abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48812910
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:35 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ja
Dan doe ik dat.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_48850177
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:05 schreef Calyptus het volgende:
ik ga nog eens op een zaterdag trainen, zit het krachthok propvol sjakosventjes
en "ikwilsnelbreedwordenenkijkmaarstoermetmncurlsvan8kg"-kereltjes.

Wat lullen en klungelen die mannen jongens kinderen toch een pak, benchen met een rom van 5 cm omdat het anders slecht is voor je ellebogen enz enz

Maandag fotoshoot Morgen en maandagmorgen zonnebank dus
ik word er ook moe van. curlen in het squatrek, eindeloos de buik trainen, dat soort grapjes...
Maar goed, vandaag de hele dag getennist, onder de warme zon. Denk dat ik veel vocht en koolhydraten ben verloren, dus dat betekent maar één ding voor vanavond. BIER . Water en boterhammen met kaas, wat wil 'n mens nog meer
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_48850408
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:46 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

wat wil 'n mens nog meer
lava?
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_48850936
Pistol a.k.a. one leg squat rep out met rechts (geen warmup): 50x BW. Failure op 51, hartslag 170 en brandende gluteus. Gay. Who else?
pi_48852584
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:12 schreef LedZep het volgende:
Pistol a.k.a. one leg squat rep out met rechts (geen warmup): 50x BW. Failure op 51, hartslag 170 en brandende gluteus. Gay. Who else?

maar

hoe begin je er in godsnaam aan. ik kan m'n evenwicht niet houden
Only when close to death, you really feel alive
pi_48852732
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:00 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

maar

hoe begin je er in godsnaam aan. ik kan m'n evenwicht niet houden
Nou, bij mij hielp het op het begin om eerst een minuut of 3 op 1 been te staan en daarna pas zakken. Dan sta je op een of andere manier veel stabieler . En gewoon elke dag even oefenen.

Btw, in Pavel's ebook heeft ie het over een gast die 75 reps met BW kon. Dus 50 reps is vooralsnog gay.
pi_48853079
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:04 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nou, bij mij hielp het op het begin om eerst een minuut of 3 op 1 been te staan en daarna pas zakken. Dan sta je op een of andere manier veel stabieler . En gewoon elke dag even oefenen.

Btw, in Pavel's ebook heeft ie het over een gast die 75 reps met BW kon. Dus 50 reps is vooralsnog gay.
wel

ik kan al van beneden naar boven op 1 been

maar als ik naar beneden wil kan ik precies niet verder op een bep punt (bij 70° ofzo)
pi_48853110
quote:

[..]

Heeft dat zoveel met kracht te maken? Het lijkt mij meer iets van: even tanden op elkaar en dan doorzetten.
Of is dat zo'n enorme prestatie ofzo?
pi_48853180
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Heeft dat zoveel met kracht te maken? Het lijkt mij meer iets van: even tanden op elkaar en dan doorzetten.
Of is dat zo'n enorme prestatie ofzo?
Neuh valt mee op zich. Het is wel zwaar hoor, daar niet van. Maar hoewel het zeker wel kracht is, is het meer endurance dan max power. Probeer het eens zou ik zeggen. Als je net begint kan je toch maar een paar reps, dus is wel nice squat assistance / beenmassabouwer dan .

Btw, pistols doe je altijd full.

[ Bericht 3% gewijzigd door LedZep op 29-04-2007 23:24:19 ]
pi_48853560
dan ga ik liever voor de 1armed pull-ups, vollop voor aan het trainen
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_48853661
wel

dit helpt:

pi_48853684
ik heb precies hetzelfde als Tommy 808. Naar boven is niet het grote probleem bij pistols, naar beneden is veel lastiger.
pi_48853760
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Calyptus het volgende:
dan ga ik liever voor de 1armed pull-ups, vollop voor aan het trainen
Nice. Hoe staat het met je gewone pull ups? Max rep / max weight?
pi_48853804
ja! led het is me gelukt dankzij die foto ben ik voorbij dat punt gekomen. op naar 10 reps

genoeg naar voor leunen/armen uitsteken is de sleutel bij het dalen
pi_48854224
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:34 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nice. Hoe staat het met je gewone pull ups? Max rep / max weight?
kijk ik niet meer naar, ik doe nu op een ondersteuningsapparaat 1 armed. Zoon 15 keer zonder gewicht, met gewicht deed ik niet omdat die ketting altijd mijn ballen schuurde...

Ik heb nog 50kg extra nodig voor 1 full 1 armed pull-up Niet halve rom zoals je 90% ziet doen.

Ik hoop het na de zomer volledig te kunnen zonder iets, en tijdens de zomer is dat+bp+dl+clean& press+buikspieren zowat alles waar ik op ga trainen
pi_48854281
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:50 schreef Calyptus het volgende:

[..]

kijk ik niet meer naar, ik doe nu op een ondersteuningsapparaat 1 armed. Zoon 15 keer zonder gewicht, met gewicht deed ik niet omdat die ketting altijd mijn ballen schuurde...

Ik heb nog 50kg extra nodig voor 1 full 1 armed pull-up Niet halve rom zoals je 90% ziet doen.

Ik hoop het na de zomer volledig te kunnen zonder iets, en tijdens de zomer is dat+bp+dl+clean& press+buikspieren zowat alles waar ik op ga trainen
Ik dacht dat jij gestopt was met serieus trainen ?
pi_48854303
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:50 schreef Calyptus het volgende:

[..]

?????????? niet meer squatten dan
pi_48854398
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:52 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

?????????? niet meer squatten dan
In de zomer niet, mn (power)clean&press bevat al genoeg beenwerk naar mijn goesting.
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:52 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij gestopt was met serieus trainen ?
ik ben sinds april al terug serieuser bezig, enkel qua voeding en drank let ik er wat minder op. Mn schooljaar zit erop en ik ben vollop part-time werk aan het zoeken, ondertussen veel tijd om te trainen

[ Bericht 25% gewijzigd door Calyptus op 30-04-2007 00:01:54 ]
pi_48877411
Hoe ging je fotoshoot Calyptus?
pi_48880332
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:05 schreef Calyptus het volgende:
ik ga nog eens op een zaterdag trainen, zit het krachthok propvol sjakosventjes
en "ikwilsnelbreedwordenenkijkmaarstoermetmncurlsvan8kg"-kereltjes.
Toch een klein voordeel dat ik op een sportschool zit zonder airco. Hoe warmer hoe rustiger!

Arme trainers moeten zich voortdurend verdedigen omdat de eigenaar z'n geld liever in een huis steekt;

"Krijg je geen klap van het temperatuursverschil bij het verlaten van de sportschool"
"In (w)arme landen trainen ze ook zonder airco"
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_48880613
gisteren drie uur lang verhuisd. GPP training to the bone, worsten met een te grote tv, kleden overhands 4 trappen opdragen, moeilijke eikenhouten (lelijke) kasten, en als klapper duwen en trekken met een aanhangwagen
(en dat alles op een motor aangedreven door alchohol van de avond ervoor, supah-dupah)

Ik zou bijna ook zandzakken a la Led kopen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_48883361
Vanavond maar even een uurtje of twee rennen. Het bier van de Koninginnenach moet eruit
pi_48886427
Hoi, ik post hier maar aangezien het fitnesstopic niet echt storm loopt..

Ik wil nu een beetje extra spul gaan gebruiken. eiwitten ofzo. Train 3 keer per week en vindt het een uitdaging om iets te gaan gebruiken. Nu weet ik niet wat ik moet hebben. Op fitnessnet hebben ze de volgende aanbieding:

http://915.packs.supplement.fitnessnet.nl/ is dit wat om mee te beginnen? of kan ik beter met iets andesr beginnen?
pi_48887074
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef Stienn het volgende:

Ik wil nu een beetje extra spul gaan gebruiken. eiwitten ofzo. Train 3 keer per week en vindt het een uitdaging om iets te gaan gebruiken. Nu weet ik niet wat ik moet hebben.
Je wil "iets" gebruiken?
Eiwitten = voeding. Het nemen van extra eiwit moet je echt zien als een makkelijke (dure) manier om dit te doen. Je zou je zelf ook het diarree aan kwark kunnen eten.
pi_48887138
Ja, eitwitten of iets anders.. Zolang het maar niet te veel bijwerkingen e.d heeft...

Die aanbieding is dat wat? of moet ik maar gewoon met eiwitshakes beginnen?
pi_48887334
Training en voeding is de basis, al die andere middelen zijn extra's.

Je boekt meer winst door langere tijd 3 keer per week vol te houden en goed te eten dan door dit soort middelen te gebruiken. Ik weet hoe aanlokkelijk het is om erin te geloven.

Creatine werkt wel, je houdt extra water vast en gaat er wat ronder van uitzien.
Vermoed ook meer kracht, is wel minimaal allemaal. HMB heb ik nooit gebruikt.
pi_48887410
Wat ik lees is dat Creatine en HMB als combinatie prefect werken.. maar hoor het liever uit ervaring van andere...
pi_48889645
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef Stienn het volgende:

Ik wil nu een beetje extra spul gaan gebruiken. eiwitten ofzo. Train 3 keer per week en vindt het een uitdaging om iets te gaan gebruiken. Nu weet ik niet wat ik moet hebben. Op fitnessnet hebben ze de volgende aanbieding:

http://915.packs.supplement.fitnessnet.nl/ is dit wat om mee te beginnen? of kan ik beter met iets andesr beginnen?
hoelang train je al? Ik gok nog niet al te lang... Hoeveel eet je op een dag? ik gok dat het erg weinig is...
Ik gok dat jij je basis eerst op orde moet krijgen voordat je hiermee begint.
pi_48889724
Ben nu een jaar aan het fitnessen. Eten is ongeveer 8 boterhammen per dag en avond eten. Zal vast teweining zijn
pi_48916433
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef Stienn het volgende:
Ben nu een jaar aan het fitnessen. Eten is ongeveer 8 boterhammen per dag en avond eten. Zal vast te weining zijn

gooi er eens n bak kwark tegenaan, nog melk erbij, nootjes, eieren, en nog meer brood
het heeft echt weinig zin om met zo'n eetschema aan de crea te gaan, het is geen wondermiddel oid, je moet nog steeds je basis echt prima in orde hebben...
pi_48916554
Nou, ik zal het eens gaan proberen..
Dus ontbijten met kwark, dan 10 boterhammen met kipfillet en ongezoute nootjes eten met een glasje melk?
pi_48917597
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:00 schreef Stienn het volgende:
Nou, ik zal het eens gaan proberen..
Dus ontbijten met kwark, dan 10 boterhammen met kipfillet en ongezoute nootjes eten met een glasje melk?
Mijn schema, niet voor monsterlijke personen , maar wel consequent;

7:00
halve liter melk met 3 scheppen havermout

10:00
2 volkoren boterhammen met 2 eieren
appel
koffie

13:00
5 volkoren boterhammen met pakje kipfilet
appel
twee glazen water

18:00
Avondeten: mager vlees, aardappelen, groenten.

21:00
Halve liter melk - Eiwit shake
pi_48917714
Het probleem is dat ik smorgen niks door m'n strot kan krijgen.. Overigens hoef ik echt niet een ontzettend brede bodybuilder worden. Maar het mag wat meer gespierd
pi_48918234
@BertV, ik weet niet precies wat je doel is, maar dit lijkt me toch vrij weinig...
pi_48918439
LedZep's bulk tip van vandaag: chocolademelk. Elke liter geeft 1000kcal. En wat is nou b.v. 2 liter op een dag? Niks toch?

Overigens komt er maybe een comeback wat betreft lifting. Ik ben aan het kijken hoe ik op een creatieve manier een squat set up in elkaar kan knutselen, mocht dat lukken schaf ik een barbell met wat schijven aan. Ik blijf me voorlopig richting op endurance, maar wat KT op z'n tijd is ook niet verkeerd. Het ijzer is moeilijk te weerstaan .
pi_48918574
Ik moet écht weer eens gaan, schiet niet op zo

Laatste trainingen waren allemaal kut, dan is de motivatie ook wat minder.

Morgen hoop ik weer eens fatsoenlijk te squatten.
pi_48918602
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:27 schreef no-look het volgende:
Ik moet écht weer eens gaan, schiet niet op zo

Laatste trainingen waren allemaal kut, dan is de motivatie ook wat minder.

Morgen hoop ik weer eens fatsoenlijk te squatten.
Als je moet, is er niks aan. Zorg dat je obsessief wordt, dan gaat het allemaal makkelijker .
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:33:24 #88
3185 Adelante
To let it go now
pi_48918744
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef LedZep het volgende:
LedZep's bulk tip van vandaag: chocolademelk. Elke liter geeft 1000kcal. En wat is nou b.v. 2 liter op een dag? Niks toch?

Overigens komt er maybe een comeback wat betreft lifting. Ik ben aan het kijken hoe ik op een creatieve manier een squat set up in elkaar kan knutselen, mocht dat lukken schaf ik een barbell met wat schijven aan. Ik blijf me voorlopig richting op endurance, maar wat KT op z'n tijd is ook niet verkeerd. Het ijzer is moeilijk te weerstaan .
Is chocolademelk niet alleen maar suiker en vet? Of gaat het alleen om de calorieën tijdens bulken?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48918889
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:33 schreef Adelante het volgende:

[..]

Is chocolademelk niet alleen maar suiker en vet? Of gaat het alleen om de calorieën tijdens bulken?
http://forum.dutchbodybui(...)-voor-atleten-86779/

http://www.voedingswaardetabel.nl/product.asp?prodID=198

Zit evenveel eiwit in als melk maar meer KH dus goed als pre- of postworkoutshake. Vet maakt niks uit, als je dik wordt moet je harder trainen. Daarom is een bulk in mijn referentiekader ook idd gewoon kcals proppen (met uitzondering van koek / junk ) en chocomelk is best wel ideaal .
pi_48919010
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:15 schreef DjMark het volgende:
@BertV, ik weet niet precies wat je doel is, maar dit lijkt me toch vrij weinig...
Dit voedingsschema is geen eindpunt.

De bedoeling is om stapsgewijs de eet-hoeveelheden en trainingsgewichten te verhogen zonder m'n vetpercentage teveel te verhogen.
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:47:33 #91
119431 Celt
Y Goeden Bywyd
pi_48919218
quote:

[..]

bij mij lukken de pistols alleen als ik in elke hand een schijf van 2,5 kg hou anders kieper in achterover.
Het mensengeslacht zou voorgoed de mysteriën van de ziel verliezen. De mensen zouden niet langer de hoeders van aarde en oceaan zijn, en niet meer zijn dan parasieten die ten koste daarvan leefden.
pi_48920563
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:41 schreef BertV het volgende:

[..]

Dit voedingsschema is geen eindpunt.

De bedoeling is om stapsgewijs de eet-hoeveelheden en trainingsgewichten te verhogen zonder m'n vetpercentage teveel te verhogen.
ok dan, dan is het best een goed begin
pi_48920637
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:38 schreef LedZep het volgende:

[..]

http://forum.dutchbodybui(...)-voor-atleten-86779/

http://www.voedingswaardetabel.nl/product.asp?prodID=198

Zit evenveel eiwit in als melk maar meer KH dus goed als pre- of postworkoutshake. Vet maakt niks uit, als je dik wordt moet je harder trainen. Daarom is een bulk in mijn referentiekader ook idd gewoon kcals proppen (met uitzondering van koek / junk ) en chocomelk is best wel ideaal .
Chocolademelk bestaat voor het grootste gedeelte uit suiker.
Als je een echte dirty kcal bulk doet kun je het wel gebruiken, maar van dat soort bulks ben ik zeker geen voorstander...
pi_48924223
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:48 schreef BertV het volgende:

[..]

Mijn schema, niet voor monsterlijke personen , maar wel consequent;

7:00
halve liter melk met 3 scheppen havermout

10:00
2 volkoren boterhammen met 2 eieren
appel
koffie

13:00
5 volkoren boterhammen met pakje kipfilet
appel
twee glazen water

18:00
Avondeten: mager vlees, aardappelen, groenten.

21:00
Halve liter melk - Eiwit shake
Misschien eens wat meer water??
pi_48924373
Ga zelf vanavond de schouders weer aanpakken. En daarna een uur squashen tegen een competitie-squasher. Vanavond dus lekker kapot gaan
pi_48924500
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 13:19 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Misschien eens wat meer water??
Met de melk, koffie en glazen water zit ik al flink over de 1.5 liter... maar ik lieg wat over koffie.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:44:07 #97
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_48933774
Eey, ik ben ook weer begonnen sinds januari (had een polsblessure tot dat moment, die gelukkig nu over is). Heb toch een aantal vraagjes, die jullie hopelijk kunnen beantwoorden:

• Bij Bent Rows; moeten je ellebogen naar achteren (dus langs je lichaam) of opzij wanneer je het gewicht omhoog haalt?
  • De routine die ik nu volg is een 3*5 routine, echter heb ik het gevoel dat 5x niet genoeg is. Zou ik het best een hoger gewicht kunnen kiezen of 3*8 volgen?
  • Bij m'n laatste set ben ik niet altijd doodop. Gaan jullie bij de laatste set altijd voluit, dus tot je niet meer verder kan, of stop je op de telling (5 of 8 bv)?
  • Train je bij het squatten, deadlifts, benchpress, pullups, dips etc ook je armen genoeg, of is het aan te raden om dit ook nog apart te trainen (curls)?

Probeerde vandaag voor het eerst om pullups te doen met 1 arm, en tot m'n verrassing lukte me dit 4x. Jammer genoeg maar met 1 arm, met rechts (ik ben links) lukte het 0x Was wel geinig om al die brede gozerts je vol verwondering aan zien te kijken.
  • pi_48934750
    quote:
    Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef Life het volgende:
    Eey, ik ben ook weer begonnen sinds januari (had een polsblessure tot dat moment, die gelukkig nu over is). Heb toch een aantal vraagjes, die jullie hopelijk kunnen beantwoorden:

• Bij Bent Rows; moeten je ellebogen naar achteren (dus langs je lichaam) of opzij wanneer je het gewicht omhoog haalt?
  • De routine die ik nu volg is een 3*5 routine, echter heb ik het gevoel dat 5x niet genoeg is. Zou ik het best een hoger gewicht kunnen kiezen of 3*8 volgen?
  • Bij m'n laatste set ben ik niet altijd doodop. Gaan jullie bij de laatste set altijd voluit, dus tot je niet meer verder kan, of stop je op de telling (5 of 8 bv)?
  • Train je bij het squatten, deadlifts, benchpress, pullups, dips etc ook je armen genoeg, of is het aan te raden om dit ook nog apart te trainen (curls)?

Probeerde vandaag voor het eerst om pullups te doen met 1 arm, en tot m'n verrassing lukte me dit 4x. Jammer genoeg maar met 1 arm, met rechts (ik ben links) lukte het 0x Was wel geinig om al die brede gozerts je vol verwondering aan zien te kijken.
  • -Ellebogen langs lichaam: target muscle lats, ellebogen naar de zijkant: target muscle rhomboids / traps / teres major etc
    -Eigen ervaring, vind persoonlijk 5x5 beter dan 3x8.. probeer beide eens voor een maand uit bv.
    -Eigen ervaring, ben zelf uit principe nooit tot failure gegaan.
    -Uit bodybuilding perspectief zijn curls noodzakelijk omdat er nooit volledige contractie v/d biceps is bij compounds. Bij curls overigens altijd licht cheaten in het schoudergewicht omdat de biceps daar een aanhechting heeft. Triceps ligt eraan of je benches en OH presses met smalle grip zijn en of je dips doet. Indien beide ja dan is isolatie niet nodig. Indien beide nee zou ik zeker wat extensions erbij doen.

Neem aan dat je "one arm pull ups" eigenlijk "one hand pull ups" zijn, dwz 1 hand vasthouden en met de andere hand de pols van de eerste vastgrijpen. Een echte one arm pull up is dusdanig moeilijk dat ik niet kán geloven dat jij dat "ongetraind" kan. Je zou volgens mij de eerste mens in de geschiedenis zijn.
      woensdag 2 mei 2007 @ 18:35:01 #99
    104687 Life
    Entertainer 1e klas.
    pi_48935359
    quote:
    Op woensdag 2 mei 2007 18:12 schreef LedZep het volgende:

[..]
    Neem aan dat je "one arm pull ups" eigenlijk "one hand pull ups" zijn, dwz 1 hand vasthouden en met de andere hand de pols van de eerste vastgrijpen. Een echte one arm pull up is dusdanig moeilijk dat ik niet kán geloven dat jij dat "ongetraind" kan. Je zou volgens mij de eerste mens in de geschiedenis zijn.
    Bedankt voor de antwoorden LZ! ( wat zuigt 24 season 6 hard of niet ) Je hebt gelijk met die pull ups. Dat was inderdaad met 1 hand de pols van de ander vasthouden. Het is wel rottig om recht te blijven als je dat doet, gaat best snel slingeren imo.
    pi_48936456
    quote:
    Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef LedZep het volgende:

dus 144gr cacaopoeder/liter??
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')