Wel zitten er bepaalde dingen in pindakaas die het juist goede voeding maakt voor bodybuilders. Heb een tijdje geleden in de Muscle & Fitness gelezen dat het goed zou zijn om een eetlepel pindakaas te eten voor het slapen gaan... vraag me alleen niet precies waarom dat ook alweer was.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:51 schreef DjMark het volgende:
De eiwitten in pindakaas zijn niet slecht.
Ze hebben hoogstens geen compleet aminozuurprofiel (zoals de meeste plantaardige eiwitten dat niet hebben), en daardoor een lagere Biologische Waarde, wat ze dus 'minder goed' maakt dan andere eiwitten...
Aan de meeste pindakaas worden wel transvetten toegevoegd die wel weer slecht zijn...
Nee, het was iets met een stofje die spiergroei bevordert die afgebroken / gebruikt wordt in je slaap. In pindakaas schijnt dit stofje te zitten, of er zit iets in waardoor dat stofje aangemaakt wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:21 schreef Mr.J het volgende:
Iets met onverzadigde vetten gok ik.
die stats van de voedingswaardetabel komen alles behalve overeen met de chocolademelk van de aldiquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:38 schreef LedZep het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)-voor-atleten-86779/
http://www.voedingswaardetabel.nl/product.asp?prodID=198
Zit evenveel eiwit in als melk maar meer KH dus goed als pre- of postworkoutshake. Vet maakt niks uit, als je dik wordt moet je harder trainen. Daarom is een bulk in mijn referentiekader ook idd gewoon kcals proppen (met uitzondering van koek / junk ) en chocomelk is best wel ideaal.
?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef DjMark het volgende:
Pindakaas is van nature ook prima, alleen de later tegevoegde transvetten zijn slecht.
Deze transvetten houden de pindakaas goed smeerbaar...
Er is ook 'natuurlijke' pindakaas te krijgen zonder transvet...
Om je striae te bedekkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:23 schreef BertV het volgende:
Collega: "zeg eh, wordt het niet tijd voor een tatoeage op die arm?"
Zijn de vooroordelen dat, armen groter normaal, altijd een tatoeage zouden hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
Om je striae te bedekken![]()
Ikke nie snap
hardlopers zijn vaak wel tattoo vrij, maar d'r is dan ook niet zo veel plek om d'r een te zettenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef BertV het volgende:
[..]
Zijn de vooroordelen dat, armen groter normaal, altijd een tatoeage zouden hebben.
(Collega is een dunne lange-afstandsloper die zichzelf veel-te-dik vindt)![]()
Voor mij een omgekeerd vb. Wilde gisteren op het werk in een volle lift stappen. Discussie was of ik er qua gewicht nog wel bij kon (lift piept als ie te zwaar belast wordt). Dus ik vraag: "Hoe zwaar denk je dat ik ben?". Collega 1: "Mwa, kilo of 80?". Collega 2: "Nee joh; echt niet. Minder!". Collega 3: "Ik denk 83kg.". Ik weeg 90 kgquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:23 schreef BertV het volgende:
Collega: "zeg eh, wordt het niet tijd voor een tatoeage op die arm?"
De Appelhof...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
totdat de zomervakantie begint en de knulletjes naar de appelhof gaan![]()
Spierenomvang moet ook wel extreem zijn als je de omvang van een vetter persoon wil benaderen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef Videopac het volgende:
[..]
Voor mij een omgekeerd vb. Wilde gisteren op het werk in een volle lift stappen. Discussie was of ik er qua gewicht nog wel bij kon (lift piept als ie te zwaar belast wordt). Dus ik vraag: "Hoe zwaar denk je dat ik ben?". Collega 1: "Mwa, kilo of 80?". Collega 2: "Nee joh; echt niet. Minder!". Collega 3: "Ik denk 83kg". Ik weeg 90 kg![]()
Ik weeg zelf 100+ maar dat raad niemandquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:24 schreef BertV het volgende:
[..]
Spierenomvang moet ook wel extreem zijn als je de omvang van een vetter persoon wil benaderen.
Met kleding aan valt het vaak niet eens op.
J, zit die nieuwe krachtpatsers nou niet weg te jagenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:22 schreef Mr.J het volgende:
Wat denk jezelf?
(Nee niet flauw bedoeld, maar wat denk jij wat creatine precies doet?)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Stienn het volgende:
Creatine zorgt er voor dat je meer inspanning kunt leveren. Als je gaat bank drukken kun je door middel hiervan iets meer drukken. Het bevorderd ook de spiergroei. Tuurlijk weet ik niet alles. Maar het beste is dus om de creatine voor de training en na de training te gebruiken? en dan 5 gram voor en 5 gram na?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |