Nice. Hoe staat het met je gewone pull ups? Max rep / max weight?quote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Calyptus het volgende:
dan ga ik liever voor de 1armed pull-ups, vollop voor aan het trainen
kijk ik niet meer naar, ik doe nu op een ondersteuningsapparaat 1 armed. Zoon 15 keer zonder gewicht, met gewicht deed ik niet omdat die ketting altijd mijn ballen schuurde...quote:Op zondag 29 april 2007 23:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nice. Hoe staat het met je gewone pull ups? Max rep / max weight?
Ik dacht dat jij gestopt was met serieus trainen ?quote:Op zondag 29 april 2007 23:50 schreef Calyptus het volgende:
[..]
kijk ik niet meer naar, ik doe nu op een ondersteuningsapparaat 1 armed. Zoon 15 keer zonder gewicht, met gewicht deed ik niet omdat die ketting altijd mijn ballen schuurde...
Ik heb nog 50kg extra nodig voor 1 full 1 armed pull-upNiet halve rom zoals je 90% ziet doen.
Ik hoop het na de zomer volledig te kunnen zonder iets, en tijdens de zomer is dat+bp+dl+clean& press+buikspieren zowat alles waar ik op ga trainen
?????????? niet meer squatten danquote:Op zondag 29 april 2007 23:50 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik hoop het na de zomer volledig te kunnen zonder iets, en tijdens de zomer is dat+bp+dl+clean& press+buikspieren zowat alles waar ik op ga trainen
In de zomer niet, mn (power)clean&press bevat al genoeg beenwerk naar mijn goesting.quote:
ik ben sinds april al terug serieuser bezig, enkel qua voeding en drank let ik er wat minder op. Mn schooljaar zit erop en ik ben vollop part-time werk aan het zoeken, ondertussen veel tijd om te trainenquote:Op zondag 29 april 2007 23:52 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gestopt was met serieus trainen ?
Toch een klein voordeel dat ik op een sportschool zit zonder airco. Hoe warmer hoe rustiger!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:05 schreef Calyptus het volgende:
ik ga nog eens op een zaterdag trainen, zit het krachthok propvol sjakosventjes
en "ikwilsnelbreedwordenenkijkmaarstoermetmncurlsvan8kg"-kereltjes.![]()
Je wil "iets" gebruiken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef Stienn het volgende:
Hoi, ik post hier maar aangezien het fitnesstopic niet echt storm loopt..
Ik wil nu een beetje extra spul gaan gebruiken. eiwitten ofzo. Train 3 keer per week en vindt het een uitdaging om iets te gaan gebruiken. Nu weet ik niet wat ik moet hebben.
hoelang train je al? Ik gok nog niet al te lang... Hoeveel eet je op een dag? ik gok dat het erg weinig is...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef Stienn het volgende:
Hoi, ik post hier maar aangezien het fitnesstopic niet echt storm loopt..
Ik wil nu een beetje extra spul gaan gebruiken. eiwitten ofzo. Train 3 keer per week en vindt het een uitdaging om iets te gaan gebruiken. Nu weet ik niet wat ik moet hebben. Op fitnessnet hebben ze de volgende aanbieding:
http://915.packs.supplement.fitnessnet.nl/ is dit wat om mee te beginnen? of kan ik beter met iets andesr beginnen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef Stienn het volgende:
Ben nu een jaar aan het fitnessen. Eten is ongeveer 8 boterhammen per dag en avond eten. Zal vast te weining zijn
Mijn schema, niet voor monsterlijke personenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:00 schreef Stienn het volgende:
Nou, ik zal het eens gaan proberen..
Dus ontbijten met kwark, dan 10 boterhammen met kipfillet en ongezoute nootjes eten met een glasje melk?
Als je moet, is er niks aan. Zorg dat je obsessief wordt, dan gaat het allemaal makkelijkerquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:27 schreef no-look het volgende:
Ik moet écht weer eens gaan, schiet niet op zo
Laatste trainingen waren allemaal kut, dan is de motivatie ook wat minder.
Morgen hoop ik weer eens fatsoenlijk te squatten.
Is chocolademelk niet alleen maar suiker en vet? Of gaat het alleen om de calorieën tijdens bulken?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef LedZep het volgende:
LedZep's bulk tip van vandaag: chocolademelk. Elke liter geeft 1000kcal. En wat is nou b.v. 2 liter op een dag? Niks toch?
Overigens komt er maybe een comeback wat betreft lifting. Ik ben aan het kijken hoe ik op een creatieve manier een squat set up in elkaar kan knutselen, mocht dat lukken schaf ik een barbell met wat schijven aan. Ik blijf me voorlopig richting op endurance, maar wat KT op z'n tijd is ook niet verkeerd. Het ijzer is moeilijk te weerstaan.
http://forum.dutchbodybui(...)-voor-atleten-86779/quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is chocolademelk niet alleen maar suiker en vet? Of gaat het alleen om de calorieën tijdens bulken?
Dit voedingsschema is geen eindpunt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:15 schreef DjMark het volgende:
@BertV, ik weet niet precies wat je doel is, maar dit lijkt me toch vrij weinig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |