Ja jij welquote:Op donderdag 26 april 2007 15:07 schreef MaxMark het volgende:
Maar anyway, ik ben nu richting NP... gegroet
Welkom bij de club van mensen die niet in het NP zittenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:44 schreef Renesite het volgende:
En niemand smst mij?
Ik was te laat bij mijn telefoon!! Ik had om half 3 zo bij jullie kunnen zijn
Ik racede nog door het noorderplantsoen...
!
Nu ga ik niet meer... ben moe chagerijnig thuis![]()
(Ik hang me nog 1 keer op als we nog 1 keer 1 uur lang over ons absentiegebeuren praten op school!
Ik werd net nog gebeldquote:Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef maok het volgende:
[..]
Welkom bij de club van mensen die niet in het NP zitten![]()
Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:44 schreef Renesite het volgende:
En niemand smst mij?
Ik was te laat bij mijn telefoon!! Ik had om half 3 zo bij jullie kunnen zijn
Ik racede nog door het noorderplantsoen...
!
Nu ga ik niet meer... ben moe chagerijnig thuis![]()
(Ik hang me nog 1 keer op als we nog 1 keer 1 uur lang over ons absentiegebeuren praten op school!
Dat is altijd tof.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:54 schreef Renesite het volgende:
Ik doe slechte comedy's kijken nu![]()
!!!
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:50 schreef du_ke het volgende:
Ik zit gezellig achter m'n computeren te worstelen met m'n scriptje.
Nasty.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef MaxMark het volgende:
Altijd fijn, afspraken maken met mensen die dan onbereikbaar zijn en niet komen opdagen
TARA, DaD, Sebasser en Nietzman zitten nog steeds in het NP hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef MaxMark het volgende:
Altijd fijn, afspraken maken met mensen die dan onbereikbaar zijn en niet komen opdagen
Ik ga vis eten. Ik zit nu in de tuin met fluitende vogels in het buitenland.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
TARA, DaD, Sebasser en Nietzman zitten nog steeds in het NP hoor
Ik (freecell in dit geval) Ben ff thuis om ijs te halen
En ik ga nu terug.
Voor wie ons nog zoekt: Blauw kleed met idioten, vlakbij de rode klimpiramide.
Hey, handige site is dat. Hopelijk hoef ik em nooit te gebruiken, maar toch.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:38 schreef du_ke het volgende:
heb m'n fiets hier vandaan http://www.fiets050.nl/ en hij doet het al 2,5 jaar redelijk ok.
En waarom heb je mij dan niet gebeld voor de minimeet?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef MaxMark het volgende:
quote:
Jij stalkt sowiesoquote:Op donderdag 26 april 2007 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]nee, ik wou zo eerst naar de meta gaan, maar toen bedacht ik me, en wou ik naar de zolder gaan, das waar ik stopte in die straat.
Moar ik belde zo, en toen kon die ene persoon niet
voor niks heul daar heen gefietst
Jij belde ons steedsquote:Op donderdag 26 april 2007 19:49 schreef Renesite het volgende:
Ze waren er nog wel, ze hebben me weer lastig gevallen!
Sorry...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:22 schreef teigan het volgende:
Hm, vandaar dat wij niemand meer zagen net in het NP, jullie waren al weg...
Het was kwart voor vijf, ik ben maar naar de winkel gegaan om avondeten te halenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En waarom heb je mij dan niet gebeld voor de minimeet?![]()
ik voelde me best voor paal staan, rondturend terwijl ik daar op skates stond, in mijn skateoutfit...quote:
nietus.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik belde heul niet geheim, iedereen zag en hoorde het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |