abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49145449
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:51 schreef DjMark het volgende:
De eiwitten in pindakaas zijn niet slecht.
Ze hebben hoogstens geen compleet aminozuurprofiel (zoals de meeste plantaardige eiwitten dat niet hebben), en daardoor een lagere Biologische Waarde, wat ze dus 'minder goed' maakt dan andere eiwitten...

Aan de meeste pindakaas worden wel transvetten toegevoegd die wel weer slecht zijn...
Wel zitten er bepaalde dingen in pindakaas die het juist goede voeding maakt voor bodybuilders. Heb een tijdje geleden in de Muscle & Fitness gelezen dat het goed zou zijn om een eetlepel pindakaas te eten voor het slapen gaan... vraag me alleen niet precies waarom dat ook alweer was.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:21:38 #177
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_49145550
Iets met onverzadigde vetten gok ik.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_49145929
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:21 schreef Mr.J het volgende:
Iets met onverzadigde vetten gok ik.
Nee, het was iets met een stofje die spiergroei bevordert die afgebroken / gebruikt wordt in je slaap. In pindakaas schijnt dit stofje te zitten, of er zit iets in waardoor dat stofje aangemaakt wordt.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_49146562
Pindakaas is van nature ook prima, alleen de later tegevoegde transvetten zijn slecht.
Deze transvetten houden de pindakaas goed smeerbaar...

Er is ook 'natuurlijke' pindakaas te krijgen zonder transvet...
pi_49154231
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:38 schreef LedZep het volgende:

[..]

http://forum.dutchbodybui(...)-voor-atleten-86779/

http://www.voedingswaardetabel.nl/product.asp?prodID=198

Zit evenveel eiwit in als melk maar meer KH dus goed als pre- of postworkoutshake. Vet maakt niks uit, als je dik wordt moet je harder trainen. Daarom is een bulk in mijn referentiekader ook idd gewoon kcals proppen (met uitzondering van koek / junk ) en chocomelk is best wel ideaal .
die stats van de voedingswaardetabel komen alles behalve overeen met de chocolademelk van de aldi

op de bus staat dat er 15g vet/100ml in zit

!?

15x8kcal/g = 120kcal/100ml alleen aan vet in die cacaomelk zit

spijtig stond het niet in een tabel samen met de voedingswaarde (mss wel is dit wel de reden hiervoor )

of de bus was slecht geprint, maar ik heb op verschillende bussen gekeken

[ Bericht 7% gewijzigd door Tommy_808 op 08-05-2007 18:58:19 ]
Only when close to death, you really feel alive
pi_49162197
Ledzed, bulken is domweg kcal proppen zoals je zei. Maar geen junk.
Aangezien brood mijn strot uit komt, kan ik ook een pot pindakaas leeg lepelen, of valt dit dan onder junk? Op boterhammen met pindakaas en melk groei ik prima, maar brood, word ik echt ziek van de laatste week.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_49162656
Havermout, brinta, rijst, zijn genoeg dingen die beter zijn dan brood.
pi_49162834
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef DjMark het volgende:
Pindakaas is van nature ook prima, alleen de later tegevoegde transvetten zijn slecht.
Deze transvetten houden de pindakaas goed smeerbaar...

Er is ook 'natuurlijke' pindakaas te krijgen zonder transvet...
?

nee man bio is geldklopperij
Only when close to death, you really feel alive
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:06:30 #184
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_49165632
tvp

Eindelijk voel ik weer eens progressie sinds mijn pauze een maand terug In mijn nieuwe schema neem ik per 3 weken 2,5 kg erbij op mijn belangrijkste oefeningen (benchen, deadlifts, squats, military press, skullcrsuhers). Dit ga ik eens een aantal maanden proberen, als het bevalt hou ik dit tot het einde van het jaar en dan zien we wel waar ik sta
pi_49171960
Collega: "zeg eh, wordt het niet tijd voor een tatoeage op die arm?"

Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:26:40 #186
153812 Frautie
Frautilicious
pi_49173095
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:23 schreef BertV het volgende:

Om je striae te bedekken

Ikke nie snap
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_49173287
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:26 schreef Frautie het volgende:

[..]

Om je striae te bedekken

Ikke nie snap
Zijn de vooroordelen dat, armen groter normaal, altijd een tatoeage zouden hebben.
(Collega is een dunne lange-afstandsloper die zichzelf veel-te-dik vindt)
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:59:11 #188
3185 Adelante
To let it go now
pi_49173998
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef BertV het volgende:

[..]

Zijn de vooroordelen dat, armen groter normaal, altijd een tatoeage zouden hebben.
(Collega is een dunne lange-afstandsloper die zichzelf veel-te-dik vindt)
hardlopers zijn vaak wel tattoo vrij, maar d'r is dan ook niet zo veel plek om d'r een te zetten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_49176279
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:23 schreef BertV het volgende:

Voor mij een omgekeerd vb. Wilde gisteren op het werk in een volle lift stappen. Discussie was of ik er qua gewicht nog wel bij kon (lift piept als ie te zwaar belast wordt). Dus ik vraag: "Hoe zwaar denk je dat ik ben?". Collega 1: "Mwa, kilo of 80?". Collega 2: "Nee joh; echt niet. Minder!". Collega 3: "Ik denk 83kg.". Ik weeg 90 kg

[ Bericht 2% gewijzigd door Videopac op 09-05-2007 11:34:24 ]
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_49176338
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

totdat de zomervakantie begint en de knulletjes naar de appelhof gaan
De Appelhof...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_49176749
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef Videopac het volgende:

[..]

Voor mij een omgekeerd vb. Wilde gisteren op het werk in een volle lift stappen. Discussie was of ik er qua gewicht nog wel bij kon (lift piept als ie te zwaar belast wordt). Dus ik vraag: "Hoe zwaar denk je dat ik ben?". Collega 1: "Mwa, kilo of 80?". Collega 2: "Nee joh; echt niet. Minder!". Collega 3: "Ik denk 83kg". Ik weeg 90 kg
Spierenomvang moet ook wel extreem zijn als je de omvang van een vetter persoon wil benaderen.
Met kleding aan valt het vaak niet eens op.
pi_49182229
Ik ben sinds maandag begonnen met creatine. Volgens de website moet ik 4 gram tijdens de lunch nuttigen en 6 tijdens het avond eten. Meestal train ik voor dat ik ga eten. Mag ik dan gewoon na het trainen 10 gram nemen? of moet ik dit anders oplossen/.?
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:59:24 #193
19479 Mr.J
pi_49183196
Ik neem crea 45 minuten voor en direct na de training.
pi_49183263
Waarom?
pi_49184168
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:24 schreef BertV het volgende:

[..]

Spierenomvang moet ook wel extreem zijn als je de omvang van een vetter persoon wil benaderen.
Met kleding aan valt het vaak niet eens op.
Ik weeg zelf 100+ maar dat raad niemand

Vandaag trouwens naar fysio gegaan, moet 3x in de week terugkomen en mijn knie is volledig ingetapet nu.
Hopelijk ben ik over een paar weekjes weer licht bezig in de gym met squat en deadlift
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:22:24 #196
19479 Mr.J
pi_49184199
Wat denk jezelf?

(Nee niet flauw bedoeld, maar wat denk jij wat creatine precies doet?)
pi_49184246
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:22 schreef Mr.J het volgende:
Wat denk jezelf?

(Nee niet flauw bedoeld, maar wat denk jij wat creatine precies doet?)
J, zit die nieuwe krachtpatsers nou niet weg te jagen

pi_49184696
Creatine zorgt er voor dat je meer inspanning kunt leveren. Als je gaat bank drukken kun je door middel hiervan iets meer drukken. Het bevorderd ook de spiergroei. Tuurlijk weet ik niet alles. Maar het beste is dus om de creatine voor de training en na de training te gebruiken? en dan 5 gram voor en 5 gram na?
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:38:27 #199
19479 Mr.J
pi_49184943
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef Stienn het volgende:
Creatine zorgt er voor dat je meer inspanning kunt leveren. Als je gaat bank drukken kun je door middel hiervan iets meer drukken. Het bevorderd ook de spiergroei. Tuurlijk weet ik niet alles. Maar het beste is dus om de creatine voor de training en na de training te gebruiken? en dan 5 gram voor en 5 gram na?

Voor je training omdat je er dan tijdens je training wat aan hebt, na je training om (icm een pwo shake met whey en dextrose) zo snel mogelijk je lichaam vanuit catabole naar anabole fase te brengen.
pi_49185081
en wat neem je als je een dag niet traint? dan gewoon bij de lunch en avond eten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')