HP hoofdsponsor 3FMquote:Op donderdag 26 april 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
en WEER die reclame over kraaien met een pistool en kuilende mensen
en ook die: Turkeisnel, Costa Snel Sol, Curagauw, Meteenerife![]()
![]()
ja, ik heb er zelf niet voor gekozen, maar je hebt hier geen last van vage onzin crap, ook al valt dat bij 3FM wel mee. Maar volgende week is de helft van het bedrijf weer vrij, heb ik het ideequote:
Donnaquote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Stubru heeft wel aardige muziek, beetje 3fm achtig
"Het RIAGG, met de stagiaire..."quote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Was hij weer net.
En dan begin ik te kuilen
AAAAAAAAAAAAAAAAAH
BEL HET RIAGG
elk reclameblok dezelfde shitquote:
geld toe kan niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Koeman op Marktplaats aangeboden
Een teleurgestelde fan heeft woensdag PSV-trainer Ronald Koeman aangeboden op Marktplaats.nl.
Het liefst wilde hij hem ruilen voor een goed presterende trainer, maar kopen mocht ook.
Mensen die snel zouden reageren konden de assistent-trainers Jan Wouters en Tonny Bruins Slot er gratis bij krijgen.
De fan had drie foto's toegevoegd aan de advertentie. Op een daarvan presteerde Koeman nog wel goed, volgens de adverteerder.
Dat was in het Nederlands elftal.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Het RIAGG, met de stagiaire..."![]()
(als je hem snapt
)
het beste kan je gewoon thuis slapenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef MichielPH het volgende:
Stel, ik ga naar A'dam toe deze zondag. Waar kan ik dan het beste slapen en moet ik dat van te voren regelen?
Kan ik niet! Ik moet daaro een hele lijst voor invullenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het beste kan je gewoon thuis slapenik neem aan dat je thuis altijd terecht kunt zonder afspraak om te maffen
Ado is ook wel eens te koop gezet op marktplaats...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Koeman op Marktplaats aangeboden
Een teleurgestelde fan heeft woensdag PSV-trainer Ronald Koeman aangeboden op Marktplaats.nl.
Het liefst wilde hij hem ruilen voor een goed presterende trainer, maar kopen mocht ook.
Mensen die snel zouden reageren konden de assistent-trainers Jan Wouters en Tonny Bruins Slot er gratis bij krijgen.
De fan had drie foto's toegevoegd aan de advertentie. Op een daarvan presteerde Koeman nog wel goed, volgens de adverteerder.
Dat was in het Nederlands elftal.
Kloptquote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het beste kan je gewoon thuis slapenik neem aan dat je thuis altijd terecht kunt zonder afspraak om te maffen
quote:
"uw man heeft zelfmoord gepleegd... en wat is het probleem?"quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Damzkieee het volgende:
Riagg sketch van Herman Finkers echt geweldig idd
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"uw man heeft zelfmoord gepleegd... en wat is het probleem?"![]()
![]()
T-Spoonquote:
hahahaquote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
"uw man heeft zelfmoord gepleegd... en wat is het probleem?"![]()
![]()
tof, ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
k ga maandag naar Amsterdam als het goed is![]()
Ik ook, al is het nog wat vaag..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
k ga maandag naar Amsterdam als het goed is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |