Werkte ik maar parttime 20 uur in de week na het winnen van een jackpot tussen 8 en 12. Dan had ik 's middags tenminste vrijquote:Op woensdag 25 april 2007 23:22 schreef Noca het volgende:
Studeerde ik nog maar, dan kon ik met dit weer overdag ook terrasjes pakken..
Die van mij was zo-zo.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, heb ik even een leuke dag gehad zeg!
Heerlijk toch!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oftewel: René zit morgen van 20 voor 11 tot half 3 op school... Men wat een gristelijke tijden tegenwoordig. Unf... believeable.
(Hey Do2.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zal jullie hier niet lastig komen vallen. Nee, echt niet.
( Hoi, DaD,,
,
,
.)
Noorderplantsoenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen college van 4 tot 6, maar overdag niemand om iets mee te gaan doen.
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Heerlijk toch!
Beter dan van half 9 tot 5 te moeten werken. Alhoewel ik wel leuk werk heb, volgens mezelf dan he.
Ik ga wel weer in het midden staan, en dan mag jij me smsen.quote:
Werkenquote:
Even serieus, volgens je profiel ben je 30?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zal jullie hier niet lastig komen vallen. Nee, echt niet.
( Hoi, DaD,,
,
,
.)
Het is de sleur, en ik weet hetquote:Op woensdag 25 april 2007 23:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Och lieverd, wil je er over praten?
Ja, klinkt best leuk. Zonder het op kantoor zitten dan. En het software bouwen. En het installeren.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Werken
Technische consultancy, is in de ICT. Mix van op kantoor zitten en dingen bouwen (software) en naar de klanten toe gaan om dingen te bespreken en/of te installeren. Door het hele land heen. Dat is het heel kort gezegd. Voor sommigen totaal niet boeiend, maar ik vind het erg leuk. Komt ook door het bedrijf en de sfeer onderling.
Haha, en bedanktquote:Op woensdag 25 april 2007 23:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, klinkt best leuk. Zonder het op kantoor zitten dan. En het software bouwen. En het installeren.
Nee grapje, mooi dat je het naar je zin hebt!![]()
Even serieus. Ja.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Even serieus, volgens je profiel ben je 30?![]()
Verdomme Do2, dat had je ook wel even mogen zeggen!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Even serieus, volgens je profiel ben je 30?![]()
Oh... nou.. pfoequote:Op woensdag 25 april 2007 23:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verdomme Do2, dat had je ook wel even mogen zeggen!
Ja MaxMark, dat is ie. En ik ben 21. En ik hou van oudere mannen.
Wat is er mis?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh... nou.. pfoeAls het pffft zo moet... nou...
Ik had al verwacht dat jij verdedigend zou reageren, maar zo bedoelde ik het heus niet. Leeftijdsverschil is helemaal geen issue.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verdomme Do2, dat had je ook wel even mogen zeggen!
Ja MaxMark, dat is ie. En ik ben 21. En ik hou van oudere mannen.
Dat was ik niet. Ik zat vanmiddag vanaf een uur of 5 op het terras van de 3quote:Op woensdag 25 april 2007 18:51 schreef Renesite het volgende:
was er iemand van jullie in de AH vandaag? Ik werd zo enorm aangekeken, nadat 2 van mijn mannelijke collega's ook nog aangekeken werden... Maar alleen op mijn bordje stond () René
Hangt er vanaf wat. Ik heb toch de gehele dag vrijquote:Op woensdag 25 april 2007 23:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen college van 4 tot 6, maar overdag niemand om iets mee te gaan doen.
Nah, het gaat om het tijdslot tussen 12 en 4quote:Op woensdag 25 april 2007 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Ik zat vanmiddag vanaf een uur of 5 op het terras van de 3
Waarom noem je het dan wel, als het geen issue is?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat jij verdedigend zou reageren, maar zo bedoelde ik het heus niet. Leeftijdsverschil is helemaal geen issue.
Toen was ik ook niet in de buurt van Vinkhuizenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, het gaat om het tijdslot tussen 12 en 4
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 25 april 2007 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
MaxMark bedoelt vast dat ik me - in zijn beleving althans - gedraag als een kind van 12.
Ik snap het wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom noem je het dan wel, als het geen issue is?![]()
Ik krijg een beetje het gevoel alsof het me niet wordt gegund of zo. Dat bedoel ik niet verwijtend hoor, maar is het niet goed dat ik iemand leuk vind en iemand mij?
Omdat het leeftijdsverschil niet de issue is, maar datgene wat do2 zelf al aangeeft. In mijn ogen, uiteraard. Ik ben iemand die dat soort dingen niet voor zich houdt.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom noem je het dan wel, als het geen issue is?![]()
Ik gun jou echt alle geluk in de wereld hoorquote:Ik krijg een beetje het gevoel alsof het me niet wordt gegund of zo. Dat bedoel ik niet verwijtend hoor, maar is het niet goed dat ik iemand leuk vind en iemand mij?
Niet normaal meer jaquote:Op donderdag 26 april 2007 00:01 schreef Noca het volgende:
Het is nog steeds warm buiten trouwens.
It's a happy feeling, indeed.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:01 schreef Noca het volgende:
[..]
De liefde doet zulke dingen nou eenmaal met je
Hoiquote:Op donderdag 26 april 2007 00:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je, jongens, sinds augustus vorig jaar ben ik volgens mij nog geen 3 dagen achter elkaar gelukktg geweest. Ik heb een kuttijd achter de rug. Of nee, eigenlijk is die nog niet achter de rug, want ik zit nu weer te janken. Maar god, Do2 maakt me wél gelukkig, gelukkiger dan ik lange tijd geweest ben eigenlijk. En ik post hier veel, en als het kut gaat laat ik dat merken, en als het goed gaat ook. En misschien verwacht ik dan wel té veel van mensen die ik helemaal niet ken, dat ze ook blij zullen zijn. En dan kan ik zulke opmerkingen gewoon even niet goed hebben.
Sorry. Jullie bedoelen het vast goed.
En tenslotte, hoe iemand op Fok is, is geen garantie voor hoe die persoon verder is. En dan merk je wel dat Do2 zéker geen 12 is.
Dank je, Noca.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:04 schreef Noca het volgende:
DaD, we (denk dat dat voor iedereen geldt) bedoelen het absoluut niet slecht
Zelfs mensen die je niet kent. kunnen met je meeleven en proberen je te helpen. Dat je misschien teveel verwacht, dat kan ik me persoonlijk niet voorstellen. Soms is het juist beter om dingen te ventileren tegenover mensen die je helemaal niet kent, omdat zij er mogelijk een frisse kijk op hebben en het helemaal niet erg vinden dat jij je verhaal doet.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En misschien verwacht ik dan wel té veel van mensen die ik helemaal niet ken, dat ze ook blij zullen zijn. En dan kan ik zulke opmerkingen gewoon even niet goed hebben.
Sorry. Jullie bedoelen het vast goed.
Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Doodlopende weg ingeslagen?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:19 schreef freecell het volgende:
Hoihoi
Wij zijn zojuist terug komen fietsen uit Sauwerd, hebben een kikkerconcert gehoord, hebben perongeluk tot onze knieën in het gras gestaan (ietspad hield plotseling op)
Welnee. de weg hield niet op, die ging gewoon door.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Doodlopende weg ingeslagen?
Dat dusquote:Op donderdag 26 april 2007 00:30 schreef Noca het volgende:
Jee, het is veel te lekker weer om te gaan slapen.
werken van 8.00 -21.00 uurquote:Op donderdag 26 april 2007 10:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen
Gaan we wat leuks doen vandaag?
Das wel goedquote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef freecell het volgende:
Ik ben gisteren trouwens zomaar tussen een ruzie gesprongen. Vind mezelf eigenlijk stiekem wel eeen beetje stoer!
Tegenwoordig moet je oppassen. Je hebt zo een paar rake klappen te pakken. Alhoewel dat met een meisje niet zo snel gebeurt, kan het toch wel zo zijn dat je een mep krijgt. Per ongeluk, of expresquote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef freecell het volgende:
Ik ben gisteren trouwens zomaar tussen een ruzie gesprongen. Vind mezelf eigenlijk stiekem wel eeen beetje stoer!
welk stuk gaan ze mee verder, direct naast het circus terrein? Werd wel eens tijd zeg...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:35 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Das wel goed
Ik mag vandaag de hele dag werken, de Ciboga start eindelijk met de bouw bij de Jumbo bij de Korreweg (waar die hekken staan), heel officieel gedoe enzo met wethouder erbij, en ik mag helpen bij vanalles en nog wat... nouja, het verdient weer wat
Ja, en omdat iedereen bang is voor die mep, gebeurt er niets...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je oppassen. Je hebt zo een paar rake klappen te pakken. Alhoewel dat met een meisje niet zo snel gebeurt, kan het toch wel zo zijn dat je een mep krijgt. Per ongeluk, of expres.
stoer manquote:Op donderdag 26 april 2007 10:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, en omdat iedereen bang is oor die map, gebeurt er niets...
Het was een echtelijke ruzieEn ze waren aan het vechten.En heel boos. No way dat ik dan eerst ga nadenken of ik wel veilig ben
![]()
Ben er gewoon tussenin gestaptHielp maar heel ff. Ze waren volgens mij vooral verbaasd
Gelukkig hielp TARA ook en kwam er nog een meneer langs. Toen hebben ze die meneer (al spartelend) vastgehouden totdat de mevrouw hem gepeerd was.
Ik heb ontdekt dat ik in ieder geval redelijk overwicht heb als ik boos ben
dat grote stuk waar die hekken omheen staan ja. Vandaag wordt de eerste paal geheid/gehijd(?). Het wordt een appartementencomplex, Trezoor ofzoquote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef maok het volgende:
[..]
welk stuk gaan ze mee verder, direct naast het circus terrein? Werd wel eens tijd zeg...
Ja he?quote:
In heb de plaatjes gezien, het is in ieder geval eens stuk beter dan het oorspronkelijke plan, dat was iets met heel veel kleurtjes.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:47 schreef Tangarine het volgende:
[..]
dat grote stuk waar die hekken omheen staan ja. Vandaag wordt de eerste paal geheid/gehijd(?). Het wordt een appartementencomplex, Trezoor ofzoZiet er op de tekeningen wel mooi uit iig!
Zeer.! Helaasch moet ik gewoon werken aan de Admiraal...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef Sebasser het volgende:
OHja, freecell en tarabloemes en ik en zulks gingen minimeet dinges doen bij noorderplantsoen vandaag ergens.
aanmeldingen zijn welkom.
Uitnodigende tekst nietwaar?
Mijn tekst is duidelijkerquote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef Sebasser het volgende:
OHja, freecell en tarabloemes en ik en zulks gingen minimeet dinges doen bij noorderplantsoen vandaag ergens.
aanmeldingen zijn welkom.
Uitnodigende tekst nietwaar?
Even langswippen zeg ikquote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zeer.! Helaasch moet ik gewoon werken aan de Admiraal...
Vanmiddag wel effe snel naar de stad, om te kijken of ze bij een lectuur zaak een engels blad hebben dat ik zoek.
Joah, mini bbq kom ik denk ik niet aan, kweet niet waar je die kan halen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef freecell het volgende:
Ok, TARA en ik gaan in ieder geval vanmiddag (misschien vanaond) naar het Noordeplantsoen. Sebasser wrs ook. (en die wilde een mini BBQ meenemen)
Laten we er een minimeet van maken
Als wij nou een knaloranje megawup bij ons neerzetten, zijn we dan herkenbaar genoeg, of moeten we een valg-achtig iets zoeken?
En wáár in het NP?
Ik verwacht een spandoek met "FOK! Mini MEET!!!!!"quote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef freecell het volgende:
Ok, TARA en ik gaan in ieder geval vanmiddag (misschien vanaond) naar het Noordeplantsoen. Sebasser wrs ook. (en die wilde een mini BBQ meenemen)
Laten we er een minimeet van maken
Als wij nou een knaloranje megawup bij ons neerzetten, zijn we dan herkenbaar genoeg, of moeten we een valg-achtig iets zoeken?
En wáár in het NP?
Ja.quote:
lukt niet...of jullie moeten er na half 10 nog zitten.quote:
Als we nu afspreken bij de grote klimpiramide om 14.00 ?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joah, mini bbq kom ik denk ik niet aan, kweet niet waar je die kan halen.
Megawup is niet zo'n slim plan, trekt iets te veel bekijks...
Laten we gewoon een plek afspreken waar iedereen heen gaat, waar we een half uurtje wachten ofzoot, tot iedereen er is, en dan van daaruit bekijken waar we gaan zitten? (Grootste kans lijkt mij bij die fonteinen?)
Ohja, een vlag is wel een tof idee, mits een toffe vlag.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik verwacht een spandoek met "FOK! Mini MEET!!!!!"
Ofzo.
Jij gaat ook mee!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja.
Het wordt een mooie dag vandaag. En anders ga ik daar gewoon voor zorgen.
Tof!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]ik denk dat ie dan niet meer zo mini gaat worden.
Willekeurige fokkers die er voorbij lopen zullen zich aansluiten, het zal spoedig een festijn zijn met mensen uit alle hoeken en gaten van de bevolking, allemaal met een bleke huid, en kleine oogjes.
ik heb ook nog ergens een fok shirt liggen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Als we nu afspreken bij de grote klimpiramide om 14.00 ?
Bij de fonteinen zit niet heel erg vlak
Uit ervaring weet ik dt je in het NP beter gewoon ergens op plat gras kan gaan zitten
Onder de bomen aan de waterkant bij de klimpiramiden bijvoorbeeld
Zo groot is die megawup nou ook weer nietEen vlag valt meer op denk ik
We kunnen een vlag maken van TARA zijn FOK! t-shirt aan een stok oid
Als iemand meewil, kan hij ook wel ff PMmen voor mijn mobiele nummer(voor als je ons kwijt bent)
Waar is die piramide ongeveer? Ik kom nog zelden in het NP. Heb wel om 4 uur een college wat ik niet wil missen, maar als we al om 2 uur afspreken...quote:
De hele oude en de tweede versie.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb ook nog ergens een fok shirt liggen.![]()
wat voor een heeft tara?
klauter toestel, rood touw als ik me niet vergis, ding zelf is ook niet te missen trouwens.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar is die piramide ongeveer? Ik kom nog zelden in het NP. Heb wel om 4 uur een college wat ik niet wil missen, maar als we al om 2 uur afspreken...![]()
2 uur it isquote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar is die piramide ongeveer? Ik kom nog zelden in het NP. Heb wel om 4 uur een college wat ik niet wil missen, maar als we al om 2 uur afspreken...![]()
We zullen niet te missen zijn, dat is 1 ding wat al duidelijk is.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef Tangarine het volgende:
Ik kijk wel even of jullie er rond een uur of 18.00 nog zitten... wat wordt het nou, wup, vlag, shirt, allemaal?
Die herken ik ook welquote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blauw jurkje hier vandaag, maar freecell herkent me nog wel toch?
Vorige keer bij het weggaan de verkeerde mee genomen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en deze keer neem ik gewoon mn EIGEN benen mee. Ja.
Zo is de immer-falende-Lowlands-meet afgelopen jaar voor het eerst geluktquote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik verwacht een spandoek met "FOK! Mini MEET!!!!!"
Ofzo.
Zijn dat nou die benen van die foto?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en deze keer neem ik gewoon mn EIGEN benen mee. Ja.
Ja hallo mevrouw, weet u misschien waar de FOK! minimeet is?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je nummer heb ikIk kom dan vanaf de UB, maar mocht ik het echt niet kunnen vinden zijn er vast wel mensen om het aan te vragen. Komt wel goed, ik maak me er niet druk over.
Zal ik nog iets meenemen?
Zie bovenstaande post...ik moet om half 2 op school zijn, dus dat wordt em nietquote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kom je ook?![]()
We zijn tenslotte vriendjes![]()
ik heb ook fobo, ik ben ook herkenbaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Zijn dat nou die benen van die foto?Of weer andere?
* freecell twijfelt
Wij nemen een blauw met witte stippen kleed mee om op te zitten. Dat is herkenningspunt 1.
Daarbij heeft TARA een fotoboek, dus hem herken je ook wel
Kom je ook?quote:
Waarom iedereen in lichtblauw?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook wel te herkennen denk ik... Foto staat in FoBo, lichtblauw jurkje.
Ik heb al afgesproken om met een vriendin in het NP te gaan 'picknicken', maar als ik jullie zie, kom ik wel even langsquote:Op donderdag 26 april 2007 11:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Kom je ook?
Wij nemen de zitdeken mee en nog wat drinken en chips.
Meer drinken altijd welkom
(en wij nemen weggooibekertjes mee , maar we hebben niet zo veel)
Jij denkt echt dat we tegen vier uur weer weg zijn daar?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post...ik moet om half 2 op school zijn, dus dat wordt em niet
DaD welquote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat we tegen vier uur weer weg zijn daar?
Ik waarschijnlijk een zwart jurkjequote:Op donderdag 26 april 2007 11:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom iedereen in lichtblauw?
ik doe gewoon donkerblauwe/zwarte broek aan, und zwarte polo.
Die komt heus wel terug na haar collegequote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
DaD wel![]()
Niet dat ik jullie niet wil meeten hoor
een beetje maar?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk een zwart jurkje
(het blauwe jurkje wat ik nu aan heb, vind ik zelf eigenlijk een beetje te kort, maar ik zat TARA ff laten kijken of het kan. Blauw is wel minder warm...
Jij hebt heul geen FoBo!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef Sebasser het volgende:
En dan snel er iets in editen he, vuiglap.
Ik had al ge-editquote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En zij is de enige reden waarom je zou willen komen?
nou, leuk hoor
Jeuj!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
![]()
Yes, eindelijk het tentamen gehaald van een vak dat al te vaak heb gedaan
![]()
Yay yay yay yay yay! Feli!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
![]()
Yes, eindelijk het tentamen gehaald van een vak dat al te vaak heb gedaan
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is een bikini in het Noorderplantsoen een beetje 'done', trouwens? Of not?
Zeker done.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat moet je vooral aan ons vragenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je nou nog snel hier heen komt doe ik ook wel een bikini aanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Kan niet..... zit in 't zuiden des lands![]()
Had wel een paar bikini's willen zien
Ja, waarom niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat moet je vooral aan ons vragen
Dank jequote:
Moet helaas later vanmiddag naar mijn ouderlijk huis toe, dus het zal m niet worden helaasquote:Kom je ook nog?
Ik doelde meer op het feit dat wij jongens zijn. En hetero. Dan krijg je niet echt een objectief antwoordquote:
Nee, maar dat is juist wat ze wil horen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat wij jongens zijn. En hetero. Dan krijg je niet echt een objectief antwoord
Geloof me, mij wil je niet in bikini zien, maar het voordeel van een bikini onder een jurkje vind ik dat je niet heel erg netjes hoeft te zittenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat wij jongens zijn. En hetero. Dan krijg je niet echt een objectief antwoord
Hmm, we gaan er even over stemmen. Je hoort nog van ons.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef paddy het volgende:
Mag als Groningse wel een meeleespost plaatsen hè?
Ben hier wel niet geboren, maar woon er toch al bijna weer tien jaar.
Zekerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef paddy het volgende:
Ik ben vandaag goedgemutst, dus ik stem voorquote:Op donderdag 26 april 2007 11:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hmm, we gaan er even over stemmen. Je hoort nog van ons.
Ik zou een Speedo aandoen, als ik jou was 14.gifquote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ik twijfel.
Zal ik een korte broek cq zwembroek aandoen?
Of zal ik een dikke normale broek aandoen?
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zou een Speedo aandoen, als ik jou was 14.gif
Vooruit!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef paddy het volgende:
Neem jezelf meequote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, ik heb er echt zin in! Ik weet alleen nog steeds niet wat ik mee zal nemen![]()
Als ik met mn ex een overhemd ging kopen, werden de wasinstructies aan MIJ gegeven. Wtf, dat deed ie maar mooi zelf.
Ik ben nog boven de dertigquote:
Heb je koekjes oid?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, ik heb er echt zin in! Ik weet alleen nog steeds niet wat ik mee zal nemen![]()
Als ik met mn ex een overhemd ging kopen, werden de wasinstructies aan MIJ gegeven. Wtf, dat deed ie maar mooi zelf.
Ik heb perenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je koekjes oid?
Iets eetbaars zou tof zijn
(ik heb net twee flessen citroenlimonade in de diepvries gelegd)
Hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef nietzman het volgende:
Sckizoekie is gek.
Nietzman en ik op 1 meet, goed plan.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo?
Kom je ook, trouwens?
JIj komt ook!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef nietzman het volgende:
Sckizoekie is gek.
Niet meer sinds mijn 18equote:Op donderdag 26 april 2007 12:14 schreef Sebasser het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die blowen?
Want daar is het noorderplantsoen ook heerlijk geschikt voor.
Ik ga niet als enige, dan neem ik wel ice tea mee.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee, zonder bevalt me beter
Maar ik houd andere blowers niet tegen
Lekkerquote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga niet als enige, dan neem ik wel ice tea mee.
Jij had toch bekertjes?
en chips (van die mais dinges volgens mij, die ietswat scherpe ook.)
Ik zal even kijken als ik langs de UB kom.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker
Ik neem iets van 6 kartonnen bekertjes mee, meer zou leuk zijn.
Wie komt er nog langs school en kan er een paar meenemen?
Diefquote:Op donderdag 26 april 2007 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zal even kijken als ik langs de UB kom.
Woehoee! Ik hoef toch niet richting faculteit! Ik kom dus gewoon rond 2en. En ik denk dat ik jullie wel herkenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiets komt ook na haar college (rond 4 uur)
Gezelligquote:Op donderdag 26 april 2007 13:04 schreef Wiets het volgende:
[..]
Woehoee! Ik hoef toch niet richting faculteit! Ik kom dus gewoon rond 2en. En ik denk dat ik jullie wel herken![]()
Vanwaar die precieze tijdsbepaling?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:13 schreef Sebasser het volgende:
ik ga denk ik weg op 13:37, dan ben ik wel lekker op tijd.
Omdat 1337 een goeie tijd is.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Vanwaar die precieze tijdsbepaling?
Wij zijn wrs ook wel wat aan de vroege kant hoor
Het gebruik ervan istoch vooral erg kansloosquote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat 1337 een goeie tijd is.
wiki: 1337 wordt verder gebruikt onder jongeren als synoniem van professioneel
1 = L 3 = e 7 = t
Leet.
Leet, oftewel L33t of 1337 enzovoort, is een internettaal die op een toetsenbord gebruikt wordt. Het woord L33t is een verbastering van elite.
Als je andere dingen dan 1337 ofwel leet gaat gebruiken ben je best wel kansloos.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gebruik ervan istoch vooral erg kansloos?
in bikini toch maar wel?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer de gebruikelijke 'boehoe in zie er niet uit in bikini'- bui zou toeslaan. Daar is ie al.
Maar ik kom lekker wel.![]()
Juistquote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef Sebasser het volgende:
Your translated text is as follows:
Fr333C3|_ I5 2F J3uj 1!!1!1!11[afbeelding] 0]/[G [afbeelding]
t35T BRIC]-[TJ3
Your original text is as follows:
Freecell is tof, jeuj.
Test berichtje
ik had dan ook de "Options Use extreme ||00BI5|-| translation (AKA complete retard mode) " aan.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Juist
Ik kan dat dus niet fatsoenlijk lezen
Ken ik u?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nietzman en ik op 1 meet, goed plan.
Die van mij begon al toen ik mijn bikini aantrok..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer de gebruikelijke 'boehoe in zie er niet uit in bikini'- bui zou toeslaan. Daar is ie al.
Maar ik kom lekker wel.![]()
Vraag 2: komt u?quote:
Komtie?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groetjes van Alex allemaal.
Ojaquote:Op donderdag 26 april 2007 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
Zit in Duitsland toch?
Ohja, daar was je ook ergens hè? 8).quote:Op donderdag 26 april 2007 13:25 schreef Sebasser het volgende:
Behalve dat je me vaak probeerd te lamen, en wij op eenzelfde concert zijn geweest, neuh.
Ik moet nog eten. Ik fiets wel een rondje door 't park als ik na tweeen ben.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:26 schreef freecell het volgende:
Vraag 2: komt u?
kweet niet meer waar het nou precies was, iig was guitarist.nl er ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ohja, daar was je ook ergens hè? 8).
Ja, ons weerwolfje vergeet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
kweet niet meer waar het nou precies was, iig was guitarist.nl er ook.
Gewoon bij gaan zittenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:33 schreef MaxMark het volgende:
Net thuis van school, ik ga zo ook maar eens die kant op. Maar ik ga met iemand anders, dus weet niet of ik de rest tref
als het goed is zijn ze er al want hier zijn ze nietquote:Op donderdag 26 april 2007 14:33 schreef MaxMark het volgende:
Net thuis van school, ik ga zo ook maar eens die kant op. Maar ik ga met iemand anders, dus weet niet of ik de rest tref
Ook de enige manier om het hier stil te krijgen hequote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef maok het volgende:
[..]
als het goed is zijn ze er al want hier zijn ze niet
Nadruk op 'rustig' dan he.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
Dan zijn er altijd wel weer anderen die hier rustig doorgaan met posten
Ja jij welquote:Op donderdag 26 april 2007 15:07 schreef MaxMark het volgende:
Maar anyway, ik ben nu richting NP... gegroet
Welkom bij de club van mensen die niet in het NP zittenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:44 schreef Renesite het volgende:
En niemand smst mij?
Ik was te laat bij mijn telefoon!! Ik had om half 3 zo bij jullie kunnen zijn
Ik racede nog door het noorderplantsoen...
!
Nu ga ik niet meer... ben moe chagerijnig thuis![]()
(Ik hang me nog 1 keer op als we nog 1 keer 1 uur lang over ons absentiegebeuren praten op school!
Ik werd net nog gebeldquote:Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef maok het volgende:
[..]
Welkom bij de club van mensen die niet in het NP zitten![]()
Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:44 schreef Renesite het volgende:
En niemand smst mij?
Ik was te laat bij mijn telefoon!! Ik had om half 3 zo bij jullie kunnen zijn
Ik racede nog door het noorderplantsoen...
!
Nu ga ik niet meer... ben moe chagerijnig thuis![]()
(Ik hang me nog 1 keer op als we nog 1 keer 1 uur lang over ons absentiegebeuren praten op school!
Dat is altijd tof.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:54 schreef Renesite het volgende:
Ik doe slechte comedy's kijken nu![]()
!!!
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:50 schreef du_ke het volgende:
Ik zit gezellig achter m'n computeren te worstelen met m'n scriptje.
Nasty.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef MaxMark het volgende:
Altijd fijn, afspraken maken met mensen die dan onbereikbaar zijn en niet komen opdagen
TARA, DaD, Sebasser en Nietzman zitten nog steeds in het NP hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef MaxMark het volgende:
Altijd fijn, afspraken maken met mensen die dan onbereikbaar zijn en niet komen opdagen
Ik ga vis eten. Ik zit nu in de tuin met fluitende vogels in het buitenland.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
TARA, DaD, Sebasser en Nietzman zitten nog steeds in het NP hoor
Ik (freecell in dit geval) Ben ff thuis om ijs te halen
En ik ga nu terug.
Voor wie ons nog zoekt: Blauw kleed met idioten, vlakbij de rode klimpiramide.
Hey, handige site is dat. Hopelijk hoef ik em nooit te gebruiken, maar toch.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:38 schreef du_ke het volgende:
heb m'n fiets hier vandaan http://www.fiets050.nl/ en hij doet het al 2,5 jaar redelijk ok.
En waarom heb je mij dan niet gebeld voor de minimeet?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef MaxMark het volgende:
quote:
Jij stalkt sowiesoquote:Op donderdag 26 april 2007 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]nee, ik wou zo eerst naar de meta gaan, maar toen bedacht ik me, en wou ik naar de zolder gaan, das waar ik stopte in die straat.
Moar ik belde zo, en toen kon die ene persoon niet
voor niks heul daar heen gefietst
Jij belde ons steedsquote:Op donderdag 26 april 2007 19:49 schreef Renesite het volgende:
Ze waren er nog wel, ze hebben me weer lastig gevallen!
Sorry...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:22 schreef teigan het volgende:
Hm, vandaar dat wij niemand meer zagen net in het NP, jullie waren al weg...
Het was kwart voor vijf, ik ben maar naar de winkel gegaan om avondeten te halenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En waarom heb je mij dan niet gebeld voor de minimeet?![]()
ik voelde me best voor paal staan, rondturend terwijl ik daar op skates stond, in mijn skateoutfit...quote:
nietus.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik belde heul niet geheim, iedereen zag en hoorde het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |