?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef DjMark het volgende:
Pindakaas is van nature ook prima, alleen de later tegevoegde transvetten zijn slecht.
Deze transvetten houden de pindakaas goed smeerbaar...
Er is ook 'natuurlijke' pindakaas te krijgen zonder transvet...
Om je striae te bedekkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:23 schreef BertV het volgende:
Collega: "zeg eh, wordt het niet tijd voor een tatoeage op die arm?"
Zijn de vooroordelen dat, armen groter normaal, altijd een tatoeage zouden hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
Om je striae te bedekken![]()
Ikke nie snap
hardlopers zijn vaak wel tattoo vrij, maar d'r is dan ook niet zo veel plek om d'r een te zettenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef BertV het volgende:
[..]
Zijn de vooroordelen dat, armen groter normaal, altijd een tatoeage zouden hebben.
(Collega is een dunne lange-afstandsloper die zichzelf veel-te-dik vindt)![]()
Voor mij een omgekeerd vb. Wilde gisteren op het werk in een volle lift stappen. Discussie was of ik er qua gewicht nog wel bij kon (lift piept als ie te zwaar belast wordt). Dus ik vraag: "Hoe zwaar denk je dat ik ben?". Collega 1: "Mwa, kilo of 80?". Collega 2: "Nee joh; echt niet. Minder!". Collega 3: "Ik denk 83kg.". Ik weeg 90 kgquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:23 schreef BertV het volgende:
Collega: "zeg eh, wordt het niet tijd voor een tatoeage op die arm?"
De Appelhof...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
totdat de zomervakantie begint en de knulletjes naar de appelhof gaan![]()
Spierenomvang moet ook wel extreem zijn als je de omvang van een vetter persoon wil benaderen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef Videopac het volgende:
[..]
Voor mij een omgekeerd vb. Wilde gisteren op het werk in een volle lift stappen. Discussie was of ik er qua gewicht nog wel bij kon (lift piept als ie te zwaar belast wordt). Dus ik vraag: "Hoe zwaar denk je dat ik ben?". Collega 1: "Mwa, kilo of 80?". Collega 2: "Nee joh; echt niet. Minder!". Collega 3: "Ik denk 83kg". Ik weeg 90 kg![]()
Ik weeg zelf 100+ maar dat raad niemandquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:24 schreef BertV het volgende:
[..]
Spierenomvang moet ook wel extreem zijn als je de omvang van een vetter persoon wil benaderen.
Met kleding aan valt het vaak niet eens op.
J, zit die nieuwe krachtpatsers nou niet weg te jagenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:22 schreef Mr.J het volgende:
Wat denk jezelf?
(Nee niet flauw bedoeld, maar wat denk jij wat creatine precies doet?)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Stienn het volgende:
Creatine zorgt er voor dat je meer inspanning kunt leveren. Als je gaat bank drukken kun je door middel hiervan iets meer drukken. Het bevorderd ook de spiergroei. Tuurlijk weet ik niet alles. Maar het beste is dus om de creatine voor de training en na de training te gebruiken? en dan 5 gram voor en 5 gram na?
Bron Bodystore.nlquote:Gebruik en dosering:
Mix 5 gram (1 ½ theelepel) met 35 gram dextrose in 300 ml water. Of mix met 250 ml suikerhoudende drank zoals witte druivensap, appelsap of een sportdrankje. Direct na het mixen opdrinken. Neem op trainingsdagen 1 dosering een half uur voor de training en 1 dosering direct na de training. Neem op rustdagen 1 dosering na het ontbijt en 1 dosering na het avondeten. Drink tijdens het gebruik van Creatine minimaal 2,5 liter water per dag. Creatine mag niet meer dan 2 maanden aan één stuk worden gebruikt. Las een pauze van 1 maand in tussen twee 2-maandenkuren.
chinsquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef Skazminko het volgende:
Waar krijg je een wijde rug van? Rows, chins of deadlifts?
?? ik dacht dat jij een trouwe fok bb-topic bezoeker wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef Skazminko het volgende:
Waar krijg je een wijde rug van? Rows, chins of deadlifts?
Kon toch? Met de deadlift train je al je spieren in je rug zo'n beetje, dus misschien ook de spier die voor wijdte zorgen. Zo'n gek idee was het toch niet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:41 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
?? ik dacht dat jij een trouwe fok bb-topic bezoeker was![]()
rows en chins
deadlifts??? waar haal je dat vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |