quote:*** U heeft nog 6 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
max...quote:Op woensdag 25 april 2007 17:41 schreef eer-ik het volgende:
wie is max
MPG, doe jij de wiki?
We lopen weer achter...
da's de meest voorname optie iddquote:Op woensdag 25 april 2007 17:41 schreef MPG het volgende:
lenny.. stuur dan ekkes mailtje naar forum@fok.nl met daarin de mededeling dat je ouder dan 18 bent en graag 128 in wilt
14.gif.quote:
Uw bericht is verzonden.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:41 schreef MPG het volgende:
lenny.. stuur dan ekkes mailtje naar forum@fok.nl met daarin de mededeling dat je ouder dan 18 bent en graag 128 in wilt
dan zul je spoedig toegang hebben tot 128quote:Op woensdag 25 april 2007 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uw bericht is verzonden.
Dit venster wordt over 3 seconden gesloten.
Klik hier om het venster nu te sluiten.
mensen die mailtjes sturen om toegang te krijgen voor 128quote:Op woensdag 25 april 2007 17:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan zul je spoedig toegang hebben tot 128
Ik ook niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mensen die mailtjes sturen om toegang te krijgen voor 128![]()
Ik heb heul geen mailtje gestuurd.
pfff.. oowja... dat moet ik ook zo...quote:
ik ook nietquote:
want?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mensen die een mailtje hebben gestuurd, of in dat topic hebben gepost, zijn stom.
zozo...quote:Op woensdag 25 april 2007 17:49 schreef MPG het volgende:
[..]
pfff.. oowja... dat moet ik ook zo...
en dan naar de KIVI lezing over near field communication
jaaaa... zo kan ik het ookquote:Op woensdag 25 april 2007 17:51 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb gewoon in een slowchat topic aan tante Yvonne gevraagt of ze me ook ff toegang wou geven![]()
jaja... en het erge is, ik doe het me allemaal zelf aanquote:
Afhaliquote:Op woensdag 25 april 2007 17:53 schreef MPG het volgende:
[..]
jaja... en het erge is, ik doe het me allemaal zelf aan
Maargoed, ik ga kijken of de chinees gearriveerd is
lator
zozoquote:Op woensdag 25 april 2007 17:59 schreef OA het volgende:
en weer thuis en zelfs al boodschappen gedaan
komt die deze week elke dag ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
brb...ff opruimen enzo...Papier bezoek komt zo....![]()
hey eer, ik krijg dat quickreply dingetje niet gedownload...quote:
alleen als de kids bij vaders zijn...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
komt die deze week elke dag ofzo?
zit nu bij de deur te campen... w88 tot de chinees komt
oh.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:01 schreef OA het volgende:
[..]
hey eer, ik krijg dat quickreply dingetje niet gedownload...![]()
![]()
blijft hangen op 90% ofzo...![]()
whehehquote:
quote:Oeps...
* MPG noteert dat hjij bij moet houden wat geüpladet is
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:04 schreef OA het volgende:
Oeps...
* MPG noteert dat hjij bij moet houden wat geüpladet is
quote:
Whehe, ga je zupen?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
foutje.. bedankt...
als ik vannacht niet knetterzat ben zal ik nog een nieuwe posten
http://www.maxhavelaar.nl/pages/nieuws_detail.asp?nieuwsID=49&nGroepID=1&rID=100&hID=&archief=yquote:Op woensdag 25 april 2007 18:06 schreef JDude het volgende:
Heeft Max ook koffiepads?
na de lezing hebben we nog borrel... gratis fust enzoquote:Op woensdag 25 april 2007 18:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ga je zupen?
Welke dag is het eigenlijk...
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'quote:
kijk, dat is gunstigquote:Op woensdag 25 april 2007 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
na de lezing hebben we nog borrel... gratis fust enzo
hier doet ie het:quote:Op woensdag 25 april 2007 18:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'
te koop bij de appiequote:22 Januari 2004
Stichting Max Havelaar introduceert koffiepads
Stichting Max Havelaar introduceert vandaag koffiepads met haar eigen keurmerk in drie varianten. Koffiepads zijn de laatste jaren enorm in opkomst en Max Havelaar wil met haar eigen varianten inspelen op de toenemende populariteit van deze ‘pads’ onder consumenten. Op een bijeenkomst in het sfeervolle "Het Rijk van de Keizer" werd dit welkome nieuws onder het genot van een heuse koffieproeverij door de keurmerkorganisatie wereldkundig gemaakt. Vanaf begin december zijn de drie nieuwe koffiepad varianten – aroma, cafeïnevrij en biologisch – verkrijgbaar in diverse supermarktketens, Fair Trade Shops en wereldwinkels voor een adviesprijs van ¤ 1,99. Een welkome aanvulling dus op het uitgebreide assortiment van Max Havelaar en een nieuwe impuls aan de kwaliteit van Max Havelaar keurmerkproducten.
De nieuwe koffiepads
De nieuwe koffiepads komen in een drietal varianten. Een aroma, een cafeïnevrije en een biologische variant. Stephan Peijnenburg, directeur van Stichting Max Havelaar hierover: "De consument gaat in toenemende mate over op het gemak van koffie uit snelle apparaten. Ik noem geen namen! Wij kregen dan ook veel vragen van mensen die wilden weten wanneer er koffiepads met ons keurmerk op de markt zouden komen. Om deze mensen optimaal tegemoet te kunnen komen en ze dus tevens de mogelijkheid te blijven bieden de boeren te helpen in ontwikkelingslanden, hebben de branders besloten mee te gaan in deze ontwikkeling. Zodoende smaakt ook de koffie uit deze populaire apparaten nu dubbel zo lekker. Dat is toch Max Genieten?"
done...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:06 schreef eer-ik het volgende:
he OA, mail mij eens.
Of voeg toe @ msn ofzo, kijk maar effe.
Dan krijg je het bestand.
ja, dat komt doordat er van jou steeds [/quote] dingen staan, waardoor mijn dingen vernacheld worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
na de lezing hebben we nog borrel... gratis fust enzo
tis btw woensdag
en aan dat quoten doe jij ook mee
ja min of meer heel voorzichtigquote:Op woensdag 25 april 2007 18:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, dat is gunstig
Beetje zupen op z'n tijd is altijd goed.
Was je nou ook inmiddels op zoek naar een zimmer?
whehehquote:Op woensdag 25 april 2007 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat komt doordat er van jou steeds [ /quote] dingen staan, waardoor mijn dingen vernacheld worden.
ja, dat moet je ook niet overhaast doenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
ja min of meer heel voorzichtigbij vlagen
omfgquote:Op woensdag 25 april 2007 18:14 schreef OA het volgende:
[quote]Op woensdag 25 april 2007 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
wheheh
OA begon
[/qoute]
![]()
whehe, wat is dat voor onzin danquote:Op woensdag 25 april 2007 18:14 schreef OA het volgende:
[quote]Op woensdag 25 april 2007 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
wheheh
OA begon
[/qoute]
![]()
Nou, dat geldt dan automatisch ook voor mij.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:09 schreef JDude het volgende:
Ik blijf wel gewoon DE zuupen.
das waar.. kijk inmiddels elke week wel ffquote:Op woensdag 25 april 2007 18:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat moet je ook niet overhaast doen
Maar wel in deze periode...
Nu zeg maar, rotten er veel mensen op, dus komt er veel vrij.
Ja, da's niet mijn schuldquote:Op woensdag 25 april 2007 18:15 schreef OA het volgende:
alle berichten zijn nu aangetast die worden beantwoord...
hij is helemaal van de wap dat de update een repost blijkt te zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 18:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, wat is dat voor onzin dan
BEetje die letters omdraaien
Sterk zijn eer.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
de buurvrouw staat weer in m'n huis te roken ofzo
irritant, want nu wil ik dus zelf ook roken
oeh...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef MPG het volgende:
[..]
hij is helemaal van de wap dat de update een repost blijkt te zijn
Das irritant.. hou jezelf flink... je kan hetquote:Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
de buurvrouw staat weer in m'n huis te roken ofzo
irritant, want nu wil ik dus zelf ook roken
daarom vannacht nog een update, mits ome MPG geen al te groot stuk in zn la heeftquote:Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh...
dat is ook een slechte zaak...
't is echt irritant, dat je steeds alles ruikt hier.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Das irritant.. hou jezelf flink... je kan het![]()
![]()
heb ze nog steeds niet bekeken...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef MPG het volgende:
[..]
hij is helemaal van de wap dat de update een repost blijkt te zijn
gelukkig heeft hij de filmpjes van gister nog
daar heb je vanaaf dan fijn tijd voorquote:
Volhouden.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:17 schreef eer-ik het volgende:
ik doe m'n best
Ben inmiddels ook alweer een half jaar en 2 dagen gestopt
Beide kopjes apart zetten is ook niet echt efficiënt inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dat geldt dan automatisch ook voor mij.
het ruikt hier idd erg lekkerrrrrrrrr....quote:Op woensdag 25 april 2007 18:20 schreef MPG het volgende:
GODVER... ik ruik voedsel, maar ik zie niets
als die chinees niet opschiet kom ik bij jou etenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het ruikt hier idd erg lekkerrrrrrrrr....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no probs....quote:Op woensdag 25 april 2007 18:21 schreef MPG het volgende:
[..]
als die chinees niet opschiet kom ik bij jou eten![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:22 schreef MPG het volgende:
Huuu.. dr staat een busje voor van fine food
De chinees is gearriveerd
bestel jij daar gewoon chinees op school?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:22 schreef MPG het volgende:
dat doet de studievereniging voor mij....quote:Op woensdag 25 april 2007 18:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bestel jij daar gewoon chinees op school?
deden wij ook op het werk...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bestel jij daar gewoon chinees op school?
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:22 schreef MPG het volgende:
Wij halen op het werk iets te vaak burgers kingquote:
de penningmeester moet eerst nog betalenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij halen op het werk iets te vaak burgers king
die toko is dan ook zowat onze buurman
Jij woont bijna op school geloof ik...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
rielekstquote:Op woensdag 25 april 2007 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
dat doet de studievereniging voor mij....
nee nee....nix Burger king....quote:Op woensdag 25 april 2007 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
echt welquote:
jij denkt: om het duidelijk te maken, quote ik 'm maar 2 keer?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:27 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Jij woont bijna op school geloof ik...![]()
OA....je doet het weer...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:27 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
valt wel mee, elke dag van 8:45 tot 17:15 of 17:30quote:Op woensdag 25 april 2007 18:27 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
oowjaa.. andere buurman... Bufkesquote:Op woensdag 25 april 2007 18:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee nee....nix Burger king.......lekkere broodjes enzo...
![]()
![]()
![]()
mjaa...zoets maar dan net iets anders.....quote:Op woensdag 25 april 2007 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
oowjaa.. andere buurman... Bufkes
Broodjes warm vlees, gezond, Limburgse kaas, etc.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij denkt: om het duidelijk te maken, quote ik 'm maar 2 keer?
I blame my new laptop...quote:
eet smakelijk enzulks, en succes met zuipen straks.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:31 schreef MPG het volgende:
Maar ik zie dat het buffet klaargezet gaat worden
Laters allemaal
doedoei lieverd....quote:Op woensdag 25 april 2007 18:31 schreef MPG het volgende:
Maar ik zie dat het buffet klaargezet gaat worden
Laters allemaal
Ja!quote:
Jeweettoch!quote:
Jeweets! Swa...quote:
zo 2002...quote:
jij bent toch ook een bakra?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En ikkuh!
Is dat een witmans met slavendrijvers als voorouders?quote:
Hé, fa waka Bakra! Mi lamboe doisrie!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat een witmans met slavendrijvers als voorouders?
Yep, dat ben ik!![]()
![]()
constructieve bijdrage 14.gifquote:Op woensdag 25 april 2007 18:47 schreef Sebasser het volgende:
tvp
jeweets...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hé, fa waka Bakra! Mi lamboe doisrie!
ik heb geen flauw idee wat daar staat..
Nee, maar voor zover ik begrepen heb is een bakra gewoon een blanke ja
Al dan niet met slavendrijvers als voorouders
dan maak ik mijzelf koffieadmin, en ik ga zorgen dat er tol betaald moet worden voor elke postquote:
WAAAAT???quote:Op woensdag 25 april 2007 18:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan maak ik mijzelf koffieadmin, en ik ga zorgen dat er tol betaald moet worden voor elke post
Als het niet rekt dan scheurt het wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:54 schreef Kuukske het volgende:
Pas je op dat je dat kleine sneetje niet verder uitscheurt.
Lief en onschuldig. Check.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:58 schreef Sebasser het volgende:
pervers meisje jij hoor kuukske.
Snel, stop een dot watten in je oren.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
omg, ik luister nu een jumpstyle nummer
en niet van jackal en hyde, en toch issie precies hetzelfde, op 2 dingen na dan.
de naam van de artiest is anders,en het begin is ietsje anders.
neuh, shift delete.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Snel, stop een dot watten in je oren.
Belachelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 18:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WAAAAT???En arrogant cashen over andersmans ideeen en harde werk???
Ben jij een amerikaan of zo?
![]()
Hm, dat zou een goed punt kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:01 schreef Sebasser het volgende:
Je debug programma heeft een aantal grote bugs volgens mij.
post 't eens op internet.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef Sebasser het volgende:
whehehehe, net op mijn mobiel gebeld door iemand van vakantiekaart.nl
nooit van gehoord.
bleek dat ik een enqeunte kutwoord ergens had ingevuld, en dat ik daarom in aanmerking kom voor een Vakantie kaart, waarmee ik mijn leven lang 5 procent korting krijg (en alle personen die meereizen) als ik via hun boek.
die kaart kon ik 2 weken op proef bestellen, en daarna eenmalig 45 euro betalen, welke ik terugkrijg in waarde bonnen.
En ik zo vragen of ik mocht weten waar ze mijn gegevens dan vandaan heeft..
" Joah dat weet ik niet hoor meneer"![]()
![]()
Jamaar mevrouw, als u mijn gegevens heeft, dan lijkt mij dat u ook weet waar u ze vandaan heeft.
" Oh, ja, ik zal het even vragen meneer, heeft u een ogenblikje?"
"Ja, u heeft een tijd terug een enqeunte dinges kutwoord ingevuld, en daarom mogen wij u deze vakantie kaart aanbieden"
En als ik dan zeg dat ik hem niet hoef, gaat ze wild doen, joah, joah, maar dinges, en dit.
En ik zo maffia stijl "Misschien als u mij een aanbod kunt doen dat ik niet af kan slaan"
opgenomen trouwens, mobiel met opneem functie FTW.
Maar best wel vaag dus, volgens mij moeten ze wel kenbaar kunnen maken hoe ze aan mijn nummer + naam! komen toch?
Das wel weer leuk.quote:Laagste prijsgarantie
Gegarandeerd de laagste prijs voor uw reis. Elders goedkoper dan ontvangt u het verschil plus EUR 100 euro zakgeld.
Ja, dat ja.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat?
dat opgenomen gesprek?
k, eerst ff mijn achternaam er uit filteren.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat ja.
Je achternaam boeit me niet.
Ohja, wel, want dan kan ik met mijn 1337 h4x0r 5ki115 je adres fixen en al je privegegevens opvragen![]()
primaquote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neuh mij boeit het ook niks als jij mijn achternaam weet, maar er zijn ook andere mensen op fok, en die kunnen het ook downloaden.
anders pm ik hem zo wel ff
eerst ff BT stickie zoeken
wat had je daarmee willen doen dan...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:26 schreef Sebasser het volgende:
damn, ik had moeten vragen of ze me terug kon bellen.
dan kon ik ff wat info inslaan over dit gedoe
ze om de oren willen slaan met iets over een privacy wet of zulks, en ik had gehoopt dat ik een wet zou kunnen vinden die ze verplicht te melden waar ze mijn info vandaan hebben ofzoot.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat had je daarmee willen doen dan...
haha, okquote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ze om de oren willen slaan met iets over een privacy wet of zulks, en ik had gehoopt dat ik een wet zou kunnen vinden die ze verplicht te melden waar ze mijn info vandaan hebben ofzoot.
ik had gewoon naar haar chef moeten vragenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Ja, dat zijn altijd wel mooie dingen om ze mee te confronteren
whehe, wat een idioten...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef Sebasser het volgende:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=27303
ze zijn al vanaf circa 2005 bezig, en steeds andere voorwaarden cq kosten, bij de een zoveel, en de andere opeens 10 keer duurder.
old news...very old news.....quote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
JJ doet het met Papier?
Ok...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nog niet.......over een uurtje pas...
![]()
JJquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Muckie....lieverd....![]()
![]()
...waar was je vandaag....
...kheb je gemist..
![]()
![]()
scherpe constatering kuukquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
JJ doet het met Papier?
wtf...de hele dag.....quote:Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
JJ
ik heb bijna de hele dag geslapen
ik heb jou ook gemist![]()
GODSAMME. Sinds wanneer?quote:
jajaquote:Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moest iets eerst ophalen voor zijn pc....![]()
whehehehe, nee egypte heeft maar een uurtje tijdverschilquote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo heb je zo lang geslapen?
Heb je je vriends jet-lag overgenomen?
Ja Fok liefdes worden toch altijd tot op de bodem uitgezocht en doorgelicht?quote:
ohja, da's waar ookquote:Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef Muck het volgende:
[..]
whehehehe, nee egypte heeft maar een uurtje tijdverschil
wij willen geen babies.....quote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja Fok liefdes worden toch altijd tot op de bodem uitgezocht en doorgelicht?
Als jullie een Fok baby krijgen moet je dat ook laten weten.
awwwwwquote:Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awww...meissie toch.......hier een heleboel knuffels...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zouden ze 'm dan ook Fok noemen?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ik heb ook 2 fok-liefdes gehad hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
kutquote:Op woensdag 25 april 2007 20:02 schreef eer-ik het volgende:
Maar Muck, hoe is het verder?
Heb je een griepje ofzo...
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook 2 fok-liefdes gehad hoor
nooit uitgezocht of doorgelicht
ja, echtquote:Op woensdag 25 april 2007 20:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Hoelang heb je je huidige vent al dan?
zuurquote:Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef Muck het volgende:
[..]
kut
koorts (al duurde het even voor ik dat door had met dit weer) barstende hoofdpijn, misselijk...
blegh
nee, ik heb meer dan 14 uur geslapen vandaag...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuur
Sowieso al niet echt goed als je er de hele dag voor op bed moet liggen...
dan ga je toch weer lekker slapen.....quote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik heb meer dan 14 uur geslapen vandaag...
en nu ben ik nog moe
Ik ben ook altijd helemaal brak/naar de klote als ik zo lang slaap..quote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik heb meer dan 14 uur geslapen vandaag...
en nu ben ik nog moe
nah, i kwil zo NCIS kijkenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ga je toch weer lekker slapen.......
![]()
![]()
ik ook hoor, maar had mijn slaap blijkbaar nodig ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd helemaal brak/naar de klote als ik zo lang slaap..
Ik moet echt niet meer dan 7 uur in m'n bed liggen, anders word ik alleen maar moeier..
je hebt echt onafgebroken geslapen?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook hoor, maar had mijn slaap blijkbaar nodig ofzo
ik dacht na 2 dagen: "ah fuck it, dit is dus echt helemaal niks voor mij" en besloot mijn profiel er weer af te halen, maar toen kreeg ik een berichtje van Lars.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt.....en ik dus niet geloven in dat soort sites....
![]()
hey cross.......quote:Op woensdag 25 april 2007 20:11 schreef crossover het volgende:
En weer terug! Inclusief nieuwe zonnebril, nieuwe gel en een middag terrassen en grasveldje liggen
cool........quote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dacht na 2 dagen: "ah fuck it, dit is dus echt helemaal niks voor mij" en besloot mijn profiel er weer af te halen, maar toen kreeg ik een berichtje van Lars.
Na heel veel maanden msnen en smsen en bellen hebben we een keer afgesproken en tja, sindsdien issie niet meer weg gedaan eigenlijk
Oh, 't is nog waar ookquote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dacht na 2 dagen: "ah fuck it, dit is dus echt helemaal niks voor mij" en besloot mijn profiel er weer af te halen, maar toen kreeg ik een berichtje van Lars.
Na heel veel maanden msnen en smsen en bellen hebben we een keer afgesproken en tja, sindsdien issie niet meer weg gedaan eigenlijk
echt welquote:
Jaquote:Op woensdag 25 april 2007 20:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]![]()
woensdag NCIS dag
!!!
Kom Muck, ik heb nog wel een schaal popcorn, gaan we samen NCIS kijken.![]()
Ohja, lekker makkelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je hebt series en series he...![]()
bij mij doet Net5 het al maanden niet meer....quote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
echt wel
[..]
Ja![]()
en criminal minds en numb3rs?
ik hoop alleen dat veronica niet zo loopt te kutten als vorige week
ja, dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 25 april 2007 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool........![]()
..dus ht kan echt....
![]()
ja, ik meen het!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, 't is nog waar ook
Ik dacht dat je een grapje maakte...
Leuk wel
Wist idd niet dat er ook nog serieus wat uitkwam
hoe raar is datquote:Op woensdag 25 april 2007 20:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bij mij doet Net5 het al maanden niet meer....![]()
numb3rs heb ik allemaal al gezienquote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
echt wel
[..]
Ja![]()
ff doorscannen met je tv, heeft een andere plek op de kabel gekregen denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bij mij doet Net5 het al maanden niet meer....![]()
Je moet wel even de PI's lezen schatquote:Op woensdag 25 april 2007 20:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij had het over series die zo'n 30 minuten duren, dit zijn "echte" series...![]()
nope, al geprobeerd..nergens goed te vinden....quote:Op woensdag 25 april 2007 20:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ff doorscannen met je tv, heeft een andere plek op de kabel gekregen denk ik.
doei, veel plezierquote:Op woensdag 25 april 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben weg...moet nog koken enzo..![]()
..veel plezier nog...en tot morgen vrijdag....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja lieverd...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet wel even de PI's lezen schat
ik ben ook weg, tot morgen/vannacht iedereenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben weg...moet nog koken enzo..![]()
..veel plezier nog...en tot morgen vrijdag....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NCIS keek ik principieel niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
echt wel
[..]
Ja![]()
daar heb ik heul geen tijd voor johquote:Op woensdag 25 april 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
numb3rs heb ik allemaal al gezien
usenet ftw
NCIS en Criminal minds kijkenquote:
Ik kijk ook nooit tv.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
NCIS en Criminal minds kijken![]()
de enige twee series die ik volg. Voor de rest kijk ik nauwelijks tot geen tv![]()
Questce-que tu vas faire dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef crossover het volgende:
Ben er nog, maar nog ff geen tijd om uitgebreid te komen slowchatten
Ben net thuis, met allerlei kleine dingetjes bezig. Als ik thuis kom duurt het altijd ff voor ik het rustig hebquote:
Uh, rechten?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb de rechten, wat moet ik nu? wat was het nieuws?
128 dusquote:Op woensdag 25 april 2007 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
weet niet, lette niet op, maar iets van 129 en ik kon het nu niet maar nu wel![]()
![]()
Oh op die fietsquote:
je vergeet een equote:
Nee, dit is toch wel de max wat oud hollandsch betreft...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je vergeet een e
't is nog altijdt: Heeren van het goeden leeven.
Of kan dat nog oudhollandscher?
Da's toch jammer hequote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dit is toch wel de max wat oud hollandsch betreft...
goed bezigquote:Op woensdag 25 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
Woeeeeeeeeei volgende week met persoon X de stad in![]()
Nope, me broertje kijkt rtl7quote:Op woensdag 25 april 2007 22:40 schreef eer-ik het volgende:
heeft iemand toevallig veronica aanstaan?
'Je gelooft je ogen niet' of iets dergelijksquote:
southpark is nog wel eens geinigquote:Op woensdag 25 april 2007 22:46 schreef crossover het volgende:
[..]
'Je gelooft je ogen niet' of iets dergelijks
Nu staat south park op.
hoe heet persoon X ??quote:Op woensdag 25 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
Woeeeeeeeeei volgende week met persoon X de stad in![]()
heulemaal niet...quote:
Nee joh! Niet zonder te zeggen natuurlijkquote:
die PI zegt hier helemaal niet zoveelquote:Op woensdag 25 april 2007 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
Die PI zegt dat de opmerking niet gewaardeerd werd, zal maar zwijgen.
Jawel! Het is ongeschreven regel dat de PI de emotie van de post uitdruktquote:Op woensdag 25 april 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
die PI zegt hier helemaal niet zoveel
je mag hier zeggen wat je wilt...![]()
![]()
weet ik wel, maar ik gebruik ze altijd te pas en te onpas...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel! Het is ongeschreven regel dat de PI de emotie van de post uitdrukt
Goed, ik zal rekening met je houden!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
Ben een gevoelig ..tje hoor, dus oppassen welke je dan plaatst.![]()
Zonder speciale reden?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:08 schreef eer-ik het volgende:
ik gebruik ze meestal ook vrij random...
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is lief.
Nog een bakje voor het slapen gaan?
Drinken jullie eigenlijk koffie 's avonds?
Nee man, ik doe het nooit. Drink liever iets fris in de avond en denk niet dat ik met koffie op goed slaap.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is lief.
Het is juist goed tegen de warmte.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:16 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Niet altijd.
Ik heb het nu erg warm en dan sla ik weleens een avondje over!![]()
Maar een bakkie in de avond gaat er doorgaans dus wel in!![]()
Je denkt het, je weet het dus niet zeker? Nooit geprobeerd?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee man, ik doe het nooit. Drink liever iets fris in de avond en denk niet dat ik met koffie op goed slaap.
nee joh, ben jij gekquote:Op woensdag 25 april 2007 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is lief.
Nope, nooit geprobeerd. Maar als het ooit vakantie is en ik hoef toch niet op tijd in bed te liggen en ik heb zin in koffie, dan zal ik het echt wel proberen.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je denkt het, je weet het dus niet zeker? Nooit geprobeerd?
Hey Muckquote:
Ja gek op capp.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee joh, ben jij gek
Ik drink liever een glas wijn dan een bak koffie 's avonds, anders kan ik echt niet pitten
je bent dus niet helemaal lekker...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:38 schreef Muck het volgende:
hai bengeltje
haai eer-ik
nou ehm, eigenlijk niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |