quote:Op donderdag 26 april 2007 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is een bikini in het Noorderplantsoen een beetje 'done', trouwens? Of not?
Zeker done.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat moet je vooral aan ons vragenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je nou nog snel hier heen komt doe ik ook wel een bikini aanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Kan niet..... zit in 't zuiden des lands![]()
Had wel een paar bikini's willen zien
Ja, waarom niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat moet je vooral aan ons vragen
Dank jequote:
Moet helaas later vanmiddag naar mijn ouderlijk huis toe, dus het zal m niet worden helaasquote:Kom je ook nog?
Ik doelde meer op het feit dat wij jongens zijn. En hetero. Dan krijg je niet echt een objectief antwoordquote:
Nee, maar dat is juist wat ze wil horen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat wij jongens zijn. En hetero. Dan krijg je niet echt een objectief antwoord
Geloof me, mij wil je niet in bikini zien, maar het voordeel van een bikini onder een jurkje vind ik dat je niet heel erg netjes hoeft te zittenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat wij jongens zijn. En hetero. Dan krijg je niet echt een objectief antwoord
Hmm, we gaan er even over stemmen. Je hoort nog van ons.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef paddy het volgende:
Mag als Groningse wel een meeleespost plaatsen hè?
Ben hier wel niet geboren, maar woon er toch al bijna weer tien jaar.
Zekerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef paddy het volgende:
Ik ben vandaag goedgemutst, dus ik stem voorquote:Op donderdag 26 april 2007 11:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hmm, we gaan er even over stemmen. Je hoort nog van ons.
Ik zou een Speedo aandoen, als ik jou was 14.gifquote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ik twijfel.
Zal ik een korte broek cq zwembroek aandoen?
Of zal ik een dikke normale broek aandoen?
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zou een Speedo aandoen, als ik jou was 14.gif
Vooruit!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef paddy het volgende:
Neem jezelf meequote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, ik heb er echt zin in! Ik weet alleen nog steeds niet wat ik mee zal nemen![]()
Als ik met mn ex een overhemd ging kopen, werden de wasinstructies aan MIJ gegeven. Wtf, dat deed ie maar mooi zelf.
Ik ben nog boven de dertigquote:
Heb je koekjes oid?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, ik heb er echt zin in! Ik weet alleen nog steeds niet wat ik mee zal nemen![]()
Als ik met mn ex een overhemd ging kopen, werden de wasinstructies aan MIJ gegeven. Wtf, dat deed ie maar mooi zelf.
Ik heb perenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je koekjes oid?
Iets eetbaars zou tof zijn
(ik heb net twee flessen citroenlimonade in de diepvries gelegd)
Hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef nietzman het volgende:
Sckizoekie is gek.
Nietzman en ik op 1 meet, goed plan.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo?
Kom je ook, trouwens?
JIj komt ook!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef nietzman het volgende:
Sckizoekie is gek.
Niet meer sinds mijn 18equote:Op donderdag 26 april 2007 12:14 schreef Sebasser het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die blowen?
Want daar is het noorderplantsoen ook heerlijk geschikt voor.
Ik ga niet als enige, dan neem ik wel ice tea mee.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee, zonder bevalt me beter
Maar ik houd andere blowers niet tegen
Lekkerquote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga niet als enige, dan neem ik wel ice tea mee.
Jij had toch bekertjes?
en chips (van die mais dinges volgens mij, die ietswat scherpe ook.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |