NCIS en Criminal minds kijkenquote:
Ik kijk ook nooit tv.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
NCIS en Criminal minds kijken![]()
de enige twee series die ik volg. Voor de rest kijk ik nauwelijks tot geen tv![]()
Questce-que tu vas faire dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef crossover het volgende:
Ben er nog, maar nog ff geen tijd om uitgebreid te komen slowchatten
Ben net thuis, met allerlei kleine dingetjes bezig. Als ik thuis kom duurt het altijd ff voor ik het rustig hebquote:
Uh, rechten?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb de rechten, wat moet ik nu? wat was het nieuws?
128 dusquote:Op woensdag 25 april 2007 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
weet niet, lette niet op, maar iets van 129 en ik kon het nu niet maar nu wel![]()
![]()
Oh op die fietsquote:
je vergeet een equote:
Nee, dit is toch wel de max wat oud hollandsch betreft...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je vergeet een e
't is nog altijdt: Heeren van het goeden leeven.
Of kan dat nog oudhollandscher?
Da's toch jammer hequote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dit is toch wel de max wat oud hollandsch betreft...
goed bezigquote:Op woensdag 25 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
Woeeeeeeeeei volgende week met persoon X de stad in![]()
Nope, me broertje kijkt rtl7quote:Op woensdag 25 april 2007 22:40 schreef eer-ik het volgende:
heeft iemand toevallig veronica aanstaan?
'Je gelooft je ogen niet' of iets dergelijksquote:
southpark is nog wel eens geinigquote:Op woensdag 25 april 2007 22:46 schreef crossover het volgende:
[..]
'Je gelooft je ogen niet' of iets dergelijks
Nu staat south park op.
hoe heet persoon X ??quote:Op woensdag 25 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
Woeeeeeeeeei volgende week met persoon X de stad in![]()
heulemaal niet...quote:
Nee joh! Niet zonder te zeggen natuurlijkquote:
die PI zegt hier helemaal niet zoveelquote:Op woensdag 25 april 2007 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
Die PI zegt dat de opmerking niet gewaardeerd werd, zal maar zwijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |