ja, in principe maakt je lichaam door te DL'en meer GH aan en zal alles in beperkte mate groeien, maar niet specifiek je latsquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:56 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Kon toch? Met de deadlift train je al je spieren in je rug zo'n beetje, dus misschien ook de spier die voor wijdte zorgen. Zo'n gek idee was het toch niet?![]()
![]()
Kan best hoor...ze heeft elke dag voor de laatste 30 jaar een korset gedragen. Hierdoor zijn haar onderste ribben ingedrukt en haar organen samengeplet. Dus haar buikvet is gewoon heel plat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef Adelante het volgende:
sick
ze heeft in elk geval geen last van buikvet
Je moet erg voorzichtig zijn en leren naar je lichaam te luisteren. Dan voorkom je veel problemen. Heb de deadlift gewoon licht (60lg) gedaan, om het goed te laten doorbloeden en niet over te belasten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:24 schreef Haijo het volgende:
Ben jij nooit bang om met rugpijn te trainen? Lijkt me zo ontzettend makkelijk om je rug te overbelasten?
Ik eet nu afwisselend appelstroop, ham, kipfilet, jam en kaas op brood. En in het weekend eet ik ook nog gebakken eitjes op brood.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rustig aan doen met de schouder dan. Maar hem wel blijven bewegen. Eet je nog steeds alleen kipfilet op brood? Ham en dergelijke mogen ook gewoon.
CEE is ok hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:41 schreef FreeShooter het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dit (Creatine Ethyl Ester HCL 98%) wat is?
Beest in de maak?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
* Plaatst even een tvp
Ongeveerquote:
Je kan nog zo veel cardio doen maar als je voeding niet in orde is zal je nooit een 'sixpack' krijgen.quote:
Is dit waar?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:35 schreef hisdudeness het volgende:
je kan idd het beste die shake verdelen over de dag. Je lichaam kan maximaal 25 gram eiwitten per uur opnemen.
Ik neem alleen een whey shake voor m'n training, train er voor m'n gevoel lekkerder door. Voor de rest haal ik voldoende eiwitten uit m'n eten.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:01 schreef FritsFluitketel het volgende:
Klopt, ik let ook op m'n voeding
Fugie > Klopt, en dat ga ik ook doen
Nog even over die whey. Op die site staat bij de whey (http://www.bodystore.nl/whey_eiwit/whey_eiwit.php) driemaal daags een shake te nemen. Klopt dit? Dit is natuurlijk wel een shop, die zoveel mogelijk wil verkopen.Hoe doen jullie het?
Volgens mij wel, er is in ieder geval een limiet van het aantal eiwitten je kan verwerken per maaltijd. 25 gram is wel ongeveer het gemiddeldequote:
25 a 30 gram dacht ik ja.quote:
Ik hoor wel vaak dat je per 3 uur niet meer dan zo'n 30 a 40 gram eiwitten moet nemen. Dit heeft volgens mij te maken met de nieren. Maar daar zit ik regelmatig wat boven...quote:
Om een of andere reden smeren die lui zich voor een wedstrijd altijd in met een soort van bruine olie...quote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom zijn die gozers uit de OP zo donker... Die Ronny is een neger maar Jay toch niet?
Komen de spieren beter uit.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom zijn die gozers uit de OP zo donker... Die Ronny is een neger maar Jay toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |