Ja.quote:
lukt niet...of jullie moeten er na half 10 nog zitten.quote:
Als we nu afspreken bij de grote klimpiramide om 14.00 ?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joah, mini bbq kom ik denk ik niet aan, kweet niet waar je die kan halen.
Megawup is niet zo'n slim plan, trekt iets te veel bekijks...
Laten we gewoon een plek afspreken waar iedereen heen gaat, waar we een half uurtje wachten ofzoot, tot iedereen er is, en dan van daaruit bekijken waar we gaan zitten? (Grootste kans lijkt mij bij die fonteinen?)
Ohja, een vlag is wel een tof idee, mits een toffe vlag.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik verwacht een spandoek met "FOK! Mini MEET!!!!!"
Ofzo.
Jij gaat ook mee!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja.
Het wordt een mooie dag vandaag. En anders ga ik daar gewoon voor zorgen.
Tof!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]ik denk dat ie dan niet meer zo mini gaat worden.
Willekeurige fokkers die er voorbij lopen zullen zich aansluiten, het zal spoedig een festijn zijn met mensen uit alle hoeken en gaten van de bevolking, allemaal met een bleke huid, en kleine oogjes.
ik heb ook nog ergens een fok shirt liggen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Als we nu afspreken bij de grote klimpiramide om 14.00 ?
Bij de fonteinen zit niet heel erg vlak
Uit ervaring weet ik dt je in het NP beter gewoon ergens op plat gras kan gaan zitten
Onder de bomen aan de waterkant bij de klimpiramiden bijvoorbeeld
Zo groot is die megawup nou ook weer nietEen vlag valt meer op denk ik
We kunnen een vlag maken van TARA zijn FOK! t-shirt aan een stok oid
Als iemand meewil, kan hij ook wel ff PMmen voor mijn mobiele nummer(voor als je ons kwijt bent)
Waar is die piramide ongeveer? Ik kom nog zelden in het NP. Heb wel om 4 uur een college wat ik niet wil missen, maar als we al om 2 uur afspreken...quote:
De hele oude en de tweede versie.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb ook nog ergens een fok shirt liggen.![]()
wat voor een heeft tara?
klauter toestel, rood touw als ik me niet vergis, ding zelf is ook niet te missen trouwens.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar is die piramide ongeveer? Ik kom nog zelden in het NP. Heb wel om 4 uur een college wat ik niet wil missen, maar als we al om 2 uur afspreken...![]()
2 uur it isquote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar is die piramide ongeveer? Ik kom nog zelden in het NP. Heb wel om 4 uur een college wat ik niet wil missen, maar als we al om 2 uur afspreken...![]()
We zullen niet te missen zijn, dat is 1 ding wat al duidelijk is.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef Tangarine het volgende:
Ik kijk wel even of jullie er rond een uur of 18.00 nog zitten... wat wordt het nou, wup, vlag, shirt, allemaal?
Die herken ik ook welquote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blauw jurkje hier vandaag, maar freecell herkent me nog wel toch?
Vorige keer bij het weggaan de verkeerde mee genomen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en deze keer neem ik gewoon mn EIGEN benen mee. Ja.
Zo is de immer-falende-Lowlands-meet afgelopen jaar voor het eerst geluktquote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik verwacht een spandoek met "FOK! Mini MEET!!!!!"
Ofzo.
Zijn dat nou die benen van die foto?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en deze keer neem ik gewoon mn EIGEN benen mee. Ja.
Ja hallo mevrouw, weet u misschien waar de FOK! minimeet is?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je nummer heb ikIk kom dan vanaf de UB, maar mocht ik het echt niet kunnen vinden zijn er vast wel mensen om het aan te vragen. Komt wel goed, ik maak me er niet druk over.
Zal ik nog iets meenemen?
Zie bovenstaande post...ik moet om half 2 op school zijn, dus dat wordt em nietquote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kom je ook?![]()
We zijn tenslotte vriendjes![]()
ik heb ook fobo, ik ben ook herkenbaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Zijn dat nou die benen van die foto?Of weer andere?
* freecell twijfelt
Wij nemen een blauw met witte stippen kleed mee om op te zitten. Dat is herkenningspunt 1.
Daarbij heeft TARA een fotoboek, dus hem herken je ook wel
Kom je ook?quote:
Waarom iedereen in lichtblauw?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook wel te herkennen denk ik... Foto staat in FoBo, lichtblauw jurkje.
Ik heb al afgesproken om met een vriendin in het NP te gaan 'picknicken', maar als ik jullie zie, kom ik wel even langsquote:Op donderdag 26 april 2007 11:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Kom je ook?
Wij nemen de zitdeken mee en nog wat drinken en chips.
Meer drinken altijd welkom
(en wij nemen weggooibekertjes mee , maar we hebben niet zo veel)
Jij denkt echt dat we tegen vier uur weer weg zijn daar?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post...ik moet om half 2 op school zijn, dus dat wordt em niet
DaD welquote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat we tegen vier uur weer weg zijn daar?
Ik waarschijnlijk een zwart jurkjequote:Op donderdag 26 april 2007 11:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom iedereen in lichtblauw?
ik doe gewoon donkerblauwe/zwarte broek aan, und zwarte polo.
Die komt heus wel terug na haar collegequote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
DaD wel![]()
Niet dat ik jullie niet wil meeten hoor
een beetje maar?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk een zwart jurkje
(het blauwe jurkje wat ik nu aan heb, vind ik zelf eigenlijk een beetje te kort, maar ik zat TARA ff laten kijken of het kan. Blauw is wel minder warm...
Jij hebt heul geen FoBo!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef Sebasser het volgende:
En dan snel er iets in editen he, vuiglap.
Ik had al ge-editquote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En zij is de enige reden waarom je zou willen komen?
nou, leuk hoor
Jeuj!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
![]()
Yes, eindelijk het tentamen gehaald van een vak dat al te vaak heb gedaan
![]()
Yay yay yay yay yay! Feli!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
![]()
Yes, eindelijk het tentamen gehaald van een vak dat al te vaak heb gedaan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |