daarom probeer ik altijd 's ochtends te gaan bij temps boven 25 graden , sportschool waar ik train is dan nog redelijk koel.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:44 schreef taxibabe het volgende:
Ik durf morgen niet te trainen ... ben vandaag en gisteren bijna flauwgevallen van de hitte(ik kan daar niet zo goed tegen)
He? Wat?! Hoe kun je met een squatrek je borstspieren trainen?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:18 schreef Frautie het volgende:
Nog wel zo'n breezah prutser uit het squatrek weggejaagd, staat die gaylord daar ff zijn borst te trainenOpsoutuh
Ik zat me eigenlijk al af te vragen of je nou niet giga spierpijn krijgt na een stopweekquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:26 schreef Mr.J het volgende:
Deze week na mijn rustweek van de week hiervoor gigantisch getraint.
Heb gvd nog steeds spierpijn in de rug van maandag, de borst van dinsdag en benen (echt te bruut @ the moment) van gisteren.
dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:46 schreef Skazminko het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7vL19q8yL54&mode=related&search=
Voor no-look, ik denk dat deze gast wel een potje kan dunken.
Jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:31 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb erg veel spierpijn in mijn benen van gister. Als ik zometeen even ga fietsen, helpt dat dan bij het herstel?
ik word er ook moe van. curlen in het squatrek, eindeloos de buik trainen, dat soort grapjes...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:05 schreef Calyptus het volgende:
ik ga nog eens op een zaterdag trainen, zit het krachthok propvol sjakosventjes
en "ikwilsnelbreedwordenenkijkmaarstoermetmncurlsvan8kg"-kereltjes.![]()
Wat lullen en klungelen die mannen jongens kinderen toch een pak, benchen met een rom van 5 cm omdat het anders slecht is voor je ellebogen enz enz
Maandag fotoshootMorgen en maandagmorgen zonnebank dus
lava?quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 22:12 schreef LedZep het volgende:
Pistol a.k.a. one leg squat rep out met rechts (geen warmup): 50x BW. Failure op 51, hartslag 170 en brandende gluteus. Gay. Who else?
Nou, bij mij hielp het op het begin om eerst een minuut of 3 op 1 been te staan en daarna pas zakken. Dan sta je op een of andere manier veel stabielerquote:Op zondag 29 april 2007 23:00 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
![]()
maar
hoe begin je er in godsnaam aan. ik kan m'n evenwicht niet houden![]()
welquote:Op zondag 29 april 2007 23:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nou, bij mij hielp het op het begin om eerst een minuut of 3 op 1 been te staan en daarna pas zakken. Dan sta je op een of andere manier veel stabieler. En gewoon elke dag even oefenen.
Btw, in Pavel's ebook heeft ie het over een gast die 75 reps met BW kon. Dus 50 reps is vooralsnog gay.
Heeft dat zoveel met kracht te maken? Het lijkt mij meer iets van: even tanden op elkaar en dan doorzetten.quote:Op zondag 29 april 2007 23:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nou, bij mij hielp het op het begin om eerst een minuut of 3 op 1 been te staan en daarna pas zakken. Dan sta je op een of andere manier veel stabieler. En gewoon elke dag even oefenen.
Btw, in Pavel's ebook heeft ie het over een gast die 75 reps met BW kon. Dus 50 reps is vooralsnog gay.
Neuh valt mee op zich. Het is wel zwaar hoor, daar niet van. Maar hoewel het zeker wel kracht is, is het meer endurance dan max power. Probeer het eens zou ik zeggen. Als je net begint kan je toch maar een paar reps, dus is wel nice squat assistance / beenmassabouwer danquote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Heeft dat zoveel met kracht te maken? Het lijkt mij meer iets van: even tanden op elkaar en dan doorzetten.
Of is dat zo'n enorme prestatie ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |