Dank je, Noca.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:04 schreef Noca het volgende:
DaD, we (denk dat dat voor iedereen geldt) bedoelen het absoluut niet slecht
Zelfs mensen die je niet kent. kunnen met je meeleven en proberen je te helpen. Dat je misschien teveel verwacht, dat kan ik me persoonlijk niet voorstellen. Soms is het juist beter om dingen te ventileren tegenover mensen die je helemaal niet kent, omdat zij er mogelijk een frisse kijk op hebben en het helemaal niet erg vinden dat jij je verhaal doet.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En misschien verwacht ik dan wel té veel van mensen die ik helemaal niet ken, dat ze ook blij zullen zijn. En dan kan ik zulke opmerkingen gewoon even niet goed hebben.
Sorry. Jullie bedoelen het vast goed.
Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Doodlopende weg ingeslagen?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:19 schreef freecell het volgende:
Hoihoi
Wij zijn zojuist terug komen fietsen uit Sauwerd, hebben een kikkerconcert gehoord, hebben perongeluk tot onze knieën in het gras gestaan (ietspad hield plotseling op)
Welnee. de weg hield niet op, die ging gewoon door.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Doodlopende weg ingeslagen?
Dat dusquote:Op donderdag 26 april 2007 00:30 schreef Noca het volgende:
Jee, het is veel te lekker weer om te gaan slapen.
werken van 8.00 -21.00 uurquote:Op donderdag 26 april 2007 10:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen
Gaan we wat leuks doen vandaag?
Das wel goedquote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef freecell het volgende:
Ik ben gisteren trouwens zomaar tussen een ruzie gesprongen. Vind mezelf eigenlijk stiekem wel eeen beetje stoer!
Tegenwoordig moet je oppassen. Je hebt zo een paar rake klappen te pakken. Alhoewel dat met een meisje niet zo snel gebeurt, kan het toch wel zo zijn dat je een mep krijgt. Per ongeluk, of expresquote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef freecell het volgende:
Ik ben gisteren trouwens zomaar tussen een ruzie gesprongen. Vind mezelf eigenlijk stiekem wel eeen beetje stoer!
welk stuk gaan ze mee verder, direct naast het circus terrein? Werd wel eens tijd zeg...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:35 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Das wel goed
Ik mag vandaag de hele dag werken, de Ciboga start eindelijk met de bouw bij de Jumbo bij de Korreweg (waar die hekken staan), heel officieel gedoe enzo met wethouder erbij, en ik mag helpen bij vanalles en nog wat... nouja, het verdient weer wat
Ja, en omdat iedereen bang is voor die mep, gebeurt er niets...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je oppassen. Je hebt zo een paar rake klappen te pakken. Alhoewel dat met een meisje niet zo snel gebeurt, kan het toch wel zo zijn dat je een mep krijgt. Per ongeluk, of expres.
stoer manquote:Op donderdag 26 april 2007 10:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, en omdat iedereen bang is oor die map, gebeurt er niets...
Het was een echtelijke ruzieEn ze waren aan het vechten.En heel boos. No way dat ik dan eerst ga nadenken of ik wel veilig ben
![]()
Ben er gewoon tussenin gestaptHielp maar heel ff. Ze waren volgens mij vooral verbaasd
Gelukkig hielp TARA ook en kwam er nog een meneer langs. Toen hebben ze die meneer (al spartelend) vastgehouden totdat de mevrouw hem gepeerd was.
Ik heb ontdekt dat ik in ieder geval redelijk overwicht heb als ik boos ben
dat grote stuk waar die hekken omheen staan ja. Vandaag wordt de eerste paal geheid/gehijd(?). Het wordt een appartementencomplex, Trezoor ofzoquote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef maok het volgende:
[..]
welk stuk gaan ze mee verder, direct naast het circus terrein? Werd wel eens tijd zeg...
Ja he?quote:
In heb de plaatjes gezien, het is in ieder geval eens stuk beter dan het oorspronkelijke plan, dat was iets met heel veel kleurtjes.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:47 schreef Tangarine het volgende:
[..]
dat grote stuk waar die hekken omheen staan ja. Vandaag wordt de eerste paal geheid/gehijd(?). Het wordt een appartementencomplex, Trezoor ofzoZiet er op de tekeningen wel mooi uit iig!
Zeer.! Helaasch moet ik gewoon werken aan de Admiraal...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef Sebasser het volgende:
OHja, freecell en tarabloemes en ik en zulks gingen minimeet dinges doen bij noorderplantsoen vandaag ergens.
aanmeldingen zijn welkom.
Uitnodigende tekst nietwaar?
Mijn tekst is duidelijkerquote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef Sebasser het volgende:
OHja, freecell en tarabloemes en ik en zulks gingen minimeet dinges doen bij noorderplantsoen vandaag ergens.
aanmeldingen zijn welkom.
Uitnodigende tekst nietwaar?
Even langswippen zeg ikquote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zeer.! Helaasch moet ik gewoon werken aan de Admiraal...
Vanmiddag wel effe snel naar de stad, om te kijken of ze bij een lectuur zaak een engels blad hebben dat ik zoek.
Joah, mini bbq kom ik denk ik niet aan, kweet niet waar je die kan halen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef freecell het volgende:
Ok, TARA en ik gaan in ieder geval vanmiddag (misschien vanaond) naar het Noordeplantsoen. Sebasser wrs ook. (en die wilde een mini BBQ meenemen)
Laten we er een minimeet van maken
Als wij nou een knaloranje megawup bij ons neerzetten, zijn we dan herkenbaar genoeg, of moeten we een valg-achtig iets zoeken?
En wáár in het NP?
Ik verwacht een spandoek met "FOK! Mini MEET!!!!!"quote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef freecell het volgende:
Ok, TARA en ik gaan in ieder geval vanmiddag (misschien vanaond) naar het Noordeplantsoen. Sebasser wrs ook. (en die wilde een mini BBQ meenemen)
Laten we er een minimeet van maken
Als wij nou een knaloranje megawup bij ons neerzetten, zijn we dan herkenbaar genoeg, of moeten we een valg-achtig iets zoeken?
En wáár in het NP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |