quote:
Ongeveer
![]()
Ooit misschien
![]()
Ben net begonnen met krachttraining. Het verhaal zit zo:
Had met een vriend een weddenschap afgesloten, vlak voor koninginnedag. We gaan 6 augustus op vakantie en de weddenschap was dat we op 1 augustus een sixpack hebben, anders moeten we ons kaalscheren. Maar aangezien koninginnedag nog moest komen zouden we 1 mei beginnen. Veel vet heb ik niet, maar er moet wel iets vanaf. Ik denk dat ik het wel kan redden met veel krachttraining en een beetje cardio. Ben twee keer naar de sportschool geweest (afgelopen woensdag en vrijdag), en het voelt goed
![]()
Ik ben sowieso niet van plan te stoppen na 1 augustus (of ik het nu wel of niet red), dus ben me een beetje aan het verdiepen in krachttraining.
![]()
Zit nu al lekkerder in m'n vel dan een week terug en na zo'n training heb je zo'n voldaan gevoel, ik vind het heerlijk
![]()
Was eigenlijk op zoek naar informatie over eiwitshakes oid, want ik eet elke week veel eieren (deed ik sowieso al), maar wil toch een andere manier vinden om goed eiwitten binnen te krijgen
![]()
Eet op m'n brood veel kip/kalkoen (deed ik ook altijd al) en probeer verder al een beetje op m'n eten te letten, en volgens mij al met succes
![]()
Zag op Bodystore al whey staan, ziet er goed uit (http://www.bodystore.nl/whey_eiwit/whey_eiwit.php), maar ik vind het zo gigantisch duur, of ligt dat aan mij? Als je drie shakes per dag neemt, zoals daar beschreven staat, ben je 90 gr van die poeder per dag kwijt, dus kom je met zo'n bus net 8 dagen door.
Ben trouwens 1.85 (dacht ik?) met 75-80 kg.
Hebben jullie tips voor me verder? Wil niet alleen de weddenschap, maar ook de krachttraining serieus gaan aanpakken. Een beginnersschema heb ik nog niet, die komt maandag of woensdag.