Bron Bodystore.nlquote:Gebruik en dosering:
Mix 5 gram (1 ½ theelepel) met 35 gram dextrose in 300 ml water. Of mix met 250 ml suikerhoudende drank zoals witte druivensap, appelsap of een sportdrankje. Direct na het mixen opdrinken. Neem op trainingsdagen 1 dosering een half uur voor de training en 1 dosering direct na de training. Neem op rustdagen 1 dosering na het ontbijt en 1 dosering na het avondeten. Drink tijdens het gebruik van Creatine minimaal 2,5 liter water per dag. Creatine mag niet meer dan 2 maanden aan één stuk worden gebruikt. Las een pauze van 1 maand in tussen twee 2-maandenkuren.
chinsquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef Skazminko het volgende:
Waar krijg je een wijde rug van? Rows, chins of deadlifts?
?? ik dacht dat jij een trouwe fok bb-topic bezoeker wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef Skazminko het volgende:
Waar krijg je een wijde rug van? Rows, chins of deadlifts?
Kon toch? Met de deadlift train je al je spieren in je rug zo'n beetje, dus misschien ook de spier die voor wijdte zorgen. Zo'n gek idee was het toch niet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:41 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
?? ik dacht dat jij een trouwe fok bb-topic bezoeker was![]()
rows en chins
deadlifts??? waar haal je dat vandaan
ja, in principe maakt je lichaam door te DL'en meer GH aan en zal alles in beperkte mate groeien, maar niet specifiek je latsquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:56 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Kon toch? Met de deadlift train je al je spieren in je rug zo'n beetje, dus misschien ook de spier die voor wijdte zorgen. Zo'n gek idee was het toch niet?![]()
![]()
Kan best hoor...ze heeft elke dag voor de laatste 30 jaar een korset gedragen. Hierdoor zijn haar onderste ribben ingedrukt en haar organen samengeplet. Dus haar buikvet is gewoon heel plat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef Adelante het volgende:
sick
ze heeft in elk geval geen last van buikvet
Je moet erg voorzichtig zijn en leren naar je lichaam te luisteren. Dan voorkom je veel problemen. Heb de deadlift gewoon licht (60lg) gedaan, om het goed te laten doorbloeden en niet over te belasten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:24 schreef Haijo het volgende:
Ben jij nooit bang om met rugpijn te trainen? Lijkt me zo ontzettend makkelijk om je rug te overbelasten?
Ik eet nu afwisselend appelstroop, ham, kipfilet, jam en kaas op brood. En in het weekend eet ik ook nog gebakken eitjes op brood.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rustig aan doen met de schouder dan. Maar hem wel blijven bewegen. Eet je nog steeds alleen kipfilet op brood? Ham en dergelijke mogen ook gewoon.
CEE is ok hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:41 schreef FreeShooter het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dit (Creatine Ethyl Ester HCL 98%) wat is?
Beest in de maak?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
* Plaatst even een tvp
Ongeveerquote:
Je kan nog zo veel cardio doen maar als je voeding niet in orde is zal je nooit een 'sixpack' krijgen.quote:
Is dit waar?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:35 schreef hisdudeness het volgende:
je kan idd het beste die shake verdelen over de dag. Je lichaam kan maximaal 25 gram eiwitten per uur opnemen.
Ik neem alleen een whey shake voor m'n training, train er voor m'n gevoel lekkerder door. Voor de rest haal ik voldoende eiwitten uit m'n eten.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:01 schreef FritsFluitketel het volgende:
Klopt, ik let ook op m'n voeding
Fugie > Klopt, en dat ga ik ook doen
Nog even over die whey. Op die site staat bij de whey (http://www.bodystore.nl/whey_eiwit/whey_eiwit.php) driemaal daags een shake te nemen. Klopt dit? Dit is natuurlijk wel een shop, die zoveel mogelijk wil verkopen.Hoe doen jullie het?
Volgens mij wel, er is in ieder geval een limiet van het aantal eiwitten je kan verwerken per maaltijd. 25 gram is wel ongeveer het gemiddeldequote:
25 a 30 gram dacht ik ja.quote:
Ik hoor wel vaak dat je per 3 uur niet meer dan zo'n 30 a 40 gram eiwitten moet nemen. Dit heeft volgens mij te maken met de nieren. Maar daar zit ik regelmatig wat boven...quote:
Om een of andere reden smeren die lui zich voor een wedstrijd altijd in met een soort van bruine olie...quote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom zijn die gozers uit de OP zo donker... Die Ronny is een neger maar Jay toch niet?
Komen de spieren beter uit.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom zijn die gozers uit de OP zo donker... Die Ronny is een neger maar Jay toch niet?
Ieder zijn eigen smaak, dit vind ik ook niets hoe ze op het olympia podium staan.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:18 schreef -Menn0- het volgende:
Ooow okeej, lelijk zeg! Ik heb nu andere foto's gezien dat ziet er wel heel vet uit! Maar zo lelijk bruin vind ik t maar niks.
Jaja uiteraardquote:Op maandag 14 mei 2007 17:21 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak, dit vind ik ook niets hoe ze op het olympia podium staan.
Maar je begrijpt wel dat het écht lelijk is om naar een wit lijk te kijken op het podium, een gebruinde huid is een must voor op het podium.![]()
Niets? Hoort er gewoon bij hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef PARTIJTJEGEITJE het volgende:
TVP!
Volg het topic al een tijdje, nog verder niet gereageerd...
Gelijk een vraagje:wat doen jullie tegen het verzuren? Bijvoorbeeld met bankdrukken is er na een tijdje een punt dat de koek in 1 keer op is......
Het gaat me niet om 't bruinen. Ik ben volgens mij wel dusdanig ingelezen dat ik wel weet dat dat er bij hoort.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef DjMark het volgende:
@Frautie, dat is heel normaal hoor.
Bodybuilders bruinen zich voor een wedstrijd...
no-look = J-will toch? Zo ja,waar doe jij reverse hypers dan??? In Tilburg woon je toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:11 schreef no-look het volgende:
Hey lui,
ik heb nu een leuk schemaatje, vind ik zelf, waar ik de komende weken mijn ei in kwijt kan. Ik mis alleen oefeningen voor mijn core, ik begin namelijk steeds meer het gevoel te krijgen dat ik een zwakke core heb, wat zorgt voor pussy squats. Wat raden jullie aan?
Ik zat zelf te denken aan 2x pw reverse hypers en één keer buik.
En nu kijken hoeveel weken je het volhoudtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
Jeej
Sinds ik begonnen ben voel ik me echt lekker
In ieder geval tot 1 augustusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:44 schreef Alessandro het volgende:
[..]
En nu kijken hoeveel weken je het volhoudt![]()
Goed zo! en let ook op je voeding. 1 van mijn beginnersfouten, niet op de voeding letten!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:40 schreef Rubbish11 het volgende:
Nu al 4 weekjes bezig gaat nog lekker en denk er nog niet aan om te stoppen.. Doe nu 3 soms 4 keer in de week
nee ik studeer in Tilburg, woon in de buurt van Eindhoven. Overhead squats kan ik niet eens met een lege stang geloof ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:06 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
no-look = J-will toch? Zo ja,waar doe jij reverse hypers dan??? In Tilburg woon je toch?
En als je echt denkt dat je een zwakke core hebt kan je ook overhead squats doen, volgens mij de koningsoefening voor een sterke onderrug en dito buikspieren.
ow oke, ik dacht dat ze ergens in tilburg een reverse hyper machine hadden... Maar succes met je overhead squats, dat is echt een killer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef no-look het volgende:
[..]
nee ik studeer in Tilburg, woon in de buurt van Eindhoven. Overhead squats kan ik niet eens met een lege stang geloof ikZal het volgende keer als ik in de gym ben eens proberen.
En deadliften gaat me veel makkelijker af dan squats. Denk dat het dus vooral mijn buik is? Ik deadlift inmiddels minstens 115 kg, denk dat 120 ook wel lukt. Squat misschien een miserabele 70kg (heb 66 full gesquat na heel wat setjes op 60/64).
Hij post wel in andere topics...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ow oke, ik dacht dat ze ergens in tilburg een reverse hyper machine hadden... Maar succes met je overhead squats, dat is echt een killer.
En ivo lijkt inderdaad van de aardboden verdwenen, apartjes, maar waarschijnlijk heeft hij gewoon probleempjes met z'n internet, lijkt me het meest logische![]()
Met wat je besteld hebt moet het wel lukken, als je goede merken h ebtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
Morgen weer
Heb zelfs voor morgen al eten klaargemaakt, aangezien ik wat ik op m'n werk meestal krijg vaak wel lekkere maar geen goede voeding is
Voor morgenvroeg klaargemaakt:
- 3 snee volkorenbrood (2 kipfilet, 1 pindakaas)
Voor morgenvroeg tussendoor:
- 2 snee volkorenbrood (1 kipfilet, 1 pindakaas)
Voor tussen de middag:
Ben ongeveer half 3 thuis, dus dan maak ik thuis weer wat klaarEn ik neem nog iets fruit mee naar m'n werk
Verder vandaag dextrose, whey protein en multiplex (vitaminen en mineralen) besteld op bodystore
Goede zet?
Btw.. volgens mij zie ik nu al dat ik verander, voor m'n gevoel wat vlug, maar het is volgens mij wel zo, mogelijk?
je overleeft smiddags op 2 sneetjes broot met wat pindakaas?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
Morgen weer
Heb zelfs voor morgen al eten klaargemaakt, aangezien ik wat ik op m'n werk meestal krijg vaak wel lekkere maar geen goede voeding is
Voor morgenvroeg klaargemaakt:
- 3 snee volkorenbrood (2 kipfilet, 1 pindakaas)
Voor morgenvroeg tussendoor:
Voor tussen de middag:
Ben ongeveer half 3 thuis, dus dan maak ik thuis weer wat klaarEn ik neem nog iets fruit mee naar m'n werk
Verder vandaag dextrose, whey protein en multiplex (vitaminen en mineralen) besteld op bodystore
Goede zet?
Btw.. volgens mij zie ik nu al dat ik verander, voor m'n gevoel wat vlug, maar het is volgens mij wel zo, mogelijk?
iig minderen met zout, geen creatine slikken, juist veel vocht drinken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:28 schreef Del_Toro het volgende:
heeft iemand nog ideetjes voor het verliezen van vocht? ben 8% bf
Het is zo veel!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef Chillmeister het volgende:
Dinsdag:
Chinups - eerste set zoveel mogelijk en dan nog twee verdere sets
Pullups 1x 5 (mijn zwakste punt tot nu toe)
biceps curls 2 x 10
hammer curls 1 x 10
pushups normaal 1x40
pushups armen ver uit elkaar 1x20
pushups met armen naast elkaar 1x20
tricep dip
squat
lunges
verscheidende buikoefeningen
Zaterdag
chin ups
biceps curls 2 x 10
hammer curls 1 x 10
bench press 3 x 8
pushups 1x 25
pushups armen ver uit elkaar 1x20
tricep oefeningen (ben naam even vergeten)
verscheidende buikoefeningen
Leg extension 3 x 10
squats
ik had het niet in volgorde staan. Maar bedankt voor alle tips en ga mij wat verder in verdiepenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:41 schreef no-look het volgende:
[..]
Het is zo veel!
En de volgorde is enigszins shite. Beginnen met squats, anders heb je niet veel puf over voor de koning der oefeningen. Verder mis ik een deadlift. Als ik twee keer zou moeten trainen, per week:
1.
Squat
Deadlift
Bench
Chins
2.
Squat
Powerclean
Overhead Press
Row
Pushups gaan je niet veel sterker maken, dan kun je beter lager in reps zitten en wat gewicht op je rug leggen. En biceps isoleren vind ik ook niet nodig, vooral niet als je meer pull-ups/chins gaat doen.
En als je één keer 5 kunt chinnen, moet 5*4 of 5*3 ook wel lukken. Veel meer volume, dus hardere vooruitgang. Succes!
Ik twijfel aan die 8%, dat getal heb ik ook wel 's op de weegschaal zien staan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:33 schreef FreeShooter het volgende:
Waarom zou iemand willen minderen in vocht? Zeker als je al op 8% BF zit?
Was idd veel te weinig..quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:26 schreef Del_Toro het volgende:
[..]
je overleeft smiddags op 2 sneetjes broot met wat pindakaas?![]()
je metabolisme stuikt in elkaar man
truStiequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:16 schreef truStie het volgende:
[..]
Met wat je besteld hebt moet het wel lukken, als je goede merken h ebt. Je eet wel weinig moet ik zeggen, of ben je vrij klein?
Ik heb vandaag pas een bak brinta op en 4 boterhammen, ook niet veel speciaals maar het boeit ook niet heel veel. Gewoon wel goed op je eiwitten lettenquote:
In mijn goede oude bulktijd nam ik zo'n 3 liter per dag.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:27 schreef Semargofni het volgende:
Hoeveel melk drinken de hardcore bb`ers hiero? Ik zit er sterk over te denken om in mijn nieuwe bulk geen melk op te nemen, echter is brinta dan niet te eten en havermout word ook lastig... Net een bakje havermout met water, whey en wat kaneel poeder gegeten en het was![]()
Ik gok dat een 3 kleurige poseerslips, een paar liter bruiningsolie en gayness aardig in de buurt komt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef truStie het volgende:
Ik drink zo'n 1-1,5 liter melk per dag.. incl whey shakes, maarja wat is hardcore bb'er![]()
Ik let er iniedergeval wel goed op dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg. Gelukkig ben ik een best grote eter en houd ik van melk, pindakaas bruin brood en kipquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Goed zo! en let ook op je voeding. 1 van mijn beginnersfouten, niet op de voeding letten!![]()
Waarom geen melk dan?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:27 schreef Semargofni het volgende:
Hoeveel melk drinken de hardcore bb`ers hiero? Ik zit er sterk over te denken om in mijn nieuwe bulk geen melk op te nemen, echter is brinta dan niet te eten en havermout word ook lastig... Net een bakje havermout met water, whey en wat kaneel poeder gegeten en het was![]()
3-4 literquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:27 schreef Semargofni het volgende:
Ben jij geen dubbelganger van mij?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:06 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Ik let er iniedergeval wel goed op dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg. Gelukkig ben ik een best grote eter en houd ik van melk, pindakaas bruin brood en kip![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |