PC start wel op, maar slaat daarna gelijk weer zwart beeld aan. De pc en het beedscherm blijven ovigerens wel draaien.
Als ik de CMOS jumper verplaats, dan wilt de pc niet meer aan, dus die kan ik niet resetten.
BIOS Batterij verwijdert, geeft geen resultaat.
Overbodige HW componenten eruit gehaald, het zelfde effect.
Wat zou dit kunnen zijn?
Ze is, laat ik het beleef zeggen, vrij fors gebouwd. Wel aardige vrouw verderquote:
Bootje, jij hebt al een chick gescoord..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
heb je btw lekker nichtje piet? die stond te flyeren?
owkeej, dan gewoon maar foto's kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ze is, laat ik het beleef zeggen, vrij fors gebouwd. Wel aardige vrouw verder!
Idemquote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien effe in DIG proberen, ik snap dr in ieder geval geen reet van
maar heb je een foto van je nichtje Piet?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje, jij hebt al een chick gescoord..![]()
dat heb ik ook gehad, mijn videokaart bleek kapot te zijn. Als je 'em in veilig modus opstart, werkt je monitor dan wel? En als je je schermresolutie verkleind?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef denB het volgende:
PC start wel op, maar slaat daarna gelijk weer zwart beeld aan. De pc en het beedscherm blijven ovigerens wel draaien.
Als ik de CMOS jumper verplaats, dan wilt de pc niet meer aan, dus die kan ik niet resetten.
Wat zou dit kunnen zijn?
hoeveel geheugen stripjes heb je? bij meerdere ff zorgen dat er 1 inzit. gaat ie piepen, is dat stripje gaar..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef denB het volgende:
Wat zou dit kunnen zijn?
Probeer eens een ander beeldscherm?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef denB het volgende:
Wat zou dit kunnen zijn?
Iddquote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owkeej, dan gewoon maar foto's kijken
uhm.. neequote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar heb je een foto van je nichtje Piet?
foto's van nichtjes zijn nooit mis..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar heb je een foto van je nichtje Piet?
en damnnnnnnnnquote:
ruilen? ik mag om 16:00 uur naar huisquote:
wij liepen een keer op de 1e verdieping van Haanstra (Saxion Hogeschool Enschede) daar zit Fysiotherapie... ineens klasgenoot van mij: "zo, dat is pas een lekker wijf zeg!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:34 schreef Stienn het volgende:
[..]
foto's van nichtjes zijn nooit mis..![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ruilen? ik mag om 16:00 uur naar huis
jij blij dat je nichtje in de smaak valtquote:Op donderdag 26 april 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij liepen een keer op de 1e verdieping van Haanstra (Saxion Hogeschool Enschede) daar zit Fysiotherapie... ineens klasgenoot van mij: "zo, dat is pas een lekker wijf zeg!!!" en toen zei ik maar ff: "dat is mijn nichtje
"
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij liepen een keer op de 1e verdieping van Haanstra (Saxion Hogeschool Enschede) daar zit Fysiotherapie... ineens klasgenoot van mij: "zo, dat is pas een lekker wijf zeg!!!" en toen zei ik maar ff: "dat is mijn nichtje
"
![]()
ik ookquote:
die 1e en 6equote:Op donderdag 26 april 2007 10:36 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
ok kleiner..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij blij dat je nichtje in de smaak valt
Luctortjequote:Op donderdag 26 april 2007 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
aangezien we het over nichtjes hebben:
het nichtje van Maxima:
[[url=http://www.enjoyradio.net/pivot/images/nichtje_maxima2.jpg]afbeelding][/url]
wel beetje NSFS (not suitable for stage) hèquote:Op donderdag 26 april 2007 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
aangezien we het over nichtjes hebben:
het nichtje van Maxima:
[afbeelding]
en ben je dat dan wel?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Stienn het volgende:
Grrrrr, ze kijken hier allemaal mee op m'n scherm.. Denken ze zeker weer dat ik niks aan het doen ben..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |